0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.
Stawiam, że KH3 wyjdzie na Wii.
Mam nadzieję że jednak White Engine, bo gier na UE3 troche za dużo się robi
CytujMam nadzieję że jednak White Engine, bo gier na UE3 troche za dużo się robi To chyba dobrze
nie
Pro Evo 2007 to be 3 times better on PS3 than 360? (rumour)
Podobno animacją, na PS3 ma być najlepsza (60fps) i gra ma zajmować 18 GB
Takie troche naciagane te gadanie bo nie wierze ze X nie bedzie w stanie wyswietac tej gierki w 60 fps.
Jezeli jednak chodzi o te 18 gb to w takim wypadku ilosc animacji jak i sama ich jakos bedzie musiala nas zmiazdzyc.
i ze sto stadionów.
a może nawet 6 ? IDź NA CAŁOŚĆ!
Team ICO is developing not one but TWO gameshttp://www.ps3forums.com/showthread.php?t=73040
http://www.psxextreme.com/ps3-news/1164.htmlCell dużo szybszy przy obliczeniach Folding@Home od procka X360.
miej troche szacunku dla ludzi ze wsi ...
Wydajność w obliczeniacz zmiennoprzecinkowych uzyskano kosztem słabych osiągów w innych dziedzinach.
Cytat: Gość Anonimowy w Maja 16, 2007, 15:35:02 pmWydajność w obliczeniacz zmiennoprzecinkowych uzyskano kosztem słabych osiągów w innych dziedzinach.Tak, tak anonimowy...
Deweloperzy narzekają na to że to w czym Cell jest świetny stanowi jedynie 15% kodu gry.Wydajność w obliczeniacz zmiennoprzecinkowych uzyskano kosztem słabych osiągów w innych dziedzinach.
Cytat: Gość Anonimowy w Maja 16, 2007, 15:35:02 pmDeweloperzy narzekają na to że to w czym Cell jest świetny stanowi jedynie 15% kodu gry.Wydajność w obliczeniacz zmiennoprzecinkowych uzyskano kosztem słabych osiągów w innych dziedzinach.A to dziwne bo po launchowych grach na PS3, które trzymają poziom tytułów drugiej generacji na Xa jakoś nie widać tych słabych osiągów. A to dopiero początek.
Co ma pracownik Konami do SquareEnix
A to dziwne bo po launchowych grach na PS3, które trzymają poziom tytułów drugiej generacji na Xa jakoś nie widać tych słabych osiągów. A to dopiero początek.
dokladnie - to dopiero poczatek oby ps3 dalej trzymalo poziom xa bo w niektórych grach nawet z tym ciezko
zreszta gry startowe robione specjalnie pod ps3 chodzace w 30 klatkach i 720p wygladaja gorzej niz przerobione Ninja Gaiden z 1 klocka na szybkiego (bez wsparcia sony)czy to nie smieszne
Sony's Game division recorded a JPY 232.3 billion (EUR 1.4 bn) loss, primarily due to selling the PS3 lower than the manufacturing price, as well as the associated costs of the worldwide launch.
Sony also suffered its biggest quarterly loss for four years for the period from January to March 2007, with a net loss of JPY 67.6 billion (EUR 413m).