Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 175002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1200 dnia: Stycznia 30, 2016, 21:23:03 pm »

Jeśli kupujecie DLC do CARS'ów to polecam sprawdzić jak świetnie brzmi 500 konna BRZ'ta z jednego z dodatków. Odcinka powoduje uśmiech na twarzy. Naprawdę udaje im się oddawać moc maszyn.

Mam to DLC ^^ cudnie BRZtka brzmi :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1201 dnia: Lutego 05, 2016, 19:56:00 pm »
Kiera kupiona, macie jakieś wskazówki jak najlepiej ustawić FF w grze?

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1202 dnia: Lutego 05, 2016, 20:36:31 pm »
Btw. Ta gra ma nieprzebrane pokłady miodu. Wczoraj wbiłem na online i 3 genialne wyścigi pod rząd rozegrałem. Tutaj jeden z ciekawszych gdzie po błędzie przeciwnika zostałem zepchnięty na piach i goniłem go przez resztę dystansu.



ehhh jak teraz oglądam te filmy co wrzucasz to aż mi żal tyłek ściska że nie grałem z Wami :/ do dzisiaj wspominam nasze forumowe jazdy w GT5... na przykład to:



szkoda że ciężko będzie to powtórzyć...

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1203 dnia: Lutego 05, 2016, 21:04:29 pm »
Przy odrobinie checi wszystkich osob, damy rade. Mimo ze kazdy juz nie ma takiej beztroski jak wczesniej. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1204 dnia: Lutego 05, 2016, 21:20:43 pm »
No ja się piszę :D kiera jest, można grać. FF naprawiony, trzeba było ust. Domyślne przywrócić  :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1205 dnia: Lutego 05, 2016, 21:42:50 pm »
Btw. Ta gra ma nieprzebrane pokłady miodu. Wczoraj wbiłem na online i 3 genialne wyścigi pod rząd rozegrałem. Tutaj jeden z ciekawszych gdzie po błędzie przeciwnika zostałem zepchnięty na piach i goniłem go przez resztę dystansu.



ehhh jak teraz oglądam te filmy co wrzucasz to aż mi żal tyłek ściska że nie grałem z Wami :/ do dzisiaj wspominam nasze forumowe jazdy w GT5... na przykład to:



szkoda że ciężko będzie to powtórzyć...

Dzięki, że mi przypomniałeś tamte czasy i to jak zajebistą ścigałką jest Gran Turismo (a do tego jak świetnie wciąż wygląda). Heh...swoją drogą o ile lepiej wtedy jeździłem niż teraz. Wykorzystywałem całą szerokość toru i jechałem kilka okrążeń na granicy przyczepności. Teraz w CARS'ach popełniam mnóstwo błędów. Starość nie radość. Przynajmniej już wiem czemu teraz tak trudno walczyć mi z zawodnikami z różnych edycji GT Academy i jak daleko jestem od formy, która kilka lat temu pozwoliła mi się dostać do finału GT Academy.

Swoją drogą to jestem w szoku jak dokładnym simem jest CARS. Kupiłem teraz to nowe DLC z Mazdą Mad Mike'a. To auto ma bardzo duże kąty skrętu kół i tzw. wąsy osiągają moment przełamania przy pewnym obrocie kierownicy (w normalnych autach i wyścigówkach tego nie ma...tylko pro driftowozy takie coś posiadają). Jakież było moje zdziwienie kiedy poczułem wyraźnie na kierownicy moment przełamania. Czuć jak opona przekłada się z jednej krawędzi na drugą i nawet widać jak auto delikatnie unosi się do góry kiedy obrócimy koła na maksa w jedną stronę. Wielkie brawa dla panów z SMS za tak dokładną robotę.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2016, 21:45:43 pm wysłana przez BoBaN »

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1206 dnia: Lutego 05, 2016, 21:52:49 pm »
Przy odrobinie checi wszystkich osob, damy rade. Mimo ze kazdy juz nie ma takiej beztroski jak wczesniej. ;)
raz że nie mam konsoli - ale to się zmieni w niedzielę, a dwa że nie mam kierownicy, a tego już tak szybko nie przeskoczę (małe mieszkanie + małe dziecko więc na rozkładanie się z kierownicą ciężko znaleźć miejsce), więc nawet nie chcę podchodzić do symulacji żeby nie psuć sobie zabawy grając na padzie, zostawię sobie Driveclub...
a strasznie bym chciał pokręcić kierą, bo czasy dla symulacji zrobiły się ciekawe - jest już Project CARS, za chwilę będzie Asseto Corsa i Dirt Rally, pod koniec roku Gran Turismo Sport - na ps3 aż tak różowo nie było :( ehhh

