Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113731 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5960 dnia: Listopada 27, 2014, 16:52:44 pm »


Sonoklapy lepiej niech nie oglądają do końca.
Nie wchodźcie, bo nabijecie odwiedziny kretynom.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5961 dnia: Listopada 27, 2014, 16:54:04 pm »


Sonoklapy lepiej niech nie oglądają do końca.
Nie wchodźcie, bo nabijecie odwiedziny kretynom.

Wpis. Dbile rozwalają XboxOne i PS4 i sprawdzają co mocniejsze.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5962 dnia: Listopada 27, 2014, 16:54:23 pm »
Najlepiej niech MS wykorzysta to w kampanii marketingowej X1 ;).

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5963 dnia: Listopada 27, 2014, 18:19:24 pm »
Oszukany test. Do jedynego powinni dorzucic jeszcze zasilacz :troll:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5964 dnia: Grudnia 08, 2014, 12:26:47 pm »
Nie pamiętam już gdzie było pytanie o anizo na konsolach, a nie mam czasu teraz tego szukać. Zapytałem się kolegi, był trochę zaskoczony, najwyraźniej on tym się nie przejmuje. Filtrowanie żre całkiem sporo, przynajmniej jeśli idzie o konsole - w naszym wypadku jest kilkakrotnie mniejsze niż na PC. Zgaduje, że w przypadku kart graficznych pod pecety musi być jakiś komponent, który to ułatwia, zaś na konsolach jest to zabieg bardziej kosztowny. Tak czy siak to PS4 powinno mieć lepsze filtrowanie, więc albo dev się nie przylożył, albo wybrali rozdziałkę kosztem anizo.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5965 dnia: Grudnia 10, 2014, 01:25:04 am »
Nie pamiętam już gdzie było pytanie o anizo na konsolach, a nie mam czasu teraz tego szukać. Zapytałem się kolegi, był trochę zaskoczony, najwyraźniej on tym się nie przejmuje. Filtrowanie żre całkiem sporo, przynajmniej jeśli idzie o konsole - w naszym wypadku jest kilkakrotnie mniejsze niż na PC. Zgaduje, że w przypadku kart graficznych pod pecety musi być jakiś komponent, który to ułatwia, zaś na konsolach jest to zabieg bardziej kosztowny. Tak czy siak to PS4 powinno mieć lepsze filtrowanie, więc albo dev się nie przylożył, albo wybrali rozdziałkę kosztem anizo.

Czyli jednak coś w tym jest i jak widać sporo gier na PS4 ma z tym filtrowaniem na pieńku.
A miała być taka mocarna konsola, taki GPU... aż nie chce mi się wierzyć w taką niekompetencję inzynierów. Ewidentnie najwyższym priorytetem przy projektowaniu PS4 nie był solidny performance w grach, bo problemy z anizo to jest trochę śmiechu warte w dobie lapków za 2k.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5966 dnia: Grudnia 10, 2014, 06:08:00 am »
Kolejną grą ze słabiutkim anizo jest GTA V. Naprawdę mogliby się bardziej postarać pod tym względem, bo ledwo 5 metrów przed 'hipkiem' poprawie ulegają tekstury i cienie.
Nie wspominając już jak to wygląda przy szybszej jeździe pojazdem. :roll:
Fryty tyty dotknij pyty

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5967 dnia: Grudnia 10, 2014, 10:37:55 am »
A miała być taka mocarna konsola, taki GPU... aż nie chce mi się wierzyć w taką niekompetencję inzynierów.

Chwilę, jaka niekompetencja inżynierów? Zrobili konsolę przy określonych założeniach, więc wina spada raczej na management, który określił wartość konsoli. PS4 ma niezłe GPU, większe cięcia były zrobione na CPU.

Ewidentnie najwyższym priorytetem przy projektowaniu PS4 nie był solidny performance w grach,

Jest wiele czynników, które muszą być brane pod uwagę, dlatego trzeba wszystko wyważyć. Performance miał duże znaczenie, ale pamiętajmy o cenie konsoli. Plus to nie jest tak, że tworząc konsolę wiesz dobrze jak to będzie działało. Masz raczej ogólne pojęcie, a im prostszy i bardziej znany sprzęt tym jest to bardziej przewidywalne. Z tego co widzę to nikt nie zwraca szczególnie uwagi na anizo. Poza tym tak jak pisałem, jest to też kwestia programistyczna.

