Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2107913 razy)

0 użytkowników i 30 Gości przegląda ten wątek.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17600 dnia: Kwietnia 27, 2017, 22:37:25 pm »
Tak, to ciagle sfera domyslow. Tylko ze jesli poszla na to tak duza suma pieniedzy, to mysle ze beda teraz o to odpowiednio dbali. Zobaczymy co przyszlosc przyniesie. Wypada sie cieszyc ze mamy w czym przebierac.

Ps. Dzis wyszedl fajny trailer DR4. ;)

Sent from BB PRIV using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17601 dnia: Kwietnia 27, 2017, 22:42:13 pm »
Mrocz, jedziesz tak tą Forzę, że arcade, a ja np pamiętam film od Insidesimracing, gdzie panowie mocno chwalą sobie fizykę bodajże FM5. Do pewnego czasu seria była najlepszą symulacja na konsolach. Stawiali ją wyżej niż GT6, czy aby nie przesadzasz trochę z tym hejtem? :p


GT6 też nie był jakimiś wyżynami. Najlepszy bo co innego było? Project Cars nie wyszło wtedy, a Assetto Corsa nie było na konsolach. Jedyną grą wyścigową inną niż Forza 5 był... Need For Speed Rivals, więc za bardzo nie miała z czym konkurować. Nawet DriveClub wtedy nie było.

Hejtu na tę serię nie mam. Gra jest fajna, spoko nawet. Po prostu model jazdy nawet nie stał przy obecnych Simach. To jest taki SimCade i zawsze był. Nie jest to hejt. Po prostu stwierdzam fakt, bo to żadna ujma dla tej gry. Jest miejsce na rynku na gry bardzo realne jak i te pól zręcznościowe.

A Hejtera tej serii próbuje ze mnie zrobić Sylvan bo to po prostu fanboy, który nie rozumie, że można mieć uwagi do tej serii :) Ja po prostu nie uważam, że to tak idealna i perfekcyjna gra jak to Sylvan próbuje wszędzie przedstawiać :P

BoBaN wspominał, że GTS będzie jechana za słabą zawartość, ale jak to się ma do bezpośredniej konkurencji? Już w becie jest bardzo dużo aut w tych 3 klasach. Mam wrażenie że to demo już teraz oferuje bardziej kompletny ekspirjens niż chwalony Projekt Samochody.

Niby gdzie? 20 torów i 140 samochodów tyle ma być w GT Sport.

vs

36 torów i 120 samochodów. Nie licząc DLC: 32 tory i 90 samochodów. Zawartość podobna + więcej torów w ProjectCars, ale oprócz tego daje nam jeszcze dynamiczne warunki pogodowe, cykl dobowy, KARIERĘ SINGLE PLAYER i znacznie bardziej rozbudowany model jazdy.
Do tego samochody w PCars są o wiele bardziej zróżnicowane. Mamy historyczne maszyny, bolidy formuły 1 z różnych okresów, samochody turystyczne, wszystkie klasy GT, LMP itp. Dla mnie zawartość w jedynce PCars jest o wiele ciekawsza niż to co oferuje GT Sport.

A pisanie, że to demo oferuje więcej od ProjectCars to już sroga przesada :)

A nie zapominajmy że GT Sport będzie rywalizowało z PCars 2, a nie 1... A tutaj GT Sport pełna wersja wypada jak demo.

Fakt, Forza była może najbardziej realistycznym simem, ale do czasu pojawienia się PC na konsolach. No ale była przez dość długi czas, i jednak na jakiś tam szacunek chyba zasługuje. GT było pierwsze ale od czasu pojawienia się FM ciągle depcze tej drugiej po piętach w kwestii sumulacji. Mnie najbardziej boli, że już w swojej czwartej generacji, Gran Turismo nadal nie symuluje zmian szerokości opon i ciśnienia w oponach. Tzn symuluje, ale jest to głęboko zakopane "pod maską" i gracz ma zerowy dostęp do tych ustawień, gdzie ciśnienie w oponach powinno być podstawowym ustawieniem, do jakiego ma dostęp gracz.