Heh...swoją drogą o ile lepiej wtedy jeździłem niż teraz. Wykorzystywałem całą szerokość toru i jechałem kilka okrążeń na granicy przyczepności. Teraz w CARS'ach popełniam mnóstwo błędów. Starość nie radość.
dokładnie to samo przeżywałem w tamtym okresie jak graliśmy - masa błędów, jeden wyścig wychodził super, w drugim robiłem amatorskie błędy ;) nie miałem już tego co wtedy miałeś - byłeś szybki w każdym aucie i na każdym torze, bardzo Ci tego zazdrościłem ;) ehhhh fajne czasy były :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2016, 21:55:39 pm wysłana przez pawel_k »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1207 dnia: Lutego 05, 2016, 22:00:50 pm »
Ja sobie zaraz przetestuje GT6 na kierze :3 sprawdzę ile straciłem )

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1208 dnia: Lutego 05, 2016, 22:05:27 pm »
@Paweł
Dzięki za dobre słowo. :)

Wtedy to była ekipa. Było z kim powalczyć. Pamiętam też wyścig Golf vs RSX na SPA (miałeś avatar z tego). Miałeś formę wtedy i naprawdę wraz z kilkoma innymi zawodnikami potrafiliście napsuć mi nerwów.

Kupuj PS4 i kierownice. Nie będziesz żałował. CARS jest genialne. Sprawdź mój kanał YT i obadaj inne filmiki. Gra jest wymagająca i nie zawsze da się ustawić auto do zakrętu tak jakbyśmy chcieli, bo każde hamowanie na lekko skręconych kołach czy kaźdy gwałtowny transfer masy przed zakrętem potrafi wybić auto z optymalnego tory jazdy. Nie żałuj sobie i składaj zestaw do ścigania. Ja często gram w CARS (w każdej wolnej chwili, którą przeznaczam na granie), więc pośmigamy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1209 dnia: Lutego 06, 2016, 09:35:13 am »
Pograłem trochę wczoraj na kierownicy. W skrócie Project CARS lekko mnie rozczarował, bo na kierownicy nie czuć, że auto ma kontakt z podłożem. Jadąc prosto widzimy ręce kierowcy na ekranie, walczy z każdą nierównością toru, podczas gdy moja kierownica ani drgnie. Dobrze oddane są transfery masy auta, no ale kontakt kół z podłożem, nierówności toru, tarki, te elementy zostały mocno wytłumione czy też olane i nie czuć tego tak jak należy.

Moje rozczarowanie było tym większe, ponieważ zaraz po CARSach odpaliłem sobie GT6, i tam doskonale było czuć to, czego w CARS nie ma. Ten sam tor i czuję każdą dziurę. Wjeżdżam na tarkę, kierownica tworzy idealny tandem z efektem dźwiękowym towarzyszącym najazdowi na krawężnik - słyszę trrrrrr  8), a kierownica zaczyna w rytm błyskawicznie chodzić lewo-prawo, zupełnie tak jak tego można było się spodziewać. GT6 gorzej oddaje za to transfery masy auta, samochody wydają się bardzo sztywne i stabilne, chociaż to też może być zasługa moich setupów. (i pewnie tak jest, dla pewności spróbuję na domyślnych ustawieniach).