Mimo wszystko, ja sam chciałbym, żeby PS4 było warte te 100-200$ więcej. Byłby wtedy mocny sprzęt. Niestety jednak realia się zmieniają i nikt nie chce powtórzyć sytuacji z poprzedniej generacji. Może gdyby nie było tak ostrej konkurencji. Szkoda.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 10:41:03 am wysłana przez Zielarz »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5968 dnia: Grudnia 10, 2014, 11:00:34 am »
Dla mnie narzekania na grafikę w tej generacji są ostro przesadzone. Driveclub już pokazał jak może wyglądać next gen. Do tego Killzone Shadow Fall i nowy Infamous również wyglądają zjawiskowo. A Uncharted 4 już potrafił wszystkich zszokować. Ludzie oczekują sam nawet nie wiem czego to dopiero początek generacji a już mamy opad szczęki.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5969 dnia: Grudnia 10, 2014, 11:47:42 am »
Dla mnie narzekania na grafikę w tej generacji są ostro przesadzone. Driveclub już pokazał jak może wyglądać next gen. Do tego Killzone Shadow Fall i nowy Infamous również wyglądają zjawiskowo. A Uncharted 4 już potrafił wszystkich zszokować. Ludzie oczekują sam nawet nie wiem czego to dopiero początek generacji a już mamy opad szczęki.

Nie mamy. I tutaj nie ma się co kłócić, fakty mówią za siebie - devsi aby obniżyć cenę konsol wzieli OEM części ze średniej półki. Porównaj proszę jak wyglądały gry na PC a PS3, w momencie debiutu konsoli Sony. Porównaj to teraz z PS4/PC. Dwa różne światy.

I to ok, rozumiem, że nie każdy chce grać na PC, albo ludzie nie mają pieniędzy na growy zestaw za kilka tysięcy PLN - tylko nie czarujmy, i nie ukrywajmy że coś takiego jak PC nie istnieje. Ludzie chcieli skoku PS2 --> PS3, nie dostali, są zawiedzeni. Zrozumiałe.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5970 dnia: Grudnia 10, 2014, 11:56:18 am »
Nie mamy. I tutaj nie ma się co kłócić, fakty mówią za siebie - devsi aby obniżyć cenę konsol wzieli OEM części ze średniej półki. Porównaj proszę jak wyglądały gry na PC a PS3, w momencie debiutu konsoli Sony. Porównaj to teraz z PS4/PC. Dwa różne światy.

Nie w ogóle nikt nie ma:

http://www.gamersyde.com/hqstream_driveclub_norway_2_race-33760_en.html

Jak te krople się zachowują pod wpływem pędu i zmiany kierunku jazdy :eek: :cool:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:o

Ja pierdziele deszcz wygląda niesamowicie!  To jak woda zachowuję się na szybie,  ograniczona widoczność,  refleksy na drodze,  masakra.  Dla mnie grafika z 8/10 wskoczyła 9,5/10. Brawo Evolution!

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
wow. Jak tak dalej pójdzie to kupie pełną wersję :evil:

Ustawiłem sobie trase w Kanadzie, burza, duże opady deszczu, godzina 12 w południe. Odpaliłem trasę i kur** zamarłem. Nigdy nie widziałem czegoś podobnego w grach. JAK TO WYGLĄDA!!! Serio każdemu kto ma jakieś ale do mocy PS4 polecam obadać Driveclub w deszcu. Do tego uber płynnie i model jazdy po mokrym, który jest mistorzowski. Inwestuje w ten tytuł każdą kasę. Podjerzewam, że gdyby taką wersję wypuścili na premierę to recenzenci by się obsrali z zachwytu. Nie mam pytań co zrobili.

