Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1428824 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 377
  • Reputacja: 102
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18840 dnia: Grudzień 28, 2018, 12:21:23 pm »
Na szczęście świat ciągle niezagrożony :Angel:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18841 dnia: Grudzień 28, 2018, 12:23:36 pm »
Na szczęście świat ciągle niezagrożony :Angel:
Pobłogosławiony darem games as a service :angel:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 377
  • Reputacja: 102
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18842 dnia: Grudzień 28, 2018, 12:28:54 pm »
:)

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 979
  • Reputacja: 153
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18843 dnia: Grudzień 28, 2018, 20:15:35 pm »
Trochę jeszcze czasu minie, nim Switch przegonie PS4 w Japonii, ale przez końcówkę roku i tak nieźle nadgonił konsolę Sony.
Moim zdaniem góra dwa, trzy miesiące. No i nie tylko przez końcówkę roku, bo poza początkiem 2018, kiedy wyszedł MH World, Switch tydzień w tydzień sprzedaje się 2-5 razy lepiej.
W Japonii rządzą przenośne sprzęty i tak już chyba zostanie.
Jednak prawie milion do nadrobienia mają. Normalnie tygodniowo schodzi około 50 tys Switchów i z 15 tys PS4. A na początku roku żadne wielkie hity nie wyjdą. Myślę, że nawet do maja lub czerwca Switch może gonić PS4, zanim je przegoni. Dużo zależy od tego, czy ostatnie hity zwiększą tygodniową sprzedaż i ilu przyciągnie port NSMBU.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18844 dnia: Styczeń 07, 2019, 13:57:57 pm »


Eksperci z uznanego Digital Foundry wybrali najpiękniejsze z najpiękniejszych 2018r.
Rok temu Dwa lata temu na podium stały obok siebie śliczny Horizon Zero Dawn oraz zabójczo piękny Asasyn Orgins.





Tym razem najwyższe miejsca okupują:








POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 979
  • Reputacja: 153
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18845 dnia: Styczeń 08, 2019, 05:26:35 am »
Imo trochę brakuje GoW, AC Odyssey i FH4. Też powinny zostać wyróżnione za grafikę.


PlayStation 4 z genialnym wynikiem. Spider-Man notuje kapitalny start
Cytuj
Przedstawiony rezultat pozwolił osiągnąć PlayStation 4 dokładnie 91,6 mln sztuk urządzenia od dnia premiery! W świątecznym okresie kupiliśmy ponad 50,7 mln gier na PS4 (łącznie 876 mln egzemplarzy).

Tak kapitalne rezultaty nie byłyby możliwe bez ekskluzywnych hitów – Spider-Man od Insomniac Games od września osiągnął już ponad 9 mln sprzedanych egzemplarzy na całym świecie! Sony pochwaliło się również osiągnięciami z PlayStation Network – miesięcznie 90 mln użytkowników korzysta z sieciowej infrastruktury japońskiej korporacji.
https://www.ppe.pl/news/128727/playstation-4-z-genialnym-wynikiem-spider-man-cieszy-sie-fantastyczna-popularnoscia.html

Ładnie, ładnie. PS4 pobiło już wynik PS3 i X360. W przyszłym roku prześcignie Wii.

Tymczasem Switch też ładnie sobie poczyna w grudniu. Osiąga łączną sprzedaż PS4 i XB1. Jak dobrze pójdzie, to przed końcem roku przekroczy 30 mln.
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=238906

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18846 dnia: Styczeń 08, 2019, 16:46:59 pm »
Imo trochę brakuje GoW, AC Odyssey i FH4. Też powinny zostać wyróżnione za grafikę.
Obejrzyj materiał, jak najbardziej jest o tych grach mowa.

Rok temu Dwa lata temu na podium stały obok siebie śliczny Horizon Zero Dawn oraz zabójczo piękny Asasyn Orgins.
Czemu dla Ciebie podium z 2017 ma tylko dwa miejsca? ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2019, 16:54:57 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18847 dnia: Styczeń 09, 2019, 11:14:25 am »
Dokładnie POK. Te gry są wyróżnione w materiale i trudno się temu dziwić. Godrizon 4 to bodaj najpiękniejsze wyścigi jakie powstały na tej generacji. Odyseja jest prześliczna. Przygodom Kratosa można spokojnie 10/10 wystawić - szczególnie jeżeli bierzemy stosunek jakość - cena konsoli na, której hula. Zatem lista sprawiedliwa i rzetelna.

Co do wyróżnień 2k17 Mnichu (bo nikt nie powiedział, że podium musi mieć koniecznie trzy stopnie) to tylko przytoczyłem wybór najpiękniejszej dwójki wg DF.

Oczywiście, że Zeldini (biorąc pod uwagę to co Słicz oferuje) szczególnie w wersji przenośnej jak najbardziej zasługuje na wyróżnienie wśród najpiękniejszych, bo gra robi nieprawdopodobne wrażenie.