Zakładam, że w CARS da się wspomniane wyżej wady wyeliminować za pomocą ustawień FF, czy macie jakieś rady na to, co i jak ustawić, aby wyciągnąć z gry maksimum?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1210 dnia: Lutego 06, 2016, 10:19:18 am »
Pawel zainwestuj w najtansza racjonalna T150, pod pedal hamulca mod za 50zl, lub nawet gabka i mozna smigac, nawet na desce od prasowania. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Project CARS
« Odpowiedź #1211 dnia: Lutego 06, 2016, 12:50:07 pm »
Andy jaką ty masz kierę w końcu? Na T300 i prawie domyślnych ustawieniach FF wyczuwam każdą zmianę nawierzchni. I walkę z kółkiem przy mocniejszych wozach. Zwiększałeś siłę FF?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1212 dnia: Lutego 06, 2016, 13:32:39 pm »
U mnie tak samo wyczuwam nierówności toru i tarki. Już nie wspomnę o tym jak wypadnę za tor. Wtedy kierownicę chce mi z rąk wyrwać.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1213 dnia: Lutego 06, 2016, 14:15:31 pm »

U mnie tak samo wyczuwam nierówności toru i tarki. Już nie wspomnę o tym jak wypadnę za tor. Wtedy kierownicę chce mi z rąk wyrwać.

Albo formuła lotusa z 1986 roku... Jeżdżąca siłka xD

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1214 dnia: Lutego 06, 2016, 14:28:01 pm »
G29, poszperałem trochę w kalibracji FF i efekt jest już lepszy. Tarki czuć, wszystko się trzęsie, ale nie każde tarki, więc zakładam, że to kwestia toru. Z poboczem też różnie bywa, bo czasami w ogóle nie czuć, że wyjechałem jednym bokiem poza trasę. Chyba że znowu to pobocze takie łagodne jest (Brands Hatch GP).

W ogóle, jeśli możecie, to prosiłbym was o przejechanie paru kółek i podanie czasu okrążenia, chciałbym wiedzieć na czym stoję, bo na razie nie potrafię jednoznacznie stwierdzić, czy jadę szybko, czy nie :D

Samochód i trasa jak niżej



Btw, samochody z napędem na przód odkryłem dla siebie na nowo :D Na padzie nie znosiłem ich, na kierze dają radochę nie mniejszą niż pozostałe auta)

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1215 dnia: Lutego 07, 2016, 20:37:56 pm »
Kupuj PS4 i kierownice. Nie będziesz żałował. CARS jest genialne.

Pawel zainwestuj w najtansza racjonalna T150, pod pedal hamulca mod za 50zl, lub nawet gabka i mozna smigac, nawet na desce od prasowania. ;)
bez kierownicy nawet nie chcę do tej gry podchodzić, więc niestety odpadam z grania :/ może pod koniec roku zainwestują w jakąś kierę + WSP, ale raczej nie będzie to T150 czy G29 ze względu na głośność pracy, bardziej będę celował w T300 lub może coś Fanatec wypuści w sensownej cenie...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1216 dnia: Lutego 07, 2016, 21:00:58 pm »
Chyba widziałem porównanie, gdzie G29 była cichsza od T300.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1217 dnia: Lutego 08, 2016, 09:39:06 am »
Podejrzewam że przy normalnej jeździe g29 korzysta z mechanizmu pasowego i jest cicha, koła zębate załączają się w sytuacjach jak najazd na wysoką tarkę i wtedy zaczyna dość głośno "trzeszczeć".

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1218 dnia: Lutego 08, 2016, 09:44:32 am »
Jestem niemalże pewien, że G29 jest na kołach zębatych. Możesz podać Andy źródło gdzie pisali, że jest na pasach?


arstechnica.com/gaming/2015/06/logitech-g29-and-g920-racing-wheels-coming-to-ps4-and-xbox-one/

Cytuj
the G29's force feedback mechanism makes use of the same helical gears (where the teeth of the gears are cut at an angle) used in many car transmissions,
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2016, 09:46:51 am wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1219 dnia: Lutego 08, 2016, 10:22:45 am »
Tak, masz rację Mrocz, pomyliło mi się coś z tym że są 2 silniczki FF,  i wyszło że pasek + koła zębate. No ale są tylko koła zębate. Mimo wszystko i tak chodzi w miarę cicho, nie licząc wspomnianych sytuacji. Przyczepić się można do "stopniowej, chropowatej" charakterystyki pracy kierownicy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1220 dnia: Lutego 08, 2016, 10:26:08 am »
Powiem, że przy starszych kierach z FF wszystkie nowe są ciche ;) pamiętam jak DFGT było głośne :P

