Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 361416 razy)

0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #640 dnia: Września 23, 2013, 12:29:03 pm »
Śmiejecie się z Deep Down Jurasa, a jak wasz ulubiony tytułek ssie pałkę w postaci braku cieni z siatek to jest wszystko ok :lol: Do GTA 5 to temu MGS daleko.
A to będzie f2p też?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #641 dnia: Września 23, 2013, 15:55:27 pm »
Na moje oko brakuje 3,56% do gta5

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #642 dnia: Września 23, 2013, 16:09:04 pm »





Mówcie co chcecie, ale jak na PS4 wygląda to bardzo biednie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #643 dnia: Września 23, 2013, 16:18:40 pm »
Jakbyś nie napisał o platformie, pomyślałbym, że to wersja current-gen.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #644 dnia: Września 23, 2013, 17:34:26 pm »
Właśnie chciałem pisać, że ładnie Rockstar z Kojimą cisną PS3 na koniec generacji. Cross-genowe zabijanie nowej konsoli.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #645 dnia: Września 23, 2013, 18:03:24 pm »
No na trailerze z E3 mi się to w ch** bardziej podobało.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 992
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #646 dnia: Września 23, 2013, 18:53:26 pm »
kur**... przecież to ten sam filmik co niby PS4 demo... jakieś fejki wrzucacie i później narzekanie, że siatka nie rzuca cienia na nextgenie...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #647 dnia: Września 23, 2013, 19:59:49 pm »
A nie mówiłem, że graficznie i wogóle to ta generacja. Oby tylko rzeczywiście była różnica w rozdzielczości i płynności animacji, bo jeszcze się okaże co innego i np. na PS3 dostaniemy kupę wizualną.

« Ostatnia zmiana: Września 23, 2013, 22:12:21 pm wysłana przez Kyokushinman »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #648 dnia: Września 24, 2013, 07:53:05 am »
Kupy na pewno nie będzie, bo nawet MGS4 tak bardzo się nie zestarzał, a może być tylko lepiej. Ale faktem jest, że wygląd next genowej wersji nie powala. A powinien.
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #649 dnia: Września 25, 2013, 00:01:59 am »
http://metalgearsolid.nl/?p=9830
Cytuj
The map size of Ground Zeroes in Metal Gear Solid V will be about 1/300 the size of the area found in The Phantom Pain section.

Kojima has said before the areas in The Phantom Pain will be much larger, with Ground Zeroes serving as a prologue to give players a chance to adapt to the new open world aspect of the game. But this seems to suggest the areas will not only be larger, they will actually be huge. It is unclear wether Kojima is talking about individual areas here, or all locations added together.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #650 dnia: Września 25, 2013, 00:06:19 am »
Wiadomo, jak GZ będzie sprzedawany? Osobno jakoś? Wcześniej?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #651 dnia: Września 25, 2013, 00:28:20 am »
Nie wiadomo nic pewnego, ale najprawdopodobniej będzie to po prostu prolog Phantom Pain.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #652 dnia: Września 25, 2013, 07:28:42 am »
Kojima popatrzył na słupki, wykresiki i uczy się od Polyphony - MGS 5 Prologue :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #653 dnia: Września 25, 2013, 08:42:33 am »
Może nas troluje gameplyami z next genów, a tak naprawdę GZ będzie na current gen a reszta next 8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #654 dnia: Września 25, 2013, 08:55:38 am »
Intro i direct feedy.








wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #655 dnia: Września 25, 2013, 09:33:00 am »
Ja tam nie będe przy tej grze lizał tekstur i patrzył jak słonce wschodzi i oczekiwał aż siatka bedzie rzucać cień :lol:
Ta gra ma mieć fabułe jak na ta gre przystało i epickie walki z bosami ,a i jak na mojej twarzy pojawią sie emocje  i mnie jakaś scena wzruszy  ...to będzie to na co czekam.
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2013, 09:38:06 am wysłana przez wsciekly_blondyn »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #656 dnia: Września 25, 2013, 09:35:55 am »
Ta gra ma mieć fabułe jak na ta gre przystało i epickie walki z bosami ,a i jak upuszcze kilka łez ...to będzie to na co czekam.
PLUS ściekły blondynie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #657 dnia: Września 25, 2013, 10:16:10 am »
Oczywiście, ze nie chodzi tylko o grafikę, tym bardziej, że MGS ją ma i to zawsze na wysokim poziomie. W przypadku pokazu na TGS widać, że cutscenka wygląda lepiej niż rozgrywka, ale różnice są przede wszystkim w kontraście. Gameplay ma inny kontrast niż cutscenka, przez co wypada płasko. Brak jest wyraźnych cieni, przede wszystkim czerni. Przecież to jest noc. Już samo podkręcenie parametrów zaowocowało by niezłym efektem. Wyeksponowanie cieni to jedno, drugą ważną sprawą jest brak AO - wszystko wydaje się fruwać w powietrzu, a skały zdają się być płaską teksturą. Gdyby to podciągnąć, MGSV pomimo, że tworzony na obecne platformy na pewno da radę. Mają fajne tekstury, normalki, przede wszystkim niezłe materiały. Brakuje geometrii, czy paru efektów (flara przydałoby się poprawić), ale są to raczej pierdoły. Gdyby olali PS3 i X360 to pewnie byłoby lepiej, ale ok, teraz będzie dużo takich gier. Szkoda jednak, że nie mają lepszych assetów, które wykorzystaliby na next-genach.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 992
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #658 dnia: Września 25, 2013, 11:22:06 am »
Intro i direct feedy.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Graficznie to fakt, że za słabo jak na nextgeny. Na obecną generację wygląda to genialnie, chociaż nie wiadomo jeszcze czy nowy MGS na PS3 nie uraczy nas jakąś nieciekawą rozdziałką.

Co mi się nie spodobało, to niektóre dźwięki i animacje. Z dźwięków szczególnie nie pododobały mi się odgłosy spadających kamieni z początku intra i odgłosy wydawane przez samochód. Sztucznie i nienaturalnie, w przypadku samochodu mamy pisk opon przy najmniejszym ruchu, silnik wyje, jakby Snake piłował auto na pierwszym biegu jadąc 30 km/h...

Z animacji słabo wygląda animacja skoku, odniosłem wrażenie że Snake przeskakuje z rozbiegu z jednej strony urwiska, na drugą...a zeskakiwał z 1,5m skałki. Nieszczęsny samochód nie tylko źle brzmi ale i strasznie sztucznie się porusza. Wygląda to sztywno i mało dynamicznie. Zdecydowanie do poprawy. Przeciwnicy dziwnie reagują na postrzały i wybuchy w pobliżu.

Co na mnie zrobiło dobre wrażenie, to animacje walki wręcz  :o zajebiście to wygląda, widać również usprawnione animacje CQC.
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2013, 11:25:44 am wysłana przez andryush »

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #659 dnia: Września 25, 2013, 11:49:55 am »
Ja tam nie będe przy tej grze lizał tekstur i patrzył jak słonce wschodzi i oczekiwał aż siatka bedzie rzucać cień :lol:
Ta gra ma mieć fabułe jak na ta gre przystało i epickie walki z bosami ,a i jak na mojej twarzy pojawią sie emocje  i mnie jakaś scena wzruszy  ...to będzie to na co czekam.

Zapomnij, prędzej The Last Guardian doprowadzi cię do takiego stanu, ale to pewnie jeszcze nie prędko.   :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #660 dnia: Września 25, 2013, 11:51:48 am »
Że MGS nie potrafi wzruszyć?

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #661 dnia: Września 25, 2013, 11:59:13 am »
Oj winduś potrafi, wiem to po kuzynie, ale nie sądzę by ta odsłona wyciskała z nas ostatnie soki. Ja się jedynie wzruszyłem na Chrono Crossie, ICO/SOTC i Metroid Prime. 
Ograłem Metale, ale żebym beczał jak dziecko, to nie. :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #662 dnia: Września 25, 2013, 12:04:16 pm »
Ja na SOTC tez jak dziecko nie ryczałem, bo nie o tym mówię. Ale są w MGS'ach momenty które naprawdę robią i po samych trailerach stwierdzam, że ta utrzyma poziom, a kto wie czy nie będzie lepiej. Nie wiem skąd pomysł, że nagle ta odsłona będzie pod tym względem słabsza.

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #663 dnia: Września 25, 2013, 12:07:51 pm »
Z mojego punktu widzenia.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #664 dnia: Września 25, 2013, 12:12:05 pm »
Argumenty?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #665 dnia: Września 25, 2013, 12:19:36 pm »
Filmiku przed końcową bitką w MGS4 nic nie przebije. Wiadomo, płaczu nie ma, ale ciarki z pleców nie schodzą przez dłuższy czas.

Na takie emocje liczę w piątce.