Jeśli chodzi o zawartość, to beta GTS imo bije na głowę PC pod względem tych trzech dostępnych klas. Chodzi o klasę aut drogowych, GT4 i GT3. PC nawet ze wszystkimi swoimi dodatkami i płatnymi DLC nie ma tylu aut GT3 czy GT4. I to dobrze wróży GTS, bo jednak mimo że nie ma 1000 aut, to jednak jest solidny wybór spośród najbardziej lubianych kategorii. Projekt z kolei ma inne auta i klasy, auta historyczne, kilka rodzajów itp, ale ostatecznie w takim rozbicu, całość wygląda imo biedniej niż w Gran Turismo Sport.

Co zaoferuje dwójka, to się okaże, jeśli nadal będzie to tak rozdrobnione jak w jedynce, to GTS ma szansę zawalczyć przynajmniej na polu zawartości.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17602 dnia: Kwietnia 27, 2017, 22:53:06 pm »
Jeśli chodzi o zawartość, to beta GTS imo bije na głowę PC pod względem tych trzech dostępnych klas. Chodzi o klasę aut drogowych, GT4 i GT3. PC nawet ze wszystkimi swoimi dodatkami i płatnymi DLC nie ma tylu aut GT3 czy GT4. I to dobrze wróży GTS, bo jednak mimo że nie ma 1000 aut, to jednak jest solidny wybór spośród najbardziej lubianych kategorii. Projekt z kolei ma inne auta i klasy, auta historyczne, kilka rodzajów itp, ale ostatecznie w takim rozbicu, całość wygląda imo biedniej niż w Gran Turismo Sport.


No spoko, tylko auta GT3 i GT4 w GT Sport są wymyślone. Znaczy część to autentyki, a część to są "tuningowane" wersje aut z innych klas. Corvette GR3 na przykład. Nie ma nic wspólnego z C7R który jest autentyczny.

No i tak po prawdzie. Te same auta masz w Grupie 4 i Grupie 3...Co też jest trochę nużące.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17603 dnia: Kwietnia 27, 2017, 23:13:52 pm »
Jeśli chodzi o zawartość, to beta GTS imo bije na głowę PC pod względem tych trzech dostępnych klas. Chodzi o klasę aut drogowych, GT4 i GT3. PC nawet ze wszystkimi swoimi dodatkami i płatnymi DLC nie ma tylu aut GT3 czy GT4. I to dobrze wróży GTS, bo jednak mimo że nie ma 1000 aut, to jednak jest solidny wybór spośród najbardziej lubianych kategorii. Projekt z kolei ma inne auta i klasy, auta historyczne, kilka rodzajów itp, ale ostatecznie w takim rozbicu, całość wygląda imo biedniej niż w Gran Turismo Sport.


No spoko, tylko auta GT3 i GT4 w GT Sport są wymyślone. Znaczy część to autentyki, a część to są "tuningowane" wersje aut z innych klas. Corvette GR3 na przykład. Nie ma nic wspólnego z C7R który jest autentyczny.

No i tak po prawdzie. Te same auta masz w Grupie 4 i Grupie 3...Co też jest trochę nużące.

Jak to? Przecież Corvette C7 GT4 i GT3 to dwa różne auta? No i co jest nie tak z tą Corvette z Gr.3?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2017, 23:17:44 pm wysłana przez andryush »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17604 dnia: Kwietnia 27, 2017, 23:20:45 pm »
Klosz ma troche racji. GTSport ma szansę zostać liderem wyścigowego e-sportu na konsolach. Świadczy o tym GT Academy, które okazało się genialnym projektem do którego PC, AC czy nawet simy z PC'ta nie mogą się zbliżyć. Marka Gran Turismo ma ogromny potencjał i tak już wsiąkła do realnego ścigania, że przy współpracy z FIA może dokonac się przełom w konsolowym sim-racingu. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17605 dnia: Kwietnia 27, 2017, 23:38:33 pm »
No spoko, tylko auta GT3 i GT4 w GT Sport są wymyślone. Znaczy część to autentyki, a część to są "tuningowane" wersje aut z innych klas.

