Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2103827 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7760 dnia: Maja 20, 2015, 13:27:25 pm »
Widzę, że nie można za szybko na koniu jechać, bo się otoczenie nie pojawi. Chyba, że to jakaś wersja przed paczami.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7761 dnia: Maja 21, 2015, 11:12:20 am »
PCMaster Race ;)

http://pclab.pl/news63865.html

Wiedźmin 3: Dziki Gon - problemy z instalacją gry ;) Standardowo PCtowcy borykają się z masą problemów. Nie tylko wymagania sprzętowe, ale i instalacja gry jest utrudniona ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7762 dnia: Maja 21, 2015, 14:38:40 pm »


 :grin:

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7763 dnia: Maja 21, 2015, 14:39:24 pm »
Świeże.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7764 dnia: Maja 21, 2015, 14:44:24 pm »
A to już nie, bardzo się chyba pogniewam za takie oszczerstwa o moich kolegach  :evil:

Cytuj
Chociaż Mendrek to taki generał więc drzewo genealogiczne wyglądałoby mniej-więcej tak

Mendrek Beton I jako głowa rodziny + YETI prawy kciuk z racji utraty honoru

Exact I Wygnany       Ficklap II      Fanczesko Lwie Serce

Guantanamera jako nadworny szpieg i donosiciel

irasy, jurasy, lemonki i reszta chołoty

- źródło wiadome forum.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7765 dnia: Maja 21, 2015, 14:47:00 pm »
Sylwan nie rób burdelu. Wrzucasz gify z początku generacji które się miliard razy tutaj pojawiały :/

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7766 dnia: Maja 21, 2015, 14:55:25 pm »
Ale tego chyba nie było:


Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7767 dnia: Maja 21, 2015, 14:57:44 pm »
A to już nie, bardzo się chyba pogniewam za takie oszczerstwa o moich kolegach  :evil:

Cytuj
Chociaż Mendrek to taki generał więc drzewo genealogiczne wyglądałoby mniej-więcej tak

Mendrek Beton I jako głowa rodziny + YETI prawy kciuk z racji utraty honoru

Exact I Wygnany       Ficklap II      Fanczesko Lwie Serce

Guantanamera jako nadworny szpieg i donosiciel

irasy, jurasy, lemonki i reszta chołoty

- źródło wiadome forum.
Dekle gonna dekl :angel:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7768 dnia: Maja 21, 2015, 14:59:29 pm »
A taki byl spokoj i brak sucharow.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7769 dnia: Maja 21, 2015, 15:08:01 pm »
Szkoda że nie po patchu 1.0.2.

Nawet bez patcha lepiej PS4 wypada biorąc pod uwagę stałe 1080p vs "dynamic" 1080p :troll:

Po patchu jest lepiej? Bo to co wrzucił Wooyek to jakaś masakra. Na PS4 spadki do 20fps. o_0

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7770 dnia: Maja 21, 2015, 15:14:05 pm »
Spadki płynności są dosyć często, ale mnie to je**ie, ta gra ma tak zajebisty klimat, że nawet tekstury podłoża rodem  z PS2 by mi nie przeszkadzały. Właśnie tak sobie wyobrażałem next genowe RPG.
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2015, 15:16:41 pm wysłana przez grzeszczu »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7771 dnia: Maja 21, 2015, 15:24:54 pm »
Szkoda że nie po patchu 1.0.2.

Nawet bez patcha lepiej PS4 wypada biorąc pod uwagę stałe 1080p vs "dynamic" 1080p :troll:

Po patchu jest lepiej? Bo to co wrzucił Wooyek to jakaś masakra. Na PS4 spadki do 20fps. o_0

Nie ma aż takich spadków. Czasem się zdarzają, ale nie w kluczowych momentach ;) A gra nadrabia całą resztą :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7772 dnia: Maja 21, 2015, 15:25:58 pm »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7773 dnia: Maja 21, 2015, 20:17:00 pm »
Cytuj
Did the console versions restrict the PC version?

"If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is," answers Marcin Iwinski, definitively. "We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.

