Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2114909 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4680 dnia: Listopada 24, 2013, 17:05:31 pm »
Ostatnio jak robiliśmy z kumplem zdjęcia to powiedział mi żebym jeszcze zwiększył ostrość bo u mnie o dziwo nie wysusza to grafy jak u niego na LG.

To może dasz w końcu te zdjęcia na forum? Niby nie masz czasu, a na pisanie totalnych głupot, debilizmów, pierdół, infantylnych wypowiedzi, kretynizmów masz czasu aż nadto. Koledzy co się jarają tym obrazem na Twojej bravi to pewnie do tej pory kineskopowe mają  :-?
Szoty będą, jutro wraca kumpel to wrzucę. Nikt z moich kumpli nawet okularów nie nosi tak poza tym, no i wszyscy mają albo plazme albo led,lcd.
To nie są debilizmy większy Ty już piszesz niż ja.
Przeanalizuj tak jeszcze na spokojnie filmik z BF4, który wrzuciłem a może tam coś zabłyśnie :idea:
Język angielski myślę, że trochę ogarniasz :wink:

Widać zę język angielski myślisz. Nie ma żadnych kumpli, nie ma bravii. Nie wierzę w ani jedno Twoje słowo  :cry:
Najpierw musisz dorosnąć aby w pewne rzeczy uwierzyć, no i przestać pały pokazywać na forum.

Co ma dorastanie do wiary w bzdury? Taką logiką mogę wysunąć wniosek że masz zaschnięty kał pod pachami bo lubisz wytapetowane dziunie.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4681 dnia: Listopada 24, 2013, 18:06:16 pm »
Hehe, dobry poke.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4682 dnia: Listopada 24, 2013, 18:12:02 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4683 dnia: Listopada 24, 2013, 18:13:05 pm »



Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4684 dnia: Listopada 24, 2013, 18:22:00 pm »
AC4 PS4 vs xbox one

BF4

COD
« Ostatnia zmiana: Listopada 24, 2013, 18:57:21 pm wysłana przez Braveheart1989 »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4685 dnia: Listopada 24, 2013, 18:48:52 pm »
BF wyglada bardzo podobnie do AC.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4686 dnia: Listopada 24, 2013, 18:57:43 pm »
Poprawione

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4687 dnia: Listopada 24, 2013, 19:14:35 pm »



a chciałem brać na premierę  :(

Dobrze, że kasa poszła na Wii U. Może do czasu aż nazbieram, Sony wypuści model bez tych problemów i z normalnym, nie bujającym się pudłem...

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4688 dnia: Listopada 24, 2013, 19:22:35 pm »
Co ty konsolą bujasz ze Ci to przeszkadza LOL

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4689 dnia: Listopada 24, 2013, 20:38:45 pm »
bujające pudło = tandeta. Szkoda taką kasę wydawać na coś co nawet normalnie na półce nie stoi.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4690 dnia: Listopada 24, 2013, 20:43:40 pm »
Niezłe są komentarze pod porównaniem AC.
Ludzie uważają, że kloc ma lepszy kontrast i ostrość i ogólnie lepiej wygląda niż wersja z ps4  :angel:

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4691 dnia: Listopada 24, 2013, 21:44:39 pm »
bujające pudło = tandeta. Szkoda taką kasę wydawać na coś co nawet normalnie na półce nie stoi.
:roll:

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4692 dnia: Listopada 24, 2013, 21:47:53 pm »
Dobrze, że kasa poszła na Wii U. Może do czasu aż nazbieram, Sony wypuści model bez tych problemów i z normalnym, nie bujającym się pudłem...
lololololololololol

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4693 dnia: Listopada 24, 2013, 21:57:35 pm »
Dobrze, że kasa poszła na Wii U. Może do czasu aż nazbieram, Sony wypuści model bez tych problemów i z normalnym, nie bujającym się pudłem...
lololololololololol

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4694 dnia: Listopada 24, 2013, 22:00:43 pm »
Ćpie i gra na Nintendo. Nic dziwnego, że pierdoli od rzeczy.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4695 dnia: Listopada 24, 2013, 22:09:34 pm »
Wychodzi na to ze jego wspollokator jest zdrowszy od niego :-?

