Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2103806 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10600 dnia: Stycznia 15, 2016, 09:47:12 am »
LOL :lol:

Nie mam zamiaru pchac sie dalej w dysputy. Zyj w swoim swiecie, tylko nie klam wiecej.

Ps. Gdybym to wkleil na audiostereo.pl mialbys zapewniony tam status komika na zawsze.



'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10601 dnia: Stycznia 15, 2016, 09:49:22 am »
Nikogo tutaj nie okłamałem i nie zamierzam.

Tyle ode mnie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10602 dnia: Stycznia 15, 2016, 10:53:32 am »
@ Juras

Screeny ładne, ale DC nie zawsze tak ładnie wygląda. Ta gra to graficzna sinusoida od 7+ do 9+.
Forza 6 powinna być bardziej stabilna, ale nie wiem nie grałem.
Jak masz źle ustawiony telewizor to być może. U mnie zawsze 9+ do 10.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10603 dnia: Stycznia 15, 2016, 14:46:04 pm »
Juras to jedyna osoba, która wychwala grafikę w średnio prezentujących się Ciemnych. Kto wystawił ocenę rzędu 6/10 (niemal wszyscy), temu zmienię tv zalecał. Teraz okazało się, że jak DC nie każdy w okół 10/10 za tv, to nagle złe ustawienia tegoż  :)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10604 dnia: Stycznia 15, 2016, 15:14:37 pm »
@ Juras

Screeny ładne, ale DC nie zawsze tak ładnie wygląda. Ta gra to graficzna sinusoida od 7+ do 9+.
Forza 6 powinna być bardziej stabilna, ale nie wiem nie grałem.
Jak masz źle ustawiony telewizor to być może. U mnie zawsze 9+ do 10.
To najładniejsze wyścigi jakie wyszły, ale ogólnie za wizualia więcej niż 9- jednak dać nie mogę.

Do czystej 9 to jednak potrzeba:
- lepszych chmur
- bardziej różnorodnego koloru nieba podczas zachodu słońca
- kałuż ala FM6
- śniegu na drodze
- tras miejskich z kapitalnym oświetleniem w nocy



Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10605 dnia: Stycznia 15, 2016, 15:27:37 pm »
@ Juras

Screeny ładne, ale DC nie zawsze tak ładnie wygląda. Ta gra to graficzna sinusoida od 7+ do 9+.
Forza 6 powinna być bardziej stabilna, ale nie wiem nie grałem.
Jak masz źle ustawiony telewizor to być może. U mnie zawsze 9+ do 10.
To najładniejsze wyścigi jakie wyszły, ale ogólnie za wizualia więcej niż 9- jednak dać nie mogę.

Do czystej 9 to jednak potrzeba:
- lepszych chmur <- na zywym nie mozesz tego oceniac
- bardziej różnorodnego koloru nieba podczas zachodu słońca <- na zywym nie mozesz tego oceniac
- kałuż ala FM6 <- Driveclub ma lepsze, dynamiczne, choc nie tak nierealistycznie glebokie statyczne bajora jak FM6.
- śniegu na drodze <-masz snieg z deszczem..zas sniegu od cholery poza trasa, przeciez to nie jest gra rajdowa, troche logiki.
- tras miejskich z kapitalnym oświetleniem w nocy <- nadchodzi kolejny season pass, i byly juz pokazana nawet zdjecia
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 15:29:18 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10606 dnia: Stycznia 15, 2016, 15:37:53 pm »
Może ktoś mi wytłumaczyć o co chodzi wszystkim z tymi kaużami?

(natomiast kałuże są pro, uwierz Mrocz, doceniłbyś je, jako pasjonat kółka).

Jak już pisałem wcześniej nie doceniłbym ich. Dlatego:

Proszę mi wskazać gdzie TU są kałuże? Prawdziwe nagranie w deszczuna Brands Hatch



Ten sam tor, te same warunki co na filmiku z Forzy 6...

gdzie Brands Hatch jest dziurawy jak szwajcarski ser :/


Gdzie tu realizm? Dla mnie to bajer, który jest godny gier zręcznościowych, owszem fajnie jakby były w DC (choć to zręcznościówka). Ale jeżeli chodzi o symulację warunków pogodowych pod "realizm jazdy" to Project CARS po prostu robi jak chce nową Forzę... :/
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 15:41:30 pm wysłana przez Mrocz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10607 dnia: Stycznia 15, 2016, 15:51:43 pm »
@ Juras

Screeny ładne, ale DC nie zawsze tak ładnie wygląda. Ta gra to graficzna sinusoida od 7+ do 9+.
Forza 6 powinna być bardziej stabilna, ale nie wiem nie grałem.
Jak masz źle ustawiony telewizor to być może. U mnie zawsze 9+ do 10.
To najładniejsze wyścigi jakie wyszły, ale ogólnie za wizualia więcej niż 9- jednak dać nie mogę.

