Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2066579 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11840 dnia: Lutego 21, 2016, 17:02:14 pm »
Sam sobie poszukaj, nie zamierzam tracić czas na jałowe przepychanki. Tak na prawdę i tak głupa rżniesz bo przegrałeś setki godzin w BB i bardzo dobrze wiesz że ta sztuczka występuje w grze od czasu do czasu.

Jeśli chodzi o Halo, to wystarczyło obejrzeć dowolny, nowszy gameplay z YT i od razu widać że to co grze zarzucasz to zarzuty grubo na wyrost.

Jesli dalej brniemy w zaparte to 30fps > 15fps , tyle w temacie, pozdro.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11841 dnia: Lutego 21, 2016, 17:08:04 pm »
Nintendo robi na swój technologiczny szmelc piękne gry w 60 fps. Taka droga dla Xboxa to wcale nie jest zła droga. Nie rozumiem dlaczego miałbym nie pochwalać takiej strategii w walce z silniejszą konkurencją.

Super Smash Bros. for WiiU, Photo Mode /NeoGaf:



Soul Calibur V for PS3, Training Mode:




Odnośnie ruskiej mega argumentacji popartej dowodami:


« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 17:22:42 pm wysłana przez Juras »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11842 dnia: Lutego 21, 2016, 17:20:46 pm »
Zarzucacie biede w FM 6 a swojego pupilka to ciężko wam krytykować ;)

Ale co ty porównujesz  :lol:  Brak dynamicznych warunków atmosferycznych, brak dynamicznego oświetlenia, bitmapy drzew przy samej trasie i bitmapowe niebo. DriveClub to next-gen, fordza nie i za takie porównywania należałoby was zakuć w dyby na rynku i obrzucić zgniłymi pomidorami  :?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11843 dnia: Lutego 21, 2016, 17:27:46 pm »


Prawie bez różnicy w tych forzowych trybach foto a na na gameplayach. lol

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11844 dnia: Lutego 21, 2016, 17:32:08 pm »
Nintendo robi na swój technologiczny szmelc piękne gry w 60 fps. Taka droga dla Xboxa to wcale nie jest zła droga. Nie rozumiem dlaczego miałbym nie pochwalać takiej strategii w walce z silniejszą konkurencją.

Super Smash Bros. for WiiU, Photo Mode /NeoGaf:



Soul Calibur V for PS3, Training Mode:




Odnośnie ruskiej mega argumentacji popartej dowodami:

Raczej neta sobie zmień, jak ci jutub nawet nie działa.

No i świetne porównanie, brawo! jesteś teraz z siebie dumny?))

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11845 dnia: Lutego 21, 2016, 17:41:08 pm »
A rozróżniasz już bity i bajty, czy dalej nie bardzo?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11846 dnia: Lutego 21, 2016, 17:59:56 pm »
Nie bardzo, bajty chyba stoją wyżej, nie?

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11847 dnia: Lutego 21, 2016, 18:46:27 pm »
Forza na nieszczęście botów ma jeszcze to do siebie ze jesli ktos szuka symulacji to lepsze i ładniejsze jest PCars, niestety w wersja na Xboxa jest najgorsza wiec lepiej je kupic na Ps4 no a mając juz Ps4 i nie posiadać DC to jak umówić sie z dziwka i powiedzieć ze ładnie wyglada i kazać jej wyjsć.
Xbox to dno, ale jest nam potrzebny by normalnym graczom tym którzy maja Ps4 żyło sie dobrze.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11848 dnia: Lutego 21, 2016, 18:57:34 pm »
Gears 4 w 60fps!

http://nerdleaks.com/videogames/gears-of-war-4-will-be-a-60fps-graphical-showcase-for-the-xbox-one-according-to-the-studio-head-65