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1221 dnia: Lutego 08, 2016, 10:42:05 am »
Właśnie chcę uniknąć powtórki z DFGT i budzenia rodziny w nocy głośnymi zgrzytami ;)
Co do G29 to niby jest cicha w normalnej jeździe ale właśnie szarpania są głośnie, więc w Dirt Rally podejrzewam że będzie zgrzytanie cały czas. Dlatego raczej będę celował w pasek, więc T150 (pasek+zębatka) też odpada...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1222 dnia: Lutego 08, 2016, 11:14:07 am »
Właśnie chcę uniknąć powtórki z DFGT i budzenia rodziny w nocy głośnymi zgrzytami ;)
Co do G29 to niby jest cicha w normalnej jeździe ale właśnie szarpania są głośnie, więc w Dirt Rally podejrzewam że będzie zgrzytanie cały czas. Dlatego raczej będę celował w pasek, więc T150 (pasek+zębatka) też odpada...

No DFGT to była masakra. Pamiętam jak w GT5 kto miał headset to od razu było słychać czy jeździ na DFGT czy nie :D W G29 to trzaskanie występuje niestety od czasu do czasu i można kogoś tym obudzić. W T300 pewnie będziesz miał tylko odrobinę głośniejszy odgłos pracy pasków, bez tych trzaskających ekscesów na krawężnikach.

tutaj można obejrzeć porównanie

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2016, 11:23:29 am wysłana przez andryush »

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1223 dnia: Lutego 08, 2016, 14:31:09 pm »
@Paweł
Dzięki za dobre słowo. :)

Wtedy to była ekipa. Było z kim powalczyć. Pamiętam też wyścig Golf vs RSX na SPA (miałeś avatar z tego). Miałeś formę wtedy i naprawdę wraz z kilkoma innymi zawodnikami potrafiliście napsuć mi nerwów.

Kupuj PS4 i kierownice. Nie będziesz żałował. CARS jest genialne. Sprawdź mój kanał YT i obadaj inne filmiki. Gra jest wymagająca i nie zawsze da się ustawić auto do zakrętu tak jakbyśmy chcieli, bo każde hamowanie na lekko skręconych kołach czy kaźdy gwałtowny transfer masy przed zakrętem potrafi wybić auto z optymalnego tory jazdy. Nie żałuj sobie i składaj zestaw do ścigania. Ja często gram w CARS (w każdej wolnej chwili, którą przeznaczam na granie), więc pośmigamy.

Witamy Pawel_k ponownie :D :D Pawełku kup nawet ta kierownice Thrusmastera F430 którą kiedyś brałeś odemnie bo ona działa z PS4 i pCars wyśmienicie-gra ją widzi jako T100 i wszystko śmiga.
Pamiętam Boban ten wyścig na Spa gdzie wpadliście z Pawłem na mętę praktycznie równocześnie-nadal uważam że był to jeden z najlepszych wyścigów online w jakim jechałem.Cały wyścig była walka na początku w środku i końcu stawki........piękne czasy to były.Teraz nawet nie miałem czasu żeby rozpakować moją G29 po przeprowadzce i wrócić do pCars-niestety druga córa zabiera większość czasu ale w weekendy można coś poganiać :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1224 dnia: Lutego 08, 2016, 15:01:56 pm »
Trzeba coś pograć, bo wykupiłem wszystkie DLC do CARS i nawet nie mam z kim przetestować nowych fur i torów.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1225 dnia: Lutego 12, 2016, 21:41:52 pm »
BoBaN, ja chętnie, bo nie mam z kim kierownicy testować ;) Ale coś Cię ostatnio online nie widzę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1226 dnia: Lutego 13, 2016, 00:02:26 am »
W ogóle to w lutym lub marcu szykuje się nowe DLC i myśle że konkretne. Będą dwie nowe fury GT3 najlepszej klasy w grze :D i to nie byle jakie bo Cadillac I Corvette C7r :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1227 dnia: Lutego 13, 2016, 01:21:46 am »
Ja dzisiaj wybornie sobie pośmigałem. Uczę się na razie samochodów i torów. Trochę online jeżdżę ale tutaj to loteria, jak ci ktoś nie przywali z tyłu albo z boku to może dojedziesz na wyższej pozycji. Czyli ścigałkowy standard.

