Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2115492 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2760 dnia: Czerwca 15, 2013, 15:17:54 pm »
Czuję hit sprzedażowy...
Cytuj

Coraz bardziej niepokojące wieści dopływają do nas na temat nowej gry studia Crytek. Według redaktora Kotaku, nowy ex na konsolę Microsoftu to zwyczajny samograj. Ale od kiedy niemiecki deweloper zajmuję się takimi grami?

Takie niepokojące wieści dotarły do nas z relacji pierwszego kontaktu z Ryse: Son of Rome, ekskluzywnym tytułem na Xbox One. Sami przeczytajcie:

"Jestem na polu bitwy. Depczę zakrwawione ciała poległych przeciwników, i dobijam wszystko co się rusza. Natrafiam na jednego na wpół martwego jegomościa, akcja wchodzi w slow motion a kamera nabiera specyficznego, kinowego sznytu. W oddali pojawia się pulsująca ikonka przycisku A. Muszę ją mashować, by w odpowiednim momencie mój miecz poderżnął przeciwnikowi gardło. Klik, klik klik! Cholera, za wolno, ikona znika.

Spudłowałem, niech to!

Ale chwila, czemu w takim razie animacja zabójstwa jest prawidłowo ukończona?"

Może to błąd?

"Pomyślałem że to błąd. Przy następnej okazji celowo wcisnąłem zły przycisk, ale nic to nie zmienia. Postać przeciwnika pada na ziemię martwa. Kolejny raz, wciskam po kolei wszystko co mam pod palcem - to samo. Czy to błąd? Przy wciskaniu różnych przycisków gra się gubi? NIestety, nawet gdy nie dotknę pada gra po prostu przechodzi się...sama"

Redaktor więc spytał się twórców, czy nie zauważyli takiego niedopracowania przed wystawieniem gry na E3. O to co usłyszał w odpowiedzi:

"To nie błąd. Nie chcemy, by gracz czuł się sfrustrowany grając w Ryse"

http://www.ppe.pl/news-22803-ryse_to_prawdziwy_samograj.html

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2761 dnia: Czerwca 15, 2013, 15:36:29 pm »
Cytuj
Rozumiem, ze na cienie braklo mocy?
może i tak, ale przynajmniej ogień oświetla otoczenie, za to w crysisie nie ma ani oświetlenia, ani cieni.

Cytuj
Czepia sie w C3, ale w nextgenZonie juz tego nie widzi
:lol: ty na prawdę nie widzisz różnicy?

Cytuj
http://i.imgur.com/Eq6LeeG.png


Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2762 dnia: Czerwca 15, 2013, 15:47:59 pm »
przynajmniej ogień oświetla otoczenie, za to w crysisie nie ma ani oświetlenia, ani cieni.



:lol: ty na prawdę nie widzisz różnicy?

Kyokushinman mi napisal, ze aktualnie jest mala kolejka u okulisty, moze skorzystasz?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2763 dnia: Czerwca 15, 2013, 16:08:03 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2764 dnia: Czerwca 15, 2013, 16:20:13 pm »
Lemowi już odjebało do reszty też?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2765 dnia: Czerwca 15, 2013, 16:27:41 pm »
przynajmniej ogień oświetla otoczenie, za to w crysisie nie ma ani oświetlenia, ani cieni.



:lol: ty na prawdę nie widzisz różnicy?

Kyokushinman mi napisal, ze aktualnie jest mala kolejka u okulisty, moze skorzystasz?










Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2766 dnia: Czerwca 15, 2013, 16:37:52 pm »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2767 dnia: Czerwca 15, 2013, 16:40:40 pm »
ty lem już nawet światła od ciemności nie odróżniasz :)

jeszcze pokaże ci mega oświetlenie z global illumination


i 10mln poligonów


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2768 dnia: Czerwca 15, 2013, 16:42:38 pm »
juras nie wiem z jakiej  gry wrzuciłeś zdjęcie, ale crysis 3 jest blisko
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2013, 16:52:06 pm wysłana przez Wulfen »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2769 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:08:14 pm »
Dragon's Dogma, według niektórych gra bez grafiki. :troll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2770 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:55:33 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Gratulacje, znalazles buga w grze. Also, z niewiadomych powodow miotacz plomieni generuje swiatlo tylko w momencie wystrzeliwania pociskow, ale gdy juz pojawia sie tekstura ognia to tego swiatla nie rzuca... Gupie to troche... pewno optymalizowali pod konsole :troll:

Cytuj
Z tego co kojarze to GI jest tylko ze slonca. Pozdrawiam.