Ciągle to powtarzam, jednak blacharze nie potrafią tego zrozumieć. :roll: Jakby Wiedźmin był exem na PC to by wyglądał najwyżej jak inne rpg exy na PC:



Blacharnia na to tak odpowiada:


Cytat: blacharnia
I co teraz konsolowe polamance?.. dostaliscie pol-produkt jak zawsze i jeszcze cierpia przez was piece.. obecna generacja pelna geba hue hue..
Cytat: blacharnia
Ja jestem jak najbardziej za wypuszczaniem gier na wszystkie platformy tylko niech na siłę nie równają jakości do najsłabszej. Znowu konsole będą hamowały postęp w grafice...
Cytat: blacharnia
I prawidłowo. Wszystko przez konsole... Sony i Microsoft nie dopuszczą, by na ich świeżutkich konsolach była wyraźnie gorsza grafa niż na PC. Co dopiero je wypuścili, a już miałby tak odstawać? Zapłacą każde pieniądze, by nadal "udawać" że grafika na konsolach może być taka jak na PC. To jest biznes. Tu nie ma sentymentów typu "Wiedźmin jest rdzenie pctowy"
Cytat: blacharnia
Jak powiedziałem tutaj o tym na teście grafik to mnie błotem obrzucili, a to było OCZYWISTE, wystarczy pomyśleć a nie klapki na oczy.
Przyszli panowie z Ms i Sony z walizką kasy i po sprawie, nie może wyglądać za dobrze. Zostaje liczyć na mody jak przy WatchDogs.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7774 dnia: Maja 21, 2015, 21:37:28 pm »
To ci mityczni "normalni pecetowcy" z baśni kerta pisali? Chciałbym kiedyś chociaż jednego zobaczyć, bo na razie jest tyle dowodów na ich istnienie co na isnienie jednorożców. Co zabawniejsze - artykuł o tym że Wiedźmin 3 bez konsol by nie powstał nazwali tak:

http://www.wykop.pl/link/2559003/stalo-sie-cd-projekt-red-przyznal-sie-do-downgrade-u-grafiki-wiedzmina-3/

Cytuj
Stało się. CD Projekt RED przyznał się do downgrade'u grafiki Wiedźmina 3! Przyczyna - multiplaformowość, konsole i związane z tym pieniądze.
+413

Moderatornia ładnie komentarze przerzedziła bo jeszcze przed chwilą był wpis "normalnego pecetowca" o tym że wszystkich graczy konsolowych trzeba pomordować w obozach to każda gra będzie fotorealistyczna, mający prawie 358 plusów danych przez innych "normalnych pecetowców".  :lol: Ale przecież PCMR to jakaś mniejszość, praktycznie nieistniejąca :lol:

Propsy też dla "normalnych pecetowców redaktorów" z gry-online.pl, którzy tłumacząc wywiad jakoś pominęli najwazniejsze zdanie: "If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is" - pewnie przez przypadek :lol:

« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2015, 21:39:10 pm wysłana przez el becetol »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7775 dnia: Maja 21, 2015, 23:45:49 pm »
Od dawien dawna wiadomo, że biznes growy kręci się wokól konsol bo tutaj jest kasa. Gdyby nie było konsol, gralibyśmy co najwyżej w przeglądarkowe gierki we flashu, albo mmo 10-letniej dawności. Piractwo i rozbieżność sprzętowa nie pozwoliłaby na robienie produkcji AAA ze względu na potencjalne niskie sprzedaże. Nie widzę sensu wchodzenia w dyskusje na ten temat z zagorzałymi fanami PC.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7776 dnia: Maja 22, 2015, 02:24:59 am »
Cytuj
Bo tak obserwuje że wraz z konsolowieniem, do gier dochodzi mnóstwo niepotrzebnych bajerów: Cut sceny, animowane menu, rozbudowane dialogi. I może z tego powodu rosną koszty,
Jak odpaliłem tego wiedźmina to przez pierwsze pół godziny gry trzeba było nap!%@$%@ać ciągle po spacji żeby przewinąć tonę cut-scenek, na które poszły setki godzin pracy ludzi.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7777 dnia: Maja 22, 2015, 08:26:07 am »
Cytuj
Bo tak obserwuje że wraz z konsolowieniem, do gier dochodzi mnóstwo niepotrzebnych bajerów: Cut sceny, animowane menu, rozbudowane dialogi. I może z tego powodu rosną koszty,
Jak odpaliłem tego wiedźmina to przez pierwsze pół godziny gry trzeba było nap!%@$%@ać ciągle po spacji żeby przewinąć tonę cut-scenek, na które poszły setki godzin pracy ludzi.

O ja je**e... Największe zalety gier by wyje**li na potrzeby surowego gameplay'a i to pewnie w rzucie izometryczym i grafice 2D glorius 4k i 60fps :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7778 dnia: Maja 22, 2015, 08:57:24 am »