Widać MS idzie podobną drogą co Nintendo - nie silą się na Gi w czasie rzeczywistym, używając sprawdzonych sztuczek graficznych celują w płynny gameplay w 60 klatkach. Ninny wychodzi to bardzo dobrze, na XO można spodziewać się jeszcze lepszych rezultatów , ze względu na bardziej zaawansowany technologicznie sprzęt.
Ja bym powiedział że to może być oznaka narastającego raka branży. Dobrze wiemy że forza 6 nie ma zmiennej pory dnia i pogody właśnie przez 60 fps.  Oby sony tego nie podchwyciło i nie zaczęło robić okrojonych technicznie gier byle zapewnić 60fps. A realtimowego GI w dobrej jakości(nie chodzi o jakąś kupę  z cry engine) i tak ps4 na razie  nie ciągnie w 30fps. Bardziej obawiam się wycięcia dynamicznego oświetlenia, warunków pogodowych, fizyki i innych istotnych efektów. Tak jak kiedyś w rageu zrobili 60 fps kosztem mega statyczności.

Nie chce sobie wyobrażać takiego wiedzmina w 60fps.  Brak wiatru, wycięta roślinność, mniejszy zasięg wiedzenia, brak zmiennej pogody a może i zmiennej pory dnia... To ja już wolę te 24 fps filmic experiece za to w jakości next genowej.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 19:20:16 pm wysłana przez Wulfen »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11849 dnia: Lutego 21, 2016, 19:02:24 pm »
No Gearsy 4 to pewnie będą wyglądać jak past gen z podbitą rozdziałką i 60 fps, a boty będą się spuszczać :/

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11850 dnia: Lutego 21, 2016, 19:18:11 pm »
Wielu graczy polubiło 60 fps w multi i pewnie będzie jak z wersją Ultimate, singiel 30, multi 60, dla mnie bardzo ok.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11851 dnia: Lutego 21, 2016, 19:39:14 pm »
No zobaczymy. Mimo wszystko Xbox jest ciut za słaby by zapewnić fajną grafę i 1080p. Jeżeli tylko multi będzie w 60 fps to spoko, ale jak singla tak zrobią to cięcia będą i to spore.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11852 dnia: Lutego 21, 2016, 19:44:11 pm »
Gears 4 w 60fps!

http://nerdleaks.com/videogames/gears-of-war-4-will-be-a-60fps-graphical-showcase-for-the-xbox-one-according-to-the-studio-head-65

Widać MS idzie podobną drogą co Nintendo - nie silą się na Gi w czasie rzeczywistym, używając sprawdzonych sztuczek graficznych celują w płynny gameplay w 60 klatkach. Ninny wychodzi to bardzo dobrze, na XO można spodziewać się jeszcze lepszych rezultatów , ze względu na bardziej zaawansowany technologicznie sprzęt.
Ja bym powiedział że to może być oznaka narastającego raka branży. Dobrze wiemy że forza 6 nie ma zmiennej pory dnia i pogody właśnie przez 60 fps.  Oby sony tego nie podchwyciło i nie zaczęło robić okrojonych technicznie gier byle zapewnić 60fps. A realtimowego GI w dobrej jakości(nie chodzi o jakąś kupę  z cry engine) i tak ps4 na razie  nie ciągnie w 30fps. Bardziej obawiam się wycięcia dynamicznego oświetlenia, warunków pogodowych, fizyki i innych istotnych efektów. Tak jak kiedyś w rageu zrobili 60 fps kosztem mega statyczności.

Nie chce sobie wyobrażać takiego wiedzmina w 60fps.  Brak wiatru, wycięta roślinność, mniejszy zasięg wiedzenia, brak zmiennej pogody a może i zmiennej pory dnia... To ja już wolę te 24 fps filmic experiece za to w jakości next genowej.
Okrojona Forza to raczej marketing. Sim musi być w 60 klatkach i te efekty o których piszesz to też już standard i mus w takiej grze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11853 dnia: Lutego 21, 2016, 20:07:53 pm »
Przecież już widzieliśmy, jak wyglądają czwarte girski, a wyglądają przeciętnie.