Bardzo ciekawa sprawa, że to samo auto potrafi zupełnie inaczej zachowywać się na różnych trasach, co w końcu sprawia, że ustawienia zawieszenia dla różnych torów w końcu mają sens. W takim GT6 można było na jednym każdy tor jeździć.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1228 dnia: Lutego 13, 2016, 09:46:39 am »
Gran Turismo ma dobrze oddaną jedną rzecz w kwestii fizyki. Kto interesuje się wyścigami ten wie, że najszybsze okrążenia robi się na około 10% uślizgu opon (ponoć 7% jest wartością najbardziej pożądaną). W GT da się to wyczuć i nauczyć, a w PC jest to oddane w bardzo znikomym stopniu. To wina zarówno FF jak i samej fizyki opon z tego co zaobserwowałem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1229 dnia: Lutego 13, 2016, 10:30:42 am »
Uślizg opon w CARS jest rzeczywiście trochę taką niewiadomą, często widzę że do niego doszło dopiero jak spojrzę w lusterko i zobaczę dym. Brakuje mi efektu dźwiękowego przede wszystkim.

O wspomnianym przez ciebie fakcie nie wiedziałem i dziwiłem się, że właśnie najszybciej pokonany zakręt to właśnie zakręt gdzie trochę dymu poszło na apexie ;) wyszedłem z założenia, że na kierownicy tak już jest... (Przypomniałem sobie gościa w GT6 który każdy zakręt na Nordschleife robił z kupą dymu ale to chyba był glitch)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1230 dnia: Lutego 13, 2016, 10:36:03 am »
Gran Turismo ma dobrze oddaną jedną rzecz w kwestii fizyki. Kto interesuje się wyścigami ten wie, że najszybsze okrążenia robi się na około 10% uślizgu opon (ponoć 7% jest wartością najbardziej pożądaną). W GT da się to wyczuć i nauczyć, a w PC jest to oddane w bardzo znikomym stopniu. To wina zarówno FF jak i samej fizyki opon z tego co zaobserwowałem.

Ciekawe jak Asseto Corsa w tym aspekcie się sprawdzi :) Wszędzie czytam, że to najlepszy model jazdy wśród Race-Simów.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1231 dnia: Lutego 13, 2016, 10:51:17 am »
Sprawdzi sie, Force Feedback tam to niemal perfekcja.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1232 dnia: Lutego 13, 2016, 23:51:09 pm »
@Andry
Przy tak niewielkim uślizgu nie powinno być dymu. To jest ledwo wyczuwalna zmiana przyczepności, ale bardzo istotna. Najlepiej widać to na powtórkach z jakiegoś samochodowego motorsportu. Koła na zakrętach lekko przesuwają się minimalnie w bok, a opona ciągle jest na granicy przyczepności.

@Mrocz
Bardzo jestem ciekaw głebszych testów AC. Aczkolwiek mnie ta gra trochę odpycha tym, że jest bardziej nastawiona na auta cywilne, a nie wyścigówki. Nie zmienia to faktu, że kupić trzeba.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1233 dnia: Lutego 14, 2016, 00:17:01 am »
@Mrocz
Bardzo jestem ciekaw głebszych testów AC. Aczkolwiek mnie ta gra trochę odpycha tym, że jest bardziej nastawiona na auta cywilne, a nie wyścigówki. Nie zmienia to faktu, że kupić trzeba.

Lista modeli GT3 w AC jest równie długa co w Project CARS :) A wręcz zawiera auta, których nie ma PCars (np Ferrari 458 GTE, Lamborghini Huracan GT3)

Więc myślę, że jest czym jeździć jeśli chodzi o wyścigówki ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1234 dnia: Lutego 14, 2016, 09:11:21 am »
A to git w takim razie. 8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1235 dnia: Lutego 14, 2016, 12:36:47 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1236 dnia: Marca 01, 2016, 12:32:56 pm »
Ja tam kupiłem sobie 8) Furek GT3 nigdy za wiele! :D


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1237 dnia: Marca 01, 2016, 15:17:02 pm »
No fajne fajne...

