Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2103893 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10760 dnia: Stycznia 23, 2016, 04:11:49 am »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10761 dnia: Stycznia 23, 2016, 04:47:37 am »

 
Od 2:44.

foRdza sześć10ąt hihihi

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10762 dnia: Stycznia 23, 2016, 05:01:15 am »




No ale za darmo.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10763 dnia: Stycznia 23, 2016, 05:03:38 am »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10764 dnia: Stycznia 23, 2016, 06:49:12 am »

 
Od 2:44.

foRdza sześć10ąt hihihi
Co mają lagi do liczby klatek, jak mu braknie neta to będzie 0 fps.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10765 dnia: Stycznia 23, 2016, 07:08:47 am »
Jest foRdza? Jest. Jest 0 fps? Jest. ch** mnie reszta?

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10766 dnia: Stycznia 23, 2016, 08:44:01 am »
Co mają lagi do liczby klatek, jak mu braknie neta to będzie 0 fps.

Nic. Ale Juras przypadkiem pokazał inny karygodny błąd Forzy 6.

Spierdolony kod sieciowy, bo samochodówka powinna inaczej się zachowywać przy problemach z połączeniem

Tu masz przykład zlagowanego wyścigu w PCARS:


Zwróć uwagę, że mimo ogromnego LAGA, to gra NIE UTRUDNIA prowadzenia pojazdu gracza, i jedynie zmienia animacje samochodów przeciwników. W DC podobnie to działą, dzięki temu "da się grać" przy kiepskim łączu. Natomiast Forza robi freezy wszystkim graczom do tego stopnia, że jeździć się nie da.
Przy krótkich problemach z Lagiem takie rozwiązanie jak z PCars czy DC nie przeszkadza, natomiast w Forzie powoduje błąd kierowcy i frustrację odbierającą radość z jazdy.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10767 dnia: Stycznia 23, 2016, 09:02:51 am »
Jest foRdza? Jest. Jest 0 fps? Jest. ch** mnie reszta?
Aha

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10768 dnia: Stycznia 23, 2016, 11:59:54 am »
Ależ was szczypie pupa.. XD

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10769 dnia: Stycznia 23, 2016, 12:19:13 pm »
Ależ was szczypie pupa.. XD
masz Mateo zmień sobie awatar.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10770 dnia: Stycznia 23, 2016, 12:44:54 pm »
Jest foRdza? Jest. Jest 0 fps? Jest. ch** mnie reszta?
Aha

Klap lv - Soni bot.



Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10771 dnia: Stycznia 23, 2016, 12:52:36 pm »
Jak Sylwuś wrzuca spadki animacji w multi, to jest dobrze, ale jak Jurek robi to samo, to pojawia się ból dupy bociarni.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10772 dnia: Stycznia 23, 2016, 13:12:08 pm »
Te spadki w FM6 to bardzo podobne do BF4. Tam online działa podobnie, jak są jakieś problemy to właśnie tak klatkuje.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10773 dnia: Stycznia 23, 2016, 13:26:44 pm »


Po kalibracji podobno 9+ a nawet 10/10 dla klapów.  :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10774 dnia: Stycznia 23, 2016, 13:55:18 pm »
Przepaść graficzna, to jest pomiędzy suchym, a mokrym DC. Tak z dwie klasy. Na FM krzywo się spogląda, bo Maklaren w DC nieco ładniejszy, ale już o dwudziestu 4 samochodach w 60k/s, przy kilkunastu w 30 nikt nie wspomina.  :) Ciekawe jakby DC wyglądał w takiej konfiguracji. Przecież jak po 16 godzinach w FM Sześć włączyłem DC, to tylko szkoda, że autorzy nie pozostawili 4 samochodów na trasie i nie powalczyli o godną płynność. 

