Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 365834 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #840 dnia: Stycznia 29, 2014, 09:52:45 am »
Nie kłóć się z krytykiem.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #841 dnia: Stycznia 29, 2014, 10:02:05 am »
To nie kwestia samej fizyki, choć ta naturalnie też musi być liczona. Ba, aby było idealnie to powinna być liczona po face'ach, dla każdego obiektu, podłoża, ściany, itp. Dodatkowo wszystkie animacje musiałyby, w pewnym sensie, być żywe, oddziaływać na otoczenie w czasie rzeczywistym. Pamiętajmy, że wciąż tkwimy w rozwiązaniach, które opierają się na wypalaniu, przeliczaniu danych, animacjach zrobionych z ręki - na rzeczach, które nie dzieją się w czasie rzeczywistym. Dopiero zaczynają wykorzystywać faktycznie fizykę w grach, z różnym skutkiem. Jeszcze bardzo daleka droga przed branżą, jeśli idzie o koniec z przenikaniem obiektów. Można jedynie korygować to ręcznie, ale to robota głupiego i mało kto się tym przejmuje.
Ja wiem, że to jest bardzo trudne, ale już chyba pora coś z tym zrobić w mniejszym lub większym stopniu.

Nie kłóć się z krytykiem.
Zielarz sie ze mną nie kłóci tylko tłumaczy całkiem sensownie. Oby takich osób więcej na tym forum.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #842 dnia: Stycznia 29, 2014, 10:06:20 am »
Tłumaczy sensownie, ale ty i tak wiesz lepiej. Zbyteczna rozmowa z tobą jest i tyle.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #843 dnia: Stycznia 29, 2014, 10:08:39 am »
Ja wiem, że to jest bardzo trudne, ale już chyba pora coś z tym zrobić w mniejszym lub większym stopniu.

No właśnie nie opłaca się na razie tego ruszać (być może poprawa nadejdzie wraz ze zmianą sposobu wyświetlania grafiki - czyli możliwe, że ze zmianą wszystkiego, co jest nam obecnie znane), poza tym ludzi, którzy pracują przy grach nie mają z tym problemu/mało to ich obchodzi. To gracze analizując każdy screen i trailer czepiają się o przenikanie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #844 dnia: Stycznia 29, 2014, 10:15:00 am »
poza tym ludzi, którzy pracują przy grach nie mają z tym problemu/mało to ich obchodzi. To gracze analizując każdy screen i trailer czepiają się o przenikanie.
Jeśli dev nie widzi/nie zwraca uwagi na magazynek w plecach bohatera na pierwszym planie, to co najmniej dziwne podejście ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #845 dnia: Stycznia 29, 2014, 10:17:54 am »
Myślę, że Zielarz mówi raczej o pomniejszym przenikaniu a nie o takim rażącym jak to w the order ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #846 dnia: Stycznia 29, 2014, 10:24:02 am »
poza tym ludzi, którzy pracują przy grach nie mają z tym problemu/mało to ich obchodzi. To gracze analizując każdy screen i trailer czepiają się o przenikanie.
Jeśli dev nie widzi/nie zwraca uwagi na magazynek w plecach bohatera na pierwszym planie, to co najmniej dziwne podejście ;)

To jest raczej duża rzecz i do poprawy, choć jak się przyglądałem reakcjom to pisaliście o tym głównie Wy, tutaj na forum. Po innych za bardzo nie chodzę, gdzieś tam rzuciłem okiem, ale zakładam, że pewnie trochę osób na to narzekało. Wśród dev'ów jednak ani jeden chyba o tym nie wspomniał. To jednak pokazuje różnicę. Druga sprawa, że w rodzimych produkcjach doszukują się nawet jednego pixela, który źle wygląda ;).

