Autor Wątek: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny  (Przeczytany 1074438 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Linki

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2005
  • Wiadomości: 499
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2840 dnia: Czerwca 19, 2006, 12:19:57 pm »
Normalnie, biore CDA z 2001 czy nawet 2002 roku i widze pisemko robione przez miłóśników gier, recki wg. mnie trzymały o wiele wyższy poziom. Nawet AR fajnie sie czytało...a teraz w recęzjach nawalono grafiki, treść też jakos jest mniej bogata. Po prostu gdzieś uciekł klimat CDA, CDA które kupowałem i na które czekałem co miesiac...

z reszta walic to to temat o PS3

Edit:

W wielu przypadkach tak:) zwłaszcza edycja DVD
''...Gdy Zabraknie Miejsca W Piekle, Nieumarli Wyjdą na Ziemie..."

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2841 dnia: Czerwca 19, 2006, 17:53:14 pm »
A nad Sekwaną króluje PS3

http://www.gram.pl/news.asp?id=1939

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2843 dnia: Czerwca 19, 2006, 22:14:15 pm »
Ja już zacieram swoje kosmate łapska na myśl o graniu w takie kozaki jak MGS 4, FF XIII czy Bioshock...i szlag niech trafi mój 34-calowy telewizor nie-płaski - i tak gra będzie wyglądała zajefajnie. A do tego oczywiście dymy i żarcie. I to będzie klimat PS 3.

Wii za to będzie tworem dla ludzi świeżych, złaknionych innowacyjnych pomysłow Shigeru Miyamoto- człowieka, którego rozkminki odzwierciedlone w jego grach niejednego wręcz przyprawiły o zawrót głowy. No i do tego Wii-lot...

Taki własnie kombos jest najlepszy by wkroczyć dumnie w erę 256 bitów. Na świeżo i z ostrą grafiką. Zupełnie nie widzę tutaj miejsca dla drugiej części "nieładnego klocka" (copyright by Gulash).
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2844 dnia: Czerwca 20, 2006, 04:25:33 am »
Krill, wydasz 600$ na granie w 3 gry? Zresztą FFXIII i MGS4 nie wyjdą wcześniej niż koniec 2007/początek 2008. Jeśli ludzie nie rzucą się na PS3 to Blu-Ray przegra, co jeszcze bardziej pogorszy sytuację Sony. Nie wiem czemu nie podoba ci się X360. Na świeżo? Toż już PS2 zwana była "SequelStation", a PS3 będzie kontynuować trend zgodnie z zasadą jak najmniejszego wysiłku ze strony developerów. Jeden GoW czy MGS wiosny nie czyni. Nic nie wiadomo o online, przedstawione rozwiązania są nierealistyczne (darmowy online? a kto będzie płacił za servery do gry?), cena sztucznie napompowana przez Blu-Ray. Nie za wesoło.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2845 dnia: Czerwca 20, 2006, 08:11:58 am »
Castor ostatnio to nastawiłeś się na nie z PS3. O gry marka PLAYSTATION nigdy nie musiała się martwić (można polemizować z PSP). Kupowanie konsoli dla 2 gier często przeradza się w masę tytułów. Na sequele nie tylko cierpi PLAYSTATION. Różnica między Xboxem jest taka, iż to jest dopiero druga konsola M$. A czy każdy seguel jest zły? Liczy się gameplay, fabuła, grafika, dźwięk itp. Przyjemność z gry jest odczuwalna w wielu sequelach (choć są takie które nigdy nie powinny wychodzić).

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2846 dnia: Czerwca 20, 2006, 08:21:14 am »
Zgoda, ale zarówno MGS 4 , FF XIII jak i parę innych tytułow prezentują się wprost fenomenalnie. Sam MGS tak mnie jara, że jestem gotów wydać cala ciezko uskladaną kasę na PS 3...przecież świeży jest Blu Ray, wychylany pad (choć tutaj oczywiście Wii-lot rządzi ) czy....no dobra, nie mam zamydlonych oczu i widzę, że z PS 3 nie jest tak, jak być powinno, ale line-up tej konsoli po prostu mnie kręci.