Na dobrą sprawę, obiektywnie rzecz biorąc, to największa różnica między deszczem w DC i FM6 jest wizualna. Obydwie gry korzystają ze schematu % wilgotności toru, który zmienia % przyczepności. Za wyższością DC przemawia dynamicznie zmieniający się %, a co za tym idzie przyczepność. Za FM6 przemawia różnorodność nawierzchni, kałuże gdzie ten % jest inny niż w przypadku całości toru, co może zaskoczyć gracza przy obraniu innego niż zwykle toru jazdy. No i wizualia, w DC podczas deszczu znacznie bardziej efektywne.

Reszta to juz sprawa subiektywna, 24 czy 12 aut, lepsza grafa, czy lepsza płynność.

Forzę można natomiast z czystym sumieniem ganić za brak dynamicznych efektów pogodowych i pory dnia, takie rzeczy powinny być standardem na tej generacji i PCARS pokazało, że nawet na XO jest to wykonalne.

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10775 dnia: Stycznia 23, 2016, 13:59:21 pm »
Ależ was szczypie pupa.. XD
masz Mateo zmień sobie awatar.

Wybacz, ale kocham Heather. jak można porównywa gre wstecznie kompatybilną z remasterem, no kur** mać. XDXD

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10776 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:01:48 pm »
Na FM krzywo się spogląda, bo Maklaren w DC nieco ładniejszy, ale już o dwudziestu 4 samochodach w 60k/s, przy kilkunastu w 30 nikt nie wspomina.  :)
Słuszna uwaga.

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10777 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:19:15 pm »
kto zapoda oklaski z opery, Sylwan god Wielki.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10778 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:23:23 pm »
W system wars wszystkie chwasty dozwolone.


No ale racja, 60 fps robi swoje i są cięcia w grafice. Tylko za 60 fps dałem halo 5 ocenę 4+ za oprawę, ale śmiałem wystawić tylko 5 dla ordera, co niektórym się nie spodobało.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10779 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:26:57 pm »
Forzę można natomiast z czystym sumieniem ganić za brak dynamicznych efektów pogodowych i pory dnia, takie rzeczy powinny być standardem na tej generacji i PCARS pokazało, że nawet na XO jest to wykonalne.

O O O! I o to mi chodzi. Forza powinna nawet nieco gorzej wyglądać, ale ten ficzer być powinien.

Dla fanów 24 samochodów i 60 FPS. Forza i tak jest totalnie w dupie, bo w Project CARS na PS4 mamy 60 klatek, 1080p i.... 49 samochodów na trasie+ dynamiczne warunki + zmienny cykl noc/dzień + dużo lepszą grafikę. Forza faktycznie to poziom past-gen.

No ale taki bot jak Sylvan (oficjalnie trzeba go tak nazwać po tych durnych postach) tego nie dostrzega. 

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10780 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:31:36 pm »




















Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10781 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:33:33 pm »
Ziew

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10782 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:36:26 pm »
Przepaść graficzna, to jest pomiędzy suchym, a mokrym DC. Tak z dwie klasy. Na FM krzywo się spogląda, bo Maklaren w DC nieco ładniejszy, ale już o dwudziestu 4 samochodach w 60k/s, przy kilkunastu w 30 nikt nie wspomina.  :) Ciekawe jakby DC wyglądał w takiej konfiguracji. Przecież jak po 16 godzinach w FM Sześć włączyłem DC, to tylko szkoda, że autorzy nie pozostawili 4 samochodów na trasie i nie powalczyli o godną płynność. 

(....)

Reszta to juz sprawa subiektywna, 24 czy 12 aut, lepsza grafa, czy lepsza płynność.

Forzę można natomiast z czystym sumieniem ganić za brak dynamicznych efektów pogodowych i pory dnia, takie rzeczy powinny być standardem na tej generacji i PCARS pokazało, że nawet na XO jest to wykonalne.

Standardem to powinno być kombo fHD+60k/s i jakoś nie jest.