60 fpsów to dla nich raczej wymówka, żeby nie inwestować w tworzenie czegoś naprawdę ładnego.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11854 dnia: Lutego 21, 2016, 20:09:58 pm »
andryush
zmienna pogoda i pora dnia jest standardem, ale  xbox nie jest w stanie ich pociągnąć dynamicznie w 1080p i 60fps, stąd zrobili je statyczne. Ewentualnie można zrobić dynamiczne, ale grafikę trzeba mocno przyciąć (np brak odbić, uprościć modele samochodów, mocno poszarpane cienie itp).

W Uncharted 4  60 klatek na dobre nie wyszło. Woda wygląda gorzej niż w uncharted 2, podobnie tekstury. Zresztą całość grafiki w multi u4 jest mocno przeciętna.

Jeśli dojdzie do przerzutów raka zwanego  60fps, to i w innych grach zaczną rezygnować ze standardowych efektów byle zapewnić 60 klatek.
Boję się tego raka.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 21:55:18 pm wysłana przez Wulfen »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11855 dnia: Lutego 21, 2016, 20:12:57 pm »
Serio koła w Forzie się kręcą w 30fps?

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11856 dnia: Lutego 21, 2016, 21:04:04 pm »
andryush
dynamiczna zmiana pogody i pory dnia jest standardem, ale właśnie xbox nie jest w stanie ich pociągnąć w 1080p i 60fps, stąd zrobili je statyczne. Ewentualnie można zrobić dynamiczne, ale grafikę trzeba mocno przyciąć (np brak odbić, uprościć modele samochodów, mocno poszarpane cienie itp).

W Uncharted 4  60 klatek na dobre nie wyszło. Woda wygląda gorzej niż w uncharted 2, podobnie tekstury. Zresztą całość grafiki w multi u4 jest mocno przeciętna.

Jeśli dojdzie do przerzutów raka zwanego  60fps, to i w innych grach zaczną rezygnować ze standardowych efektów byle zapewnić 60 klatek.
Boję się tego raka.
Wiekszość, jak nie wszyscy kupią tą gre dla singla, dla mnie multi może chodzić nawet w 2 fps.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11857 dnia: Lutego 21, 2016, 21:24:00 pm »
Prawda jest taka, ze w multi uncharted to tylko testerzy grają. Podobnie bedzie pewnie z U4.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11858 dnia: Lutego 21, 2016, 21:27:26 pm »
30 singiel, 60 multi, taki standard mi wystarczy, ale nie powiem, 60 fps w halo 5 w singlu dodało sporo miodu.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11859 dnia: Lutego 21, 2016, 21:48:50 pm »
andryush
dynamiczna zmiana pogody i pory dnia jest standardem, ale właśnie xbox nie jest w stanie ich pociągnąć w 1080p i 60fps, stąd zrobili je statyczne. Ewentualnie można zrobić dynamiczne, ale grafikę trzeba mocno przyciąć (np brak odbić, uprościć modele samochodów, mocno poszarpane cienie itp).

W Uncharted 4  60 klatek na dobre nie wyszło. Woda wygląda gorzej niż w uncharted 2, podobnie tekstury. Zresztą całość grafiki w multi u4 jest mocno przeciętna.

Jeśli dojdzie do przerzutów raka zwanego  60fps, to i w innych grach zaczną rezygnować ze standardowych efektów byle zapewnić 60 klatek.
Boję się tego raka.
Wiekszość, jak nie wszyscy kupią tą gre dla singla, dla mnie multi może chodzić nawet w 2 fps.
Chodziło tylko o przykład czym kończy się 60 fps. Dzisiaj dąży się do 60 fps w multi, a jutro zaczną robić 60 fps w singlu idąc na kompromisy w kwestiach technicznych. Taki Doom podobno  ma chodzić w 60 również w singlu. Oby ten czarny scenariusz się nie sprawdził.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11860 dnia: Lutego 21, 2016, 21:49:25 pm »

30 singiel, 60 multi, taki standard mi wystarczy, ale nie powiem, 60 fps w halo 5 w singlu dodało sporo miodu.