Do czystej 9 to jednak potrzeba:
- lepszych chmur <- na zywym nie mozesz tego oceniac
- bardziej różnorodnego koloru nieba podczas zachodu słońca <- na zywym nie mozesz tego oceniac
- kałuż ala FM6 <- Driveclub ma lepsze, dynamiczne, choc nie tak nierealistycznie glebokie statyczne bajora jak FM6.
- śniegu na drodze <-masz snieg z deszczem..zas sniegu od cholery poza trasa, przeciez to nie jest gra rajdowa, troche logiki.
- tras miejskich z kapitalnym oświetleniem w nocy <- nadchodzi kolejny season pass, i byly juz pokazana nawet zdjecia
Na twoim to w ogóle grafy nie mogę ocenić ;)
No bo jak skoro wszystko = minimalna paćka i np. taka droga to w każdej grze będzie zawsze wyglądać tak samo płasko jakby owa giera była pozbawiona całkowicie filtrowanie anizotropowego a nie jest ;)


Kto grał w Motorstorm:PR czy GTA 5 to wie o jaki kolor nieba mi chodzi.

Powiedzmy coś takiego:


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10608 dnia: Stycznia 15, 2016, 15:52:56 pm »
Ekhm, mam ci to caly czas wypominac, zdecydowanie widze wiecej niz ty na swoim tv z przebiegiem wystawowym.

Dla przypomnienia:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10609 dnia: Stycznia 15, 2016, 15:54:39 pm »
Ekhem daj to w spoiler bo każdy już to widział i tylko zaśmiecasz :wtf:

Edit.
Szybki hehe

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10610 dnia: Stycznia 15, 2016, 15:56:35 pm »
Az tak sie wstydzisz. :troll:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10611 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:01:38 pm »
Aż tak, normalnie płacze jak to widzę :cry_anim:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10612 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:03:04 pm »
Juz nie bede. :angel:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10613 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:03:47 pm »
@ Juras

Screeny ładne, ale DC nie zawsze tak ładnie wygląda. Ta gra to graficzna sinusoida od 7+ do 9+.
Forza 6 powinna być bardziej stabilna, ale nie wiem nie grałem.
Jak masz źle ustawiony telewizor to być może. U mnie zawsze 9+ do 10.
To najładniejsze wyścigi jakie wyszły, ale ogólnie za wizualia więcej niż 9- jednak dać nie mogę.

Do czystej 9 to jednak potrzeba:
- lepszych chmur
- bardziej różnorodnego koloru nieba podczas zachodu słońca
- kałuż ala FM6
- śniegu na drodze
- tras miejskich z kapitalnym oświetleniem w nocy


Ty to masz te wymagania.  :) Gram w DC od premiery, gra wygląda wybornie. Natalia także powiedziała, że to ładna gra. Wrażenie DC robił na osobach, którym ją puściłem i NIKT nie zwrócił uwagi na takie bzdety jak chmury, czy kolor nieba  :>

Natomiast samo oświetlenie to jej mocny punkt, i tutaj zastrzeżeń nikt nie powinien miec, chyba, że jakiś trolll z lupą szukający refleksów gdzieś, zamiast cieszyć się grą.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10614 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:10:53 pm »
@ Juras

Screeny ładne, ale DC nie zawsze tak ładnie wygląda. Ta gra to graficzna sinusoida od 7+ do 9+.
Forza 6 powinna być bardziej stabilna, ale nie wiem nie grałem.
Jak masz źle ustawiony telewizor to być może. U mnie zawsze 9+ do 10.
To najładniejsze wyścigi jakie wyszły, ale ogólnie za wizualia więcej niż 9- jednak dać nie mogę.