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4696 dnia: Listopada 24, 2013, 22:12:45 pm »
Dobrze mówi. Na WiiU przynajmniej exy na 9/10 lecą, a na PS4 same średniaki nie warte uwagi. Teraz pograć na WiiU, a PS4 kupić jak wyjdą gry.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4697 dnia: Listopada 24, 2013, 22:29:21 pm »
 :lol:

Nie wiem jak wy panowie, ale dla mnie takie szczegóły mają znaczenie i byłbym troszeczkę rozczarowany widząc takie niedociągnięcia. Sprzęt jest awaryjny, nie wiadomo czego się spodziewać. Z grami jak napisał becetol, jest nie zbyt ciekawie. Pół roku obsuwy na pewno nie zaszkodzi, pojawi się kilka ciekawszych tytułów, nowa, naprawiona wersja sprzętu, może cena spadnie, jak nie na konsolę to na KZ np...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4698 dnia: Listopada 24, 2013, 22:35:28 pm »
Ale te zepsute konsole to chyba bardzo mały procent.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4699 dnia: Listopada 24, 2013, 22:45:40 pm »
Cena raczej nie spadnie, bo Saturn będzie opychać konsole za 1699zł (z pre-orderem 1599zł 8)), a cena oficjalna to 1799zł, więc jak coś to za pół roku kupi się drożej niż teraz :troll:

Jedynie ceny gier wyraźnie spadną, bo taki Killzone pewnie już będzie po stówce latał po allegro.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4700 dnia: Listopada 25, 2013, 01:33:46 am »
No ja myśle, a Ryse na CryEngine 3 nie ma prerenderowanych cutscenek i to czysty gejplej na potęrznym silniku miażdżacym system.
A'propos porażek MS to szkoda, że Lem czy Karota nie komentują obrazków z Ryse, gdzie już wszyscy potwierdzili, że to co oni uważali za gameplay to były czyste renderki :(
Spece  :lol:

Pamiętam jak pokazywali gościa z futrem z długim włosiem, jako dowód tego, że Ryse i Cryengine 3 zajebiście sobie radzi z renderowaniem włosów. <ok>
Z KKRT to chyba w ogóle coś złego się stało, bo nie wpadł nawet zrobić kupę na niedawne screenshoty z KZ SF.... :-?
Fotomontaż! Przecież Crysis 3 to , czysta, idealna technologia bez skazy!
Widze, ze Was mocno boli wiec jak sobie zyczycie...

Prawda, poczatkowe cut-scenki w Ryse sa renderami... czemu? Nie wiem. Moze zeby ukryc poczatkowe loadingi? Dziwny ruch ze strony Cryteka (nie propsuje), ale dalsze cut-scenki sa rela-time. Dowod:




Teraz ogien:


I Killzone bo moze nie wszyscy jeszcze zobaczyli:

6:24 (pomijam juz typa ktory przechodzi przez beton... Casper pier**lony :mad: )
Cut-scenka w Killzone:

Podobno wszystkie cut-scenki sa filmikami w KZ:SF, ale poczekajmy z tym info az wyplynie wiecej porownan i analiz. Tymczasem Wam proponuje troche poanalizowac materialy zanim zaczniecie hejtowac bo aktualnie wygladacie jak Pan Koparka ktory czyta tylko naglowki artykulow, wrzuca je tutaj i smieje sie ch** wie z czego.