Wolałbym 30 klatek w singlu i splitscreena. Jego brak w Halo 5 to farsa.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11861 dnia: Lutego 21, 2016, 21:55:42 pm »

30 singiel, 60 multi, taki standard mi wystarczy, ale nie powiem, 60 fps w halo 5 w singlu dodało sporo miodu.

Wolałbym 30 klatek w singlu i splitscreena. Jego brak w Halo 5 to farsa.

A jak tam podzielony ekran w Shadow Fall....
Można byłoby napisać, że Forza na podzielonym trzyma 60, a Dc w ogóle go nie ma, ale zaraz będzie przyrównywanie podłoża gdy samochód stoi do jazdy przy 140km i argumenty typu "a tu jest burza trzy de, a to najważniejsze w wyścigach".

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11862 dnia: Lutego 21, 2016, 21:56:51 pm »
W dupie mam twoją prowokacje Sylvan.

W serii halo split screen był od 1 części do 4. Dopiero teraz z tego zrezygnowali. No ale takiemu Xbotowi jak Sylvan obcinanie zawartości odpowiada.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 22:01:23 pm wysłana przez Mrocz »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11863 dnia: Lutego 21, 2016, 22:00:39 pm »

Mnie to ryba z tym splitem, gra i tak ma sporo do zaoferowania, a coop jest świetny.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 22:03:35 pm wysłana przez Moldar »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11864 dnia: Lutego 21, 2016, 22:02:47 pm »

Mnie to ryba z tym splitem, gra i tak ma sporo do zaoferowania, a coop jest świetny.

Ja akurat w Halo 4 i 3 sporo przegrałem na splicie. Imprezy z Halo były zajebiste i była to siła tej gry moim zdaniem.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11865 dnia: Lutego 21, 2016, 22:04:27 pm »

30 singiel, 60 multi, taki standard mi wystarczy, ale nie powiem, 60 fps w halo 5 w singlu dodało sporo miodu.

Wolałbym 30 klatek w singlu i splitscreena. Jego brak w Halo 5 to farsa.

A jak tam podzielony ekran w Shadow Fall....

Killzone  robiono tak żeby był jak najbardziej efektowny. Stąd brak splita i tylko 30fps. Za to w halo z tego co pamiętam split był standardem w serii. Jakoś tak się dziwnie złożyło, że kiedy w halo zrobili 60 fps splitscreen znikł. Ciekawe dlaczego  :roll: Teraz halo nie ma ani grafy, ani splita.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 22:11:25 pm wysłana przez Wulfen »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11866 dnia: Lutego 21, 2016, 22:05:07 pm »
60 fps w halo 5 w singlu dodało sporo miodu.

Zgadzam się. Gra wygląda znakomicie, dodatkowo trzyma betonowe 60k/s.


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11867 dnia: Lutego 21, 2016, 22:08:30 pm »
Killzone  robiono tak żeby był jak najbardziej efektowny. Stąd brak splita i tylko 30fps. Za to w halo z tego co pamiętam split był standardem w serii. Jakoś tak się dziwnie złożyło, że kiedy w halo zrobili 60 fps splitscreen znikł. Ciekawe dlaczego  :roll:

Konsola nie wyrobiła. Żeby było zabawniej w Halo Remaster split screen chodzi gorzej niż w Halo 4 na xbox360 :lol: no ale xbot sylvan nie dostrzega już tego. I dalej będzie wrzucał fake fotki z zaniżoną jakością.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 22:11:51 pm wysłana przez Mrocz »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11868 dnia: Lutego 21, 2016, 22:20:21 pm »

Wszystkie które wrzucałem tu pochodzą bezpośrednio z konsoli, a następnie wrzucane są w imgur. A, że serce klapka szybciej bije, bo ktoś obnażył, że Dc nie zawsze 14/10, trudno.