Jeżeli chodzi o inne cudnie wyglądające gry z 2017r. to wymieniłbym tutaj:

Forza Mororsport 7

To niebywałe ile wycisnęli z One(S) kosztującego ok tysiąc zł. Taka jakość grafiki i to przy rzadkim na konsoli kombo fHD+60 k/s  :o
Jak już wspomniałem, grałem kilkadziesiąt godzin w wersję na One S, następnie kupiłem One X i tutaj jeszcze lepiej wykonane samochody mnie przywitały i natywne 4k. Coś pięknego. Jasne, ma słabsze momenty (jak większość gier), ale pod względem całości wypada wybitnie.
Gdy grałem później w GTS, to aż zał mi było PS4. Ot, lepiej wykonane samochody, przyjemniejszy w odbiorze pit stop i tyle. Smutne trasy, niższa rozdziałka o skromnej zawartości na kilka(nascie) godzin maks nie wspomnę. No, ale jak na dzień dobry w Forzie wita nas:



Nieprawdopodobna arena zmagań.  :roll:

Będąc przy wyścigach warto wyróżnić PC Drugie szczególnie w wersji na blachę, ale dzięki temu, że mocniejsze konsole mamy, to nie ma tej parodii, co w jedynce, że symulacja traci ponad 1/4 swoich klatek na zakrętach, choć niektórzy potrafili użytkowników przekonywać, że jest stabilnie  :)
Choć oczywiście brawa dla PS4 i bazwoego One, że się starały.

Kolejna imponująca wizualnie gra to:

Wolfestein II.



Ogromne wrażenie robi tu zwłaszcza wersja na One X, która tuż obok RDR II jest jedna z największych różnic w stosunku do Pro. Ogrywałem z przyjemnością wręcz nie dowierzając ile osiągnięto na sprzęcie za nieco ponad dwa tys. Wersja na PCMR rzecz jasna ponad wszystkim, ale to oczywistość. Jednak należy tu pamiętać, że sam procesor może kosztować więcej niż konsola więc ....

Battlefront II



Według wielu najpiękniejsza gra 2017r. Faktycznie piękna to gra, która nawet dzisiaj robi ogromne wrażenie - obecnie do kupienia na PSN cyfrowa wersja za nieco ponad Kazimierza, więc warto się zapoznać, kto sposobności nie miał. Może nie jest to najlepsza gra, ale za taką cenę....
Przynajmniej można się kilkanaście godzin pobawić i popodziwiać widoki.

Cuphed



Można dać tu dodatek do Uncharted, Wildlands (PC ver.), ale to przygody nader sympatycznego duetu warte są wyróżnienia w tym segmencie. Szczególnie, że wzorem Ori/Hollow Knight będzie się woooolno starzeć, a wyglądały i wyglądają nadal wprost bajecznie.

W każdym razie dla mnie najpiękniejszą grą 2017r. był zdecydowanie (z całym szacunkiem należnym Horizon Zero Dawn) były przygody Bayeka.



A naj, naj w ub.r. i najprawdopodobniej najpiękniejszą grą tej generacji w ogóle jest wg mnie:





Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18848 dnia: Styczeń 09, 2019, 13:40:07 pm »
Trochę jeszcze czasu minie, nim Switch przegonie PS4 w Japonii, ale przez końcówkę roku i tak nieźle nadgonił konsolę Sony.
Moim zdaniem góra dwa, trzy miesiące. No i nie tylko przez końcówkę roku, bo poza początkiem 2018, kiedy wyszedł MH World, Switch tydzień w tydzień sprzedaje się 2-5 razy lepiej.
W Japonii rządzą przenośne sprzęty i tak już chyba zostanie.
Jednak prawie milion do nadrobienia mają. Normalnie tygodniowo schodzi około 50 tys Switchów i z 15 tys PS4. A na początku roku żadne wielkie hity nie wyjdą. Myślę, że nawet do maja lub czerwca Switch może gonić PS4, zanim je przegoni. Dużo zależy od tego, czy ostatnie hity zwiększą tygodniową sprzedaż i ilu przyciągnie port NSMBU.
Zostało już nieco ponad pół miliona różnicy (stan na 31.12.2018).


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2019, 13:42:04 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 979
  • Reputacja: 153
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18849 dnia: Styczeń 09, 2019, 14:52:06 pm »
W następnym tygodniu sprzedaż jeszcze spadnie, a za dwa pewnie już wróci do normy. Licząc zatem, że w następnym tygodniu będzie 7 mln Switchów i 7,6 mln PS4, a potem zakładając optymistycznie, że Nintendo będzie sprzedawać 60 tys konsol tygodniowo, a Sony 20 tys, to Switch potrzebuje około 17 tygodni, by przegonić PS4. To nas stawia gdzieś na początku maja. A na PS4 wyjdzie w tym czasie parę mocnych gier, więc Switch nie będzie mieć tak łatwo.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 377
  • Reputacja: 102
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18850 dnia: Styczeń 09, 2019, 17:25:04 pm »

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18851 dnia: Styczeń 17, 2019, 10:14:20 am »



Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 287
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18852 dnia: Styczeń 20, 2019, 10:07:33 am »


Xbox One - 720p i czasami nawet 30fps.