A to jest jakiś problem? Lepiej mieć do wyboru kilkanaście samochodów Gr.1 w GTS czy ledwo trzy auta LMP-1 w podstawce Project Cars?

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17606 dnia: Kwietnia 28, 2017, 00:50:36 am »
Jak to? Przecież Corvette C7 GT4 i GT3 to dwa różne auta? No i co jest nie tak z tą Corvette z Gr.3?

W realnym świecie Chevroleta w GT4 (odpowiednik GTSowej Gr4) reprezentuje Chevrolet Camaro. Corvette nie ma wersji GT3 nowego modelu, jest wersja GTLM i GTE do wyścigów Endurance.

Czego się czepiam, że mogli bardzo fajnie i łatwo "urozmaicić" grupę 4 i 3 wybierając inne modele danego producenta do jej reprezentacji. Przykłady?

Ford:
Mustang - Gr. 4
Ford GT - Gr. 3

Chevrolet:
Camaro - Gr.  4
Corvette - Gr. 3

Porsche:
Cayman GT4 - Gr. 4
911 GT3R - Gr 3

Itp itp. Wiecie o co mi chodzi? A mamy Mustanga w wersji Gr 4 i Gr 3, tak samo z Corvettą i SLS'em itp. Kazy skoro jest takim szczegółowym człowiekiem powinien bardziej inspirować się realnymi sportami, a nie wymyślać po swojemu :P

No spoko, tylko auta GT3 i GT4 w GT Sport są wymyślone. Znaczy część to autentyki, a część to są "tuningowane" wersje aut z innych klas.

A to jest jakiś problem? Lepiej mieć do wyboru kilkanaście samochodów Gr.1 w GTS czy ledwo trzy auta LMP-1 w podstawce Project Cars?

Wole autentyczne samochody. Zwłaszcza jak istnieją realne odpowiedniki.

PCars 1 cierpi na brak licencji Ferrari, Lamborghini i Porsche. I wyrażałem w tej kwestii moje niezadowolenie jeszcze przed premierą tej gry.
Na szczęście w dwójce to się zmieni :) I tak chce by w PCars 2 były autentyczne auta GT3 i GTE i były rozdzielone między sobą w sposób jaki jest to zrobiony w rzeczywistym świecie.

Pomysł z autorskimi podziałami aut w GT Sport jest fajny. Tak jakby na nowo wynalezione dyscypliny sportów motorowych. Mogliby tylko wypieprzyć te wszystkie Concept Cary, bo psują klimat moim zdaniem. Tak jakbym musiał oglądać pojazdy z Wipeout w symulatorze. 

PS. Czepiasz się Gr.1 i trzech aut LMP1 w PCars (choć tyle w rzeczywistości jest tych aut ;) ). A ciekawe ile aut historycznych mamy w GTS? Grupa C? Auta turystyczne? DTM? Open Wheel? Grupa 5?
Carlista GTS kończy się na autach drogowych, rajdowych, Gr 4, Gr 3 i Gr 1. I tyle. Mała różnorodność.
Więc czepianie się carlisty PCars, która jest ekstremalnie różnorodna i porusza praktycznie całe spektrum sportów motorowych jest trochę na wyrost :)

Klosz ma troche racji. GTSport ma szansę zostać liderem wyścigowego e-sportu na konsolach. Świadczy o tym GT Academy, które okazało się genialnym projektem do którego PC, AC czy nawet simy z PC'ta nie mogą się zbliżyć. Marka Gran Turismo ma ogromny potencjał i tak już wsiąkła do realnego ścigania, że przy współpracy z FIA może dokonac się przełom w konsolowym sim-racingu. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