Tak trochę więcej pograłem w Project CARS i dochodzę do wniosków, że na premierę to trochę zdzierstwo było, bo z zawartością to jest bieda w tej grze. Kilka aut na klasę, z torami też słabo. Co ciekawsze samochody czy klasy to w DLC, niektóre auta pojawiające się w intrze, w grze dostępne nie są, wycięto je i też trzeba DLC kupić. Brzydko, oj brzydko z twojej strony Namco. Gierka jest średnio dopracowana, bugów uniemożliwiających rozgrywkę za dużo nie ma, ale trafiają się czasami większe lub mniejsze z częstotliwością większą niż powinny. Niedopracowanie objawia się najczęściej w szczegółach graficznych, mechanice samej gry i UI, czy w nielogicznych rozwiązaniach gdzieniegdzie, bądź w braku pewnych rozwiązań, które mogłyby i powinny się w grze znaleźć.

Rzuca się ten Crowd founding w oczy dość mocno, nie dość, że ogólnie mało i słabo dopracowane, to jeszcze wycięto na potrzeby DLC część rzeczy,a części w ogóle nie zdążono dorobić. No i w rezultacie te DLC to wyglądają teraz bardziej jak łatanie dziur w mapie zawartości i trochę przykra to sprawa, że w finalnej wersji gry nie znalazło się więcej tras czy aut. Teraz gracz jest zmuszony wydawć te dodatkowe ~165zł, żeby dostać te klika dodatkowych samochodów i tras, czyli względnie kompletny produkt (bo nawet z DLC paczkami i tak mało tej zawartości jak na grę tego typu) wyniesie go prawie 400zł.

Nie popieram takiego raka, raz tylko się skusiłem na Zondę Roadster i tyle ode mnie dostaną. Dobrze, że chociaż symbolicznie od czasu do czasu wrzucają darmowe auto.
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2016, 15:26:27 pm wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1238 dnia: Marca 01, 2016, 15:32:17 pm »
Namco tu nie ma nic do rzeczy. Jest wydawcą, ale wersji na konsole i pudełkowej. Normalnie wersja PC Steam bez jurysdykcji NAMCO ma ten sam podział DLC.

A Aut na premierę było wystarczająco. Biorąc pod uwagę jak doskonale są oddane, jeśli chodzi o prowadzenie. Ja jeszcze nie objechałem i nie opanowałem wszystkich aut z podstawki.

Gra jest silnie rozwijana przez społeczność i jest prawdziwym symulatorem gdzie nie ilość samochodów się liczy lecz jakość. Jeżeli PCars jest nie dla Ciebie, to omijaj szerokim łukiem Asseto Corse bo poziom będzie podobny.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1239 dnia: Marca 01, 2016, 15:55:08 pm »
Nie Namco? No to w takim razie Slighty Mad są raczej "Slighty Greedy".

Zawartość jest bardzo słaba i nie rozumiem co to za określenie "jak na premierę". Gra która trafia do sprzedaży ma być w pełni dopracowana pod względem technicznym i zawartości. Nie ma tutaj miejsca dla żadnego "na premierę" czy "po premierze" i to nie jest żadne usprawiedliwienie, że w finalnej wersji retail było mało aut, bo to "na premierę".

Samochody mają dobrze oddane dzięki dobremu silnikowi fizyki, chyba nie myślisz, że każde auto ma swoją własną , "ręcznie modelowaną" fizykę nad którą biedny programista siedział nocami i dlatego jest taka dobra? Argument że jakość a nie ilość jest więc tutaj nie trafiony, bo równie dobrze z takim silnikiem fizyki mógłbyś wpakować i 500 aut "na premierę", gdybyś tego chciał i jakość symulacji na pewno by na tym nie ucierpiała, bo silnik stosuje się do ogólnie określonych praw i zasad.

Gra jest silnie rozwijana przez społeczność to chyba na PC, gdzie sobie do gry dorobią mody i samochody i brakujące ficzery.

Asseto Corsa na szczęście lepiej się zapowiada, bo wraz z ogłoszeniem chęci wydania gry na konsolach, ruszyła solidna praca nad dopracowaniem tytułu wydanego na PC. Pojawiają się nowe auta, trasy, stare trasy dostają tuning, devsi dopracowują wizualia i UI gry, aby wszystko miało ręce i nogi. Pod względem technicznym liczę więc na całkiem solidną robotę, a jeśli chodzi o zawartość, to jeszcze muszę się zapoznać z listą aut i tras. Wstępnie jestem zainteresowany kupnem, ale to i tak pewnie nie na premierę, a tak w okresie jak już stanieje do ok 130zł.
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2016, 15:59:34 pm wysłana przez andryush »