Lubię sequele. Nie przeszkadza mi określenie "Sequelstaton", gdyż wyznaję opinię- dobry sequel nigdy nie jest zły. A jeśli to kolejna część serii, której budżet to kosmiczne ilości forsy, to ja nie tylko nie mam nic przeciwko. Wręcz przeciwnie- to mocno dziala na wyobraźnie. A jesli dodamy do tego, że kolejna część debiutuje na nowej, zdającej się być najpotężniejszą konsoli- to po prostu ja to kupuję.

A poza tym przecież mamy np wspomniany wcześniej Bioshock, Assassin's Creed czy taki Heavenly Sword. A to tylko najgrubsze ryby.

Line-up 360...hmm....nie można powiedzieć, że jest kiepski, ale oprócz HALO 3 i Lost Planet to nie przychodzi mi na myśl żadna pozycja, którą chciałbym dorwać natychmiast. Natomiast jeśli ktoś jest bogaty, to moze sobie pozwolić na PS 3 plus Wii i mieć zarówno moc jak i innowację.
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2847 dnia: Czerwca 20, 2006, 08:40:57 am »
Castor Krieg ja bez wachania wydałbym 600$ tylko po to, żeby grać tylko w MGS4  :twisted:

Czy ludzie rzucą się na PS3? Raczej na początku towar nie będzie zalegał na półkach więc można tak powiedzieć. O blu-ray się nie martw bo ten format nie może przegrać - za dużo firm go wspiera - nie tylko Sony.

Co do sequeli to musze powiedzieć że dla mnie największym sequelstation jest Wii - nowy Mario, nowy Wario, nowy Metroid, nowa Zelda, nowy Smash, nowe Mario Party - to właśnie Nintendo najbardzie bezlitośnie eksploatuje tytuły które odniosły sukces.

Na PS3 będą sequele - MGS, FF, GT, GTA (również na XO), DMC - ale ja nie mam nic przeciwko dobrym sequelom. Świeżych gier też będzie sporo - nowy projekt Naughty Dog, Assasin's Creed. Na konsole Sony zawsze był gigantyczny line-up i zawsze spory % to były nowe tytuły więc nie wiedze problemu.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2848 dnia: Czerwca 20, 2006, 09:00:26 am »
http://ps3.ign.com/articles/713/713259p1.html

Immersion potrzebowało ile? 2, 3 tygodnie aby złożyć razem rumble i gyro? Sony jest beznadziejne, przecież 90 milionów za przegranie sprawy jest śmieszną kwotą dla koncernu.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2849 dnia: Czerwca 20, 2006, 09:08:17 am »
Cytat: "Castor Krieg"
Sony jest beznadziejne


Sorry ale ja tu widze zachowanie obrażonego dziecka  :wink: . Sony powinno iść na ugode na samym początku tak jak M$- wyszliby z twarzą. Teraz jednak takie rozwiązanie było by przyznaniem się do błędu i raczej nie zostało by dobrze odebrane. Jest jeszcze druga wersja (mniej prawdopodobna)- Sony zabrało się za swój własny sposób na wibracje, który rzeczywiście kłuci się z sensorem wychylenia.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2850 dnia: Czerwca 20, 2006, 10:05:50 am »
Jeśli dobrze kojarzę, to większościowym udziałowcem Immersion jest właśnie MICROSOFT (wykupił Immersion jak sam został pozwany), także nie ma szans na jakąkolwiek ugodę czy współpracę, chodzi po prostu o nękanie SONY - to się nazywa wolna konkurencja

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2851 dnia: Czerwca 20, 2006, 10:08:27 am »
Mikromiękki ma 10% udziałów Immersion także wiele do powiedzenia nie mają. Myśle że jakby Sony chciało się z nimi dogadać to na przeszkodzie stoi tylko kasa.