Ogromna większość wyścigów, to kilka okrążeń. Jakoś nie uważam, że konieczne jest zaczynanie pierwszego okrążenia nocą w deszczu, a jechać w 4okrążenia później, gdy jest sucho i świeci słońce.

Oczywiście bardzo mi się ten motyw w grach, o których wspomniałeś podoba, ale to nie on decyduje o klasie danej gry.

Posłuchaj zresztą co recenzenci o tym sadzą :



Nie ma się co produkować. Opinia publiczna (gracze, recenzenci) są zgodni, Forza świetnie wygląda i jest kapitalna. Jest też znacznie wyżej oceniana od PC+DC. Tylko kilku klapom na GO nie pasuje, najzabawniejsze jest to, że żaden z nich nawet kariery w niej nie ukończył, a pewnie większość nawet nie grała w nią.  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10783 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:47:19 pm »
A co nas recenzenci obchodzą? Którzy obniżają oceny gier, bo są za trudne? :lol:

60 fps i 1080p nie musi być standardem. Wszystko zależy jaki cel ma dana gra. Jeżeli twórcy założyli, że chcą wymiatającą grafę to stabilne 30 klatek też będzie dobre. Standardem natomiast powinny być dynamiczne warunki pogodowe i zmienny cykl dzień/noc.
W takim DC 30 klatek wystarcza, a gra przez to prezentuje się zjawiskowo. I choćbyś nie wiem co pisał Sylvan Forza jest generację wstecz. Za Project CARS i DC ;) Tyle w temacie. Stałe warunki pogodowe takie jak w Forzie to miał Need For Speed III z 1998 roku. Poziom Forzy normalnie;) w 1080p i 60 klatkach też go odpalisz na PC :lol:

Tyle w temacie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10784 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:47:29 pm »
 :lol:

Ide po Pop-corn, jeszcze sobie kup tego sredniego w swojej cenie i klasie zakrzywionego Samsunga i osiagniesz troll tego miesiaca Sylvan, przebijajac slepego co gra na zywym i nie ma zadnego porzadnego tv led 4K.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2016, 14:53:08 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10785 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:48:27 pm »
Jak się ma oczy w dupie i nie posiada własnego zdania, to się trzeba podpierać recenzjami  :lol:

Cała reszta doskonale widzi, że forca 6 wizualnie siedzi w poprzedniej generacji i nie ma w niej absolutnie nic godnego nowych konsol. Po prostu FM4 HD.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10786 dnia: Stycznia 23, 2016, 14:49:45 pm »
Polecam zakonczyc ta rozmowe, bo i tak nikt nikogo nie przekona.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10787 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:03:33 pm »
Przepaść graficzna, to jest pomiędzy suchym, a mokrym DC. Tak z dwie klasy. Na FM krzywo się spogląda, bo Maklaren w DC nieco ładniejszy, ale już o dwudziestu 4 samochodach w 60k/s, przy kilkunastu w 30 nikt nie wspomina.  :) Ciekawe jakby DC wyglądał w takiej konfiguracji. Przecież jak po 16 godzinach w FM Sześć włączyłem DC, to tylko szkoda, że autorzy nie pozostawili 4 samochodów na trasie i nie powalczyli o godną płynność. 

(....)

Reszta to juz sprawa subiektywna, 24 czy 12 aut, lepsza grafa, czy lepsza płynność.

Forzę można natomiast z czystym sumieniem ganić za brak dynamicznych efektów pogodowych i pory dnia, takie rzeczy powinny być standardem na tej generacji i PCARS pokazało, że nawet na XO jest to wykonalne.

Standardem to powinno być kombo fHD+60k/s i jakoś nie jest.

Ogromna większość wyścigów, to kilka okrążeń. Jakoś nie uważam, że konieczne jest zaczynanie pierwszego okrążenia nocą w deszczu, a jechać w 4okrążenia później, gdy jest sucho i świeci słońce.