Podsumowanie:
Poki co ani KZ, ani iF, ani DC nie robi bardziej niz C3 na mocarnym PC. JEDYNA gra, ktora jak dla mnie spokojnie jedzie Krzysia to Division od 3rd party developera, takze SONY, mysle ze swiety czas uruchomic machine destrukcji jaka jest Naughty Dog oraz Santa Monica Studio bo nie chce zeby gry na next geny wygladaly gorzej od gier na blache juz od samego poczatku...
EOT.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2771 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:56:34 pm »
I trochę tego najbardziej next genowego silnika w akcji:


;





;

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2772 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:59:53 pm »

To ten next genowy silnik Agnis Philosophy? Calkiem dobrze sobie radzi ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2773 dnia: Czerwca 15, 2013, 18:14:01 pm »
O co chodzi kur** z tym średnikiem?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2774 dnia: Czerwca 15, 2013, 18:16:10 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2775 dnia: Czerwca 15, 2013, 18:26:16 pm »
JEDYNA gra, ktora jak dla mnie spokojnie jedzie Krzysia to Division od 3rd party developera... 

No to przecie o tym pisałem i KKRT stwierdził, że chu** prawda. Zdecyduj się Lem czy jesteś mu wierny jak owczarek niemiecki swojemu panu, czy lecisz w chu** ze swoim guru.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2776 dnia: Czerwca 15, 2013, 18:39:23 pm »
No to przecie o tym pisałem i KKRT stwierdził, że chu** prawda. Zdecyduj się Lem czy jesteś mu wierny jak owczarek niemiecki swojemu panu, czy lecisz w chu** ze swoim guru.
Wez sie kur** opanuj... nie mam zadnego guru, nie mialem i nigdy miec nie bede, w dodatku UWAGA CLIFFHANGER nie jestem blacharzem, nigdy nie bylem i nigdy nie bede, a zeby bylo jeszcze smieszniej to dodam, ze blacharstwo hejtuje. Moje slowa: "PC sluzy do tworzenia gier, a konsole do grania" -> przeczytac, zapamietac. W przeciwienstwie do 90% tego forum potrafie obiektywnie spojrzec na gre, a nie oceniac po tym na ktora platforme dana gra wychodzi. Co do KKRT to sie z nim np nie zgadzam w kwestii Ryse. On sie jara tym, ze zagiel jest przeliczany w real time, ale nie zauwaza, ze czesc cieni na ziemi jest spierdolona... ja wolalbym zeby zagiel to byl skrypcik jak w metro, a cienie byly ok.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2777 dnia: Czerwca 15, 2013, 19:34:26 pm »
Lem, jedziesz wszystko oprócz Crysisa i gier z CE3 (mimo ewidentnych niedoróbek), czy istnieje jakaś inna gra, która sprostała by wymogom bycia wzorem dla innych devów?
Przesadzacie z tym Crysisem...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2778 dnia: Czerwca 15, 2013, 20:08:58 pm »
Lem, jedziesz wszystko oprócz Crysisa i gier z CE3 (mimo ewidentnych niedoróbek), czy istnieje jakaś inna gra, która sprostała by wymogom bycia wzorem dla innych devów?
Przesadzacie z tym Crysisem...
Wat? Wy myslicie, ze ja pisze z konta KKRT cz co? O co Wam chodzi? Przeciez caly czas jade cos z master race rynku postaciami z GoW:A albo teksturami z U3 wiec WTF? Moze czytaj forum dokladniej? Jaracie sie nowym KZ, ale nie jaracie sie C3, ktory gdyby wyszedl na starcie PS4 razem z nowym KZ to bylby lepszym przykladem next gena niz KZ w obecnym stadium. A co do CE3 i nie-jechania po grach hulajacych na tym silniku to wystarczy przeczytac post wyzej dot. Ryse. CRYSIS 3 JEST GLUPIA GRA NA 5/10 O KTOREJ KAZDY ZAPOMNI TYDZIEN PO PREMIERZE, ALE JEST GRA LADNA I TECHNOLOGICZNIE PRZEBIJAJACA KAZDY TYTUL STARTOWY NA PS4.