wersja TL;DR
To jest real-time:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4701 dnia: Listopada 25, 2013, 03:15:05 am »
No i niczego konstruktywnego się nie dowiedzieliśmy :( Cutscenki w Ryse nawet jeśli są niektóre real-time to i tak podczas gry dziwnym trafem jakość postaci spada o połowę. Identyczna sytuacja jak z cutscenkami w Uncharted. Gadanie o KZ, że ma cutscenki renderowane to już w ogóle nie wiem po co o tym dyskutować, skoro nikt nigdy nie mówił, że to co jest w cutscence z KZ (a już intro to w ogóle :lol: ) to jakiś tam real time i podczas gry postacie są takie same niezależnie od odległości w której się znajdują. Filmik z ogniem z Crysisa to tam ten gośc tak zapier**la, że nawet się nie da przyjrzeć dokładnie. Muszę sobie odpalić na kompie to zobaczę, chociaż pewnie i tak jest lepszy niż te sprity w KZ (jakość ognia Crysis>KZ>>>CoD). No i to też zależy od tego, na który ogień się patrzy. Jak się chce to i w krajzysie znajdzie się gówniany sprite ognia tak jak na filmiku co zapodałem. Co do Ryse to w ogóle śmieszne się kłócić, bo wystarczy po prostu zobaczyć jakikolwiek filmik.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4702 dnia: Listopada 25, 2013, 03:39:27 am »
Cutscenki w Ryse nawet jeśli są niektóre real-time to i tak podczas gry dziwnym trafem jakość postaci spada o połowę.
Gify Ci sie nie zaladowaly.
Identyczna sytuacja jak z cutscenkami w Uncharted.
Nie,  w Unchartedzie w cut-scenkach miales podciagniete shadery tutaj masz ta sama jakosc AF, AA, cienii, odbic, shaderow.
podczas gry postacie są takie same niezależnie od odległości w której się znajdują.
Nie, KZ:SF ma 7 "leveli" LODa, takze jakosc obiektow i postaci zmienia sie i to drastycznie w zaleznosci od odleglosci w ktorej sie znajduja.
(jakość ognia Crysis>KZ>>>CoD).
Zgadzam sie.
Jak się chce to i w krajzysie znajdzie się gówniany sprite ognia tak jak na filmiku co zapodałem.
Zgadzam sie.
Co do Ryse to w ogóle śmieszne się kłócić, bo wystarczy po prostu zobaczyć jakikolwiek filmik.
Nie zgadzam sie. Pomijajac fakt, ze w ogole mnie ta gra nie kreci i nie podoba mi sie (wizualnie), dodatkowo uwazam, ze Panowie z Cryteku nie maja pojecia co to jest ARTSTYLE to za Ryse kryje sie bardzo spoko technologia i jestem w szoku, ze ten szrot to w ogole ciagnie (chociaz po analizie fps widac, ze jednak nie jest tak kolorowo).

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4703 dnia: Listopada 25, 2013, 05:59:27 am »
Ale ty pier**lisz, co ty chcesz udowodnić, znajdując ogien w killzone który przenika obiekt? I na tej podstawie twierdzisz ze crysis ma lepszy? jebnij sie w dynie, człowieku , popatrz na ogien z boku, nie ten który przenika obiekt. Wygląda dużo bardziej realistycznie od tego w crysisie zresztą cała gra wygląda duzo lepiej. To jest żałosne ze porównujesz zbugowany ogień do najlepszej sceny z crysisa, nie narażonej na żadnego buga

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4704 dnia: Listopada 25, 2013, 06:30:26 am »
Cytuj
Filmik z ogniem z Crysisa to tam ten gośc tak zapier**la, że nawet się nie da przyjrzeć dokładnie.
bo to filmik karoty  :lol:

Cytuj
Muszę sobie odpalić na kompie to zobaczę, chociaż pewnie i tak jest lepszy niż te sprity w KZ (jakość ognia Crysis>KZ>>>CoD). No i to też zależy od tego, na który ogień się patrzy. Jak się chce to i w krajzysie znajdzie się gówniany sprite ognia tak jak na filmiku co zapodałem.

już kiedyś udowadniałem ze ogień w crysisie wygląda jak kupa. ogień w kz:sf>>>crysis 3
crysis 3=cod




Cytuj
Nie, KZ:SF ma 7 "leveli" LODa, takze jakosc obiektow i postaci zmienia sie i to drastycznie w zaleznosci od odleglosci w ktorej sie znajduja.
Ten brak loda w ryse dotyczy tylko głównej postaci, która z oczywistych powodów nie powinna mieć lodów, tak samo jak drake z uncharted.
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2013, 06:40:11 am wysłana przez Wulfen »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4705 dnia: Listopada 25, 2013, 09:26:02 am »
Nie, KZ:SF ma 7 "leveli" LODa, takze jakosc obiektow i postaci zmienia sie i to drastycznie w zaleznosci od odleglosci w ktorej sie znajduja.