Wydaje mi się że ciągle są szanse na wibracje w Dual (no)Shock 3  :wink:

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2852 dnia: Czerwca 22, 2006, 13:24:35 pm »
Fajny wywiad z twórcami Heavenly Sword, sporo porównań niektórych aspektów RSXa do Xenosa. Gra będzie prawdopodobnie chodzić w 30fps. Jak na razie gra używa Soft Shadows, MSAAx4, HDR, AF 8x + trilinear. HS używa specjalnie zrobionego na RSXie HDR.

http://psinext.e-mpire.com/index.php?categoryid=3&m_articles_articleid=599

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2853 dnia: Czerwca 22, 2006, 13:35:54 pm »
AFx8 nie jest pełnoekranowe i jest tylko na niektórych powierzchniach. Takie moje sprostowanie do Twej wypowiedzi, Ring. A już na pewno nie na podłogach, jak stwierdza w wywiadzie nAo, a przynajmniej nie w wersji z E3.

A jeśli chodzi o porównania RSX<=>Xenos, to on tak zawsze pisze na forum, że wychodzi na korzysć RSX :wink:

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2854 dnia: Czerwca 22, 2006, 13:46:48 pm »
Na pewno? Koleś wymienia powierzchnie na których stosowany jest AF i jako pierwsza idzie podłoga  :wink:  Szkoda ze na forum Ninja Theory nie mozna sie dużo dowiedzieć, unikają pytań o szczegóły techniczne :\

Edit: Ano racja, chyba ze AF na podłogach dopiero będzie, skoro w wersji na E3 nie było.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2855 dnia: Czerwca 22, 2006, 13:51:52 pm »
http://images.playsyde.com/gallery/public/3228/644_0009.jpg

Tutaj jest ilustracja tego, o co mi chodzi, ale chyba już sam to zauważyłeś.;)

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2856 dnia: Czerwca 22, 2006, 14:00:05 pm »
Potworność  :? Czyli filtrowanie anizotropowe zjada aż tyle mocy, że oni używają tego tak wybiórczo bez względu na platformę? Bo chyba nic innego nie mają na swoją obronę.

Btw, ktoś widział prototyp HS na Xboxa?:P (albo PC, ktoś tam coś wspominał) http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/1169/Heavenly-Sword-Prototype-Footage/

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2857 dnia: Czerwca 22, 2006, 14:12:07 pm »
Gra była od samiutkiego początku tworzona z myślą o next-genach. Ninja Theory chciało jako pierwsze wskoczyć do tego wagonika. Fajnie widać, jak to się wszystko rozwinęło, np. w miejsce perfidnego blooma jest prawdziwy hdr;)


A co do AF, to moja rozmowa z niejakim Ryanem z forum N+.
Cytat: "ja"
A Ryan mam jeszcze jedno pytanie. Jaka jest twoja hipoteza na temat braku filtrowania anizotropowego w wielu grach na 360? ATi coś zrąbało w Xenosie, jakieś ograniczenia przepustowości czy też po prostu to kwestia priorytetu dewelopera przy robieniu gry (tzn. na zasadzie - środki jakie mogliby poświęcić na AF poświęcają na coś innego). Na PC AF jest tani i to chyba co najmniej jedną generację GPU wstecz. W sumie część gier na PS3 na E3 też nie miała AF, ale to może być po prostu wina wczesnych wersji gier.