No i ch**. 4 screeny i wymiękłem :(

Ehh, a moja konsola ciągle w serwisie, a tu takie cuda już wyszły  :(

:o
Mogliby dać obsługę kierownic logitecha to bym kupił

Mogę tak dalej... Na PC nie ma ładniejszej ścigałki od Driveclub. Nawet mistyczny Project CARS ma dużo gorsze otoczenie. A to dopiero początek tej generacji. Naprawdę niektórym się ostatnio włączył tryb marudy ;)
A do tego można dać Killzone, Infamous i zbliżający się wielkimi krokami The Order i Uncharted 4. Myślę, że graficznie jeszcze nami potrząsa ;)

Zresztą przepraszam? Jakie porównanie miedzy PS4/PC? Po za multiplatformami o nieco większej rozdzielczości i teksturach nie ma nic na PC na wyłączność co by pokazało graficzny rozp**rdol... Crysis 3 na PC prezentuje poziom nowego Killzone'a więc nie jest to jakiś masakrator.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 11:59:20 am wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5971 dnia: Grudnia 10, 2014, 12:16:50 pm »
A miała być taka mocarna konsola, taki GPU... aż nie chce mi się wierzyć w taką niekompetencję inzynierów.

Chwilę, jaka niekompetencja inżynierów? Zrobili konsolę przy określonych założeniach, więc wina spada raczej na management, który określił wartość konsoli. PS4 ma niezłe GPU, większe cięcia były zrobione na CPU.

Ewidentnie najwyższym priorytetem przy projektowaniu PS4 nie był solidny performance w grach,

Jest wiele czynników, które muszą być brane pod uwagę, dlatego trzeba wszystko wyważyć. Performance miał duże znaczenie, ale pamiętajmy o cenie konsoli. Plus to nie jest tak, że tworząc konsolę wiesz dobrze jak to będzie działało. Masz raczej ogólne pojęcie, a im prostszy i bardziej znany sprzęt tym jest to bardziej przewidywalne. Z tego co widzę to nikt nie zwraca szczególnie uwagi na anizo. Poza tym tak jak pisałem, jest to też kwestia programistyczna.

Mimo wszystko, ja sam chciałbym, żeby PS4 było warte te 100-200$ więcej. Byłby wtedy mocny sprzęt. Niestety jednak realia się zmieniają i nikt nie chce powtórzyć sytuacji z poprzedniej generacji. Może gdyby nie było tak ostrej konkurencji. Szkoda.

No wiadomo, koszta produkcji to chyba jeden z najwyższych priorytetów, bo konsola musi zarabiać. Patrząc na produkt konkurencji, widać że u Sony performance w grach również był jednym z ważniejszych założeń (aczkolwiek nie najważniejszym, bo jednak czuć że balans osiągi/cena jest bliższy niższym kosztom produkcji). No a fakt, że jednostka odpowiedzialna za grafikę może mieć problemy wydajnościowe przy bardziej zaawansowanym filtrowaniu tekstur, to pewnie jeden z kompromisów, na który musieli się zdecydować inżynierowe przy konstruowaniu konsoli...

Niemniej jednak uważam, że takie rzeczy w konsolach nowej generacji to powinien być mus i nie powinny w takim systemie istnieć "wąskie gardła", które wymuszają użycie słabszego filtrowania na poczet lepszego framerate. Porządne Anizo i AA to powinien być standard na nowej generacji a nie okazjonalny smaczek jeśli devsi zmieszczą się w "budżecie".

Dla mnie narzekania na grafikę w tej generacji są ostro przesadzone. Driveclub już pokazał jak może wyglądać next gen. Do tego Killzone Shadow Fall i nowy Infamous również wyglądają zjawiskowo. A Uncharted 4 już potrafił wszystkich zszokować. Ludzie oczekują sam nawet nie wiem czego to dopiero początek generacji a już mamy opad szczęki.

Nie mamy. I tutaj nie ma się co kłócić, fakty mówią za siebie - devsi aby obniżyć cenę konsol wzieli OEM części ze średniej półki. Porównaj proszę jak wyglądały gry na PC a PS3, w momencie debiutu konsoli Sony. Porównaj to teraz z PS4/PC. Dwa różne światy.

I to ok, rozumiem, że nie każdy chce grać na PC, albo ludzie nie mają pieniędzy na growy zestaw za kilka tysięcy PLN - tylko nie czarujmy, i nie ukrywajmy że coś takiego jak PC nie istnieje. Ludzie chcieli skoku PS2 --> PS3, nie dostali, są zawiedzeni. Zrozumiałe.

To dopiero początek tej generacji, a ja już myślę o następnej, która zrekompensuje niedomagania obecnej i zaoferuje przynajmniej "crystal clear" 1080p w porządnym framerate... Takie coś było dla mnie nie do pomyślenia na starcie PS2, czy PS3 i nawet pierwsze gry zachwycały w swoim czasie.


