O kur** ale jaja!!! Castor myśli, że screen z DriveClub to bullshot. No to ładnie pozamiatało blacharzami.
Tyle w kwestii mocy PS4 i porównywania jej do PC. Muszę zapamiętać, która to strona tematu bo rzadko się zdarza, że blacharz nie dowierza grafice z konsoli.
Bzdura. Poza tym sam sobie przeczysz - zoptymalizowana gra się pięknie skaluje w dół i w górę. Lepsza gra niż te co wymieniłeś? Odpal jakąś ostatnią na Ultra na PC to zobaczysz.
Pisałem właśnie o braku optymalizacji (to miałem na myśli, co zresztą wynika z zawartych w tej wypowiedzi zdań). Na PC się nie optymalizuje, bo nie wiadomo pod co optymalizować. Jeden ma kartę za grubą kasę, a inny zintegrowaną i producent klepie gierkę żeby chodziła u jednego i u drugiego. Na konsolach kod pisze się po daną specyfikację, która nie ulega zmianie i stąd mamy takie killery graficzne jak Driveclub, którego pomyliłeś z bullshotami (tak, ta gra w ruchu tak wygląda, a nawet jeszcze lepiej, bo na screenie nie widać wielu efektów cząstkowych, które mamy podczas dynamicznej rozgrywki). Zresztą na PC nikomu nie opłaca się robić gry tylko pod najmocniejsze karty, bo jak wynika ze statystyk na PC znacząca większość gra na słabych podzespołach.
PS. Odpalałem niedawno Far Cry 4 na Ultra z tzw. high-endowego PC'ta i mocno śmiechłem. Nie dość, że wygląda identycznie jak na PS4, to w dodatku na tym PC animacja krztusi się okrutnie (spada nawet do kilku fps'ów). Zresztą był tutaj o tym artykuł, że FC4 na Ultra PC wygląda tak jak na konsoli tyle, że klatki lecą w dół. Dodać należy, że FC4 nie stało obok takich killerów graficznych jak InF:SS czy Driveclub, więc o czym tu mowa.