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 377
  • Reputacja: 102
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18853 dnia: Styczeń 20, 2019, 10:34:10 am »
Ogółem słabo ogarnęli temat, pro i one x tylko full hd :/

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18854 dnia: Styczeń 28, 2019, 16:28:31 pm »
Wrzucam tutaj, bo coś temat się rozleniwił. Poza tym temat gry nie jest miejscem na szermierkę na cyferki.

Po przejściu kampanii (i powtórzeniu nie jednej misji kilka razy) nie miałem żadnego bugu, problemu czy nawet spadku FPSów :) Imho rewelacja.

Grałeś na PS4 czy X0?

PS4 standard i działa idealnie moim zdaniem :)

Nie jest to prawdą. Każda konsolowa wersja gubi klatki, nawet wersja na Xbox One X. Oczywiście siódmy Ace Combat na Pro i One X niemal cały czas trzyma wartość 60 k/s, ale wersje na podstawowe modele dalekie są od ideału i praktycznie całą kampanię mają różne wartości klatkażu.



Działająca idealnie, nie gubiąca klatek wersja  :)

Z drugiej strony to Mrocz. Facet, który twierdzi, że Assetto Corsa/Project CARS nie gubi klatek na PS4 (dla przypomnienia tam leci czasami i 16 k/s, a grze bliżej 40, niż 60 k/s - ale symulator), a w CoD też problemu z animacją nie uświadczył, choć ten tytuł potrafi szarpnąć się na ogromne 40 klatkowe spadki. Więc skoro ktoś nie widzi kilkunastu, kilkudziesięcioklatkowych chrupnięć, to raczej kilka w tę czy we w tę też nie dostrzeże. 

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 979
  • Reputacja: 153
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18855 dnia: Styczeń 29, 2019, 09:54:53 am »
Damon Baker Joins The Xbox Team
Cytuj
At the end of last year, Damon Baker announced he would be leaving Nintendo after more than 12 years to pursue a new opportunity in 2019. He started out at the company in 2006 as the global manager of brand licensing and became head of third-party marketing and communications after three years, until taking up the head of partner management role in 2016.

So, where is he working now? It turns out it’s over at Microsoft with the Xbox team. For the past month, he’s apparently been soaking up all the knowledge for his new role as the new Head of Portfolio for Xbox. He’ll be helping evaluate all of the second and third-party content.
http://www.nintendolife.com/news/2019/01/damon_baker_joins_the_xbox_team

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 862
  • Reputacja: 522
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18856 dnia: Styczeń 29, 2019, 10:02:01 am »
Działająca idealnie, nie gubiąca klatek wersja 

Bo spadki do 50 klatek raczej nie są na poziomie "gra ledwo chodzi na konsoli".

Przecież nie pisał, że nie gubi klatek/trzyma stałe 60fps.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18857 dnia: Styczeń 29, 2019, 10:17:00 am »
Działająca idealnie, nie gubiąca klatek wersja 

Bo spadki do 50 klatek raczej nie są na poziomie "gra ledwo chodzi na konsoli".

Przecież nie pisał, że nie gubi klatek/trzyma stałe 60fps.

Ty to wiesz ja to wiem ;) a sylvan po prostu lub sobie pisać bzdety. Do tego ma jakąś obsesje na mój temat xD

Żeby było zabawniej o PC2 i AC też nigdy nie napisałem że nie gubią klatek tylko, że to nie przeszkadza w przyjemnej grze xD

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18858 dnia: Styczeń 29, 2019, 15:24:48 pm »

Ty to wiesz ja to wiem ;) a sylvan po prostu lub sobie pisać bzdety. Do tego ma jakąś obsesje na mój temat xD

Żeby było zabawniej o PC2 i AC też nigdy nie napisałem że nie gubią klatek tylko, że to nie przeszkadza w przyjemnej grze xD

Nie schlebiaj sobie.

Co do animacji wielokrotnie wspominałeś o tym, że AC/PC nie gubią klatek. Nie chce mi się specjalnie przeszukiwać kilkudziesięciu stron wojen by ci błąd udowodnić. Szczególnie, że jeżeli ci się go udowodni, zawsze pokrętnie się wymigasz, zamiast napisać "no tak, miałeś rację".

Wrzuciłem specyfikację One X to z masterem i expetem napisałeś "trzeba na bakier z grami być by w to uwierzyć". No i wiadomo, śmichy-chichy, bo trzech na jednego. Później jak owa moc obliczeniowa się potwierdziła i ten fakt ci przypomniałem, to nie napisałeś "Faktycznie Sylvan, to zwracam honor", tylko poszedłeś do Lema, że Sylvan kłamie i ma mi dać warna, bo nic takiego miejsca nie miało. Z Forzy wiele razy drwiłeś, że zręcznościówka i jak można w 2015/2016r. na Xbox One grać w wyścigi bez dynamicznie zmieniającej się pogody. Wkleiłem ci kilkadziesiąt fragmentów recenzji, że to jednak symulacja, to napisałeś, że to tylko recenzje i ludzie się nie znają. No bo jasnym jest, że nikt na świecie się nie zna, tylko Mrocz z GO.