Do czystej 9 to jednak potrzeba:
- lepszych chmur
- bardziej różnorodnego koloru nieba podczas zachodu słońca
- kałuż ala FM6
- śniegu na drodze
- tras miejskich z kapitalnym oświetleniem w nocy


Rozważ przeprowadzenie kalibracji tv przez osoby kompetentne.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 16:14:28 pm wysłana przez Juras »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10615 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:13:28 pm »
Juz nie bede. :angel:
To dobrze postawie ci lizaka :naughty:

@ Sylvan
Do oświetlania nie mam nic bo jest bardzo dobre.
Ja jestem jednak mega ciekaw tych tras miejskich przy masie refleksów i burzy z dużą ilością opadów i samochodów na trasie. Jak to będzie zrobione i czy konsola wydoli utrzymać 30 fpsów?


@ Juras

Co do chmur to nie chodzi mi o ich kształty i cały ich ruch podczas doby bo to jest ok. Natomiast sama ich jakość nie jest najwyższej próby i zalatuje paćką.

Co do drugiego to jakbyś chciał to byś zrozumiał.

Napiszę tylko, że w takim Chile niebo przy wschodzie i zachodzi powinno mieć odpowiedni kolor.

« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 16:24:37 pm wysłana przez Kyokushinman »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10616 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:28:02 pm »
Juz nie bede. :angel:
To dobrze postawie ci lizaka :naughty:

@ Sylvan
Do oświetlania nie mam nic bo jest bardzo dobre.
Ja jestem jednak mega ciekaw tych tras miejskich przy masie refleksów i burzy z dużą ilością opadów i samochodów na trasie. Jak to będzie zrobione i czy konsola wydoli utrzymać 30 fpsów?



Jest ulewa, są dwadzieścia 4 pojazdy na trasie, jest fHD i jakoś nie trzydzieści, a sześćdziesiąt klatek.  :puppy-eyes: Co prawda nie ta gra, ale jak widać da się i to podobno na słabszym sprzęcie.  :)

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10617 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:32:45 pm »


Jest ulewa, są dwadzieścia 4 pojazdy na trasie, jest fHD i jakoś nie trzydzieści, a sześćdziesiąt klatek.  :puppy-eyes: Co prawda nie ta gra, ale jak widać da się i to podobno na słabszym sprzęcie.  :)

Nie ulewa tylko kapuśniaczek ;) do tego bez dynamicznej pogody i zmiennej pory dnia = wszystkie cienie są statyczne, a nie dynamiczne jak w Driveclub. Gra jest generację z tyłu. Poziom nawet niższy niż Gran Turismo 5, który dynamiczne warunki i zmienną porę dnia miał ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10618 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:36:57 pm »
Co do chmur to nie chodzi mi o ich kształty i cały ich ruch podczas doby bo to jest ok. Natomiast sama ich jakość nie jest najwyższej próby i zalatuje paćką.

:lol:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10619 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:48:33 pm »
Co do chmur to nie chodzi mi o ich kształty i cały ich ruch podczas doby bo to jest ok. Natomiast sama ich jakość nie jest najwyższej próby i zalatuje paćk

Zdajesz sobie sprawę, że żadna gra na rynku nie ma lepszych chmur


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10620 dnia: Stycznia 15, 2016, 16:54:25 pm »


Jest ulewa, są dwadzieścia 4 pojazdy na trasie, jest fHD i jakoś nie trzydzieści, a sześćdziesiąt klatek.  :puppy-eyes: Co prawda nie ta gra, ale jak widać da się i to podobno na słabszym sprzęcie.  :)

Nie ulewa tylko kapuśniaczek ;) do tego bez dynamicznej pogody i zmiennej pory dnia = wszystkie cienie są statyczne, a nie dynamiczne jak w Driveclub. Gra jest generację z tyłu. Poziom nawet niższy niż Gran Turismo 5, który dynamiczne warunki i zmienną porę dnia miał ;)

Na innych forach, gdzie ludzie tygodnie spędzili przy FM Sześć, gra jest za grafikę chwalona. Ale pewnie to boty.
"Awsome graphic" wypowiadane podczas wszelakich recenzji na tubie raczej do średniej grafiki się nie odnosi, ale pewnie M$ je kupił.
W pismach branżowych także bardzo wysokie noty za grafikę dostaje. Blacharskie cda, które nawet w top dziesięć Krwistych nie dało, przyznało jej 8/10 za szatę (bodaj 9/10 dla DC).
I tylko na GO, panuje przekonanie, że gra wygląda tak sobie, ewentualnie "gorzej niż GTA V na PS4".  Zupełnie jakby to GO nie było, tylko jakieś PS Powa!1!!!!milion :shifty:

Ciekawe.

Ja właśnie gram i złego słowa o grafice nie napiszę.