Btw nie wiem czy zauwazyles, ale wychwalam Divisiona, a Crysisa swego czasu jechalem bodajze postaciami z GoW:A (ale zakladam, ze wtedy Wam to pasowalo bo jechane byly pecety, a nie konsole... heh)

Dla przypomnienia wrzucam fajny filmik:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2779 dnia: Czerwca 15, 2013, 20:15:16 pm »
Lem daj sobie spokój, bo ja jak broniłem Crysisa 3 to wsyzscy wyśmiali mnie, mimo, że po prezentacjach z E3 praktycznie każda gra jest hmm, podobna do Crysisa? Niektóre go przebijają. No a fabuła w C3 to zbliżona jest do KZ, no i w sumie to po KZ ja zapomniałem o tej gierce na drugi dzień, a po C3 tak jak mówią inni, po tygodniu :lol:

Tak czy siak, nowy level pokazany w KZ wygląda jak totalna kupa, ten las to jest jakiś łysy zagajnik.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2780 dnia: Czerwca 15, 2013, 20:19:27 pm »
Niektóre go przebijają. No a fabuła w C3 to zbliżona jest do KZ, no i w sumie to po KZ ja zapomniałem o tej gierce na drugi dzień, a po C3 tak jak mówią inni, po tygodniu :lol:

No dokładnie, ale jakoś nie widzę żeby fanboje Sony do dziś w każdym poście dawali skriny z Killzone 3 przynajmniej kilka razy dziennie, a jak jest z Crysisem i blacharzami?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2781 dnia: Czerwca 15, 2013, 20:41:53 pm »
Niektóre go przebijają. No a fabuła w C3 to zbliżona jest do KZ, no i w sumie to po KZ ja zapomniałem o tej gierce na drugi dzień, a po C3 tak jak mówią inni, po tygodniu :lol:

No dokładnie, ale jakoś nie widzę żeby fanboje Sony do dziś w każdym poście dawali skriny z Killzone 3 przynajmniej kilka razy dziennie, a jak jest z Crysisem i blacharzami?

Dają, bo to jest 1 liga PC. Tak samo co chwila widać screeny z U3/GoW, bo to pierwsza liga PS3. Zresztą, po tym E3 trochę mi smutno, bo Crytek miał rację i gry na nextgeny będą prezentować poziom C3 (a przynajmniej przez pierwsze 2 lata, może jakieś exy będą lepsze...). Na plus FullHD, bo jednak rozdzielczość robi swoje no i cena - gdzie ja kupie PC za 1,6k żeby mi odpalił Division.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2782 dnia: Czerwca 15, 2013, 21:18:21 pm »
Lem, jedziesz wszystko oprócz Crysisa i gier z CE3 (mimo ewidentnych niedoróbek), czy istnieje jakaś inna gra, która sprostała by wymogom bycia wzorem dla innych devów?
Przesadzacie z tym Crysisem...
Wat? Wy myslicie, ze ja pisze z konta KKRT cz co? O co Wam chodzi? Przeciez caly czas jade cos z master race rynku postaciami z GoW:A albo teksturami z U3 wiec WTF? Moze czytaj forum dokladniej? Jaracie sie nowym KZ, ale nie jaracie sie C3, ktory gdyby wyszedl na starcie PS4 razem z nowym KZ to bylby lepszym przykladem next gena niz KZ w obecnym stadium. A co do CE3 i nie-jechania po grach hulajacych na tym silniku to wystarczy przeczytac post wyzej dot. Ryse. CRYSIS 3 JEST GLUPIA GRA NA 5/10 O KTOREJ KAZDY ZAPOMNI TYDZIEN PO PREMIERZE, ALE JEST GRA LADNA I TECHNOLOGICZNIE PRZEBIJAJACA KAZDY TYTUL STARTOWY NA PS4.