Rok później zagrywałeś się w AC, gdzie deszczu w ogóle nie ma i gdy z s00sem zapytaliśmy w "W co teraz gracie", jakim cudem w 2015/2016r. przeszkadza ci, że w FM na X'a ma wybór słońce lub deszcz, a w 2016/2017r. na PS4 nie przeszkadza ci, że opadów w ogóle nie ma, to stwierdziłeś, że to nie jest ważne. Popatrz, nagle brak Forza w tytule, inna konsola i przestaje być coś z czego kilkanaście stron kpiłeś przestaje być istotne  :roll:

Jeżeli chodzi o AC/PC, to nawet Iras ci na to uwagę zwracał. Był jaki był, ale tu miał rację, bo akurat z jego GT zaczynałeś się śmiać, twierdząc, że symulacja to tylko stałe 60 k/s i takie coś PC/AC na PS4 oferują, co bzdurą jest.

Lubię gry wyścigowe. Każdą stronę na forumku o nich przeczytałem. I zawsze twoja narracja w nich jest następująca: musi być 60 klatek, taka animacja jest wymagana w symulatorach. Jak Ryo pytał co takie biedne tła są w tego typu grach, to znowu - musi być 60 k/s inaczej to nie symulacja i na to moc idzie na stały klatkaż. Oczywiście nie byłbyś sobą, gdybyś w każdym temacie (czy to AC, PC, czy GT) nie dodał, że te gry to rasowe symulatory, a Forza to zręcznościówka. Co ciekawe kilka miesięcy temu wyczytałeś na jakiejś wyroczni zajmującej się symulatorami, że GT nie do końca nim jest, a Magik napisał ci, że Motorsport to nie rasowa zręcznościówka, to zacząłeś w temacie GT pisać, ze to nie symulacja, a w wojnach, ze faktycznie FM, to coś pomiędzy raczej.

Niemniej żeby nie było, że coś koloryzowane jest, że ty nie pamiętasz i znowu wypierać się będziesz (oj nie przejdzie przez klawiaturę przyznanie Sylvanowi racji):

Cóż co by nie mówić. Ustawienia samochodów pod tor to trochę nierozłączna część symulatorów. To samo jest w Assetto Corsa, to samo jest w GT Sport, to samo jest nawet w zręcznościowej Forzie.

Generalnie simy nieźle pożerają moc platformy + musi to śmigać w 60 klatkach i dobrze jak 1080p...

Pograłem dłużej w Asseto Corsa. Jest to rasowy symulator.



PC jest silnie rozwijana przez społeczność i jest prawdziwym symulatorem



Forza to arcade.



Przeczysz sam sobie. Doszło do tego, że cały czas wypisywałeś, że GT to symulacja, później coś przeczytałeś i nagle GT nie jest symulatorem....

Ustawienia samochodów pod tor to trochę nierozłączna część symulatorów. To samo jest w Assetto Corsa, to samo jest w GT Sport

żeby nie było Gran Turismo Sport też nie jest symulatorem moim zdaniem.

Jak to ładnie się podsumowałeś.

Hipokryzja na maksa xD


Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18859 dnia: Styczeń 29, 2019, 18:13:37 pm »
Ty chyba masz za dużo czasu xD dorośnij. :lol:


A i przejechanie całego forum w okresie kilku lat by znaleźć pasujące do siebie losowe wypowiedzi to jest obsesja :D powtórze raz jeszcze. Dorośnij.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2019, 18:18:21 pm wysłana przez Mrocz »

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18860 dnia: Styczeń 29, 2019, 18:28:09 pm »
Do tego ma jakąś obsesje na mój temat xD

Nie schlebiaj sobie.

Nie chce mi się specjalnie przeszukiwać kilkudziesięciu stron wojen



Z mocno zimowym przymrożeniem oka to "nie schlebiaj sobie" chyba.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2019, 19:37:58 pm wysłana przez tarniak »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 504
  • Reputacja: 17
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18861 dnia: Styczeń 29, 2019, 20:48:39 pm »
Przecież Sylvan wyszukał posty z okolic 2019 roku, gdzieś tak z 2016  :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 621
  • Reputacja: 112
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18862 dnia: Styczeń 30, 2019, 12:18:03 pm »
Ok, ale czy Ace Combat to symulacja? Nie wydaje mi się, dlatego chyba fajnie że odblokowali klatkaż i gra śmiga powyżej 30 na konsoli. Trochę szkoda, że to nadal płynny, a nie stały fps, biorąc pod uwagę to, jak seria sobie radziła za czasów PS2. Czasy się zmieniły i 60 klatek na konsoli dawno odeszły do lamusa niestety.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 112
  • Reputacja: 45
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18863 dnia: Styczeń 30, 2019, 13:54:46 pm »
Ty chyba masz za dużo czasu xD dorośnij. :lol:


A i przejechanie całego forum w okresie kilku lat by znaleźć pasujące do siebie losowe wypowiedzi to jest obsesja :D powtórze raz jeszcze. Dorośnij.
Mi z rok-dwa lata temu, Juras wyszukał wypowiedź sprzed 10 lat. :D

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18864 dnia: Styczeń 30, 2019, 14:17:41 pm »
Ok, ale czy Ace Combat to symulacja? Nie wydaje mi się, dlatego chyba fajnie że odblokowali klatkaż i gra śmiga powyżej 30 na konsoli. Trochę szkoda, że to nadal płynny, a nie stały fps, biorąc pod uwagę to, jak seria sobie radziła za czasów PS2. Czasy się zmieniły i 60 klatek na konsoli dawno odeszły do lamusa niestety.