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5972 dnia: Grudnia 10, 2014, 12:17:31 pm »
Gdyby zrobić grę pod takiego topowego riga PC, to zżarłaby wszystko co jest (szczególnie gdyby robili to magicy od Sony). Problem w tym, że na PC to jest nierealne. Dlatego nawet takie części ze średniej półki w konsolach dają radę.

Poza tym rozwój w grafice (według mnie) zwalnia. Im bardziej zbliżamy się do pewnego poziomu tym skok jakościowy (na pierwszy rzut oka) jest mniejszy. To co faktycznie zaczyna wtedy robić różnicę to detale.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5973 dnia: Grudnia 10, 2014, 12:25:38 pm »
Teraz sobie blaszki będą mordy wycierać chujowymi portami z pc?  :lol:  Różnica jest mniejsza, fakt, ale w chwili debiutu PS3 za blacharski high-end uchodziła jedna karta za ~2k. Dzisiaj baranom na targach pokazują gry odpalane na kompach równowartości połowy nowego samochodu klasy średniej, a później biega taki po forach i pisze, że nowe konsole nie powodują opadu szczeny  :lol:  Niech lepiej poszuka w swoim grajdołku gier choćby zbliżających się poziomem do DriveCluba czy The Order, a później jeszcze sprawdzi, jak to chodzi na jego blasze.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5974 dnia: Grudnia 10, 2014, 12:35:07 pm »
Gdyby zrobić grę pod takiego topowego riga PC, to zżarłaby wszystko co jest (szczególnie gdyby robili to magicy od Sony). Problem w tym, że na PC to jest nierealne. Dlatego nawet takie części ze średniej półki w konsolach dają radę.

Poza tym rozwój w grafice (według mnie) zwalnia. Im bardziej zbliżamy się do pewnego poziomu tym skok jakościowy (na pierwszy rzut oka) jest mniejszy. To co faktycznie zaczyna wtedy robić różnicę to detale.

Wpis na 100% dokładnie tak jest. PC różni się nieznacznie od konsol bo nikt nie będzie robił gry pod najlepszy sprzęt na rynku. Już raz próbowali (Crysis) i była finansowa klapa + skończyło się portem na konsole.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5975 dnia: Grudnia 10, 2014, 12:39:07 pm »
Prawda jest taka. że fani PC każdą swoją dyskusję zaczynają od zdania "co by było gdyby". Ziomek na fejsie do mnie pisze, że gdyby ND albo Santa Monica zrobili ex'a pod mocarnego PC to byłby rozjeb. No ok, ale nie zrobią bo na PC trzeba pamiętać o tych co mają słabszy sprzęt żeby oni też mogli kupić gierkę i pograć. Optymalizacja zabija tą legendarną moc PC'tów. Każdą dyskusję z fanbojem PC można łatwo zakończyć. Wystarczy poprosić o przykład gry ładniejszej od np. Driveclub, InF:SS, The Order, KZ:SF, Uncharted 4 itd. itp.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5976 dnia: Grudnia 10, 2014, 12:39:18 pm »
Takie coś było dla mnie nie do pomyślenia na starcie PS2, czy PS3 i nawet pierwsze gry zachwycały w swoim czasie.
Polecam obadać screenshoty z pierwszego Resistance.

Skoku tak jak wtedy nie ma, bo i być nie może (o czym pisze zielarz), ale Iras wymienił kilka gier które już w rok po premierze konsoli robią i to mocno. I to mówie ja, maruda i malkontent.

Also:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 12:42:31 pm wysłana przez windomearl »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5977 dnia: Grudnia 10, 2014, 12:43:58 pm »
Ja naprawde polecam odpalic Driveclub w deszcu. Kazdy kto watpi w ta generacje, szybko zostanie sprowadzony na ziemie. Ja czegos takiego na zadnych trailerach gier wyscigowych nie widzialem, a co dopiero podczas gameplay'u.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5978 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:02:11 pm »
Zresztą przepraszam? Jakie porównanie miedzy PS4/PC? Po za multiplatformami o nieco większej rozdzielczości i teksturach nie ma nic na PC na wyłączność co by pokazało graficzny rozp**rdol... Crysis 3 na PC prezentuje poziom nowego Killzone'a więc nie jest to jakiś masakrator.

