Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113609 razy)

0 użytkowników i 29 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14440 dnia: Października 04, 2016, 01:29:09 am »
Co się czepiacie, przecież na waszym HDTVPolska napisali że po włączeniu HDR ocena grafiki automatycznie podnosi się o 2 punkty, więc te ujęcia w HDR to muszą kosić banie poziomem grafiki, no przecież spec z MS HDTVPolska który jest tu co chwile cytowany i niektórzy mu bezgranicznie wierzą by nie kłamał w tak ważnej sprawie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14441 dnia: Października 04, 2016, 01:51:41 am »
To, że zbliżenie na lampy nie znaczy, że chodzi o oświetlenie i powiązany z tym HDR, a geometrię.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14442 dnia: Października 04, 2016, 18:06:37 pm »
http://www.eurogamer.pl/articles/2016-10-02-digital-foundry-spojrzenie-na-mantis-burn-racing-na-ps4-pro#comment-6372848

Cytuj
"Na papierze osiągnięcie techniczne VooFoo jest imponujące. Studio przygotowało czterokrotnie wyższą rozdzielczość względem bazowego PS4, przy GPU posiadającym tylko 2,3 razy więcej mocy i 25 procent więcej przepustowości pamięci. Być może standardowe PlayStation 4 ma w tym tytule spory zapas mocy (choć w takim przypadku spodziewalibyśmy się więcej niź 2x MSAA) lub „pod maską” dzieje się coś tajemniczego. Deweloperzy żartowali o „magii Mantisa”, zanim ujawnili więcej detali.
Wiemy już, że rdzeń graficzny PS4 Pro oferuje nowe instrukcje, ale nie wiedzieliśmy, jakie będą efekty ich zastosowania. Jak rozumiemy, możliwe jest teraz wykonanie dwóch zmiennoprzecinkowych operacji 16-bitowych jednocześnie, w porównaniu z jedną na bazowym PS4. Efektem zastosowania tego rozwiązania od AMD jest dodatkowa wydajność, wymagana do osiągnięcia 4K - choć potrzebne było sporo pracy nad optymalizacją shaderów.

Krótko mówiąc, PS4 Pro to nie tylko więcej teraflopów. Jak rozumiemy, podobnych „sztuczek” jest w sprzęcie więcej. Już na PlayStation Meeting zapewniano, że innowacje sprzętowe wykraczają poza wbudowane skalowanie, a nowe instrukcje to potwierdzenie słów Marka Cerny'ego, który wspomniał, że PS4 Pro wykracza poza możliwości obecnych kart graficznych AMD Polaris."

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14443 dnia: Października 04, 2016, 18:08:55 pm »
Czyli roznice wzgledem PS4 moga byc duze przy rozdzielczosci FHD.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14444 dnia: Października 04, 2016, 21:59:29 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Heh, ładne prowo. Porobił zdjęcia samochodom z ruchu ulicznego + ai z bardzo bliskiej odległości granicznej, gdzie gra przełącza LOD na najniższy, bo uznaje, że obiekt jest poza kadrem. Przecież wiadomo, że DC jest ładniejszy, i chyba aż tak się upodlić to nie musiał... xd Ah te surowe zasady wojenek systemowych!
« Ostatnia zmiana: Października 04, 2016, 22:02:49 pm wysłana przez andryush »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14445 dnia: Października 05, 2016, 15:06:49 pm »


Jak tam fani smoczych zadań ma się sprawa na exboxie i nintendo śmietniki? Jaranko kwadratowym kloszem, 8 lat temu Sakaguchi i demasterek zeldinii?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14446 dnia: Października 05, 2016, 15:19:16 pm »
Nintendo śmietniki całkiem nieźle.


3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14447 dnia: Października 05, 2016, 16:07:06 pm »
Cytuj
Pierwotna wersja gry ukazała się w roku 2000 na konsoli PlayStation

Mocne oranko. xd

Cytuj
Trzy lata później przygotowano także eksportową wersję gry, która trafiła na popularne platformy mobilne.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=20052
Exem. xd
« Ostatnia zmiana: Października 05, 2016, 16:08:48 pm wysłana przez Juras »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14448 dnia: Października 05, 2016, 16:19:19 pm »
Cytuj
Pierwotna wersja gry ukazała się w roku 2000 na konsoli PlayStation

Mocne oranko. xd
Ale nie w Europie.