GT Academy to marketing. Nas zwykłych graczy to za bardzo nie dotyczy. Zwykła akcja marketingowa nissana i GT.
GT wsiąkło w sporty motorowe to fakt, ale tylko jako sponsor, reklamy na trasie itp. PCars i Assetto Corsa ma inny wpływ na sporty motorowe, są wykorzystywane jako profesjonalne narzędzia treningowe przez samych kierowców wyścigowych.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17607 dnia: Kwietnia 28, 2017, 01:27:28 am »
Nie znam się, nie śledzę serii wyścigów GT3 ani GT4, ale wydaje mi się, że to jednak fajna sprawa, że PD poszło tutaj z duchem rozwoju w tej dziedzinie i zaproponowali nam nowe, niekiedy nawet jeszcze niepowstałe auta klasy GT3. Jeśli chodzi o Corvette, to polecam zapoznać się z C7 GT3-R, auto chyba już bierze udział w wyścigach. Podobna sytuacja jest z F-Type GT3, właśnie przeczytałem, że krążyły plotki, jakoby auto miało dostać wersję GT3 w 2017 roku. PD zafundowało nam tutaj bardzo fajną i realistyczną wizję, ze swoim autem Gr.3, przymykam oko na to, że F-Type GT3 w ostateczności jednak nie powstał, ale jak tu nie cieszyć michy, kiedy widzi się takie cuda? Fani pewnie mają pełne majty z radości.



Podobnie z Gr.4, PD daje nam mozliwość wyboru aut autentycznych i tych zmyślonych. Wszystkie jednak reprezentują jedną klasę w grze i jako całość, to imo fajnie się trzyma ta koncepcja podziału na grupy w GTS.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2017, 01:34:34 am wysłana przez andryush »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17608 dnia: Kwietnia 28, 2017, 07:22:06 am »
GT Academy to marketing? To co robią na torach ci wszyscy wyszkoleni kierowcy? To ja życzę PCars i AC żeby chociaż w połowie mieli tak dobry "marketing".

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17609 dnia: Kwietnia 28, 2017, 10:02:25 am »
GT Academy to marketing? To co robią na torach ci wszyscy wyszkoleni kierowcy? To ja życzę PCars i AC żeby chociaż w połowie mieli tak dobry "marketing".

No a po co robią to GT Academy? Żeby więcej ludzi grę kupiło i liczyło, że uda im się tam dostać :) Nie mówię, że nie wzięli kierowców z GT5-6 na tor. Chociaż i tak srogi trening musieli przejść, ale jest to po prostu akcja marketingowa, by ludzie myśleli, że mają szanse na profesjonalne ściganie grając w GT5-6 ;)

BTW. Brali nowych kierowców coś ostatnio? Czy na tych kierowcach Nissana się skończyło? Serio pytam.

Nie znam się, nie śledzę serii wyścigów GT3 ani GT4, ale wydaje mi się, że to jednak fajna sprawa, że PD poszło tutaj z duchem rozwoju w tej dziedzinie i zaproponowali nam nowe, niekiedy nawet jeszcze niepowstałe auta klasy GT3. Jeśli chodzi o Corvette, to polecam zapoznać się z C7 GT3-R, auto chyba już bierze udział w wyścigach. Podobna sytuacja jest z F-Type GT3, właśnie przeczytałem, że krążyły plotki, jakoby auto miało dostać wersję GT3 w 2017 roku. PD zafundowało nam tutaj bardzo fajną i realistyczną wizję, ze swoim autem Gr.3, przymykam oko na to, że F-Type GT3 w ostateczności jednak nie powstał, ale jak tu nie cieszyć michy, kiedy widzi się takie cuda? Fani pewnie mają pełne majty z radości.



Podobnie z Gr.4, PD daje nam mozliwość wyboru aut autentycznych i tych zmyślonych. Wszystkie jednak reprezentują jedną klasę w grze i jako całość, to imo fajnie się trzyma ta koncepcja podziału na grupy w GTS.

Nie no jest to fajne, nie mówię, że nie. Wolę takie concepty niż Vision GT Golf GTI czy inne potworki. Problem w tym, że carlista w GTSport jest po prostu mało urozmaicona.
No i jednak wolę prawdziwe modele GT3 :) Sam w GTSport śmigałem Audi R8 LMS ;)

PCars ma bardziej realne podejście do Carlisty i nie ma co krytykować jej zawartości. Zwłaszcza że wyglądając poza GT3 i GT4 jest o wiele bardziej urozmaicona i większa.