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #847 dnia: Lutego 02, 2014, 14:47:35 pm »
Stand na smarkfon

Specjalna wersja okladki od Yojiego Shinkawy

http://www.metalgearinformer.com/?p=12168

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #848 dnia: Lutego 04, 2014, 22:40:41 pm »
Okładka marcowego Game Informera:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/02/04/march-cover-revealed-2014-3151321.aspx



Cytuj
Game Informer’s three-part cover story is divided into sections focusing on the history and future of Kojima, Ground Zeroes, and The Phantom Pain. We had four hours of exclusive hands-on time with Ground Zeroes, which we used to play through the main mission and experiment with extra modes. For The Phantom Pain, we have new details straight from Kojima and a host of gorgeous new screenshots showing off Kojima Productions' Fox Engine. Our massive 20-page Metal Gear blowout is the perfect way to get ready for Ground Zeroes’ March 18 release on PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, and Xbox 360, as well as learn what to look forward to with The Phantom Pain.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #849 dnia: Lutego 04, 2014, 23:21:19 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #850 dnia: Lutego 04, 2014, 23:22:25 pm »
Kupujcie fani, kupujcie, bo tak tanio!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #851 dnia: Lutego 04, 2014, 23:32:52 pm »
Dwa razy więcej niż przewidywałem - CZAD! Z drugiej strony pewnie razem z filmikami i grane przez nooba...

Emblemat Big Boss = ukończyć grę z czasem poniżej 15 minut ;

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #852 dnia: Lutego 04, 2014, 23:35:31 pm »
Kupujcie fani, kupujcie, bo tak tanio!
Niech się pocałuje żółtek w piz**. Gwałt na MGS i powoli wracam do mojego stanowiska, że trzeba dać tej serii spokój, bo Kojimie odpierdala.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #853 dnia: Lutego 04, 2014, 23:59:39 pm »
Niestety tego się spodziewałem... Coś takiego powinno być w cenie $10-15. Ok, poważnie zaczynam się zastanawiać czy jednak nie spasować. Nie warto. To ja może zacznę przyjmować zamówienia na wersję ze Stanów ;P.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #854 dnia: Lutego 05, 2014, 00:00:53 am »
Stwierdzam fakt. Bedzie w plusie jeszcze w tym roku i to na PS4.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #855 dnia: Lutego 05, 2014, 00:30:37 am »
Ciekawią mnie trofea...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #856 dnia: Lutego 05, 2014, 07:55:00 am »
Śmieszkowo.

Ciekawe jaki jest % udziału w tym, Konami i samego Kojimy? :mad:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #857 dnia: Lutego 05, 2014, 09:05:38 am »
Ciekawią mnie trofea...

Tzn? Ogółem wyciekły jakiś czas temu, jest 15, z nich znana jest liczba side-opsów. Pewnie za wszystkie będzie złoty puchar.

Mi nie opadło po wiadomości o 2h na misję fabularną, jest to Kojimowy standard z MGS 2 i MGS 3. Jeśli side opsy będą się rozgrywały w różnych lokacjach, extra opsów będzie sporo, a świat będzie choćby w połowie tak interaktywny jak na Tankerze, którego przechodzi się mniej więcej tak długo (2h) to dla mnie i tak będzie warto. O ile nie wyjdzie Kojiemu gameplayowy koszmarek jak w MGS4, gdzie walczący ze sobą żołnierze uniemożliwiali swobodną zabawę.

Jak się zastanowić dema MGSów od zawsze dawały się nieźle wyżyć. Na psx choć było na 15 min gry grałem całymi godzinami i wielokrotnie, dopóki nie dorwałem pełnej wersji (jeden z niewielu tytułów które kupiłem na premierę). Na psp gdzie konsola podliczała czas przy graniu na obu wersjach (jap i eu) nabiłem w sumie prawie 20h. Zawsze wydawało mi się, że nie opłacało się Zone of Enders dla dema MGS2, ale teraz powiedziałbym że warto by mi było, na pewno bawiłbym się rewelacyjnie. Zresztą, czy MGS3 i 4 też nie miały gdzieś dema jako dodatku? Coś mi się Castlevania kojarzy.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #858 dnia: Lutego 05, 2014, 09:15:05 am »
MGS 3 miał koszmar z demkiem jakiegoś slaszera, ale to nie byla Castlevania.

I płaćcie po prawie 200 zeta za 2h zabawy, to bedziecie dostawac gry w odcinkach po 2 stówki każda. Bojkot to jedyne rozwiązanie tego co żółtek tym razem wymyślił.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #859 dnia: Lutego 05, 2014, 09:17:32 am »
Dokładnie tego sie spodziwałem, że będzie tak krótko, ale to i tak dłużej nie wstępne misje do dwójki czy trójki.
Nie martwcie się być może ogram to dużo wcześniej to napisze czy warto, no ale to wstęp do giery dekady także musi dać rade.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #860 dnia: Lutego 05, 2014, 09:20:33 am »
Nie martwcie się być może ogram to dużo wcześniej to napisze czy warto, no ale to wstęp do giery dekady także musi dać rade.