I dobrze byłoby gdyby linią obrony DC nie były kałuże, wschodzące słońce na pierwszym okrążeniu, które na trzecim już zachodzi. Jeszcze niejedna gra wyścigowa się ukaże bez tego, która będzie lepiej wyglądać i będzie lepsza.

Rzecz jasna nawet jakby uznać, że DC > inne wyścigi graficznie (co dalekie od prawdy nie musi być), to i tak różnica w stosunku do PC/FM jakaś wyraźna nie jest. Blacharz zawsze może napisać:
"A moje PC działa w 4k i 60k/s z aliasingiem, ultra" i co, nie przemówisz takiemu, co graficznie lepsze, ponieważ jakby nie było technologicznie PC >>>> inne wyścigi.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10621 dnia: Stycznia 15, 2016, 17:04:10 pm »
Cytuj
Ja jestem jednak mega ciekaw tych tras miejskich przy masie refleksów i burzy z dużą ilością opadów i samochodów na trasie. Jak to będzie zrobione i czy konsola wydoli utrzymać 30 fpsów?
Miasta są mniej wymagające od takich rozległych terenów z mnóstwem roślinności jak w driveclub. Wystarczy sobie sprawdzić jak gta chodzi w mieście a jak poza miastem


Chyba że miałyby być to miasta jakości AC:U wtedy pewnie 10fps.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 17:08:02 pm wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10622 dnia: Stycznia 15, 2016, 17:06:01 pm »
FM na XO ma na pewno lepsze Norschleife niż P CARS. W ogóle Forza z tego słynie, że otoczenie tras ma wykonane na wysokim poziomie i zakładam, że raczej jest to poziom wyższy niż w sterylnych simach z PC rodowodem, jak CARS, czy Assetto Corsa. Dodatkowo statyczne oświetlenie i pora dnia pozwala ukazać scenę w najbardziej korzystnych wizualnie warunkach, więc to na swój sposób też pozytywnie wpływa na szatę graficzną.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10623 dnia: Stycznia 15, 2016, 17:13:10 pm »
Co do chmur to nie chodzi mi o ich kształty i cały ich ruch podczas doby bo to jest ok. Natomiast sama ich jakość nie jest najwyższej próby i zalatuje paćką.

:lol:


Mówiłem. On codziennie przekracza granice w bzdurach, które przelewa na klawiaturę.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10624 dnia: Stycznia 15, 2016, 17:27:00 pm »
FM na XO ma na pewno lepsze Norschleife niż P CARS. W ogóle Forza z tego słynie, że otoczenie tras ma wykonane na wysokim poziomie i zakładam, że raczej jest to poziom wyższy niż w sterylnych simach z PC rodowodem, jak CARS, czy Assetto Corsa. Dodatkowo statyczne oświetlenie i pora dnia pozwala ukazać scenę w najbardziej korzystnych wizualnie warunkach, więc to na swój sposób też pozytywnie wpływa na szatę graficzną.

Ja bym powiedzial ze to chyba iracing ma najlepiej odwzorowany i wykonany Nurbugring. Choc tu GT Sport moze znow namieszac. ;)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 17:47:19 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10625 dnia: Stycznia 15, 2016, 17:32:27 pm »
Juz nie bede. :angel:
To dobrze postawie ci lizaka :naughty:

@ Sylvan
Do oświetlania nie mam nic bo jest bardzo dobre.
Ja jestem jednak mega ciekaw tych tras miejskich przy masie refleksów i burzy z dużą ilością opadów i samochodów na trasie. Jak to będzie zrobione i czy konsola wydoli utrzymać 30 fpsów?



Jest ulewa, są dwadzieścia 4 pojazdy na trasie, jest fHD i jakoś nie trzydzieści, a sześćdziesiąt klatek.  :puppy-eyes: Co prawda nie ta gra, ale jak widać da się i to podobno na słabszym sprzęcie.  :)
Screen jest z ripleya co najwyżej, w 3 dziestu f na s. Widać jak grałeś/jak gra wygląda kiedy zamiast wrzucać swoje screeny używasz jakiś bullszotów z internetu.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 17:35:51 pm wysłana przez Juras »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10626 dnia: Stycznia 15, 2016, 18:00:47 pm »
FM na XO ma na pewno lepsze Norschleife niż P CARS. W ogóle Forza z tego słynie, że otoczenie tras ma wykonane na wysokim poziomie i zakładam, że raczej jest to poziom wyższy niż w sterylnych simach z PC rodowodem, jak CARS, czy Assetto Corsa. Dodatkowo statyczne oświetlenie i pora dnia pozwala ukazać scenę w najbardziej korzystnych wizualnie warunkach, więc to na swój sposób też pozytywnie wpływa na szatę graficzną.