Btw nie wiem czy zauwazyles, ale wychwalam Divisiona, a Crysisa swego czasu jechalem bodajze postaciami z GoW:A (ale zakladam, ze wtedy Wam to pasowalo bo jechane byly pecety, a nie konsole... heh)

Dla przypomnienia wrzucam fajny filmik:


No niestety niektórymi postami zbliżasz się poziomem do KKRT i grozi Ci wrzucenie do jednego worka.

Cytuj
CRYSIS 3 JEST GLUPIA GRA NA 5/10 O KTOREJ KAZDY ZAPOMNI TYDZIEN PO PREMIERZE, ALE JEST GRA LADNA I TECHNOLOGICZNIE PRZEBIJAJACA KAZDY TYTUL STARTOWY NA PS4

Trochę bzdura po prezentacji Dark Sorcerer.
Kz może i miejscami ustępuje C3, ale generalnie ma bardziej nextgenowy feeling niż gra Cryteku. Przynajmniej level z miasta. No i znowuż, co to za kosmiczne technologie z Crysisa które wyprzedzają konsole nowej generacji? Wulfen wrzucił screeny, które pokazują, że wcale ta gra nie jest jakaś wyjątkowa i też ma swoje babole.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2013, 21:20:59 pm wysłana przez andryush »

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2783 dnia: Czerwca 15, 2013, 21:19:15 pm »
Dają, bo to jest 1 liga PC.

I to jest właśnie śmieszne, bo na konsolach to średniak który nikogo. 2, albo nawet 3 liga. No ale skoro na PC nie ma nic lepszego...

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2784 dnia: Czerwca 15, 2013, 23:01:31 pm »
Lem dla czego jestes takim idiotą? wklejasz ujęcia lub zdjęcia z niedoróbek nextgenowych gier i porównujesz do crysisa na full detalach.
Jesteś już tak jebnięty, czy mi sie tylko wydaje. Człowieku porównaj sobie filmiki prawie każda gra na PS4 miecie ten syf z PC. A co najśmieszniejsze te prezentacje to alpha.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2013, 23:23:33 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2785 dnia: Czerwca 15, 2013, 23:42:56 pm »
Lem dla czego jestes takim idiotą? wklejasz ujęcia lub zdjęcia z niedoróbek nextgenowych gier i porównujesz do crysisa na full detalach.
Jesteś już tak jebnięty, czy mi sie tylko wydaje. Człowieku porównaj sobie filmiki prawie każda gra na PS4 miecie ten syf z PC. A co najśmieszniejsze te prezentacje to alpha.

Pełna kulturka :angel:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2786 dnia: Czerwca 16, 2013, 00:01:57 am »
Cytuj
generuje swiatlo tylko w momencie wystrzeliwania pociskow, ale gdy juz pojawia sie tekstura ognia to tego swiatla nie rzuca... Gupie to troche... pewno optymalizowali pod konsole
na konsoli zawsze mogliby wyciąć. Prawda jest taka, że byłoby to zbyt wymagające  dla tytana :troll:

Cytuj
Z tego co kojarze to GI jest tylko ze slonca. Pozdrawiam.
No właśnie, a do tego nawet dla słońca jest tak słabej jakości, że crytek i tak wstawia dodatkowe światełka udające GI. Kto nie wierzy niech sobie otworzy w edytorze np. mapę warhouse z c2 i sprawdzi pomieszczenia gdzie przez okna wpada światło. W c3 na 99% jest to samo(nie wiem czy można już normalnie w edytorze otworzyć mapki). Dlatego śmieszy mnie jak karota i jemu podobni tak podniecają się gi w crysisie, a jednocześnie śmieją się z light map dla gi w TLoU albo kz;sf, które szczególnie w zamkniętych pomieszczeniach często dają lepszy efekt niż to co jest w crysis.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2013, 00:13:18 am wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2787 dnia: Czerwca 16, 2013, 09:58:01 am »
Lemowi już odjebało do reszty też?
To mało powiedziane nawet już do tv się dopierdala :troll:. Spoko niedługo i tak zostanie wyśmiany jak pokażą lepszą grafę na next geneach.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2788 dnia: Czerwca 16, 2013, 10:02:26 am »
Niema jak porównywać kompletną grę z PC do nowych tytułów nextgen które jeszcze nie wyszły. EPIC!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2789 dnia: Czerwca 16, 2013, 10:24:41 am »