To Arcade pełną gebą. :) sylvan tutaj wmieszał jakieś pierdololo o symulacjach i forzie.

Generalnie na standard PS4 jest 60 fps ze spadkami do 50, przyznam nie odczułem ani razu :) oby więcej tak „gubiących klatki” gier :) oczywiście pisze o wersji na ps4 bo z xboxem jest gorzej. Nie mniej gra wygląda i działa bardzo dobrze na obu konsolach Sony, a tryb VR to totalny kosmos :D

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18865 dnia: Styczeń 30, 2019, 18:30:17 pm »


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 377
  • Reputacja: 102
System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18866 dnia: Styczeń 30, 2019, 19:55:09 pm »
Freesync na xboxie pewnie dałby radę aby zniwelować te spadki.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 979
  • Reputacja: 153
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18867 dnia: Styczeń 30, 2019, 22:40:45 pm »
Quantic Dream zrezygnowało z ekskluzywności PlayStation. Twórcy zostali studiem multiplatformowym
Cytuj
Naszym celem jest obecność na wszystkich platformach, gdzie jest publiczność, która może cieszyć się naszymi doświadczeniami. Oczywiście będziemy nadal rozwijać gry na PlayStation, platformie, którą znamy bardzo dobrze po 12 latach współpracy z Sony, ale będziemy także obecni na wszystkich innych, istotnych platformach.
https://www.ppe.pl/news/129423/quantic-dream-xbox-playstation-pc-nintendo.html

Quantic Dream będzie tworzyć gry na smartfony. Studio zostanie znacząco powiększone
Cytuj
Tak, obecnie zatrudniamy pracowników we wszystkich działach – od produkcji i programowania do projektowania i sztuki. Poszukujemy utalentowanych ludzi, którzy chcą pracować nad bardzo ambitnymi projektami. Zespół liczył około 200 osób w szczytowym momencie prac nad Detroit, więc naszym celem będzie dotarcie do około 300 pracowników.
https://www.ppe.pl/news/129444/quantic-dream-ios-android-powiekszenie-studia.html

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 621
  • Reputacja: 112
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18868 dnia: Styczeń 31, 2019, 00:55:37 am »
Quantic Dream i smartfony... nie brzmi to zbyt dobrze. Multiplatformowosć wielu ucieszy, ostatnio znajoma pytała, czy Detroit jest na PC, bo chętnie by pograła.

Ok, ale czy Ace Combat to symulacja? Nie wydaje mi się, dlatego chyba fajnie że odblokowali klatkaż i gra śmiga powyżej 30 na konsoli. Trochę szkoda, że to nadal płynny, a nie stały fps, biorąc pod uwagę to, jak seria sobie radziła za czasów PS2. Czasy się zmieniły i 60 klatek na konsoli dawno odeszły do lamusa niestety.

To Arcade pełną gebą. :) sylvan tutaj wmieszał jakieś pierdololo o symulacjach i forzie.

Generalnie na standard PS4 jest 60 fps ze spadkami do 50, przyznam nie odczułem ani razu :) oby więcej tak „gubiących klatki” gier :) oczywiście pisze o wersji na ps4 bo z xboxem jest gorzej. Nie mniej gra wygląda i działa bardzo dobrze na obu konsolach Sony, a tryb VR to totalny kosmos :D

VR- i tutaj widzę poważny materiał na System Wars. Większość gier AAA na PSVR to popierdółki w postaci wykastrowanych trybów gry, albo pojedyncze misje. Zaledwie namiastka tego czym VR powinno być. Nawet nie ma porządnej symulacji która działałaby w trybie VR oferując pełen wachlarz możliwości. Jak dla mnie to lekka porażka, bo zapowiadało się tak pięknie... Miejmy nadzieję że w przyszłej generacji sprzęt odżyje i zaoferuje pełnię możliwości.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18869 dnia: Styczeń 31, 2019, 01:26:35 am »
VR- i tutaj widzę poważny materiał na System Wars. Większość gier AAA na PSVR to popierdółki w postaci wykastrowanych trybów gry, albo pojedyncze misje. Zaledwie namiastka tego czym VR powinno być. Nawet nie ma porządnej symulacji która działałaby w trybie VR oferując pełen wachlarz możliwości. Jak dla mnie to lekka porażka, bo zapowiadało się tak pięknie... Miejmy nadzieję że w przyszłej generacji sprzęt odżyje i zaoferuje pełnię możliwości.