Korzystnie wpływa na scene? No niby tak, ale wiesz obrazek z Photo Mode najbardziej korzystnie pokazuje grę, ale to nie o to chodzi. Brak tego wszystkiego negatywnie wpływa na gameplay i symulacje. Forza to zwykła dobra gra bez tego, daleko za konkurencją.

Skąd ty to wziąłeś, że Norschleife jest lepszy od P Cars? :lol:
W obu przypadkach tor jest skanowany laserowo więc są co najwyżej zbliżone z przewagą dynamicznych warunków pogodowych, większej ilości przeciwników i większego realizmu w PCARS. ;)

PS. Jak dla mnie Nordschleife w PCars wygląda lepiej od Forzy:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10627 dnia: Stycznia 15, 2016, 18:14:15 pm »
FM na XO ma na pewno lepsze Norschleife niż P CARS. W ogóle Forza z tego słynie, że otoczenie tras ma wykonane na wysokim poziomie i zakładam, że raczej jest to poziom wyższy niż w sterylnych simach z PC rodowodem, jak CARS, czy Assetto Corsa. Dodatkowo statyczne oświetlenie i pora dnia pozwala ukazać scenę w najbardziej korzystnych wizualnie warunkach, więc to na swój sposób też pozytywnie wpływa na szatę graficzną.

Korzystnie wpływa na scene? No niby tak, ale wiesz obrazek z Photo Mode najbardziej korzystnie pokazuje grę, ale to nie o to chodzi. Brak tego wszystkiego negatywnie wpływa na gameplay i symulacje. Forza to zwykła dobra gra bez tego, daleko za konkurencją.


Przez lata którem symulacji było GT, gdzie nawet przez kilka części gra uszkodzeń nie miała i każdy się doskonale bawił.

Co do samej jakości:

Forza Szęść  -  88.63  %
Project Cars  -  82.63 %
Driveclub       - 70.55  %

Ja doskonale sobie zdaję sprawę, że ocena DC teraz byłaby (znacznie)wyższa, ale jak już obiektywnie oceniamy....

« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2016, 18:16:19 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10628 dnia: Stycznia 15, 2016, 18:31:01 pm »
FM na XO ma na pewno lepsze Norschleife niż P CARS. W ogóle Forza z tego słynie, że otoczenie tras ma wykonane na wysokim poziomie i zakładam, że raczej jest to poziom wyższy niż w sterylnych simach z PC rodowodem, jak CARS, czy Assetto Corsa. Dodatkowo statyczne oświetlenie i pora dnia pozwala ukazać scenę w najbardziej korzystnych wizualnie warunkach, więc to na swój sposób też pozytywnie wpływa na szatę graficzną.

Korzystnie wpływa na scene? No niby tak, ale wiesz obrazek z Photo Mode najbardziej korzystnie pokazuje grę, ale to nie o to chodzi. Brak tego wszystkiego negatywnie wpływa na gameplay i symulacje. Forza to zwykła dobra gra bez tego, daleko za konkurencją.


Przez lata którem symulacji było GT, gdzie nawet przez kilka części gra uszkodzeń nie miała i każdy się doskonale bawił.

Co do samej jakości:

Forza Szęść  -  88.63  %
Project Cars  -  82.63 %
Driveclub       - 70.55  %

Ja doskonale sobie zdaję sprawę, że ocena DC teraz byłaby (znacznie)wyższa, ale jak już obiektywnie oceniamy....



Lata temu nie było uszkodzeń. Podkreślmy "lata temu" teraz GT jest jechane, za słaby model uszkodzeń. To czemu Forza nie może być jechana za brak standardowego ficzera w samochodówkach nowej generacji?  Teraz jest teraz. Jak zaczniemy mówić, co było fajne lata temu to możemy grać w klona lotusa 3 ;)

Kolejny strzał w stope. Ocenki z Metacritic i obiektywizm? No nie rozśmieszaj mnie ;) Już wielokrotnie pisałem, że recenzje w dzisiejszych czasach można sobie w tyłek wsadzić, jak niektórzy potrafią wpisać minusy za to, że gra jest za trudna :lol: Recenzje w pismach to tylko machina marketingowa i trzyma się to wszystkich tytułów z obu obozów ;)