Co do Callaway Corvette C7 GT3-R zwracam honor, nie zwróciłem uwagi, ale jest on bardzo rzadki. Najczęściej widzimy C7 GTE w LeMans i długodystansowych wyścigach.

Te fury Gr 3 i Gr 4. Ja w pełni rozumiem. Przy jednej zapowiedzi nawet wspominali, że będą "pojedynki producentów" i gracze będą ich reprezentować, a że nie każdy producent ma swoją furę GT3 i GT4 to musieli jakoś to powymyślać. No tylko wiele osób tu pisze jaki to Kaz jest detalistą i idzie w auntentyzm, a tak naprawdę autentyzmu tu nie ma :) Fajny pomysł z tymi furami, tylko te przyszłościowe concepty mi się nie podobają, ale to moje osobiste prywatne zdanie, nie trzeba się z nim zgadzać.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2017, 10:20:34 am wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17610 dnia: Kwietnia 28, 2017, 11:53:25 am »
Mrocz cały czas biorą nowych kierowców z różnych części świata gdzie odbywa sie GT Academy. Przestałem to już śledzić, ale co jakiś czas widzę na fejsie, że pojawiają się nowe twarze i Akademia chwali się ich sukcesami.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17611 dnia: Kwietnia 28, 2017, 12:00:14 pm »
Mrocz cały czas biorą nowych kierowców z różnych części świata gdzie odbywa sie GT Academy. Przestałem to już śledzić, ale co jakiś czas widzę na fejsie, że pojawiają się nowe twarze i Akademia chwali się ich sukcesami.

No i super :) Zawsze ceniłem tę inicjatywę. Reklama jak reklama, ale daje motosportu coś w zamian :)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17612 dnia: Maja 01, 2017, 11:03:51 am »

Po tylu latach to deszcz lepszy niż w Wiedzminie nie wspominając Killzona :lol:
Odbicia postaci w lustrze,Snake zostawijący ślady wody, krwi ,nie znikające ciała,topniejące kostki lodu i jeszcze można by wymieniać.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17613 dnia: Maja 01, 2017, 11:13:32 am »
Pamiętam swego czasu jak Ukanio zamówił kasete w Neo Plus z E3 i był na niej 9 min filmik z tej części.
Dawało to wtedy radę konkretnie do tego animacja pod 60 fps przy zachowaniu wysokiej rozdziałki a nie jak Metal 3 15-25fps w rozdziałce 144p :lol:

Deszcz Hideo robi świetny fakt.
Metala 5 jeszcze nic nie przebiło, chociaż nie powiem ostatnio jak grałem w Mordor też deszcz wyglądał spoko, no i do tego chyba pierwszy w historii gier grad.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17614 dnia: Maja 01, 2017, 11:39:16 am »
Jeszcze jedno mi się przypomiało  wykrywanie kolizji w tej grze to było mistrzostwo świata, chyba  Iras wrzucał(filmik?skriny?) jak śpiącego żołnierza pod ścianą kładliśmy to mu się nogi uginały i nie przenikały przez ściane tak jak to jest w 99% w dzisiejszych grach.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17615 dnia: Maja 01, 2017, 11:47:20 am »
Ta, to było porównanie z MGSV :D Poziom drobnych detali, za który cenię sobie BoTW, smaczki zapomniane przez większość dzisiejszych developerów.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17616 dnia: Maja 01, 2017, 13:43:52 pm »


Ależ hit na PS4 :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17617 dnia: Maja 01, 2017, 13:55:07 pm »
Bardziej żałosny od tej gry jest fakt, że debile z Sony dali trailer tego gówna na swoim oficjalnym kanale.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17618 dnia: Maja 13, 2017, 00:38:09 am »
Ciekawie wypada porównanie sprzedaży Wii i PS4. Przez pewien czas konsole szły niemal równo w analogicznym okresie:


http://www.vgchartz.com/article/268127/ps4-vs-wiivgchartz-gap-chartsmarch-2017-update/