Oczywiście bardzo mi się ten motyw w grach, o których wspomniałeś podoba, ale to nie on decyduje o klasie danej gry.


Też masz w sumie tutaj rację, bo o ile przejście dzień-noc jest ok nawet w krótkich wyścigach, to większość wyścigów w DC nie do końca są w stanie wykorzystać tego systemu dynamicznej pogody. Sim natomiast mógłby znacznie na tym skorzystać z oczywistych powodów.

No ale fajnie że jest.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10788 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:04:55 pm »
:lol:

Ide po Pop-corn, jeszcze sobie kup tego sredniego w swojej cenie i klasie zakrzywionego Samsunga i osiagniesz troll tego miesiaca Sylvan, przebijajac slepego co gra na zywym i nie ma zadnego porzadnego tv led 4K.
Minimalny:
Pop corn jest niezdrowy ;)
Wpie**alasz już drugi miesiąc :lol:
Aż taka bieda kulinarna na wyspach?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2016, 15:07:43 pm wysłana przez Kyokushinman »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10789 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:12:18 pm »
ciosane siekierą ściany cod  :lol:


schody:


to bogate otoczenie:



bruk w czy xd +dobra tekstura


inny ex na xboxa: (dzięki moldar)


ściany:



schody:


xd jak patrzę na cytowane pustostany:



bruk w 3d:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10790 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:16:36 pm »
Bloodborne wygląda lepiej.
BO 3 to prawdziwy past gen.

Tak bravizja mi powiedziała.
Cieszysz się Juras?

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10791 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:18:16 pm »
Aajeee aż sobie sprawie tą Forze. Pyknąłeś kariere Sylwek. Naturalny rulez, filmik sequencera pokazał wszystko. forza na 65, chce to!! :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10792 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:24:30 pm »
Bloodborne wygląda lepiej.
BO 3 to prawdziwy past gen.

Tak bravizja mi powiedziała.
Cieszysz się Juras?
Jak tak dalej pójdzie to może nawet zostaniemy przyjaciółmi.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10793 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:38:57 pm »
Super :naughty:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10794 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:51:26 pm »


Chyba warto to wklejać, bo piękny ten gif :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10795 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:53:44 pm »
Ale przecież to nieprawda. Recenzenci mówią, ze fordza jest ładna :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10796 dnia: Stycznia 23, 2016, 15:59:08 pm »
Lewitujące auta w Forzie wyglądają tak żenująco jak posty Sylvana w tym temacie i temacie o DC. Forze chyba lepiej z Wipoutem porównywać.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10797 dnia: Stycznia 23, 2016, 16:02:32 pm »
Ależ was szczypie pupa.. XD
masz Mateo zmień sobie awatar.

Wybacz, ale kocham Heather. jak można porównywa gre wstecznie kompatybilną z remasterem, no kur** mać. XDXD
Jaka Heater ? Przecie Carey masz w awku..

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10798 dnia: Stycznia 23, 2016, 16:14:09 pm »
Kyo, jakim cudem świata masz na chacie tyle braviazji. Ta twoja kalibracja rozwala mnie na łopatki. Nie źebym sie czepiał. ;) ps. oj leszku leszku... nie grałeś nigdy w Silent Hill 3? scalakuj to.. kiedyś tam.. pod popiołem. :)

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #10799 dnia: Stycznia 23, 2016, 16:17:42 pm »


Też masz w sumie tutaj rację, bo o ile przejście dzień-noc jest ok nawet w krótkich wyścigach, to większość wyścigów w DC nie do końca są w stanie wykorzystać tego systemu dynamicznej pogody. Sim natomiast mógłby znacznie na tym skorzystać z oczywistych powodów.

No ale fajnie że jest.

No ale Forza reklamowana jest jako sim... Sylvan pisząc te pierdoły o małej ilości okrążeń i zbędnych dynamicznych warunkach + zmiennej porze dnia tylko podkreśla jaki target jest tej gry. Casuale.