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10629 dnia: Stycznia 15, 2016, 18:35:21 pm »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10630 dnia: Stycznia 15, 2016, 20:53:43 pm »


iRacing jak dla mnie ma najlepiej odwzorowany Nurb jak do tej pory, doskonale pokrywa sie to z rzeczywistoscia.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10631 dnia: Stycznia 16, 2016, 09:48:30 am »
FM na XO ma na pewno lepsze Norschleife niż P CARS. W ogóle Forza z tego słynie, że otoczenie tras ma wykonane na wysokim poziomie i zakładam, że raczej jest to poziom wyższy niż w sterylnych simach z PC rodowodem, jak CARS, czy Assetto Corsa. Dodatkowo statyczne oświetlenie i pora dnia pozwala ukazać scenę w najbardziej korzystnych wizualnie warunkach, więc to na swój sposób też pozytywnie wpływa na szatę graficzną.

Korzystnie wpływa na scene? No niby tak, ale wiesz obrazek z Photo Mode najbardziej korzystnie pokazuje grę, ale to nie o to chodzi. Brak tego wszystkiego negatywnie wpływa na gameplay i symulacje. Forza to zwykła dobra gra bez tego, daleko za konkurencją.

Skąd ty to wziąłeś, że Norschleife jest lepszy od P Cars? :lol:
W obu przypadkach tor jest skanowany laserowo więc są co najwyżej zbliżone z przewagą dynamicznych warunków pogodowych, większej ilości przeciwników i większego realizmu w PCARS. ;)

PS. Jak dla mnie Nordschleife w PCars wygląda lepiej od Forzy:

Mnie nie o odwzorowanie chodzi a o same wizualia. W PC jest strasznie surowo na Nordschleife, miejscami to poziom  poniżej GT5 z drzewami 4D itd. Forza natomiast może  robić lepsze wrażenie.

A propos odwzorowania, twórcy PC swojego czasu przyznali,  że  celowo będą zmieniać formę toru, bo w grze niby inaczej to się odczuwa, czy coś tam takiego. Więc też nie jest to 100% laserowa kopia.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10632 dnia: Stycznia 16, 2016, 10:06:44 am »
Akurat Nurb nie byl skanowany w pCARS. Mimo tego wyszedl im nad wyraz dobrze (glownie dzieki pomocy graczy)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10633 dnia: Stycznia 16, 2016, 10:53:36 am »
Krzywizna toru spoko, ale widać, że jednak brakuje pewnych niuansów nawierzchni.
I jeszcze mi się w oczy rzuciło, że uczucie prędkości jest dość słabe i P CARS ledwo się toczy.

Dla porównania Gran Turismo



Rewelacja 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10634 dnia: Stycznia 16, 2016, 11:41:08 am »
Pagani Zonda vs Renault Megane i dość słabe uczucie prędkości  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10635 dnia: Stycznia 16, 2016, 12:21:59 pm »
Pagani Zonda vs Renault Megane i dość słabe uczucie prędkości  :lol:

No właśnie chciałem to skomentować :lol:

Słabe uczucie prędkości?


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10636 dnia: Stycznia 16, 2016, 12:29:07 pm »
Ekhm.. ale to iRacing ma najlepiej odwzorowanego Nurba poki co. Wiec ta dyskusja po nic. Moze GT Sport to zmieni, mam nadzieje. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10637 dnia: Stycznia 16, 2016, 12:33:43 pm »
A macie takie porównanie z nowej Forzy?

Jak dawno temu grałem w FM2, to Nurb w pewnych punktach był tak ze 2-3 razy szerszy niż w rzeczywistości  :hihi:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10638 dnia: Stycznia 16, 2016, 12:53:27 pm »
Ekhm.. ale to iRacing ma najlepiej odwzorowanego Nurba poki co. Wiec ta dyskusja po nic. Moze GT Sport to zmieni, mam nadzieje. 8)

Fakt chciałem skomentować, że ten filmik z iRacing mną pozamiatał i chyba muszę zainteresować się tytułem :D

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10639 dnia: Stycznia 16, 2016, 13:39:27 pm »
A macie takie porównanie z nowej Forzy?

Jak dawno temu grałem w FM2, to Nurb w pewnych punktach był tak ze 2-3 razy szerszy niż w rzeczywistości  :hihi:

A jak tam Nuerburgring w DC  :>