No 100% gameplay, a jak z finala takie wrzucę to niemiecka zabaweczka przyleci i zacznie cutscenować.
Tak wlasnie wyglada kombinezon w gameplayu. Jak wyjdzie SDK to Ci udowodnie, a teraz moge Ci co najwyzej pokazac ten trailer, ktory ma wiecej scen z kamera spoza kombinezonu
I z SDK kiepskiej jakosci filmik z community day -
Albo scena z poczatku gry
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_BygeuhOjFM#t=309s==============
Cloth Simulation
gry z physyxem maja lepsze
Area Lights
nie wszystkie światła, w przeciwieństwie do kz;sf
Pixel Accurate Displacement Mapping
chyba tylko jedną teksturę z tym widziałem(dograłem gdzieś do polowy, może potem jest tego więcej)
tego procedural destruction i kilku innych rzeczy tez zbytnio nie widać.
Screen Space Reflections
to już w dead space 3 na ps3 działa wiec to nic szczególnego
Volumetric cloud shadows
to chyba jest tez od dawna w analu i AC
Volumetric cloud shadows to nie wiem, ja pierwszy raz ten efekt widzialem w grze.
Screenspace reflection robi pare gier na konsolach w tym Crysis 3, oczywiscie w niskiej jakosci. Roznica jest w jakosci i tym, ze to na kazdej powierzchni liczy odbicia, a nie tylko np wodzie/podlodze
Cloth physics nie byl az tak super uzywany w Crysisie 3, tylko na pare rzeczy [jak zwisajace rosliny itd, plotno w laboratorium], ale silnik ma bardzo dobry system zaimplementowany co widac w Ryse albo tutaj
Co do Area Light, to chyba dosc sporo ich jest, ale wlasnie chce to w SDK sprawdzic. No i sa drozsze niz zwykle swiatla w C3, bo rzucaja penumbra shadows w porownaniu do point lights
Pixel Accurate Displacement Mapping - tak, tylko pare rzeczy to ma, powiedzieli, ze kolejna ich gra wykorzystala w wiekszym stopniu ta technologie, pewnie dodali dosc pozno ja do silnika i juz assetsy robili inna droga, jak rowniez budzet scen byl przewidziany bez tego.
tego procedural destruction i kilku innych rzeczy tez zbytnio nie widać. - pare rzeczy sie niszczy proceduralnie, ale chodzi o to, ze silnik na to zezwala. Mam nadzieje, ze inny gry beda lepiej z tego korzystac.