Zakładam, że PS4 za jakieś 2-3 lata dogoni, a potem przegoni Wii i spokojnie przekroczy 100 mln sprzedanych konsol. Ja tak wstępnie planuję kupić PS4 Pro pod koniec 2018. PS5 nie spodziewam się zobaczyć wcześniej niż w 2020.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17619 dnia: Maja 13, 2017, 00:39:41 am »
Ja nawet nie myślę o ps5 bo jeszcze sporo gier na 4 wyjdzie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17620 dnia: Maja 13, 2017, 08:49:52 am »
Były jakiś czas temu ploty, że PS5 ma zostać pokazane już w 2018 czy coś, ale to na pewno jedna wielka ściema. Sony wydało wersję Pro, by za chwilę wypuszczać PS4. Czwóreczka ma jeszcze przed sobą z 3 lata życia, a i później też pewnie od razu nie padnie, tylko będzie jeszcze wspierana przez wydawców.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17621 dnia: Maja 14, 2017, 00:31:42 am »


Ciekawe komentarze pod filmikiem :lol:
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2017, 00:33:52 am wysłana przez Kyokushinman »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17622 dnia: Maja 14, 2017, 01:34:12 am »
szachownicowe 1800p = 2,88 M piksela, mniej niż 1440p  :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17623 dnia: Maja 14, 2017, 20:59:12 pm »
Ale też śmieszy mnie gadanie DF, że mamy "crisp image" bo 1800p. Windo wrzucał szoty na forum i wygląda to jak rozmazana kupa, a oni twierdzą, że taki super crisp obraz jest...

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17624 dnia: Maja 14, 2017, 21:16:58 pm »
Duchy, auta skaczą, lagują, graficznie mocno średnio.

Będzie tak około 80 ma meta.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17625 dnia: Maja 14, 2017, 21:29:01 pm »
Duchy, auta skaczą, lagują, graficznie mocno średnio.

Będzie tak około 80 ma meta.

Serwery ciągle są testowane. Amerykańskie (chyba, bo ping wysoki, więc w Europie to raczej nie stoi) mają już nieźle ustawione, nawet z pingiem ~120ms gra się bezproblemowo i lagów praktycznie nie widać. Niedawno uruchomili europejski serwer, ping poszedł mocno w dół do jakichś 25ms, ale tutaj ewidentnie czegoś nie ustawili jak należy, bo było właśnie tak jak mówisz. Graficznie najlepiej w swojej kategorii. Gra może dostać te 8/10 głównie za fizykę jazdy, bo nadal śmiga to jak GT6 i do takiego Asseto czy Project CARS duzo brakuje.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17626 dnia: Maja 14, 2017, 21:34:16 pm »
Ale też śmieszy mnie gadanie DF, że mamy "crisp image" bo 1800p.
POŁOWA 1800p. Dokładnie to 1600x1800. Prawdziwe 1800p to 3200x1800.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17627 dnia: Maja 14, 2017, 21:41:51 pm »
Ale też śmieszy mnie gadanie DF, że mamy "crisp image" bo 1800p.
POŁOWA 1800p. Dokładnie to 1600x1800. Prawdziwe 1800p to 3200x1800.

To tym bardziej nie wiem co oni za historyjki opowiadają...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17628 dnia: Maja 14, 2017, 21:47:40 pm »
To pseudo znawcy.
Z ich gadania to można się tylko śmiać.

Ten filmik wyżej to nadaje się bardziej do tematu co Was ostatnio rozśmieszyło.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17629 dnia: Maja 16, 2017, 20:35:59 pm »
3DS vs PSP


Raczej 3DS skończy nieco za PSP. W 2018 raczej już nie sprzeda się wiele konsol.

Xbox One vs Xbox 360


Ciekawe, że przez długi czas XB1 wyprzedzał X360 w sprzedaży. Ale MS swoją polityką sam doprowadził do tego, że konsola sprzedaje się coraz gorzej. Scorpio i kilka mocnych exów mogłoby jeszcze odmienić sytuację, lecz jakoś wątpię w taki scenariusz. XB1 pewnie skończy na 50 mln, jak dobrze pójdzie (co nie jest wcale takim złym wynikiem, ale X360 sprzedał się w około 85 mln).