Ciekawi mnie Twoja odpowiedź. :)


Cytat: "Ryan"
szczerze mówiąc nie wiem co jest przyczyną, mogę się tylko domyślać (ale spokojnie, jak wyjadę za wodę to będę własne teorie weryfikował u źródeł ;) ). Generalnie filtrowanie anizotropowe stosuje się wybiórczo na niektórych obiektach, bo jest strasznie kosztowne. Żeby w ogóle się pojawiło trzeba je włączyć w potok renderowania silnika, więc jeśli AF ma niski priorytet na liście TODO* twórców - może wypaść z kolejki. (drobna dygresja: w większości przypadków teamy deweloperskie mają design document z określoną ważnością funkcjonalności, np. zakodować trawę a kwiatki jak czasu starczy; eksperymentować z kompresją i rozmiarami tekstur 6 tygodni a później dokodować AF 8 tygodni; jeśli 6 tygodni to za mało - wykroić AF i dalej mieszać z teksturami...)

AF wymaga sporej przepustowości szyny danych i to nie problem ani w PS3 ani Xbox 360. Problemem jest to, że jak dodajesz multiteksturowanie w czasie rzeczywistym z generacją fraktalnego szumu, decalsami, normal mapingiem, geomorfingiem powierzchni, modelem oświetlenia Ashikhima-Shirley'a i selektywnym bloomem, to nagle okazuje się, że nie zmieścisz się w stabilnych 60 klatkach jeśli dodasz AF. :)

Czychu** krzyknie: Xbox 360 jest za słabe! Nie, programiści mają za mało czasu na dopieszczenie kodu.

Jakoś to rozjaśnia kwestię, przynajmniej częściowo.


*do zrobienia
**miejscowy sonyboj

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2858 dnia: Czerwca 22, 2006, 14:32:09 pm »
Raczej to nie napawa optymizmem. Duży pobór mocy + mały czas na dłubanie w kodzie. Dziwi mnie tylko, że czasami w grach będzie dane zobaczyć o wiele bardziej zaawansowane rzeczy (raytracing?) a pomijają AF, który bądź co bądź, powinien znaleźć się w każdej z gier. I to do tego pewnie będa używać AF 4x/x8 kiedy na PC już jest x16 (i to chyba pełne, a nie na wybrnych obiektach, jeśli się nie mylę) Pozostaje tylko nadzieja, by AF stał się standardem w 2 lub 3 generacji gier na nextgeny.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2859 dnia: Czerwca 22, 2006, 14:35:51 pm »
Hmm... Ja sobie w każdej grze na PC włączam AF i jakoś specjalnie na wydajność to nie wpływa, także sam nie wiem  :roll:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2860 dnia: Czerwca 22, 2006, 14:38:47 pm »
Wydaje mi się, że jest to też kwestia narzekania. Zwróćcie uwagę, że w recenzjach takiego MotoGP nie pisze się, że brakuje AF - gdyby jednak w codrugiej recce obniżano notę lub dwie za grafikę za brak tego, to developerzy traktowaliby to jako priorytet przy następnej części.
Część gier jakoś to ma i radzi sobie całkiem nieźle.

PS3 ma de facto "pecetowe" GPU, więc możnaby przypuszczać, że w pecetach GPU sa wykorzystywane w mniejszym stopniu (i mają większą przepustowość), więc włączenie AF nie odbija się na wydajność tak bardzo.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2861 dnia: Czerwca 22, 2006, 15:10:09 pm »
Ale czy developerzy biorą sobie "do serca" takie recenzje?  :wink:  W przypadku PS2, większość gier cierpiała z powodu braku AA, wypominane to było w niemal każdej recenzji, a jednak dev. nie brali sobie tego za priorytet (wiadomo, PS2 nie miała sprzętowej obsługi AA, ale wiele gier zażegnało problem aliasingu, dla chcącego nic trudnego)

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2862 dnia: Czerwca 22, 2006, 15:16:26 pm »
Cytat: "Ring"
ale wiele gier zażegnało problem aliasingu, dla chcącego nic trudnego


czyli jednak przejmowali się tymi recenzjami, skoro podjęło kroki w kierunku programowego wygładzania krawędzi, co jest dosyć ksoztowną sprawą.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2863 dnia: Czerwca 22, 2006, 15:31:50 pm »
Tak, chociaż to było troche uogólnione z mojej strony, bo bardziej chodziło mi o fakt, że większość z tych "gładkich" gier pojawiła się z AA a nie zdobywała go wraz z kolejnymi częściami danego tytułu po chłodnym przyjęciu braku AA przez graczy i recenzentów :wink:

Szczerze mówiąc, nie spotkałem się chyba na PS2 z wieloma takimi przypadkami, częsciej można było zobaczyć krok wstecz, że nagle AA znika w kolejnych częsciach jak np w serii Tekken.