Cóż tutaj leży pod względem wydajności konsol. Aby pograć w pełnoprawny symulator na VR na przykład w Assetto Corsa czy Project Cars 2 to potrzeba peceta za prawie 10 kafli by to jakoś działało. PS4Pro nawet nie zbliża się wydajnością do takiego sprzętu nie mówiąc już o PS4 Standard. Nie mniej Sony i tak udało się sporo wycisnąć z tego i taki Dirt Rally jest pełnoprawną grą na VR (to w sumie jest symulator na VR pełnoprawny). Tak samo Wipeout Omega też oferuje 100% doświadczeń w VR. Gier więc trochę jest, nie mniej w pełni to będzie działać jak PS5 będzie wspierało VR'a bo do tego potrzeba przede wszystkim mocy.

Obstawiam że next geny to będzie 4k standard i VR w 1080p (tyle ile obecne gogle mają)  i wtedy będzie miejsce na zapewnienie pełnoprawnego VR Exprience :) to co zobaczyłem na PS4 tylko rozbudziło mój apetyt. Jeśli następne konsole "odrzucą" VR to zacznę myśleć nad składaniem pełnoprawnego PC'ta pod to xD

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 621
  • Reputacja: 112
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18870 dnia: Styczeń 31, 2019, 14:14:23 pm »
Tak jest, wszystko rozchodzi się o to, że sprzęt jest za słaby. Ale dziwi mnie np, że MS nic na tym polu nie zaoferował, mając nawet One X, który raczej juz by sobie poradził z VR, i byłby dodatkowym pretekstem do zakupu takiego sprzetu. (VR microsoftu ekskluzywny dla wersji One X) dodatkowo mogliby marketingowo zacząc besztać Sony, za ich "niedorobiony" VR.

Co do PC'tów, takiego GTX 1060 byłoby za mało na VR? Myślę, że VR powinien być spokojnie osiągalny na przyszłej generacji sprzetu w rozdziałce 1080p.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18871 dnia: Styczeń 31, 2019, 16:56:53 pm »
Co do PC'tów, takiego GTX 1060 byłoby za mało na VR? Myślę, że VR powinien być spokojnie osiągalny na przyszłej generacji sprzetu w rozdziałce 1080p.

Jest w minimalnych wymaganiach dla VR w PC2 :) więc pewnie starczy ale z ograniczeniami ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 621
  • Reputacja: 112
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18872 dnia: Styczeń 31, 2019, 17:49:10 pm »
No to w 3-4 kołach się zmieścisz do minimalnego VR na PC. To nie 10 koła, ale i tak duzo więcej niż konsola...

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18873 dnia: Styczeń 31, 2019, 19:19:15 pm »
No to w 3-4 kołach się zmieścisz do minimalnego VR na PC. To nie 10 koła, ale i tak duzo więcej niż konsola...

No trochę podkręciłem wartości. Chociaż i tak headset VR jest dużo droższy od PS VR. Więc inwestycja staje się trochę za duża jak na granie w gierki :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2019, 22:19:40 pm wysłana przez Mrocz »

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18874 dnia: Luty 05, 2019, 20:35:44 pm »
VR- i tutaj widzę poważny materiał na System Wars. Większość gier AAA na PSVR to popierdółki w postaci wykastrowanych trybów gry, albo pojedyncze misje. Zaledwie namiastka tego czym VR powinno być. Nawet nie ma porządnej symulacji która działałaby w trybie VR oferując pełen wachlarz możliwości. Jak dla mnie to lekka porażka, bo zapowiadało się tak pięknie... Miejmy nadzieję że w przyszłej generacji sprzęt odżyje i zaoferuje pełnię możliwości.

Ja bym jednak tego do tego działu nie wrzucał. Pamiętaj, że mamy kilka modeli gogli wirtualnej rzeczywistości. Miałem przyjemność wszystkie testować i różnica na korzyść PCMR jest wyraźna, ale też należy pamiętać, że takie HTC Vive kosztuje więcej niż PSVR + PS4 Pro. Do tego wymagana jest do tego wysokiej jakości blacha.

Ja uważam, iż PSVR jako dodatek do konsoli (szczególnie Pro), to fantastyczna sprawa, szczególnie teraz. Gdy je kupowałem na premierę z dodatkami, kosztowała grubo ponad dwa tys. zł. teraz za tysiąc gogle Sony dostaniesz i zapewniam, że zabawę oferuje przednią.

Weźmy takie DC VR, bo wiem, że lubisz tę grę, podobnie jak ja. Jasne tło jest liche (nawet na Pro), ale takie kombo PSVR + DcVR + kierownica - coś pięknego  :oops: Fantastyczna zabawa - jak już żołądek się przyzwyczai.

RE VII jak grać to tylko na goglach. Zupełnie nowy (dosłownie) wymiar rozrywki. Do tego dochodzi wiele mniej, bądź bardziej udanych gier, ale wg mnie warto. Oczywiście przyszłość przyniesie bardziej zaawansowaną technologię, niemniej ja PSVR bardzo sobie cenię.

Wracając do głównej osi - ciekawy filmik:



Czyli blacharz oceniający konsolowe doznania. Wiesiek brutalnie został potraktowany. Świetnie wyjaśniono (uczciwie) też sam klatkaż.
Niemniej uznanie, że konsole pochwalone zostały za stosunek jakości do ceny.