Graficzny rozpierol nie będzie pokazany, dopóki gra nie będzie stworzona exclusive na PC. A jeśli idzie o obecne gry - pls, zobacz sobie jak wygląda taki Wiedźmin 2 czy DA:I na ustawieniach Ultra, a potem się wypowiadaj. Crysis 3 był robiony pod konsolę, zresztą jak i dwójka. Popatrz sobie proszę na grę sprzed kilku lat - Crysis - i jak ona wygląda nawet dzisiaj.


Jak można dyskutować, że grafika konsol (exclusive gry czy też nie) nawet zbliża się możliwościami do PC? To trzeba z matematyką być na bakier.

Prawda jest taka. że fani PC każdą swoją dyskusję zaczynają od zdania "co by było gdyby". Ziomek na fejsie do mnie pisze, że gdyby ND albo Santa Monica zrobili ex'a pod mocarnego PC to byłby rozjeb. No ok, ale nie zrobią bo na PC trzeba pamiętać o tych co mają słabszy sprzęt żeby oni też mogli kupić gierkę i pograć. Optymalizacja zabija tą legendarną moc PC'tów. Każdą dyskusję z fanbojem PC można łatwo zakończyć. Wystarczy poprosić o przykład gry ładniejszej od np. Driveclub, InF:SS, The Order, KZ:SF, Uncharted 4 itd. itp.

Bzdura. Poza tym sam sobie przeczysz - zoptymalizowana gra się pięknie skaluje w dół i w górę. Lepsza gra niż te co wymieniłeś? Odpal jakąś ostatnią na Ultra na PC to zobaczysz. A co do zabijania mocy PC'tów, to zabija je multiplatformowość, skoro większość game assets jest robiona w rozdzielczości o wiele większej niż 1080p, nie ma powodu aby nie było ich w wersji na PC. Ale nie ma, ponieważ właściciele konsol by podnieśli wrzask, że ich mid-range PC (aka konsola) tego nie ma. Wyjątki są nieliczne np.: Shadows of Mordor, który wypuścił tekstury HD dla posiadaczy PC.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 13:06:22 pm wysłana przez Castor Krieg »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5979 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:05:07 pm »
Prawda jest taka. że fani PC każdą swoją dyskusję zaczynają od zdania "co by było gdyby". Ziomek na fejsie do mnie pisze, że gdyby ND albo Santa Monica zrobili ex'a pod mocarnego PC to byłby rozjeb. No ok, ale nie zrobią bo na PC trzeba pamiętać o tych co mają słabszy sprzęt żeby oni też mogli kupić gierkę i pograć. Optymalizacja zabija tą legendarną moc PC'tów. Każdą dyskusję z fanbojem PC można łatwo zakończyć. Wystarczy poprosić o przykład gry ładniejszej od np. Driveclub, InF:SS, The Order, KZ:SF, Uncharted 4 itd. itp.
A ja bym dyskusje zakończył tym, że wolę Cywilizacje 5 i Sim City, a nie same pif paf z ładnymi efektami ; ) (pomijam Driveclub, bo lubię samochodówki i zazdroszczę ;d)
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5980 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:05:52 pm »
Graficzny rozpierol nie będzie pokazany, dopóki gra nie będzie stworzona exclusive na PC. A jeśli idzie o obecne gry - pls, zobacz sobie jak wygląda taki Wiedźmin 2 czy DA:I na ustawieniach Ultra, a potem się wypowiadaj. Crysis 3 był robiony pod konsolę, zresztą jak i dwójka. Popatrz sobie proszę na grę sprzed kilku lat - Crysis - i jak ona wygląda nawet dzisiaj.


Jak można dyskutować, że grafika konsol (exclusive gry czy też nie) nawet zbliża się możliwościami do PC? To trzeba z matematyką być na bakier.

To jest tylko lekka kosmetyka a nie opad szczęki.

Opad szczęki to jest to:


Zresztą Zielarz perfekcyjnie podsumował temat. Taka gra robiona tylko na PC nie wyjdzie bo się nie opłaca. A rozmowa o teoretycznej mocy PC mnie nie interesuje bo po co to? Gadamy o grach nie o tech demkach.

PS. Crysis 1 już nie wygląda tak okazale jak kiedyś. Killzone Shadow Fall lepiej wygląda.