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2864 dnia: Czerwca 22, 2006, 16:04:14 pm »
Cytat: "Szymku"
Jeśli dobrze kojarzę, to większościowym udziałowcem Immersion jest właśnie MICROSOFT (wykupił Immersion jak sam został pozwany), także nie ma szans na jakąkolwiek ugodę czy współpracę, chodzi po prostu o nękanie SONY - to się nazywa wolna konkurencja

Tak jak powiedział Iras. 90 milionów, nie jest to mało jednak dla takiej firmy jak Sony to dużo nie jest (dla porównania, samo Nintendo wyrabia 900 milionów dolarów na czysto).
Co do MGS4... no cóż, PS3 będzie wart kupna właśnie dla MGS4, a czy coś jeszcze - to się zobaczy... może pod koniec generacji zainwestuję w PS3 dla MGS4, ale o tym trudno powiedziec - walka dopiero się zaczyna, mamy jeszcse 5 lat...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2865 dnia: Czerwca 22, 2006, 19:43:40 pm »
Cytat: "Ring"
Btw, ktoś widział prototyp HS na Xboxa?


Xelloss ma racje- to był prototyp na next-geny (pamiętam newsa z XO).

GoW na PS3?:
http://ps3.qj.net/God-of-War-PS3-Update-Rumor-Getting-Closer-To-Reality-/pg/49/aid/56673

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2866 dnia: Czerwca 22, 2006, 19:55:50 pm »
Cytat: "zielarz"
Xelloss ma racje- to był prototyp na next-geny (pamiętam newsa z XO).


Na oficjalnej stronie developera są opisane jego losy od komercyjnej klapy Kung Fu Chaos do podpisania umopwy z Sony (Tameem's Edge Diary).
http://www.ninjatheory.com/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=4&Itemid=52

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2869 dnia: Czerwca 23, 2006, 22:59:42 pm »
Fatal Inertia
Nowe screeny - http://videogamerx.gamedonga.co.kr/bbs/view.php?id=usernews&no=8406

Brzydka grafika.  :roll:

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2870 dnia: Czerwca 23, 2006, 23:40:17 pm »
Nowy screen z HS: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/713/713971/heavenly-sword-20060622044814478.jpg

Real time, potwierdzone na forum Ninja Theory.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2872 dnia: Czerwca 23, 2006, 23:56:54 pm »
Ten drugi jest z tego filmiku, już ukazał się jakiś czas temu:
http://playsyde.com/news_3011_en.html ukazuje on scenerie z gry, ale chyba nie jest w real time  :D

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2873 dnia: Czerwca 24, 2006, 08:18:22 am »
Kolejny filmik z HS:
http://playsyde.com/news_2997_en.html
stary, ale chyba nie wszyscy widzieli

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2874 dnia: Czerwca 24, 2006, 08:45:11 am »
Ja mam nadzieje że PS3 niepopełni błedów Ps2 a mam na myśli tworzenie na niej gier żeby niebyło jakiś problemów np mała ilość pamięci
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2875 dnia: Czerwca 24, 2006, 10:06:56 am »
Ciekawe- filmik, na którym gość z PSM gra w starego Warhawka i GT4 za pomocą pada z czujnikiem wychyleń z 1999 roku (ten pad posiadał wibracje  :wink: ):

http://ps3.qj.net/PS3-Motion-Sensing-Controler-Big-Deal-/pg/49/aid/56825

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2876 dnia: Czerwca 24, 2006, 10:15:33 am »
Nawet dobrze że do PS3 powrócił nasz Dual Schock a nie jakiś dziwny bumerang
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2877 dnia: Czerwca 24, 2006, 10:21:15 am »
Cytuj
Nawet dobrze że do PS3 powrócił nasz Dual Schock a nie jakiś dziwny bumerang