W sumie już w trailerze z E3 jest kilka takich momentów, które odpowiednio zmontowane i z doba muzą mogą dać radę.
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2013, 12:21:32 pm wysłana przez tytacz »

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #666 dnia: Września 25, 2013, 12:25:43 pm »
Nie będę walić spoilerami, bo nie o to tutaj chodzi. Rzecz w tym, że Metal do czwartej części szedł po samej linii fabularnej, te gry były krótko mówiąc ujednolicone, zawarte w 'jednym'. Nie mieliśmy otwartego świata jak teraz, gdzie trzeba będzie w jednym z questów podetrzeć pupe jakiemuś strażnikowi. Owszem MGS wiąże się z emocjami, ta seria ma ogromny klimat, ale ja jakimś mega fanem Snake'a to nie jestem, i może w tym tkwi moja neutralność do tej serii, że ani mnie Metal nie ziębi, ani nie gryzie. Niech sobie wychodzą kolejne części, wszak to gruba kasa dla Konami..

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #667 dnia: Września 25, 2013, 12:28:46 pm »
Nie będę walić spoilerami, bo nie o to tutaj chodzi.

Jest specjalna opcja do ukrywania.

Rzecz w tym, że Metal do czwartej części szedł po samej linii fabularnej, te gry były krótko mówiąc ujednolicone, zawarte w 'jednym'.

Tutaj to nie do końca rozumiem o co Ci chodzi.

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #668 dnia: Września 25, 2013, 12:34:18 pm »
Nie były nastawione tak bardzo na otwarty świat, można by rzec że trzymały się idei jedynki i nie rób mnie w konia że nie rozumiesz? ;)

Ale ciesze się, że ten Metal będzie sandboxem, naprawdę! :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #669 dnia: Września 25, 2013, 12:35:24 pm »
No ale czemu to niby w czymkolwiek przeszkadza? Gram właśnie w GTA V które jest definicją sandboxa a filmowością i "epickością" potrafi urywać jaja.

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #670 dnia: Września 25, 2013, 12:41:23 pm »
Rozumie cie, ale bardziej wole coś na wzór rozgrywki z Manhunta, jeżeli chodzi o Rockstar.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #671 dnia: Września 25, 2013, 12:42:51 pm »
Ale nie mówimy o R* tylko o wzruszających momentach w MGS'ie i tym, że moim zdaniem sandbox w tym nie przeszkadza.

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #672 dnia: Września 25, 2013, 12:46:49 pm »
Kwestia gustu. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #673 dnia: Września 25, 2013, 12:47:55 pm »
No właśnie nie. Ale whatever.

iko

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #674 dnia: Września 25, 2013, 12:49:27 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #675 dnia: Września 25, 2013, 12:55:44 pm »
W moim odczuciu sandbox nie dostarczy takich wrażeń "filmowości", "epickości", czy jak to inaczej nazwać, jak prowadzone po ścieżce/szynach idealnie przewidzianych i zamierzonych przez twórców zdarzeń w grze. Nawiązując nawet do GTA - co z tego, że przed chwilą zobaczyliśmy coś, co sprzedaje nam strzał w pysk, skoro zaraz zaczniemy robić tysiąc innych rzeczy, wrażenie się rozmyje i przy podejściu do kolejnej misji będziemy mieli obniżone tętno. W gierkach prowadzonych liniowo twórcy mogą nas non stop trzymać za przysłowiowe jaja i tutaj nie ma pod tym względem żadnych wątpliwości. Można pod to też podpiąć znienawidzone gdzieniegdzie skrypty.
« Ostatnia zmiana: Września 25, 2013, 12:57:54 pm wysłana przez Kert »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #676 dnia: Września 25, 2013, 14:04:35 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #677 dnia: Września 25, 2013, 16:47:00 pm »
Ale ciesze się, że ten Metal będzie sandboxem, naprawdę! :)
Ja też, bo dzięki temu pokaże innym sandboxom co to jest prawdziwa grywalność.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 992
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #678 dnia: Września 25, 2013, 16:50:38 pm »
Ale przecież było mówione, że to nie będzie taki typowy sandbox i że będą loadingi między lokacjami...

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #679 dnia: Września 25, 2013, 21:01:08 pm »
Przy końcówce MGS3, siedziałem z godzinę wlepiony w tv i nie wiedziałem co się właśnie kuźwa stało. Najpiękniejszy mój moment w historii gier. I niech mi to spedalone dziecko nintendo Mateone nie pierdoli, że Metal nie daje rady jeśli chodzi o wzruszenia.