Na skrinie tego nie widać, ale stałe 40 klatek jest.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7779 dnia: Maja 22, 2015, 10:27:09 am »
Cytuj
Bo tak obserwuje że wraz z konsolowieniem, do gier dochodzi mnóstwo niepotrzebnych bajerów: Cut sceny, animowane menu, rozbudowane dialogi. I może z tego powodu rosną koszty,
Jak odpaliłem tego wiedźmina to przez pierwsze pół godziny gry trzeba było nap!%@$%@ać ciągle po spacji żeby przewinąć tonę cut-scenek, na które poszły setki godzin pracy ludzi.
:lol: :lol: :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7780 dnia: Maja 22, 2015, 10:44:14 am »
Przecież to nie jest osobna opinia - PCMR walczy z "cinematic experience", dialogi najchętniej by przewijali itp. Ideałem gry to dla nich Dota2, LoL, Counter Strike - tylko napierdalanie bez myślenia i cienia fabuły, nie bez powodu te gry są najpopularniejsze na PC.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7781 dnia: Maja 22, 2015, 11:35:53 am »
Cytuj
Bo tak obserwuje że wraz z konsolowieniem, do gier dochodzi mnóstwo niepotrzebnych bajerów: Cut sceny, animowane menu, rozbudowane dialogi. I może z tego powodu rosną koszty,
Jak odpaliłem tego wiedźmina to przez pierwsze pół godziny gry trzeba było nap!%@$%@ać ciągle po spacji żeby przewinąć tonę cut-scenek, na które poszły setki godzin pracy ludzi.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7782 dnia: Maja 22, 2015, 11:36:20 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/HjRYzO7Mm48?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

20fps

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7783 dnia: Maja 22, 2015, 11:38:49 am »
Tymi drzewami nieco za szybko smaga wiatr.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7784 dnia: Maja 22, 2015, 11:56:35 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7785 dnia: Maja 22, 2015, 11:59:37 am »


wpis też myślałem, że są przesadzone te drzewa, ale jak zagrałem uznałem, że jest dobrze :) W tej pierwszej miejscówce mamy ogromne pola i połacie terenu u nas w Polsce bardzo często ostro wieje w takich miejscach i drzewa zachowują się podobnie ;) Jak w dużym mieście to zobaczę to będzie gorzej ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7786 dnia: Maja 22, 2015, 12:58:37 pm »
Nie no Sylwan ma rację, też uważam, że możnaby było ciutkę więcej "ciężaru" dać tym drzewom i lekko spowolnić ich ruchy na wietrze.
Ale to szczegół. (Pewno dałoby radę zmienić to 2 wpisami w configu efektu)

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7787 dnia: Maja 22, 2015, 14:24:59 pm »


Cała prawda o M$

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7788 dnia: Maja 22, 2015, 14:37:50 pm »
 :lol: mądra żona, to jednak skarb :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7789 dnia: Maja 22, 2015, 14:38:24 pm »
 :lol: :lol: :lol:

Chyba lepsze niz yoda zyd :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7790 dnia: Maja 22, 2015, 20:51:59 pm »



Jedna z powyższych gier nie jest ograniczana komputerkami. :

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7791 dnia: Maja 23, 2015, 11:12:44 am »
A druga jest fajna :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7792 dnia: Maja 23, 2015, 13:31:43 pm »


Komputrowcy wreszcie mogą grać na maks swoich możliwości, to może w końcu przestana mordować ludzi.
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2015, 13:33:39 pm wysłana przez Juras »

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7793 dnia: Maja 23, 2015, 13:39:28 pm »


Komputrowcy wreszcie mogą grać na maks swoich możliwości, to może w końcu przestana mordować ludzi.

Najśmieszniejsze że najpopularniejsza karta na Steamie i tak tego nie pociągnie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7794 dnia: Maja 24, 2015, 10:04:53 am »



Jedna z powyższych gier nie jest ograniczana komputerkami. :

Grubo. Może kiedyś ta RC wersja Wiedźmina zostanie porządnie załatana, i będzie wyglądać podobnie :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7795 dnia: Maja 24, 2015, 10:08:33 am »
:lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7796 dnia: Maja 24, 2015, 12:02:03 pm »
Toż to gryf w Devil May Cy na PS2 był lepiej zrobiony, a o stworach np. w dragon dogma to nawet nie wspomnę.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7797 dnia: Maja 25, 2015, 15:15:56 pm »
WiiU takie wspaniałe :lol:

http://www.gram.pl/news/2015/05/25/project-cars-na-wii-u-ma-problem-z-wydajnoscia-gra-moze-poczekac-na-nastepce-konsoli.shtml

Project Cars nie są wstanie skroić pod 30 klatek :lol:
Mogli się w sumie zastanowić 10 razy zanim ogłosili ten tytuł na WiiU ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7798 dnia: Maja 25, 2015, 15:38:57 pm »
 :lol:

Ograniczyli by ilosc samochodow do 20 i nie widze problemu.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #7799 dnia: Maja 25, 2015, 15:51:21 pm »
Gówniana konsola trafiła na gównianego developera i są efekty. Mam nadzieję, że już na E3 Kaz pokaże, jak powinny wyglądać wyścigi nowej generacji.