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2790 dnia: Czerwca 16, 2013, 11:14:03 am »
No właśnie, a do tego nawet dla słońca jest tak słabej jakości, że crytek i tak wstawia dodatkowe światełka udające GI. Kto nie wierzy niech sobie otworzy w edytorze np. mapę warhouse z c2 i sprawdzi pomieszczenia gdzie przez okna wpada światło. W c3 na 99% jest to samo(nie wiem czy można już normalnie w edytorze otworzyć mapki). Dlatego śmieszy mnie jak karota i jemu podobni tak podniecają się gi w crysisie, a jednocześnie śmieją się z light map dla gi w TLoU albo kz;sf, które szczególnie w zamkniętych pomieszczeniach często dają lepszy efekt niż to co jest w crysis.
Moze dlatego, ze jest real time? Crysis 3 ma kolejna generacje GI, nie to samo co Crysis 2. Szkoda, ze nie ma jeszcze SDK, bo chetnie bym sie nim pobawil. Real-time, a prebaked to olbrzymia roznica dla silnika, bo w jednym mozesz zrobic cykl dnia i nocy, a drugim nie.

A jaram sie Crysisem, bo to fajny FPS, a technologicznie kladzie wszystko co wyszlo i wychodzi, gdy Ty pare miechow temu napisales 'wiedzialem, ze to nie next-gen' i jeszcze mi PM wysylales z modelami z bullshotow KZ lol.

Smieszy mnie, ze jechaliscie Crytek jak wyszedl Crysis 3, gdy oni robili efekty na obecnej generacji, ktorych nie ma nawet w next-genowych grach. Moze ich gry nie sa jakims mistrzostwem swiata, ale z technologia sa mocno z przodu i tylko idiota bedzie temu zaprzeczal. Juz nawet nie wspominajac, ze Crysis 3 calej technologii obecnej w CryEngine 3.5 nie wykorzystuje.

Trochę bzdura po prezentacji Dark Sorcerer.
Sorcerer to sobie moze. Niech pokaza prawdziwa gre z prawdziwym srodowiskiem i nie tylko 2-3 postaciami to pogadamy. Zreszta demko Inflitratora jest lepszym wyznacznikiem, bo przynajmniej caly level zrobili, a nie pokoj 2 na 4 metry.

---
Niema jak porównywać kompletną grę z PC do nowych tytułów nextgen które jeszcze nie wyszły. EPIC!
No, nagle tekstury i modele beda 2-3 razy lepsze, LoD bedzie znacznie mniej agresywny i dodadza 10 kolejnych efektow ;
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2013, 11:37:57 am wysłana przez KKRT »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2791 dnia: Czerwca 16, 2013, 11:28:23 am »

No niestety niektórymi postami zbliżasz się poziomem do KKRT i grozi Ci wrzucenie do jednego worka.

CRYSIS 3 JEST GLUPIA GRA NA 5/10 O KTOREJ KAZDY ZAPOMNI TYDZIEN PO PREMIERZE, ALE JEST GRA LADNA I TECHNOLOGICZNIE PRZEBIJAJACA KAZDY TYTUL STARTOWY NA PS4

Trochę bzdura po prezentacji Dark Sorcerer.
Zaczekajmy, az projekt faktycznie stanie sie gra :angel: Powiedzmy, ze zamiast DS napisales Division :angel:
Kz może i miejscami ustępuje C3, ale generalnie ma bardziej nextgenowy feeling niż gra Cryteku. Przynajmniej level z miasta. No i znowuż, co to za kosmiczne technologie z Crysisa które wyprzedzają konsole nowej generacji? Wulfen wrzucił screeny, które pokazują, że wcale ta gra nie jest jakaś wyjątkowa i też ma swoje babole.
Killzone tez ma swoje babole i to zdecydowanie powazniejsze niz kilka zbuggowanych swiatel w C3.
Lem dla czego jestes takim idiotą? wklejasz ujęcia lub zdjęcia z niedoróbek nextgenowych gier i porównujesz do crysisa na full detalach.
Jesteś już tak jebnięty, czy mi sie tylko wydaje. Człowieku porównaj sobie filmiki prawie każda gra na PS4 miecie ten syf z PC. A co najśmieszniejsze te prezentacje to alpha.
Dziekuje, ulatwiles mi wybor. Moj glos idzie na Tuska.
Lemowi już odjebało do reszty też?
To mało powiedziane nawet już do tv się dopierdala :troll:. Spoko niedługo i tak zostanie wyśmiany jak pokażą lepszą grafę na next geneach.
Mam wrazenie, ze jestem wrzucany do worka z osobami ktore mowia: "Gry na PS4/X1 nigdy nie przebija gier na PC i C3 na max detalach". I to wszystko tylko dlatego, ze posluguje sie skrinami z C3? Ludzie, powaznie jestescie az tacy zasciankowi?
Cytuj
generuje swiatlo tylko w momencie wystrzeliwania pociskow, ale gdy juz pojawia sie tekstura ognia to tego swiatla nie rzuca... Gupie to troche... pewno optymalizowali pod konsole
na konsoli zawsze mogliby wyciąć. Prawda jest taka, że byłoby to zbyt wymagające  dla tytana :troll:

