Jesli faktycznie jakakolwiek postac w nowym Batmanie ma tyle poly co cala plansza w AC (czyli jakies 500-600k) to Rocksteady sa glabami optymalizacyjnymi bo rownie dobrze moga wrzucic postac 100-150k, dobre normalki, a reszte poly wrzucic w otoczenie. Ty sie natomiast jaraj dalej cyferkami z dupy i 60k na glowe w iF:SS (to tez niezly smut ze strony SP, ale w sumie ciezko oczekiwac ogarnietosci od developera, ktory z cieniami na nowej generacji sobie nie radzi)
Mimo, że tego nie widzę to to pisze bo się twórcy tym chwalą. W takim Infamous może i głowa składa się z tylu polygonów, ale co z tego jak tekstury ma kiepskie na twarzy jak na nową generacje. Batman zaś i inne główne postacie na pierwszy rzut wyglądają lepiej mają bardzo dobre tekstury i polygonów też jest wyraźnie więcej, ale 600k to nie jest na bank, być może około 100k. Tej postaci co ma tyle co całe Arkham City raczej nie pokazali, bo bym to widział.
W ogóle nie rozumiem o co chodzi. Batmanki zawsze miały mierną grafikę i tym razem zapewne nie będzie inaczej.
Szot rozmazany i nic na nim nie widać nie wiem co chciałeś udowodnić.
Batman AA i AC jak na swoje czasy wyglądały dobrze, wyjątek Origins, ale jego robili inni.