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17630 dnia: Maja 16, 2017, 23:47:19 pm »
PSP? :o

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17631 dnia: Maja 17, 2017, 00:32:30 am »
No, do Vity nie ma co porównywać ;) Ale PSP sprzedało się w około 80 mln.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17632 dnia: Maja 18, 2017, 12:48:19 pm »


W końcu jakaś gra co wykorzystuje Pro jak należy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17633 dnia: Maja 19, 2017, 09:59:29 am »
http://www.metacritic.com/game/switch/disgaea-5-complete/critic-reviews
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/disgaea-5-alliance-of-vengeance/critic-reviews

Cytuj
Disgaea 5 Complete is everything that Disgaea 5 was, including all the downloadable content, on a system that you can take with you whenever you go. It's the same game, but the Disgaea series has always been a more enjoyable experience in its portable iterations and that's no different here. If you own it on PS4, it's still worth a re-purchase here. If you don't, welcome to the world of Disgaea.

+1 za możliwość grania na kiblu - właśnie tyle są warte oceny gier na bubla :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17634 dnia: Maja 19, 2017, 11:23:55 am »
Najlepiej pokazuje że gry na nintendo dostają bonusowe punkty od fanbojów pseudo recenzentów. Od multi powinno się odejmować jakieś 10 punktów od oceny, natomiast od eksów śmiało 30-40 żeby uzyskać obiektywną ocenę.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17635 dnia: Maja 19, 2017, 11:37:21 am »
Taa jakby tylko to Nintendo dotyczyło.

http://www.thejimquisition.com/horizon-zero-dawn-review/

9.5 :lol:




 ;)



el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17636 dnia: Maja 19, 2017, 11:50:57 am »
Uczciwa ocena. Pierwszoligowa grafika, najwyższy poziom artystyczny, świeży pomysł, solidna fabuła, do tego nowe IP rozwijające branże a nie odcinanie kuponów od kotleta odgrzewanego od lat 80. Czego dojrzały gracz więcej potrzebuje?

Poza tym mówię o średniej na MC a nie pojedyńczych recenzentów. Sony za swoje odważne decyzje i rozwijanie branży nowymi IP ma zdecydowanie więcej hejterów niż fanów w porównaniu do nintendo które skupia mało wymagających januszy którym wystarczą 4 tytuły bez fabuły dojone od 30 lat.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17637 dnia: Maja 19, 2017, 12:16:25 pm »
Wszystko pięknie ładnie, ale niestety GG o grywalności zapomniało i w żaden sposób gra na tak przesadnie wysoką ocenę nie zasługuje ;)


Wracając jeszcze do wojny Zelda vs Horizon.

Tutaj mamy wszystko dokładnie pokazana która gra jest lepsza.

Średnia z recenzji:

Zelda 97%
Horizon 89%

Średnia graczy:

Zelda 84% (było 75% po fali hejtu niebieskich, no ale jak widać średnia rośnie)
Horizon 83%

Biorąc pod uwagę średnią graczy i recenzentów:

Zelda 90,5%
Horizon 86%


Zelda Wins ;)


Tyle w temacie.






POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17638 dnia: Maja 19, 2017, 12:48:31 pm »
Disgaea jest akurat typem gry, która idealnie sprawdza się właśnie podczas przenośnego grania, podobnie jak Fire Emblem czy FF Tactics. Granie gdziekolwiek chcemy jest sporą zaletą, ale w jednych grach robi to większą, a w innych mniejszą różnicę.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17639 dnia: Maja 19, 2017, 13:09:07 pm »
Ale to jest zaleta gry czy konsoli? Może dodawajmy teraz każdej grze na komórki +20 do oceny bo można grac na kiblu  :lol:

Wszystko pięknie ładnie, ale niestety GG o grywalności zapomniało

Na szczęście takie zdanie mają tylko idioci.