Najwidoczniej dla Mrocza to też boty:

Coś jest w tym co mówi sylvan. DC jest trochę nierówny graficznie, a nowa trasa jest tego przykładem.

Dobra, że trasa miejska jest słaba to chyba już wszyscy wiedzą.

Mi też się średnio ta trasa podoba, większość z podstawki jest o wiele lepsza.

Już dajcie spokój z tą trasą, jest mocno średnia jak z generatora.


Wrzucasz jpg 100kb i cieszysz michę że słabo wygląda. Potem iras wrzuca fotę z gameplayu z tej samej miejscówki która orze totalnie twoje fotki. Wnioski są jasne tworzysz manipulacje i siejesz fałsz na forum.

Ciesz się że jest tutaj dyspensa na system wars bo dawno byś bana za te prowokacje złapał.

EDIT: I sylvan znowu usunął posta. Pięknie i jak tu Ciebie traktować poważnie trollu?

EDIT 2: O i dodał posta. Ładnie manipulujesz Sylvan

PS. Te "cytaty" to wyrwałeś z kontekstu i dotyczą innej sprawy.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 22:27:53 pm wysłana przez Mrocz »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11869 dnia: Lutego 21, 2016, 22:22:31 pm »
Wszystkie które wrzucałem tu pochodzą bezpośrednio z konsoli, a następnie wrzucane są w imgur. A, że serce klapka szybciej bije, bo ktoś obnażył, że Dc nie zawsze 14/10, trudno.

Najwidoczniej dla Mrocza to też boty:

Coś jest w tym co mówi sylvan. DC jest trochę nierówny graficznie, a nowa trasa jest tego przykładem.

Dobra, że trasa miejska jest słaba to chyba już wszyscy wiedzą.

Mi też się średnio ta trasa podoba, większość z podstawki jest o wiele lepsza.

Już dajcie spokój z tą trasą, jest mocno średnia jak z generatora.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11870 dnia: Lutego 21, 2016, 22:41:46 pm »
Zgadzam się. Gra wygląda znakomicie...



Pisz jeszcze  :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11871 dnia: Lutego 21, 2016, 22:49:03 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11872 dnia: Lutego 21, 2016, 22:55:22 pm »
No. Tymczasem dwa lata wcześniej u konkurencji:


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11873 dnia: Lutego 21, 2016, 23:05:59 pm »
I?

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11874 dnia: Lutego 21, 2016, 23:14:15 pm »
Przecież to halo 5 przy kzsf wygląda jak gra z x360.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11875 dnia: Lutego 21, 2016, 23:15:09 pm »
No a ktoś kiedyś twierdził, że halo 5 jest ładniejsze od killzone?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11876 dnia: Lutego 21, 2016, 23:15:33 pm »
I?

I chyba żeście przegapili fakt wystąpienia w 2013 nowej generacji konsol, jeśli jesteście w stanie napisać cokolwiek dobrego o grafice nowego halo czy forcy.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11877 dnia: Lutego 21, 2016, 23:27:03 pm »
No a ktoś kiedyś twierdził, że halo 5 jest ładniejsze od killzone?

Te podjazdy to bardziej do Sylvana chyba

Bo Sylvan uparcie próbuje to robić. Ma jakiś kompleks i próbuje udowadniać wyższość jednej platformy nad drugą.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11878 dnia: Lutego 21, 2016, 23:30:02 pm »
Wielokrotnie pisałem, że Halo 5 to halo 4,5. Ale 60 fps, mnóstwo przeciwników na ekranie, fajne oświetlenie itp. powoduje, że gra i tak wygląda nieźle i efektownie. A fakt posiadania 60 k/s powoduje szybsze bicie serca podczas grania. To tyle jeśli chodzi o single.



iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11879 dnia: Lutego 21, 2016, 23:41:35 pm »
Tak bardzo zaklinacie byt Xoni, że aż mi jest was żal.. ta konsola to przede wszystkim gry. Już będzie tylko lepiej, co tyczy sie rówież remastera. ;)