Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2081042 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5760 dnia: Marca 16, 2014, 09:19:50 am »

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5761 dnia: Marca 16, 2014, 09:22:04 am »
Eee to nie kupuje PS4 w tym roku :P
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5762 dnia: Marca 25, 2014, 17:00:35 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5763 dnia: Marca 25, 2014, 17:12:57 pm »
4k na fifę i 150 na jakiegoś spierdolonego LoL'a. Co to w ogóle jest i kto w to kur** gra?!

W CS'a pamiętam, że się grało 15 lat temu, ale ile można?

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5764 dnia: Marca 25, 2014, 17:42:12 pm »
Więc teraz tak wygląda elektroniczna rozrywka - siedzisz i patrzysz jak inni grają w gry bez grafiki i fabuły. Jestem za stary żeby się tym jarać.



maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5765 dnia: Marca 25, 2014, 18:23:26 pm »
Po prostu, PC GAMER Master Race :troll:

Jedynie starcraft 2 mnie jarał z obecnych tam gier i rozgrywek. Ale to co największe wrażenie na mnie zrobiło to atmosfera i zachowanie fanów - coś pięknego.

Może kiedyś przyjdzie czas na konsole. Musi się pojawić taka gra, która będzie wspierana latami a nie taka, której nowa odsłona pojawia się co rok/dwa.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5766 dnia: Marca 25, 2014, 18:31:46 pm »
W CS'a pamiętam, że się grało 15 lat temu, ale ile można?
Jak się gra "zawodowo", to można zarobić nawet 2-10 tysięcy pln miesięcznie. :)

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5767 dnia: Marca 25, 2014, 19:10:33 pm »
A nie da się zarobić mniej niż 2? :P
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2014, 19:12:57 pm wysłana przez +Centylion+ »
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5768 dnia: Marca 25, 2014, 19:24:18 pm »
Nie

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 997
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5769 dnia: Marca 25, 2014, 19:47:45 pm »
Po prostu, PC GAMER Master Race :troll:

Jedynie starcraft 2 mnie jarał z obecnych tam gier i rozgrywek. Ale to co największe wrażenie na mnie zrobiło to atmosfera i zachowanie fanów - coś pięknego.

Może kiedyś przyjdzie czas na konsole. Musi się pojawić taka gra, która będzie wspierana latami a nie taka, której nowa odsłona pojawia się co rok/dwa.

Wątpię, konsole nie mają gier typowo pod turnieje, do tego autoaim, takich gier nie idzie brać na poważnie.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5770 dnia: Marca 25, 2014, 20:39:54 pm »
4k na fifę i 150 na jakiegoś spierdolonego LoL'a. Co to w ogóle jest i kto w to kur** gra?!

W CS'a pamiętam, że się grało 15 lat temu, ale ile można?

LOL to akurat zajebista gierka, tyle że  ze zjebanym community:D

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5771 dnia: Marca 25, 2014, 21:12:51 pm »
4k na fifę i 150 na jakiegoś spierdolonego LoL'a. Co to w ogóle jest i kto w to kur** gra?!

W CS'a pamiętam, że się grało 15 lat temu, ale ile można?

LOL to akurat zajebista gierka, tyle że  ze zjebanym community:D

Za trudna dla Irasa

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5772 dnia: Marca 27, 2014, 16:10:08 pm »


lol

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5773 dnia: Marca 27, 2014, 16:22:21 pm »
PSVita ładnie ciągnie.
Sprzedaż XboxONE w USA trochę smutna. Kto to kupuje? W temacie o PS4 jest posucha z grami, a co dopiero w temacie o XboxONE.

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5774 dnia: Marca 27, 2014, 16:47:44 pm »
Xone slabo a juz po premierze titana. Ciekawe jak PS4 wypadnie 29 marca na vgchartz po nieslawnym.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5775 dnia: Kwietnia 03, 2014, 13:52:34 pm »
Murdered: Soul Suspect runs at 1080p/30 FPS on both PS4 and Xbox One



Murdered dev: Our game 'looks better' than a lot of next-gen titles

Cytuj
Murdered: Soul Suspect is being built using Unreal Engine 3, Square Enix has confirmed.
Cytuj
Unreal Engine 3

Silnik silnikiem, ale graficznie giery na UE3 mi akurat odpowiadają i wątpię aby lepiej wyglądały na innych.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5776 dnia: Kwietnia 03, 2014, 14:17:09 pm »
Murdered: Soul Suspect is being built using Unreal Engine 3, Square Enix has confirmed.