Raczej Dual no-Shock  :lol:

Chociaż jak Immersion pokazał Sony, że da się zrobić żyroskop + wibracje, to może się dogadają  :)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2878 dnia: Czerwca 24, 2006, 10:35:56 am »
Twórca pada z filmiku, do którego dałem linka pokazał, że można było to zrobić już w 1999 roku  :wink: .

konsolko

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 06-03-2004
  • Wiadomości: 1 326
  • Reputacja: 1
Odp: [archiwum] Playstation 3 - Temat główny
« Odpowiedź #2879 dnia: Czerwca 24, 2006, 10:53:47 am »
My Singstar, 10 screeny - http://videogamerx.gamedonga.co.kr/bbs/view.php?id=usernews&no=8422
---------------------------------------------------

PlayStation 3 kryje jeszcze jeden sekret

Na sieci pojawiła się kolejna plotka bezpośrednio związana z PlayStation 3, tym razem mówi ona o odpowiedniku EyeToy'a na PS3, który ma wykorzystywać rewolucyjną technologię.
Podobno SONY powiązane jest z izraelską firmą Prime Sense, która to odpowiada za stworzenie technologii która sprawia, że komputer stara się rozumieć głębię obrazu w sposób podobny do człowieka.

Urządzenie powstałe w Izraelu ma umiejętność widzenia, śledzenia i reagowania na ruchy poza komputerem, bez potrzeby zmieniania otoczenia (popularne jest w technologii filmowej wykorzystanie zielonej ściany), ani noszenia specjalnych uniformów (które to wykorzystywane są w sesjach motion-capture).

Wiarygodne, wewnętrzne źródło (brzmi jak reklama wody mineralnej) mówi, że SONY kryje w rękawie urządzenie wykorzystujące tą niesamowitą technologię, jednak zaprojektowane do użytku w grach.

Prawda czy fałsz? Sądząc po niektórych tech-demach wydaje się, że te pogłoski są prawdziwe, jednak lepiej poczekać na jakieś oficjalne informacje.

-------------------------------------------------------------------------

Sony prezentuje HDMI 1.3

Sony potwierdziło oficjalnie, iż droższa wersja PS3 (599 Euro) będzie wyposażona w gniazdo HDMI najnowszego standardu - 1.3. Technologię wspierają również partnerzy Sony: Hitachi, Toshiba, Panasonic oraz Philips. Nowe złącze oferuje: „dwukrotnie zwiększoną przepustowość w stosunku do wersji 1.1; Deep Color – szerszą paletę barw; nowe formaty dźwięku cyfrowego”. Głos w sprawie zabrał też Ken Kutaragi: ”Przedstawiając HDMI 1.3, z jego zwiększoną prędkością, technologią Deep Color, PS3 wyznaczy nowe standardy jakości audio-wizualnej dla najnowszych wielkoekranowych wyświetlaczy”.

Cechy HDMI 1.3:

* Prędkość transmisji: Zwiększona z 4.95 Gb / sek na 10.2 Gb / sek;

* Deep Color: Obsługa palety kolorów: 30-bit, 36-bit, 48-bit dla RGB lub YCbCr (max 24-bit w HDMI 1.1);

* Nowe mini-złącze: Specjalnie przystosowane do przenośnych urządzeń HDTV (np. kamery);

* Funkcja „Lip Sync”: Automatyczna synchronizacja dźwięku z obrazem;

* Nowe, bezstratne formaty dźwięku: Dolby TrueHD;
* DTS-HD Master.