Cytuj
Z tego co kojarze to GI jest tylko ze slonca. Pozdrawiam.
No właśnie, a do tego nawet dla słońca jest tak słabej jakości, że crytek i tak wstawia dodatkowe światełka udające GI. Kto nie wierzy niech sobie otworzy w edytorze np. mapę warhouse z c2 i sprawdzi pomieszczenia gdzie przez okna wpada światło. W c3 na 99% jest to samo(nie wiem czy można już normalnie w edytorze otworzyć mapki). Dlatego śmieszy mnie jak karota i jemu podobni tak podniecają się gi w crysisie, a jednocześnie śmieją się z light map dla gi w TLoU albo kz;sf, które szczególnie w zamkniętych pomieszczeniach często dają lepszy efekt niż to co jest w crysis.
Czepiasz sie GI w C3, a taki KZ ma problemy ze zwyklymi god raysami...

ale dobra, ja Cie rozumiem i ZGADZAM sie z Toba, GI w C3 nie jest idealny, mam nadzieje, ze gry w przyszlosci beda lepiej ta technologie implementowac albo lepiej ja fejkowac (nie jestem fanatykiem technologii wole jak cos jest dobrze udawane mniejszymi zasobami niz przeliczane in real time). SZTUCZKI >>>> TECHNOLOGIA i wlasnie dlatego gry na PS4 beda wygladac lepiej mimo iz na papierze PS4 wydaje sie slabsza od tytana... EOT.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2792 dnia: Czerwca 16, 2013, 11:42:02 am »
Dwóch kolejnych trolli na liście ignorowanych. Jak pięknie  :)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2793 dnia: Czerwca 16, 2013, 12:14:07 pm »
A głosuj sobie nawet na palikota

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2794 dnia: Czerwca 16, 2013, 12:40:16 pm »
No to powie ktoś w końcu, co to za takie bardzo zaawansowane technologie z Crysisa 3? To ich niekompletne Global Illumination? Łał.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2795 dnia: Czerwca 16, 2013, 13:21:02 pm »
To ich niekompletne Global Illumination? Łał.
Jakie niekompletne?

No to powie ktoś w końcu, co to za takie bardzo zaawansowane technologie z Crysisa 3?
Volumetric cloud shadows
Area Lights
Penumbra Shadows
Particles lighting and shadowing
Wind simulation
Particles and Vegetation physics
Volumetric Fog shadows
Real Time Global Illumination
Tessellation, Parallax Occlusion Mapping, Pixel Accurate Displacement Mapping
HDR correct Motion Blur and Bokeh Depth of Field
Physical Based Lighting, Hybrid Forward and Deferred Rendering Pipeline
Soft Collision Particles
Procedural Destruction and Deformation
Real Time Water Caustics
Cloth Simulation
Screen Space Reflections
FFT Water deformation
SSDO ambient occlusion
Box Projected Image Based Lighting

Tutaj masz czesc pokazana


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2796 dnia: Czerwca 16, 2013, 13:30:21 pm »
To ich niekompletne Global Illumination? Łał.
Jakie niekompletne?