Naucz się czytać  :evil:
Cytuj
skoro nikt nigdy nie mówił, że to co jest w cutscence z KZ (a już intro to w ogóle :lol: ) to jakiś tam real time i podczas gry postacie są takie same niezależnie od odległości w której się znajdują.

Ten brak loda w ryse dotyczy tylko głównej postaci, która z oczywistych powodów nie powinna mieć lodów, tak samo jak drake z uncharted

A to to w ogóle śmieszne jest, w końcu główna postać jest cały czas w takiej samej odległości na ekranie, to dziwne by było, jakby się lod zmieniał :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4706 dnia: Listopada 25, 2013, 09:30:42 am »
Prawda, poczatkowe cut-scenki w Ryse sa renderami... czemu? Nie wiem. Moze zeby ukryc poczatkowe loadingi? Dziwny ruch ze strony Cryteka (nie propsuje), ale dalsze cut-scenki sa rela-time.

Ściema. Na Digital Foundry jest cały pierwszy level z gry. Prerenderowane scenki są na początku, w środku i na końcu. Właściwie wszystkie są prerenderowane, a nie tylko początkowe. Niech karota idzie opowiadać bajki na neogafie, bo na GO takie rzeczy nie przejdą.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4707 dnia: Listopada 25, 2013, 09:33:02 am »
GAMEPLAY

CUTSCENKA


Lem, jak coś to mogę Ci okulistę po mniejszej cenie załatwić.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4708 dnia: Listopada 25, 2013, 09:35:29 am »
No rzeczywiście prawie to samo  :lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4709 dnia: Listopada 25, 2013, 09:40:33 am »
Lem weź pod uwagę, że to że cutscena przechodzi płynnie w gameplay nie znaczy że za sekunde shader postaci nie zmienia się na inny a tekstury zostają w tej samej rozdziałce.
To zdecydowanie nie jest poziom cutscen:


+
Tylko główna postać ma tyle detalu. W killzonie każdy przeciwnik ma super ostre tekstury, skomplikowane shadery i pierdyliard polygonów. A to że mają tyle LODów świadczy tylko o świetnej optymalizacji, bo nie widzisz tego podczas gry, a jak chcesz sie przyjżeć postaci to ma już odpowiedni detal.
Niby mamy sie cieszyć że gra zamula bo postacie nie mają lodów? Świadomość że tak jest świadczy dobrze o silniku ?  :roll:

Przykład z ogniem też nie za bardzo  :(

W dodatku ryse ma średnio 24 klatki, lata w sub hd i ma co chwile jakieś bugi graficzne. Ryse to taki Crysis 3 na current genach. Też niby technologia jest super, ale optymalizacja zasysa i ciężko to postawić na równi z innymi grami.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4710 dnia: Listopada 25, 2013, 11:35:37 am »
Lem, troszeczkę śmieszy sytuacja, gdzie całemu światu udowadniacie z Karotą, jak zajebisty jest Ryse, a nie potraficie rozróżnić pre-renderowanej cut-scenki od real -time. A przecież uważacie się za takich speców w dziedzinie grafiki i technologii...

Całkiem możliwe, że proste, niezłożone, kilkusekundowe scenki gra renderuje w czasie rzeczywistym. Ale jak mi pokazujecie gościa  z zajebistym futrem, gdzie każde włosie buja się pięknie na wietrze i mówicie jaką zajebistą symulację "hair and fur" ma Ryse, twierdząc że to relatime i porównując do innych gier, to w tym momencie robicie z siebie błaznów i fanbojów zapatrzonych w CRYENGINE3.

Zaczynam odnosić wrażenie, że całe to wasze gadanie to może jakiś trolling, bo aż nie chce się wierzyć, że można być tak ślepo zapatrzonym w Krzysia. I jeszcze wrzucasz te filmiki, na obronę, które tak na prawdę niczego nie dowodzą i dalej utwierdzają mnie w przekonaniu, że ta gra to nic nadzwyczajnego...



