0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: andryush w Maja 10, 2015, 13:05:09 pmNie zapominajcie, że w Photomode DC dostaje teselacji i model nie jest taki, jak podczas właściwej gry.Skąd te info? Nigdnie ic nie słyszałem o teselacji w DC, zresztą gdyby tam zastosowali teselacje kanciastość znikłaby raczej całkowicie.
Nie zapominajcie, że w Photomode DC dostaje teselacji i model nie jest taki, jak podczas właściwej gry.
Ale skad wiesz że akurat teselacja a nie podmiana modelu/lod na bardziej zlozny?
Cytat: Wulfen w Maja 10, 2015, 23:18:48 pmCytat: andryush w Maja 10, 2015, 13:05:09 pmNie zapominajcie, że w Photomode DC dostaje teselacji i model nie jest taki, jak podczas właściwej gry.Skąd te info? Nigdnie ic nie słyszałem o teselacji w DC, zresztą gdyby tam zastosowali teselacje kanciastość znikłaby raczej całkowicie.Była dyskusja na forum, wrzucałem nawet gify, gdzie widać jak teselacja po wejściu do PM wygładza detale silnika samochodu.
Cytat: andryush w Maja 10, 2015, 23:44:42 pmCytat: Wulfen w Maja 10, 2015, 23:18:48 pmCytat: andryush w Maja 10, 2015, 13:05:09 pmNie zapominajcie, że w Photomode DC dostaje teselacji i model nie jest taki, jak podczas właściwej gry.Skąd te info? Nigdnie ic nie słyszałem o teselacji w DC, zresztą gdyby tam zastosowali teselacje kanciastość znikłaby raczej całkowicie.Była dyskusja na forum, wrzucałem nawet gify, gdzie widać jak teselacja po wejściu do PM wygładza detale silnika samochodu.I z dyskusji wyszło na jaw, że przy Time-trialach model auta jest identyczny jak w PM.
Cytat: Wulfen w Maja 10, 2015, 23:47:41 pmAle skad wiesz że akurat teselacja a nie podmiana modelu/lod na bardziej zlozny?Bo odbywa się to w miarę płynnie, a nie tak jak to jest w przypadku zmiany LOD.
Cytat: Master_666 w Maja 11, 2015, 00:03:34 amCytat: andryush w Maja 10, 2015, 23:44:42 pmCytat: Wulfen w Maja 10, 2015, 23:18:48 pmCytat: andryush w Maja 10, 2015, 13:05:09 pmNie zapominajcie, że w Photomode DC dostaje teselacji i model nie jest taki, jak podczas właściwej gry.Skąd te info? Nigdnie ic nie słyszałem o teselacji w DC, zresztą gdyby tam zastosowali teselacje kanciastość znikłaby raczej całkowicie.Była dyskusja na forum, wrzucałem nawet gify, gdzie widać jak teselacja po wejściu do PM wygładza detale silnika samochodu.I z dyskusji wyszło na jaw, że przy Time-trialach model auta jest identyczny jak w PM.Dokładnie. Model uboższy jest tylko w wyścigach z przeciwnikami.
Cytat: Mrocz w Maja 10, 2015, 21:12:57 pmCytat: BoBaN w Maja 10, 2015, 20:29:11 pmale jakich to pojęcia nie mam. A może to tylko marketingowy bełkot.Nie zapominaj, że NFS: Shift też powstawał przy pomocy kierowców wyścigowych Gran Turismo i Ordonez?
Cytat: BoBaN w Maja 10, 2015, 20:29:11 pmale jakich to pojęcia nie mam. A może to tylko marketingowy bełkot.Nie zapominaj, że NFS: Shift też powstawał przy pomocy kierowców wyścigowych
ale jakich to pojęcia nie mam. A może to tylko marketingowy bełkot.
Project Cars PS4 #4896Photomode
Że jest brzydki to jedno, ale te tekstury?
Bo nie wierzę że to tak w grze wygląda.
Aha no to beka Eurogamera, który uznał że to wygląda lepiej niż Driveclub.
Jak dla mnie ta gra jest po prostu szpetna.
Wstydu nie mają Na pocieszenie za 1500 bez systemu wymaga wymiany i3 na i5.
Brak trawy na PS4 jest żenujący Ciekawe jak to tłumaczą, z PS3 sprawa była jasna - za mało RAMu, no ale teraz z PS4 chyba nie ma tego problemu, bo RAMu na grafikę ma więcej niż większość pecetowych kart graficznych?
Kit z trawa. Bardziej zaskoczylo mnie, ze wiesniak wykopal kawalek ziemi, ktora pozniej zostala przezucona za siebie. Niezle przywiazanie do detali.
Przecież tej ziemi ani nie ubywa tam gdzie kopie ani nie przybywa tam gdzie leci, bo to na dzisiaj niemożliwe.