Od gier na XboxOne na pewno.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5777 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:14:31 pm »
Podobno sama jakaś jedna postać składa się z takiej liczby polygonów jak całe Arkham City także patrząc tylko na to bliżej jest to jednak moje 10 razy lepiej :naughty:.
Hapsaj dalej ten marketingowy bullshit, a Twoje i tak juz zerowe pojecie o grafice bedzie jeszcze nizsze.
Lepsze to niż podniecanie się past genową grafą z WD na next genie. Także do tamtej osoby kieruj to zerowe pojęcie. Poza tym dwie pierwsze części Batmana pokazały, że grafe Rocksteady potrafi zrobić bo kolejna cześć Origins robiona przez innych wygląda dużo gorzej. Ty jednak za młody jesteś aby to dostrzec także nawet nie próbuj. Sam się przekonasz jak giera wyjdzie, że bzdur nie pisze :naughty:.

Tak między nami myślałem, że jesteś bardziej ogarnięty. Niestety myliłem się bardzo -_-.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2014, 20:16:31 pm wysłana przez Kyokushinman »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5778 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:38:32 pm »
Jesli faktycznie jakakolwiek postac w nowym Batmanie ma tyle poly co cala plansza w AC (czyli jakies 500-600k) to Rocksteady sa glabami optymalizacyjnymi bo rownie dobrze moga wrzucic postac 100-150k, dobre normalki, a reszte poly wrzucic w otoczenie. Ty sie natomiast jaraj dalej cyferkami z dupy i 60k na glowe w iF:SS (to tez niezly smut ze strony SP, ale w sumie ciezko oczekiwac ogarnietosci od developera, ktory z cieniami na nowej generacji sobie nie radzi)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5779 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:58:50 pm »
Cytuj
In comparison, a character model in Final Fantasy: The Spirits Within  took up 410,000 polygons - 300,000 for the clothes, 30,000 for the face,  20,000 for facial hair, and 60,000 for Aki's hair.




W ogóle nie rozumiem o co chodzi. Batmanki zawsze miały mierną grafikę i tym razem zapewne nie będzie inaczej.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5780 dnia: Kwietnia 04, 2014, 08:21:40 am »
Jesli faktycznie jakakolwiek postac w nowym Batmanie ma tyle poly co cala plansza w AC (czyli jakies 500-600k) to Rocksteady sa glabami optymalizacyjnymi bo rownie dobrze moga wrzucic postac 100-150k, dobre normalki, a reszte poly wrzucic w otoczenie. Ty sie natomiast jaraj dalej cyferkami z dupy i 60k na glowe w iF:SS (to tez niezly smut ze strony SP, ale w sumie ciezko oczekiwac ogarnietosci od developera, ktory z cieniami na nowej generacji sobie nie radzi)
Mimo, że tego nie widzę to to pisze bo się twórcy tym chwalą. W takim Infamous może i głowa składa się z tylu polygonów, ale co z tego jak tekstury ma kiepskie na twarzy jak na nową generacje. Batman zaś i inne główne postacie na pierwszy rzut wyglądają lepiej mają bardzo dobre tekstury i polygonów też jest wyraźnie więcej, ale 600k to nie jest na bank, być może około 100k. Tej postaci co ma tyle co całe Arkham City raczej nie pokazali, bo bym to widział.




W ogóle nie rozumiem o co chodzi. Batmanki zawsze miały mierną grafikę i tym razem zapewne nie będzie inaczej.
Szot rozmazany i nic na nim nie widać nie wiem co chciałeś udowodnić.
Batman AA i AC jak na swoje czasy wyglądały dobrze, wyjątek Origins, ale jego robili inni.


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5781 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:11:02 am »
No to myk - jestem zajebisty, bo zrobiłem quada, który ma ponad 2 mln poly i gniecie postacie z nowego Batmana! W końcu ilość poly ma takie olbrzymie znaczenie i od razu czyni grę ładniejszą...



Wiem shader słabszy niż w Batmanie ;P.

Swoją drogą po tych postaciach nie widać tych setek tysięcy poly skoro nawet fałdy na ubraniu mają na teksturach... No ale przecież jest, więc jest zajebiście.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2014, 10:13:13 am wysłana przez Zielarz »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5782 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:17:27 am »
Zajebisty ten kwadrat z 2mln poly!  Boże jaka grafa! Na mojej bravi wyglądałoby to bosko. Super, ciekawe kiedy nextgeny będą taka grafe wyświetlać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5783 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:21:47 am »
No ale przecież jest, więc jest zajebiście.