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4711 dnia: Listopada 25, 2013, 11:47:15 am »
Niezłe są komentarze pod porównaniem AC.
Ludzie uważają, że kloc ma lepszy kontrast i ostrość i ogólnie lepiej wygląda niż wersja z ps4  :angel:
Bo to prawda jeżeli gra chodzi na obu konsolach w 1080p, wówczas PS4 nie ma tutaj jak nadrobić rozdzielczością. Chyba, że AC4 na Xe wyświetlany jest w mniejszej rozdzielczości np. 900p to wtedy co innego. Zresztą w obu przypadkach giera wygląda bardzo słabo.


Ogień w C3 to porażka.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4712 dnia: Listopada 25, 2013, 11:50:51 am »
Zdjęcia.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4713 dnia: Listopada 25, 2013, 11:53:26 am »
Chyba, że AC4 na Xe wyświetlany jest w mniejszej rozdzielczości np. 900p to wtedy co innego.

Bo chodzi w 900p?......

Po za tym, Xbox po prostu sprzętowo wyświetla gówno z podbitym kontrastem. Dzięki TV można sobie na PS4 zrobić obraz jak z Xboxa, na Xboxie nie da rady zrobić takiego jak na PS4.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4714 dnia: Listopada 25, 2013, 11:55:35 am »
Bo na CryEngine nie robi się gier  :troll:

Oczywiście przesadzam, ale mało tytułów na tym powstaje, bo ten silnik nie jest taką rewelacją i nie jeden dev się na tym przejechał (żeby daleko nie szukać - CI Games).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4715 dnia: Listopada 25, 2013, 12:01:52 pm »
Chyba, że AC4 na Xe wyświetlany jest w mniejszej rozdzielczości np. 900p to wtedy co innego.

Bo chodzi w 900p?......

Po za tym, Xbox po prostu sprzętowo wyświetla gówno z podbitym kontrastem. Dzięki TV można sobie na PS4 zrobić obraz jak z Xboxa, na Xboxie nie da rady zrobić takiego jak na PS4.
Właśnie, że jeszcze w łatwiejszy sposób da się to zrobić na Xe aby mieć to co na PS4. W ogóle ten obraz z PS4 w AC4 wygląda tak jakby nie było full RGB włączone. Aby to stwierdzić muszę jednak dwie konsole osobiście przetestować co i jak.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4716 dnia: Listopada 25, 2013, 12:16:09 pm »
 :lol: Kyo, full RGB charakteryzuje się właśnie tym, że kontrast jest mniejszy, bo wyświetlana jest szersza paleta barw. Bez full RGB mamy wszystko przesycone jak np BF4 na XO. Asasyn na PS4 nie wygląda na jakiegoś mega przekontrastowanego, imo barwy są właśnie nadto wypłowiałe.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4717 dnia: Listopada 25, 2013, 12:18:29 pm »
Kyo cierpi na syndrom Instagrama i nie zdaje sobie sprawy jak działa telewizor.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4718 dnia: Listopada 25, 2013, 12:19:57 pm »
Do czasu jak nie będzie zdjęć traktuję ziomka jak powietrze i reszcie też to zalecam.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4719 dnia: Listopada 25, 2013, 12:32:33 pm »
:lol: Kyo, full RGB charakteryzuje się właśnie tym, że kontrast jest mniejszy, bo wyświetlana jest szersza paleta barw. Bez full RGB mamy wszystko przesycone jak np BF4 na XO. Asasyn na PS4 nie wygląda na jakiegoś mega przekontrastowanego, imo barwy są właśnie nadto wypłowiałe.
:lol:
Akurat nie o kontrast mi chodziło tylko o przejaśniony, mglisty, bez kolorów obraz na PS4 a to już jest bardzo charakterystyczne dla limited.

Do czasu jak nie będzie zdjęć traktuję ziomka jak powietrze i reszcie też to zalecam.
Też bym tak robił.