Jako bonus najnowszy DoA ma oferować okolice 4k na One X i podobno tylko fHD na sprzęcie Sony. Co ciekawe tylko konsola M$ zaoferuje tak lubiany HDR, który rzekomo nawet na PC nie będzie dostępny.


Mi z rok-dwa lata temu, Juras wyszukał wypowiedź sprzed 10 lat. :D

To nie jest tak jak on sobie to ubzdurał. Wiesz coś na zasadzie, że 4 godziny przeszukiwałem forum za daną wypowiedzią i dokopałem się do 2016r.

tarniakowi drobną złośliwość z datą można wybaczyć. Chłopak nawet jeżeli czytał temat takiego Assetto Corsa, to się tam nie wypowiadał (i w wielu podobnych). Zakładam zresztą, że w poważaniu ma dział gier wyścigowych, wiec może nie wiedzieć skąd te cytaty. Mrocz jest jednak tam stałym bywalcem. Widzę jednak, że nie tylko nie wie co pisał, ale też gdzie.

Dla przypomnienia temat AC ma całe trzy strony i by znaleźć informację o rasowej symulacji wystarczy jedną przejrzeć. PC ma ich 14, a że chłopak co rusz podkreśla to i to symulacja, Forza arcade, to też długo szukać nie trzeba (dwie strony wystarczyły). Faktycznie, dobre pół dnia szperania po forum, a że wypowiedzi mają taką datę, wynika to z faktu, że te tematy są od dawna na emeryturze i nikt tam od dłuższego czasu nic nie napisał.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18875 dnia: Luty 05, 2019, 21:09:20 pm »
To nie jest tak jak on sobie to ubzdurał. Wiesz coś na zasadzie, że 4 godziny przeszukiwałem forum za daną wypowiedzią i dokopałem się do 2016r.

Mów sobie co chcesz :D i tak każdy to widzi że masz jakiś ból tyłka o tą forze. Wracam na forum po wielu miesiącach słowem o samochodówkach nie wspomniałem a ty wyciągasz brudy jakbyś tylko czekał na moje błogosławieństwo że Forza jest symulatorkiem xD

Jeżeli tak bardzo ci na tym zależy i spać po nocach nie możesz z tego powodu to niech sobie będzie ta Forza tym "symulatorem" co mi to w sumie robi :D a dzień dobroci dla Sylvana przynajmniej będzie :D Ciesz się wiekopomną chwilą. :D
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2019, 22:00:57 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 621
  • Reputacja: 112
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18876 dnia: Luty 05, 2019, 22:12:38 pm »
VR- i tutaj widzę poważny materiał na System Wars. Większość gier AAA na PSVR to popierdółki w postaci wykastrowanych trybów gry, albo pojedyncze misje. Zaledwie namiastka tego czym VR powinno być. Nawet nie ma porządnej symulacji która działałaby w trybie VR oferując pełen wachlarz możliwości. Jak dla mnie to lekka porażka, bo zapowiadało się tak pięknie... Miejmy nadzieję że w przyszłej generacji sprzęt odżyje i zaoferuje pełnię możliwości.

Ja bym jednak tego do tego działu nie wrzucał. Pamiętaj, że mamy kilka modeli gogli wirtualnej rzeczywistości. Miałem przyjemność wszystkie testować i różnica na korzyść PCMR jest wyraźna, ale też należy pamiętać, że takie HTC Vive kosztuje więcej niż PSVR + PS4 Pro. Do tego wymagana jest do tego wysokiej jakości blacha.



Ok, ale czym się różni PSVR od innych sprzętów tego typu? Same gogle to jedynie urządzenie do wyświetlania i różnica może być odczuwalna tylko w ilości pikseli i jakości wykonania. Sama jakość grafiki jest przecież mocno zależna od sprzętu na którym gramy. Czy porównanie jakości wyświetlania wypada jak VGA vs UHD?

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18877 dnia: Luty 06, 2019, 06:54:17 am »
Ok, ale czym się różni PSVR od innych sprzętów tego typu? Same gogle to jedynie urządzenie do wyświetlania i różnica może być odczuwalna tylko w ilości pikseli i jakości wykonania. Sama jakość grafiki jest przecież mocno zależna od sprzętu na którym gramy. Czy porównanie jakości wyświetlania wypada jak VGA vs UHD?

Z tego co się orientuje to Vive i Oculus mają większego FOV'a (Field Of View) ale nie miałem ich na głowie więc nie potwierdzę na 100% :)

Mają na bank też większą rozdzielczość od PSVR

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18878 dnia: Luty 06, 2019, 16:49:01 pm »
Mów sobie co chcesz :D i tak każdy to widzi że masz jakiś ból tyłka o tą forze. Wracam na forum po wielu miesiącach słowem o samochodówkach nie wspomniałem a ty wyciągasz brudy jakbyś tylko czekał na moje błogosławieństwo że Forza jest symulatorkiem xD

Jeżeli tak bardzo ci na tym zależy i spać po nocach nie możesz z tego powodu to niech sobie będzie ta Forza tym "symulatorem" co mi to w sumie robi :D a dzień dobroci dla Sylvana przynajmniej będzie :D Ciesz się wiekopomną chwilą. :D

Słowo "każdy" w tym zdaniu jest równie prawdziwe, jak ta nienaganna animacja w CoD na PS4 wg twoich słów, ale widzę, ze musisz się podbudować.
Niemniej wypowiadaj się w swoim imieniu, a nie jako każdy.