Won piracie.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #861 dnia: Lutego 05, 2014, 09:23:17 am »
I płaćcie po prawie 200 zeta za 2h zabawy

Jak napisałem wyżej, to prawie na pewno nie będzie 2h, fani MGSów na pewno będą się bawić dużo dłużej. Tylko jak długo? Nie-fani tymczasem jak najbardziej nie powinni tego kupować, nie są targetem.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #862 dnia: Lutego 05, 2014, 09:27:12 am »
I płaćcie po prawie 200 zeta za 2h zabawy
Tylko jak długo?
Kilkadziesiąt razy trzeba będzie przejść :).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #863 dnia: Lutego 05, 2014, 09:36:41 am »
I płaćcie po prawie 200 zeta za 2h zabawy

Jak napisałem wyżej, to prawie na pewno nie będzie 2h, fani MGSów na pewno będą się bawić dużo dłużej. Tylko jak długo? Nie-fani tymczasem jak najbardziej nie powinni tego kupować, nie są targetem.
Kampania wystarcza na 2h. Fabuła. To jest skandal czy się jest fanem czy nie. Jakby to kosztowało ~40 zł ok. Ale nie za tą cenę.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #864 dnia: Lutego 05, 2014, 09:44:54 am »
Cyfrowa wersja na PS3 79zł także nie jest źle. Dla mnie jako fana te 2h zupełnie wystarczą bo i tak z gierą będe w stanie spędzić dużo więcej niż z niektórymi dobrymi pełnymi tytułami.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #865 dnia: Lutego 05, 2014, 09:50:52 am »
I płaćcie po prawie 200 zeta za 2h zabawy

Jak napisałem wyżej, to prawie na pewno nie będzie 2h, fani MGSów na pewno będą się bawić dużo dłużej. Tylko jak długo? Nie-fani tymczasem jak najbardziej nie powinni tego kupować, nie są targetem.
Kampania wystarcza na 2h. Fabuła. To jest skandal czy się jest fanem czy nie. Jakby to kosztowało ~40 zł ok. Ale nie za tą cenę.

Na tej zasadzie gdzieś tu był filmik, że Morrowind starcza na 4 minuty (jak olewamy zawartość poboczną na całego, to czemu nie). A zawartość poboczna na pewno jest, pewnie spora, nie wiemy, mamy linijkę tekstu że fabuła na 2h bo prolog. Zupełnie jak we wszystkich innych częściach. Szok :wink: No i te 200 zł? Ja pamiętam coś o 20$. Za ZoE dla dema MGS2 trzeba było zapłacić więcej (a to nawet nie był cały tanker!) - imho jak ktoś wydał, to nie żałował, teraz też tych 20$ pewnie taki typ żałował nie będzie. To prolog, podkreślane jest to na każdym kroku. Chcesz fulla za 200 zł (z prologiem!) poczekaj pół roku. Tyle.

Po prostu teksty typu
Niech się pocałuje żółtek w piz**. Gwałt na MGS i powoli wracam do mojego stanowiska, że trzeba dać tej serii spokój, bo Kojimie odpierdala.
są imho dziwnie mocne biorąc pod uwagę że praktycznie nie dowiedzieliśmy się niczego nowego, co najwyżej potwierdziły się domysły. Wszystko wiedzieliśmy a tu panika jak by Koji powidział, że już więcej gry na więcej niż na 3h nie wypuści a jednocześnie podnosi ceny gier o 300%, przechodzi na model f2p i dystrybucja odcinkowa. Przesada.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2014, 09:58:15 am wysłana przez Xell »
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #866 dnia: Lutego 05, 2014, 09:55:18 am »
Obawiem sie, że chyba nawet wiecej niz pół roku może nawet 1,5 trzeba będzie czekać.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #867 dnia: Lutego 05, 2014, 10:03:51 am »
Obstawiam, że szybko cena wersji na PS4 spadnie do stówki.:troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #868 dnia: Lutego 05, 2014, 10:05:50 am »
Z takim podejściem to kupujcie sobie już wazelinę, bo wydawczy poczują, że można bezkarnie dymać. Pozdrawiam.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #869 dnia: Lutego 05, 2014, 10:13:05 am »
Ja jestem ciekawy czy jak wyjdzie pełna piątka czy sprzeda się teraz w ponad 20 milionów z racji tego, że wychodzi na 4 platformy. Życze jak najlepszej sprzedaży MGSa bo to skłoni firme do szybkiej pracy nad nastepną częścią. Z ceną za prolog Konami trochę przesadziło, no ale co poradzić, że złoty ostatnio traci na wartości.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #870 dnia: Lutego 05, 2014, 11:16:03 am »
Jak się zastanowić dema MGSów od zawsze dawały się nieźle wyżyć. Na psx choć było na 15 min gry grałem całymi godzinami i wielokrotnie, dopóki nie dorwałem pełnej wersji (jeden z niewielu tytułów które kupiłem na premierę
Tylko te dema nie kosztowały ponad 100zł. Demo w ZoE to..no właśnie był dodatek do gry.