A ja bym dyskusje zakończył tym, że wolę Cywilizacje 5 i Sim City, a nie same pif paf z ładnymi efektami ; ) (pomijam Driveclub, bo lubię samochodówki i zazdroszczę ;d)

To już inna sprawa, że do Strategii, gier ekonomicznych i RTS'ów PeCet jest niezastąpiony :)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5981 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:09:52 pm »
Ludzie chcieli skoku PS2 --> PS3, nie dostali, są zawiedzeni. Zrozumiałe.





Ach Ci Pciarze, tylko współczuć niewykorzystania nieograniczonej mocy ich sprzętów.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 13:16:06 pm wysłana przez Kyokushinman »

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5982 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:10:47 pm »
Graficzny rozpierol nie będzie pokazany, dopóki gra nie będzie stworzona exclusive na PC.

Tylko że nie powstanie, bo 99% użytkowników PC to kur** i złodzieje - żadne inwestycję w grafikę się tam nie zwrócą, skoro wszystko jest piracone albo cebulowane na humble bundle albo steam sale za 1 dolca. Porównaj sobie ex fps Killzone na "słabe" PS4 i najlepszy graficznie eks na potężnego PC, właśnie zapowiedziany pifpaf od blizzarda, który reprezentuje poziom co najwyżej PS2 albo Nintendo Wii:



TA MOC EXKLUZYWNYCH GIER NA PC AD 2015  :lol: :lol: :lol:


Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5983 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:12:38 pm »
Zresztą Zielarz perfekcyjnie podsumował temat. Taka gra robiona tylko na PC nie wyjdzie bo się nie opłaca.


Błąd. Nie myl pogoni za pieniędzmi z możliwościami rynku. Posiadacze konsol muszą mieć swoje gry w postaci fizycznej, ponieważ kochają je odsprzedawać. Posiadacze PC kupują wszystko w dystrybucji cyfrowej, kiedy to wydawca zgarnia o wiele więcej - na Steamie do 60-70%, co w przypadku gry za 60$ daje ok. 36-42$. Ile zgarnia ze sprzedanej kopii PS4/XO w Gamestopie? 5-10$  :lol:

Po przykłady jak wyglądają gry na PC zapraszam:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=142549099&postcount=13677
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=142576519&postcount=13681
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=142518517&postcount=13673

Btw, ten screen samochodu to z gry, czy też publisher bullshot?  :lol:

Tylko że nie powstanie, bo 99% użytkowników PC to kur** i złodzieje - żadne inwestycję w grafikę się tam nie zwrócą, skoro wszystko jest piracone albo cebulowane na humble bundle albo steam sale za 1 dolca.

Nudzi ci się w temacie Polityka, to pzyszedłeś gadać głupoty tutaj? Z tobą nie da rady dyskutować, ale żeby inni się na twoje bzdety nie nabrali:

1. Gra pokazana jest od Blizzarda, ma chodzić na bardzo rozległym sprzęcie (jak wszystkie Blizzarda).
2. Grafika jest kreskówkowa.
3. Co do złodziei:

http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2014/06/30/steam-reaches-record-8-million-concurrent-users-at-the-end-of-its-summer-sale/
http://www.gamespot.com/articles/steam-reaches-100-million-users-and-3-700-games/1100-6422489/

W LoL gra 67 milionów ludzi miesięcznie. Sorry, ale gry na konsole przy PC to mikrus.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 13:16:34 pm wysłana przez Castor Krieg »

philipo

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 18-01-2009
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5984 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:14:31 pm »
http://blog.arhn.eu/mit-60-klatek/ Ciekawy tekst o wojnie na klatki

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5985 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:16:12 pm »
Przyłazi blachara na forum konsolowe i takim gównem próbuje zaimponować?





:lol:


Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5987 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:18:30 pm »
http://blog.arhn.eu/mit-60-klatek/ Ciekawy tekst o wojnie na klatki

Cytuj
Tak więc 30 klatek na konsolach nie jest obowiązkiem, a jedynie świadomym wyborem developerów, którzy dzięki dokładnie zdefinionym ramom w jakich pracują mogą napisać swoją grę w najbardziej odpowiedni i wydajny dla siebie sposób. I nie ma to żadnego związku z mocą danego systemu. Jeżeli developer uznaje, że woli obciąć klatki do 30 czy rodzielczość do – nie daj boże – 720p, ale w zamian dostarczyć graczom najbardziej organiczny świat w historii gier wideo, to jest to jego decyzja. Decyzja, która na pecetach nie ma miejsca, bo nie ma żadnej wartości którą dałoby się przeciąć na pół. Każdy komputer jest inny i developer może co najwyżej powiedzieć: “w takim razie ci nie pójdzie”. Z tych dwóch opcji wolę już trzydzieści efpeesów.