Lubię Forzę i nie ukrywam tego. To kapitalna seria i uważam, że zasługuje na oceny w okolicy 9/10. Ale to moje zdanie do którego mam prawo. Natomiast ty oraz inni gracze możecie śmiało wystawić 10/10, czy tez 4/10. Nic mi do tego. Musiałeś mnie pomylić z tymi ancymonami, którzy tak o GTS płakali (że inni mają odmienne zdanie). Mnie tam najmniej interesuje w co jakiś Mrocz, którego nigdy nie spotkam sobie gra i mnie twoje bajdurzenie o tej serii bynajmniej nie boli (faktycznie ma co - Sylwek wystawia 9/10, Marcin 7/10, normalnie cios o mocy Miażdżącej Pięści gen. Dajmosa, nie idzie się wręcz pozbierać).  :)  Chwalę tę grę, bowiem jest za co i bronię, jak czytam głupoty typu "haha, nie da się wybrać ilości okrążeń", którymi kiedyś tu dział raczyłeś. Natomiast ty masz jakąś awersję do serii FM, ponieważ niemal w każdym temacie gier wyścigowych jej szpilę wbijasz złośliwie. Brakowalo jeszcze w temacie Wipeout postu typu:
Cytuj
"Imho  :lol:  FM która jest zręcznosciowa jak kazdy wie  ;) to zręcznościowa gra jak Wipeout  :D nie to co imho real sim trzymające 60 klatej jak PC  :lol: :D


Ok, ale czym się różni PSVR od innych sprzętów tego typu? Same gogle to jedynie urządzenie do wyświetlania i różnica może być odczuwalna tylko w ilości pikseli i jakości wykonania. Sama jakość grafiki jest przecież mocno zależna od sprzętu na którym gramy. Czy porównanie jakości wyświetlania wypada jak VGA vs UHD?

Vive są bardziej zaawansowane technologicznie. Do tego należy pamiętać, że jakiś czas temu ukazała się wersja Pro, która oferuje między innymi jeszcze wyższą rozdzielczość, a pamiętaj, że bazowe HTC miały ją wyższą niż PSVR. Teraz o ile się nie mylę, na jedno oko przypada bodaj 1440 x 1600 pikseli. Co ciekawe oba modele oferują tylko 90 Hz, czyli mniej niż znacznie tańsze gogle Sony (one mają bowiem częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz). Precyzja leży po stronie HTC, a to ze względu na zastosowane układy.

Oczywiście bez odpowiedniego PCMR raczej się nie obejdzie. Tutaj jednak sytuacja jest podoba do kombo PSVR + PS4 i PS4 Pro.

Pamiętam jak testowałem swoje gogle na obu modelach konsol. Różnica w wielu grach była z miejsca odczuwalna i dość spora (delikatnie mówiąc).
Szczególnie dobitnie The Playroom VR to ukazuje. 

Przy goglach na blachę, to im ta potężniejsza, tym lepiej. I to faktycznie widać. Bodaj rekomendowane wymagania Fallout 4 na PC to .... 780 GTX, a już Fallout 4 VR potrzebuje bardzo mocnego GTX 1080, a przecież ta gra do najpiękniejszych nie należy. Niemniej wrażenia płynące z gry są fantastyczne.

Generalnie rzecz to niezwykła. Jednak tak jak już wspomniałem, biorąc pod uwagę stosunek jakość - cena, to PSVR wygrywa.
Ale tu sprawa podobnie ma się jak w walce PC i konsole. Za tego pierwszego płacisz znacznie więcej i otrzymujesz lepszą grafikę.
Pytanie tylko czy warto dopłacać grube tysiące.

No i PSVR jest moim zdaniem bardziej uniwersalne. Są najwygodniejsze, a od wyciągnięcia ich z pudła do podłączenia mija raptem kilka min. włączając w to kalibrację.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18879 dnia: Luty 06, 2019, 18:20:02 pm »
Mnie tam najmniej interesuje w co jakiś Mrocz, którego nigdy nie spotkam sobie gra i mnie twoje bajdurzenie o tej serii bynajmniej nie boli

No nie wiem :D Drenujesz ten temat od kilku lat i płaczesz za każdym razem jak pojawię się na forum :D
Do tego pamiętasz moje posty lepiej ode mnie :lol: Cieszę się, że mam wielbiciela, ale nie licz na mój autograf :D

Rób jak uważasz, ale mnie daj spokój bo twój fanatyzm mam osobiście głęboko gdzieś :D Zależy ci na tym bym uznał Forzę za symulatorek. Proszę. Masz. Ja to mam gdzieś :D

Polecam wrzucić na luz i nie przeżywać tak bardzo forumka :D
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2019, 18:26:45 pm wysłana przez Mrocz »