Cytuj
Trzy lata później przygotowano także eksportową wersję gry, która trafiła na popularne platformy mobilne.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=20052
Exem. xd
Tylko w Japonii, port z 3DSa.


Swoją drogą Juras nie spodziewałem się, że będziesz Minecrafta w skórce DQ stawiać nad normalnym jrpg.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14449 dnia: Października 05, 2016, 16:32:34 pm »
Takie DDO też tylko JP, a mam przegrane więcej niż statystyczny krzykak internetowy we wszystkich swoich gierkach łącznie. :

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14450 dnia: Października 05, 2016, 16:43:08 pm »
Szanuję to, naprawdę. Ja niestety za mało znam japoński żeby poradzić sobie z tekstem w grach pokroju Dragon Quest, Ni No Kuni na DSa przechodziłem ok. pół roku ze słownikiem w łapie. A lubię rozumieć co się dzieje w grach, w których jest dużo tekstu, sama eksploracja i walki turowe mi nie starczą.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14451 dnia: Października 05, 2016, 22:50:38 pm »
(Partial) Mod support and 4K coming to Skyrim and Fallout 4 on PS4

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1289579

Rak na PS4 nadciąga, w 4K 8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14452 dnia: Października 05, 2016, 22:52:18 pm »
Czyli jednak dało się wprowadzić mody na konsoli sony? Git.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14453 dnia: Października 06, 2016, 01:14:13 am »
na ps4 problem z hdr



na xboxie elegancko.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14454 dnia: Października 06, 2016, 01:55:12 am »
Zobaczymy z czasem z czego to wynika, ale okazuje się, że jednak idzie uruchomic hdr na ps4.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14455 dnia: Października 06, 2016, 02:00:26 am »
A teraz elegancko odpalcie sobie tego hdra na jednym z ~20 milionów bonerów sprzedanych przed wakacjami 2016  :lol:

Sony takie zachłanne, m$ taki dobry.

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14456 dnia: Października 06, 2016, 13:49:03 pm »
Ja tam nie moge sie doczekać tego szpila. Tak po prostu.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14457 dnia: Października 09, 2016, 14:28:17 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14458 dnia: Października 09, 2016, 15:09:24 pm »
Fajnie, że posiadacze PS4 mogą pograć w całkiem porządnego klona minecrafta ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14459 dnia: Października 09, 2016, 15:18:28 pm »
Zestawienie czterdziestej drugiej pozycji w konkurencyjnych obozach #gorąca_jesień:







Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14460 dnia: Października 09, 2016, 17:43:06 pm »
Najladniejsze wyscigi na Xone 30FPS vs ciagle w produkcji GTS 60FPS.












'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14461 dnia: Października 09, 2016, 18:15:49 pm »
Gra która powstała w dwa lata vs gra która nigdy nie powstanie.

No i część tych shotów z GTS to nie czasem te tryby tylko do zdjęć?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14462 dnia: Października 09, 2016, 19:56:16 pm »
Photo mode w jednej jak i w drugiej + gt to przecież ten specjalny tryb do zdjęć, a nie PM w gameplayu. No ale wiadome jest i tak, że GTS będzie kosić pod względem graficznym wszystko, i nawet z DC będzie mogło pokonkurować.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14463 dnia: Października 09, 2016, 20:55:46 pm »
Gra która powstała w dwa lata vs gra która nigdy nie powstanie.

No i część tych shotów z GTS to nie czasem te tryby tylko do zdjęć?
A z forzy to nie? też chyba z trybu zdjeć część

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14464 dnia: Października 09, 2016, 20:58:44 pm »
Driveclub to juz wysiada jesli chodzi o odwzorowanie samochodow oraz oswietlenie. W tych dwoch kwestiach nie ma konkurencji dla PD.
« Ostatnia zmiana: Października 09, 2016, 21:09:54 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14465 dnia: Października 09, 2016, 21:45:33 pm »
otwarty świat, powstała w 2 lata na znacznie słabszą konsolę vs  gra powstająca kilka lat będąca regresem względem poprzednich części, zamknięte tory, robiona pod znacznie mocniejszą konsolę, a czy utrzyma 60 fps to się okażę.