No to powie ktoś w końcu, co to za takie bardzo zaawansowane technologie z Crysisa 3?
Volumetric cloud shadows
Area Lights
Penumbra Shadows
Particles lighting and shadowing
Wind simulation
Particles and Vegetation physics
Volumetric Fog shadows
Real Time Global Illumination
Tessellation, Parallax Occlusion Mapping, Pixel Accurate Displacement Mapping
HDR correct Motion Blur and Bokeh Depth of Field
Physical Based Lighting, Hybrid Forward and Deferred Rendering Pipeline
Soft Collision Particles
Procedural Destruction and Deformation
Real Time Water Caustics
Cloth Simulation
Screen Space Reflections
FFT Water deformation
SSDO ambient occlusion
Box Projected Image Based Lighting

Tutaj masz czesc pokazana




No 100% gameplay, a jak z finala takie wrzucę to niemiecka zabaweczka przyleci i zacznie cutscenować.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2797 dnia: Czerwca 16, 2013, 13:38:30 pm »
Cloth Simulation
gry z physyxem maja lepsze

Area Lights
nie wszystkie światła, w przeciwieństwie do kz;sf :)

Pixel Accurate Displacement Mapping
chyba tylko jedną teksturę z tym widziałem(dograłem gdzieś do polowy, może potem jest tego więcej)

tego procedural destruction i kilku innych rzeczy tez zbytnio nie widać.

Screen Space Reflections
to już w dead space 3 na ps3 działa wiec to nic szczególnego :P

Volumetric cloud shadows
to chyba jest tez od dawna w analu i AC
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2013, 13:41:40 pm wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2798 dnia: Czerwca 16, 2013, 15:58:19 pm »
No 100% gameplay, a jak z finala takie wrzucę to niemiecka zabaweczka przyleci i zacznie cutscenować.
Tak wlasnie wyglada kombinezon w gameplayu. Jak wyjdzie SDK to Ci udowodnie, a teraz moge Ci co najwyzej pokazac ten trailer, ktory ma wiecej scen z kamera spoza kombinezonu

I z SDK kiepskiej jakosci filmik z community day -

Albo scena z poczatku gry
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_BygeuhOjFM#t=309s

==============
Cloth Simulation
gry z physyxem maja lepsze

Area Lights
nie wszystkie światła, w przeciwieństwie do kz;sf :)

Pixel Accurate Displacement Mapping
chyba tylko jedną teksturę z tym widziałem(dograłem gdzieś do polowy, może potem jest tego więcej)

tego procedural destruction i kilku innych rzeczy tez zbytnio nie widać.

Screen Space Reflections
to już w dead space 3 na ps3 działa wiec to nic szczególnego :P

Volumetric cloud shadows
to chyba jest tez od dawna w analu i AC
Volumetric cloud shadows to nie wiem, ja pierwszy raz ten efekt widzialem w grze.

Screenspace reflection robi pare gier na konsolach w tym Crysis 3, oczywiscie w niskiej jakosci. Roznica jest w jakosci i tym, ze to na kazdej powierzchni liczy odbicia, a nie tylko np wodzie/podlodze

Cloth physics nie byl az tak super uzywany w Crysisie 3, tylko na pare rzeczy [jak zwisajace rosliny itd, plotno w laboratorium], ale silnik ma bardzo dobry system zaimplementowany co widac w Ryse albo tutaj





Co do Area Light, to chyba dosc sporo ich jest, ale wlasnie chce to w SDK sprawdzic. No i sa drozsze niz zwykle swiatla w C3, bo rzucaja penumbra shadows w porownaniu do point lights

Pixel Accurate Displacement Mapping - tak, tylko pare rzeczy to ma, powiedzieli, ze kolejna ich gra wykorzystala w wiekszym stopniu ta technologie, pewnie dodali dosc pozno ja do silnika i juz assetsy robili inna droga, jak rowniez budzet scen byl przewidziany bez tego.

tego procedural destruction i kilku innych rzeczy tez zbytnio nie widać. - pare rzeczy sie niszczy proceduralnie, ale chodzi o to, ze silnik na to zezwala. Mam nadzieje, ze inny gry beda lepiej z tego korzystac.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2013, 16:02:55 pm wysłana przez KKRT »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2799 dnia: Czerwca 16, 2013, 16:18:24 pm »
o znowu gameplay


ladne