A ja wolę mieć wybór. Proste.

Przyłazi blachara na forum konsolowe i takim gównem próbuje zaimponować?


Troll post Iras?  :P

Widze, że użytkownicy GO kochają bullshoty od twórców. Z drugiej strony kochają również Destiny, co świadczy samo za siebie.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5988 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:21:53 pm »
1. Gra pokazana jest od Blizzarda, ma chodzić na bardzo rozległym sprzęcie (jak wszystkie Blizzarda).
2. Grafika jest kreskówkowa.

I sam udowodniłeś czemu exy na PC są tak biedne graficznie - bo mają łazić na każdej laptopowej karcie zintegrowanej. Przeciętny PC ma moc dużo mniejszą niż PS3, do PS4 nawet nie porównując. Zresztą sam to udowodniłeś:

W LoL gra 67 milionów ludzi miesięcznie.

Kolejny świetny przykład exa na PC - na pewno ma świetną grafikę, zjadającą Drivecluba, przecież pecety są takie potężne :lol:



Ta moc 3 tytanów w SLI :lol: :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 13:24:03 pm wysłana przez el becetol »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5989 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:22:22 pm »
Nie, lepiej idź do okulisty. Siekierką ciosany model postaci, włosy wczesne PS3, morda jak z drewna, a na drugim screenie drzewa gorsze niż w remasterze GTA V. Z czym do ludzi?

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5990 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:26:44 pm »
Widze, że użytkownicy GO kochają bullshoty od twórców.
Mówisz o skrinach z DC?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5991 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:28:36 pm »
Castor zmiażdżony. Jego mózg nie przyswoi informacji, że to z gry  :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5992 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:32:42 pm »
Błąd. Nie myl pogoni za pieniędzmi z możliwościami rynku.

Według mnie nie do końca. Bo te możliwości rynku zawęża im właśnie duża rozpiętość sprzętowa, oraz fakt, że ludzie z potężnymi pecetami są w mniejszości.

Nie opłaca się robić "benchmarku" dla PC, do tego jest to trudne. Ja pisałem o idealnej sytuacji, że mamy jedną jednostkę i na nią robimy grę. Do tego nie robimy ją na modłę - wrzucimy wszystko i zobaczymy jak to będzie (bo to tylko ogranicza możliwości), tylko optymalizujemy gdzie się da. Wtedy można wycisnąć naprawdę dużo z PC. Naturalnie jednak to nie nastąpi.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5993 dnia: Grudnia 10, 2014, 13:44:04 pm »
Btw, ten screen samochodu to z gry, czy też publisher bullshot? 

Zapewne screen z photomode/share.

Casto linkami do neofaga zastosował samozaoranie :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5994 dnia: Grudnia 10, 2014, 14:45:32 pm »
O kur** ale jaja!!! Castor myśli, że screen z DriveClub to bullshot. No to ładnie pozamiatało blacharzami. :lol: :lol: :lol: Tyle w kwestii mocy PS4 i porównywania jej do PC. Muszę zapamiętać, która to strona tematu bo rzadko się zdarza, że blacharz nie dowierza grafice z konsoli.

Bzdura. Poza tym sam sobie przeczysz - zoptymalizowana gra się pięknie skaluje w dół i w górę. Lepsza gra niż te co wymieniłeś? Odpal jakąś ostatnią na Ultra na PC to zobaczysz.

Pisałem właśnie o braku optymalizacji (to miałem na myśli, co zresztą wynika z zawartych w tej wypowiedzi zdań). Na PC się nie optymalizuje, bo nie wiadomo pod co optymalizować. Jeden ma kartę za grubą kasę, a inny zintegrowaną i producent klepie gierkę żeby chodziła u jednego i u drugiego. Na konsolach kod pisze się po daną specyfikację, która nie ulega zmianie i stąd mamy takie killery graficzne jak Driveclub, którego pomyliłeś z bullshotami (tak, ta gra w ruchu tak wygląda, a nawet jeszcze lepiej, bo na screenie nie widać wielu efektów cząstkowych, które mamy podczas dynamicznej rozgrywki). Zresztą na PC nikomu nie opłaca się robić gry tylko pod najmocniejsze karty, bo jak wynika ze statystyk na PC znacząca większość gra na słabych podzespołach.