Gra która powstała w dwa lata vs gra która nigdy nie powstanie.

No i część tych shotów z GTS to nie czasem te tryby tylko do zdjęć?
A z forzy to nie? też chyba z trybu zdjeć część
Tylko w forzie otoczenie w trybie foto jest w 3d, a w gt samochód jest naklejany na zdjęcie (2 i 3 porównanie).

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14466 dnia: Października 09, 2016, 23:10:26 pm »
Samochod jest wymodelowany z gry i takie tez ma oswietlenie - jesli mowimy o scapes z GTS.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14467 dnia: Października 09, 2016, 23:30:00 pm »
Samochod jest wymodelowany z gry i takie tez ma oswietlenie - jesli mowimy o scapes z GTS.

Ale otoczenie to fotka.

Oświetlenie pewnie też jest podrasowane, więc porównanie z dupy.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14468 dnia: Października 10, 2016, 07:43:41 am »
Tak, oswietlenie nie jest podrasowane.

Zreszta wystarczy zobaczyc zdjecie numer 3, kokpit. Czy zdjecie numer 1 - replay z wyscigu.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14469 dnia: Października 10, 2016, 09:00:26 am »
Ale jest na tle zdjęcia, kur** o czym my tu dyskutujemy. Tereny w Forzie możesz dowolnie zwiedzić w grze, a w GTS masz statyczne zdjęcie xD


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14470 dnia: Października 10, 2016, 09:40:48 am »
Można pominąć dwa (idiotyczne) porównania ze scapes i z forcy i tak niewiele zostaje  :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14471 dnia: Października 10, 2016, 09:43:02 am »
Poza tym, ze wyszla i jest fajna gra a gts nie i bedzie niewiadomo czym a prawdopodobnie szajsem do esportu :)

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14472 dnia: Października 10, 2016, 09:49:57 am »
Można pominąć dwa (idiotyczne) porównania ze scapes i z forcy i tak niewiele zostaje  :)

Graficznie nikt temu nie przeczy...

Ale GTS dalej zapowiada się jako półprodukt. I taka Forza Horizon ma o wiele większą zawartość i świetny gameplay. Co będzie z GTS? Nie wiadomo. Jak model jazdy da radę to będzie spoko, ale samochodówki generacji bym się nie spodziewał.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14473 dnia: Października 10, 2016, 10:05:47 am »
Poza tym, ze wyszla i jest fajna gra a gts nie i bedzie niewiadomo czym a prawdopodobnie szajsem do esportu :)

I że Horizon 3 jest open world, a GTS to zamknięte trasy.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14474 dnia: Października 10, 2016, 10:19:26 am »
Driveclub tez jedzie FH3 jak chce. Fakt trasy ma zamkniete, ale sam teren na ktorym zbudowana jest trasa jest dosc obszerny, i tam fauna i flora rowniez zyje swoim zyciem w zaleznosci od czasu i pogody. Plus znacznie bardziej zaawansowany silnik do zmiany doby i pogody.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14475 dnia: Października 10, 2016, 14:35:37 pm »
"Jak doić zwierzęta."
Poradnik Chrisa Robertsa:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14476 dnia: Października 10, 2016, 14:46:46 pm »


Ciekawe jak wypadnie na porównaniu Tomb w wersji Pro tzn. 1080p 30fps i maxem wizualnym.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14477 dnia: Października 10, 2016, 17:27:54 pm »
Dziwne, wersja na ps4 pro wygląda w niektórych miejscach gorzej.
0:58-1:05 dodatkowe cząsteczki i ogień na zwykłej ps4. Może dlatego że jest tu porównywana jakaś wczesna wersja z ps4 pro.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14478 dnia: Października 10, 2016, 17:35:20 pm »
No musi wyglądać trochę gorzej i być pozbawiona niektórych detali bo rozdziałki nie podniesiesz sobie na Pro o tak z dupy.
Koszty muszą być.


W tej drugiej opcji dostaniesz to co na na PS4, być może nawet trochę lepiej plus animacje do 60 fps.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14479 dnia: Października 10, 2016, 17:52:40 pm »
ten filmik wygląda na fejk