No przecież nie ma tylko ten wyżej bzdury pisze.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5784 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:28:45 am »
No to myk - jestem zajebisty, bo zrobiłem quada, który ma ponad 2 mln poly i gniecie postacie z nowego Batmana! W końcu ilość poly ma takie olbrzymie znaczenie i od razu czyni grę ładniejszą...



Wiem shader słabszy niż w Batmanie ;P.

Swoją drogą po tych postaciach nie widać tych setek tysięcy poly skoro nawet fałdy na ubraniu mają na teksturach... No ale przecież jest, więc jest zajebiście.
Coraz lepiej sami znawcy na forum. Żeby już postać do figury geometrycznej porównywać i walić w środek polygony. Sukcesu.

Poza tym pisałem o 100k a nie o setkach w Batmanie.

Zajebisty ten kwadrat z 2mln poly!  Boże jaka grafa! Na mojej bravi wyglądałoby to bosko. Super, ciekawe kiedy nextgeny będą taka grafe wyświetlać.
Gratuluje jesteś nr 1 na forum dla mnie. Certyfikat głupoty i arogancji mogę wypisać kiedy tylko chcesz ;).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 04, 2014, 10:35:40 am wysłana przez Kyokushinman »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5785 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:40:01 am »
Tyle, że sytuacja jest bardzo podobna. Modelom wcale nie przybyło jakoś dużo polygonów (oceniając po screenach), a skoro mowa o całych poziomach z AC no to wiesz, no, widać mesh został wypełniony w taki sposób :P. No i jest 10 razy lepiej. Możesz pisać o znawcach, klepać się w czoło, luz, co kto lubi, zastanów się jednak nad tym co sam piszesz, bo największego znawcę to robisz z siebie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5786 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:52:29 am »
Tyle, że sytuacja jest bardzo podobna.
Że co, że wpierdzielili masę polygonów np. w kwadratowe okulary a nie na lepszy model postaci. Tylko pytanie po co?


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5787 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:53:08 am »
Podobno sama jakaś jedna postać składa się z takiej liczby polygonów jak całe Arkham City

Poza tym pisałem o 100k a nie o setkach w Batmanie.

Wychodzi na to, że całe Arkham City było zbudowane ze 100k poly

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5788 dnia: Kwietnia 04, 2014, 10:59:30 am »
Tej postaci co ma tyle co całe Arkham City raczej nie pokazali, bo bym to widział.

Może nie myśl już tyle o WD bo czytać uważnie nie potrafisz.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5789 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:00:54 am »
Że co, że wpierdzielili masę polygonów np. w kwadratowe okulary a nie na lepszy model postaci. Tylko pytanie po co?

Pisałem już o tym wiele razy - nie liczy się ilość polygonów, tylko to jak są wykorzystane. Naprawdę nie trzeba korzystać z setek tysięcy, aby model wyglądał dobrze. Jak już się chwalą, że postać ma mega gęstą siatkę to fajnie, żeby było to faktycznie widać. A i tak wszystko zaczęło się od tego, że według Ciebie gra wygląda 10 razy lepiej od poprzedniczki i jako dowód podałeś ilość polygonów, co wyznacznikiem żadnym w tym wypadku dla mnie nie jest.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5790 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:02:31 am »
Troll karmi trolla. Nie dziwie się, ze ludzie stąd masowo uciekają.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5791 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:13:04 am »
Troll karmi trolla. Nie dziwie się, ze ludzie stąd masowo uciekają.

To weź z nich przykład i sam spier...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5792 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:30:14 am »
Nie miałeś mnie ignorować?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5793 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:37:43 am »
Ty się lepiej módl, żebym cię zignorował, jak kiedyś w Bydgoszczy twoją mordę zauważę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5794 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:39:23 am »
 :lol: :lol: :lol:
Co za pajac.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5795 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:45:55 am »
Taka spinka o giereczki dla dzieciaczkuf? :wtf:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5796 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:49:28 am »
#hejtonly

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5797 dnia: Kwietnia 04, 2014, 11:53:27 am »
Na premierą WD trza będzie pozamykać drzwi na klucz.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5798 dnia: Kwietnia 04, 2014, 14:54:57 pm »
dzieciarnia.pl

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5799 dnia: Kwietnia 04, 2014, 16:28:52 pm »
Cytuj
Poza tym pisałem o 100k a nie o setkach w Batmanie.
nie ma 100tys poly, chyba ze z włączoną teselacją użytą na zaokrąglanie kantów.