Z zakupem poczekam aż będą recenzje...a i tak pewnie cena spadnie szybko, więc pewnie jak już kupię to i używaną.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #871 dnia: Lutego 05, 2014, 12:27:05 pm »
Cytuj
Konami speedrunners have completed the game in five minutes.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #872 dnia: Lutego 05, 2014, 12:32:53 pm »
Cytuj
Konami speedrunners have completed the game in five minutes.
:lol:  :lol: :lol:  :cry:

Zapomnieliśmy o ważnym elemencie gier Kojimy...ile z tych 2h to cut-scenki.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #873 dnia: Lutego 05, 2014, 12:39:38 pm »
Cytuj
Konami speedrunners have completed the game in five minutes.

Mi nie opadło po wiadomości o 2h na misję fabularną, jest to Kojimowy standard z MGS 2 i MGS 3.

;

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #874 dnia: Lutego 05, 2014, 12:51:12 pm »
 
Cytuj
Konami speedrunners have completed the game in five minutes.
:D :grin: :lol: :hihi: :hahaha: :rotfl: xD

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #875 dnia: Lutego 05, 2014, 13:02:59 pm »
Bardziej interesuje mnie sam przebieg tego speedruna. Morrowinda można było przejść w 4 minuty, jest filmik na yt (zresztą Xell o tym wspominał), a "normalnie" to gra na kilkadziesiąt godzin.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 368
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #876 dnia: Lutego 05, 2014, 13:05:40 pm »
A tutaj normalnie to 2.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #877 dnia: Lutego 05, 2014, 13:11:12 pm »
To też zależy jak kto gra. Jeden będzie miał przyczajkę za każdym cornerem, badał, jak chodzą strażnicy itp., a drugi 'na jana' do przodu, bang bang i do cutscenki. Trzeba poczekać do premiery, ale nawet jeśli czas będzie w okolicach 4h, to i tak cenowa kpina z wersją na PS4.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #878 dnia: Lutego 05, 2014, 13:20:19 pm »
nawet jeśli czas będzie w okolicach 4h, to i tak cenowa kpina z wersją na PS4.
Zgadzam się.

A tutaj normalnie to 2.
Morrowind w standardowym speed-runie (nie wykorzystującym pomniejsze w grze) na www.howlongtobeat.com to nieco ponad 3 h. Dlatego jestem ciekawy.

Ale co ja tam wiem, ostatnio kupiłem Ratchet & Clank Nexus (grę na max 6 h) za stówkę :troll:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #879 dnia: Lutego 05, 2014, 14:05:37 pm »
Ja tam do bycia speedrunerem w życiu się nie poczuwam, a Tanker czy prolog w mgs3 spokojnie przejdę w 10 minut (oczywiście przewijając scenki i radio). Jak się postaram prolog mgs3 na izim spokojnie w 5. Wolałbym coś usłyszeć o pozostałych misjach, bo długość głównej części nie pozostawiała jakichś specjalnych wątpliwośći (choć przyznam, liczyłem na 4h - ale to nic jeśli do tego ogram 8h special ops i extra ops. Zresztą znając moje umiłowanie do zabawy w serii MGS faktycznie owe 2h rozciągnę przynajmniej do 4ech, podobnie jak Ryo).

Demo w ZoE to..no właśnie był dodatek do gry.

Ja bym się nie zgodził  :angel: Imho demo MGS2 podniosło sprzedaż ZoE kilkukrotnie. Ech, mizerna to gra była, nabrał mnie na nią Hideo swoim nazwiskiem (za to wersja na GBA - miód!).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.