Mogli też wzorem konkurencji wrzucić darmowe ulepszenie do starocia.  

 Przecież 
Uncharted 4 od lat jest do kupienia w sklepach za 40zł. 
I tak, podobno można ulepszyć za niewielka kwotę tę grę, jak ma się podstawkę, ale wciąż to hajs za podbicie rozdzielczości. 
Piąte Gearsy na Serii X , tak to się robi.  

Nie, jeśli jesteś fanboyem, który usilnie udaje, że nie jest 
.
(....)
Przyznaje, że pisząc ostatnie posty na forum popijam kakao z jedynego słusznego kubka:

Ale, żeby zaraz fanboy....  
 Jest w tym pewny heroizm, by facetowi, który od lat posiada najwyższy poziom PSN na forumku, który najprawdopodobniej ma największą kolekcję konsol/gier PlayStation na GameOnly, i który (co szalenie istotne) docenia ich jakość (
NiOH - 10/10, 
Uncharted 4 - 9/10, 
Raczet i Klank Rift Apart 9/10, 
Demon's Souls 10/10, Dejs Gon - sumienne 8/10 i tak dalej .... ) insynuować fanbostwo koloru zielonego, tylko dlatego, że wrzuci coś w deseń:
 
Zaraz wróć.
To twierdzisz, że Strażacy na next genie w trybie jakości wyglądają znacznie gorzej niż na złomie. No nie wydaje mi się, przecież w tybie 4k30 to tam masz ustawienia z pieca ultra pomieszane z wysokimi w wersji XSX.
Tylko nie mów, że grasz w 60fps bo tam to faktycznie jest 1080p i medium.
Wracając do opadu kopary to żaden pierszy Crysis czy Soul nie umywa się do tego co prezentowały automatowe wersje VF3 w 96 oraz VF4 w 2001.
Takiego przeskoku nigdy nie będzie, wersje konsolowe to ultra shit. Demo Matrixa nie zrobiło na mnie w ogóle wrażenia. Na filmiku i celowniku na szynach ultra ziarno plus 15fps a podczas rozgrywki 20-30fps z kopiuj wklej teksturami i kartonowymi samochodami.
Plus nieistniejący pop up, oświetlenie i jakość tekstur.
Nie posiadam 
Strażników na X, ale mam je na piątej PS i PC. Po pierwsze i najważniejsze, na PCMR masz 3 tryby jakości tekstur, cieni, detali. Są to: niski, średni, wysoki. Nie ma żadnego ultra. Ten występuje tylko przy jakości odbić: wysokie, bardzo wysokie, ultra. A samo śledzenie promieni ma dwa ustawienia - jakość odbić i wł/wył. ich na przezroczystych elementach.
I tak. Sprawdziłem na konsoli wszystkie tryby. Tryb jakości w ogólnym rozrachunku odstaje od maksymalnych ustawień na PCMR, ponieważ o ile sama jakość obiektów (postacie) jest bardzo zbliżona, to śledzenie promieni robi na PC swoje. Dodatkowo nie gramy w pokazie slajdów w 30, a w GLORIUS 60 k/s. 
Przy dodanym jakiś czas temu Ray Tracingu na konsoli rozdzielczość zostaje obniżona, ale znowu - pod względem całokształtu gra na PC >>>> konsola. Wyraźnie. 
Jest jeszcze tryb wydajności. Zaliczając grę na 100% korzystam z niego ponieważ płynność animacji = komfort z gry >>>>  rozdzielczość. 
Tu jest płynnie jak na blaszaku, ale sama jakość tekstur, cieni nie powala - o 1080p nie wspominam nawet.
Więc tak, MGotG na konsoli prezentuje się znacznie gorzej niż na PC, choć to wciąż bardzo dobrze wyglądający produkt. A jak komuś 30 klatek nie przeszkadza, to jest na czym oko zawiesić.  

Co do reszty. 
Crysisa ogrywałem lata temu na mocarnym PC w domu. SC ogrywałem na swoim Dc w domu, a automatową VF widziałem .... na automatach za granicą. Kompletnie nie ma sensu przyrównywać tych gier z racji dostępu (w przypadku VF jego brak).
W 
Tekken 3 rozegrałem tysiące walk na swoim PSX. Wiem, że różnica pomiędzy wersją konsolową (która wyglądała kapitalnie swoją drogą), a automatową jest spora, ale znowu - to bez znaczenia, bowiem na tysiąc graczy w Polsce może z 3-4 miało okazję zagrać w Tekkeńca na automacie.
Zgodzę się, że automatowe wersje VF to było coś niebywałego, śledzę branżę nie od dziś, ale gdy wyszły pierwsze 
Gearsy, mogłeś kupić X360 i ograć najpiękniejszą grę w domu, a z VF to nie przeszło.