PS. Odpalałem niedawno Far Cry 4 na Ultra z tzw. high-endowego PC'ta i mocno śmiechłem. Nie dość, że wygląda identycznie jak na PS4, to w dodatku na tym PC animacja krztusi się okrutnie (spada nawet do kilku fps'ów). Zresztą był tutaj o tym artykuł, że FC4 na Ultra PC wygląda tak jak na konsoli tyle, że klatki lecą w dół. Dodać należy, że FC4 nie stało obok takich killerów graficznych jak InF:SS czy Driveclub, więc o czym tu mowa.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 15:03:00 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5995 dnia: Grudnia 10, 2014, 14:57:49 pm »
Castor... Odpowiedź masz powyżej. Tak wyglada gra. Screeny wrzucane na forum to naszej roboty. Żeby było zabawniej gra nie podmienia modeli i ascetów przy trybie photo...

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5996 dnia: Grudnia 10, 2014, 15:05:49 pm »
Dla mnie narzekania na grafikę w tej generacji są ostro przesadzone. Driveclub już pokazał jak może wyglądać next gen. Do tego Killzone Shadow Fall i nowy Infamous również wyglądają zjawiskowo. A Uncharted 4 już potrafił wszystkich zszokować. Ludzie oczekują sam nawet nie wiem czego to dopiero początek generacji a już mamy opad szczęki.

Nie mamy. I tutaj nie ma się co kłócić, fakty mówią za siebie - devsi aby obniżyć cenę konsol wzieli OEM części ze średniej półki. Porównaj proszę jak wyglądały gry na PC a PS3, w momencie debiutu konsoli Sony. Porównaj to teraz z PS4/PC. Dwa różne światy.

I to ok, rozumiem, że nie każdy chce grać na PC, albo ludzie nie mają pieniędzy na growy zestaw za kilka tysięcy PLN - tylko nie czarujmy, i nie ukrywajmy że coś takiego jak PC nie istnieje. Ludzie chcieli skoku PS2 --> PS3, nie dostali, są zawiedzeni. Zrozumiałe.
ps3 po roku od premiery już było za pc w kwestii grafiki(pod koniec 2007 roku wyszedł crysis, który technicznie wyraźnie przewyższał uncharted), teraz jest mniej więcej wyrównanie(kz:sf wygląda podobnie do Ryse). A the order może wyglądać lepiej niż cokolwiek na pc.

Cytuj
Lepsza gra niż te co wymieniłeś? Odpal jakąś ostatnią na Ultra na PC to zobaczysz.
Widziałem tomb raidera na pc i wygląda gorzej od wersji konsolowej, a co dopiero killzonea, infamous.


Cytuj
A co do zabijania mocy PC'tów, to zabija je multiplatformowość, skoro większość game assets jest robiona w rozdzielczości o wiele większej niż 1080p, nie ma powodu aby nie było ich w wersji na PC. Ale nie ma, ponieważ właściciele konsol by podnieśli wrzask, że ich mid-range PC (aka konsola) tego nie ma.
przeciez juz obecne multiplatformy na ultra wymagaja ponad 3gb na grafice, a mocne karty graficzne maja 2-4gb.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2014, 15:48:28 pm wysłana przez Wulfen »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5997 dnia: Grudnia 10, 2014, 15:33:24 pm »

Widze, że użytkownicy GO kochają bullshoty od twórców. Z drugiej strony kochają również Destiny, co świadczy samo za siebie.

A jeszcze apropo podjazdu z Destiny. Tak wole Destiny od League Of Legends i Counter Strike'a... Twoja opinia jakoś mało mnie interesuje bo dobrze sie bawię przy tym tytule.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5998 dnia: Grudnia 10, 2014, 16:00:36 pm »
Cytuj
W LoL gra 67 milionów ludzi miesięcznie.
bo jest darmowa. Gdyby tylko kosztowała chociaż kilka dolarów miałbyś wtedy miliony peerow na torrencie   :lol:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5999 dnia: Grudnia 10, 2014, 16:14:09 pm »
Ale wszyscy sie czepili biednego Castora, forum potrafi sie zjednoczyć w słusznej sprawie  :lol: