Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 341422 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1600 dnia: Września 24, 2014, 12:24:37 pm »
I nie porównujmy pełnych gier do wersji demo :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1601 dnia: Września 25, 2014, 13:14:21 pm »
http://www.metalgearinformer.com/?p=16147
Cytuj
In an interview with Famitsu, Hideo Kojima gave some more details on the AI buddy system in Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Translations by JunkerHQ.

According to Kojima, you will be able to choose from a variety of buddies. We already know Quiet and DD the wolfdog are among them. However, Kojima mentions you have to choose carefully when taking along soldiers you’ve extracted, since they were originally your enemies. When talking about Quiet during the Tokyo Game Show, he mentioned a ‘bond system’ that determines the actions she can perform, so maybe that’s something that goes for all allies.

Also, if you have your buddy kill a lot of enemies, it will bring down your score.

And no, Kojima will not appear as a buddy in the game. “If I got you spotted you might take it out on me.” Hopefully he will at least be at Mother Base if you’ve rescued him in Ground Zeroes.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1602 dnia: Września 26, 2014, 10:03:03 am »
Dwa filmiki z TGS, ale tym razem z angielskim dubbingiem.





Wciąż Kiefer mi nie pasuje do BB, nie tej barwy głosu oczekuję tuż przed tym jak otwiera usta. Za to muzyka jest świetna, szczególnie ten delikatny motyw z gitarą (coś jak MGS4 i TLoU).

Nie podoba mi się jedna rzecz, jest to już od dawna, ale liczyłem, że ostatecznie coś z tym zrobią. Słabo wyglądają włosy i zarost na postaciach, a i pewnie wszelkie obiekty, które korzystają z alphy - są niskiej jakości, a tak naprawdę to korzystają raczej z alpha testu, a nie translucenta. Trawę, czy inne części otoczenia jeszcze zrozumiem, oszczędzają na zasobach, ale włosy postaci i to w cut-scenkach już nie... Coś mają problem z jakością przy tej części, jest dość nierówno, nie wiem czy to przez wielkość gry, czy wydawanie gry na kilka platform, ale nie podoba mi się to.
« Ostatnia zmiana: Września 26, 2014, 10:06:56 am wysłana przez Zielarz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1603 dnia: Września 26, 2014, 10:28:58 am »
Wciąż Kiefer mi nie pasuje do BB, nie tej barwy głosu oczekuję tuż przed tym jak otwiera usta.
A dla mnie sprawdza się świetnie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1604 dnia: Września 26, 2014, 10:48:03 am »
Po części pewnie głos Haytera za bardzo wrył mi się w pamięć, ale też jak dla mnie Kiefer za bardzo mówi swoim "codziennym" głosem, jest jakoś tak zwyczajnie, sterylnie. Gdyby go trochę zmodulował byłoby lepiej według mnie.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1605 dnia: Września 26, 2014, 16:01:56 pm »
Po części pewnie głos Haytera za bardzo wrył mi się w pamięć, ale też jak dla mnie Kiefer za bardzo mówi swoim "codziennym" głosem, jest jakoś tak zwyczajnie, sterylnie. Gdyby go trochę zmodulował byłoby lepiej według mnie.
O, to to. Mógłby się trochę postarać być starym Snejkiem i git.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1606 dnia: Września 26, 2014, 17:57:06 pm »
Gameplay po angielsku:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/vSvgVotVB3Y?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1607 dnia: Października 08, 2014, 22:36:27 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1608 dnia: Października 09, 2014, 13:56:32 pm »
Dwa filmiki z TGS, ale tym razem z angielskim dubbingiem.





Wciąż Kiefer mi nie pasuje do BB, nie tej barwy głosu oczekuję tuż przed tym jak otwiera usta. Za to muzyka jest świetna, szczególnie ten delikatny motyw z gitarą (coś jak MGS4 i TLoU).

Nie podoba mi się jedna rzecz, jest to już od dawna, ale liczyłem, że ostatecznie coś z tym zrobią. Słabo wyglądają włosy i zarost na postaciach, a i pewnie wszelkie obiekty, które korzystają z alphy - są niskiej jakości, a tak naprawdę to korzystają raczej z alpha testu, a nie translucenta. Trawę, czy inne części otoczenia jeszcze zrozumiem, oszczędzają na zasobach, ale włosy postaci i to w cut-scenkach już nie... Coś mają problem z jakością przy tej części, jest dość nierówno, nie wiem czy to przez wielkość gry, czy wydawanie gry na kilka platform, ale nie podoba mi się to.

Złośliwie można napisać, że pupil bohatera lepiej prezentuje się niż w Wieśku Trzecim.  :)

Co do jakości szaty graficznej, to niestety nie kruszy czaszek jak przy okazji MGS Drugiego. jest raczej jak przy trzeciej odsłonie czyli momentami (bardzo)dobrze, a czasami tak sobie. Ja bym tego światem i wieloplatfomowością nie tłumaczył. Liczę jednak, że kocowy produkt pozytywnie zaskoczy. Trzy Kazimirze niemal wydałem za słynne płatne demo i bodaj po kwadransie poszło na półkę. 6/10 to maksymalna nota jaką bym w tym segmencie wystawił. Co do głosu Snejka, sądzę, że to kwestia przyzwyczajenia. Było nie wygrywac z Kojima w pokera, to facet dalej by miał ciepła posadę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1609 dnia: Października 09, 2014, 13:58:33 pm »
15 min? To nawet nie skończyłeś?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1610 dnia: Października 09, 2014, 23:34:44 pm »
15 min? To nawet nie skończyłeś?


:)

I nie porównujmy pełnych gier do wersji demo :troll:
W cenie niemal pełnej gry  :troll:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1611 dnia: Października 30, 2014, 10:42:36 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1612 dnia: Października 30, 2014, 10:55:12 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1613 dnia: Października 30, 2014, 11:00:19 am »
 :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1614 dnia: Listopada 21, 2014, 21:23:36 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1615 dnia: Listopada 21, 2014, 21:42:36 pm »
Ta, prędzej PS3 vs PS4.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1616 dnia: Listopada 22, 2014, 11:02:42 am »
Po prostu na PS4 strażnik światła nie włączył.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1617 dnia: Listopada 22, 2014, 12:26:57 pm »
Sprawdzałem dzisiaj na X360 i ma się to tak:

Co do brakujących obiektów to też są na past genach jak i PS4, wystarczy tylko zrobić zoom lunetą lub trochę bliżej podejść i się pojawią. Co do oświetlanie to tutaj już PC ma przewagę, bo ma więcej źródeł światła, chociaż parę też się nie wczytało na PS4 a jedno na latarnie jest kompletnie wyłączone, bo sprawdzałem.
 
Tak więc wystarczy tylko poprawić doczytywanie się obiektów na PS4 i nie zrypać grafy na X360 bo wygląda mocarnie jak na past gena. Ja tak będzie to mi w zupełności wystarczy.



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1618 dnia: Listopada 23, 2014, 01:10:22 am »
Widziałem jeszcze obrazek, gdzie PC ma odbicia w kałużach, a na PS4 ich nie ma. W ogóle te obrazki z PC wyglądają jak nowszy, lepiej dopracowany i zoptymalizowany build gry z nowymi ficzerami graficznymi. Jeśli Kojima nie pociągnie wersji na konsole, to sobie gość jaja robi chyba.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1619 dnia: Listopada 23, 2014, 08:52:44 am »
Masz na myśli oczywiście MGS5:TPP bo z MGS5:GZ to już raczej nic nie zrobi. Poza tym zarówno jedno jak i drugie jak na możliwości PS4 wygląda bardzo przeciętnie. MGS5 kosił będzie oprawą, ale na past geny, ta gra na kilometr jedzie nimi. Jak wyjdzie kolejna część czyli MGS6 na PS4 to będzie uczta graficzna, pod warunkiem, że nie będzie to tytuł cross genowy oczywiście. Zresztą o tym już pisałem.

Jeszcze co do Ground Zeroes to najlepiej wyglądał na tym pokazie.

« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2014, 09:07:21 am wysłana przez Kyokushinman »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1620 dnia: Listopada 23, 2014, 09:26:28 am »
Kupiłem tego GZ na ps4 i żałuję wydanej kasy. Toporna mechanika i średnia grafa. Przeszdłem ze dwie misje i mam dość. Phantom Pain raczej nie kupię.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1621 dnia: Listopada 23, 2014, 09:32:44 am »
Gusta!
Dla mnie to może być najlepsza gra past genowa. Tak też prawdopodobnie będzie wystarczy tylko pokonać TLOU.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1622 dnia: Listopada 23, 2014, 09:38:36 am »
Dla mnie TLOU nie do ruszenia:)

MGS przestał mnie jarać po drugiej częsci. Po świetnym demie na statku było mega rozczarowanie. Ale trójka dała mocno radę i była najlepszaą częścią. Potem było tylko już gozej. Pokręcona czwórka i pierdółki na psp. Pograłem w GZ i wiem, że to nie seria dla mnie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1623 dnia: Listopada 23, 2014, 09:52:56 am »
Po świetnym demie na statku było mega rozczarowanie. 
Miałem tak samo, strasznie zawiodłem się na dwójce. Jakby giera utrzymała poziom tankowca byłaby moc. Jeszcze ta cholerna przereklamowana dycha w znanej prasie, kogoś tam naprawdę poniosło z uczuciami :lol:. Na szczęście w Extreme Hiv postąpił słusznie dając 8- i na tą chwilę taką samą albo przybliżoną notę postawiłbym tej odsłonie.

Dziwne, że Ci się nie podoba MGS5 bo według mnie jest mniej toporny od TLOU a to też skradanka. Co mi na tą chwile nie pasuje to podział na misje rodem z MGS:PW i fulton recovery.
« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2014, 12:32:19 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1624 dnia: Listopada 23, 2014, 16:42:02 pm »


Tu jest ten screen z odbiciami w kałuży, których wersja konsolowa nie ma

http://screenshotcomparison.com/comparison/101054

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1625 dnia: Listopada 23, 2014, 16:58:01 pm »
Widziałem jeszcze obrazek, gdzie PC ma odbicia w kałużach, a na PS4 ich nie ma. W ogóle te obrazki z PC wyglądają jak nowszy, lepiej dopracowany i zoptymalizowany build gry z nowymi ficzerami graficznymi. Jeśli Kojima nie pociągnie wersji na konsole, to sobie gość jaja robi chyba.

Gra wychodzi pół roku później na sprzęt o właściwie nieograniczonych możliwościach, więc mogli sobie pozwolić na dołożenie jakichś efektów. Wątpię, żeby wersję na konsole podciągnęli do tego poziomu.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1626 dnia: Listopada 23, 2014, 17:15:02 pm »
Niby tak, no ale bez jaj, konsole NOWEJ GENERACJI są na rynku ledwo rok czasu... Gra o której tutaj dyskutujemy, to tytuł cross-genowy, który powstawał jeszcze na słabszej PS3. Imo konsole powinny dostać pełen pakiet efektów, jak PC, a GZ powinien zostać spaczowany do poziomu wersji PC. Mam nadzieję, że Kojima mi nie podpadnie i zrobi to jak należy.
« Ostatnia zmiana: Listopada 24, 2014, 09:57:42 am wysłana przez andryush »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1627 dnia: Listopada 24, 2014, 07:51:09 am »
Niby tak, no ale bez jaj, konsole NOWEJ GENERACJI są na rynku ledwo rok czasu... Gra o której tutaj dyskutujemy, to tytuł cross-genowy, który powstawał jeszcze na słabszej PS3. Imo konsole powinny dostać pełen pakiet efektów, jak PC, a GZ powinien zostać spatczowany do poziomu wersji PC. Mam nadzieję, że Kojima mi nie podpadnie i zrobi to jak należy.
To nie widziałeś tej specjalnej prezentacji z kartonami na głowie BB z symbolem Steama? Szumna zapowiedź każe podejrzewać, że dla Kojimy PC i królestwo Gabena to teraz platforma wiodąca przy MGS V :troll:

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1628 dnia: Listopada 24, 2014, 08:14:54 am »
Pewnie Gaben pod stołem przekazał Kojimie kopertę. 

#parity

;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1629 dnia: Listopada 24, 2014, 09:40:36 am »
Właśnie tak podejrzewałem, że te brakujące assety tam są i wszystko rozchodzi się o streamowanie. Co do odbić - śmieszne, że nie ma tego na konsolach, bo przecież jest na to masa sposobów. Inną kwestią jest to, że screen z PC według mnie nie wygląda dobrze - mokre powierzchnie są matowe, kałuża nie wygląda jak kałuża, dziwnie się blenduje z podłożem.

Niestety, ale z chwilą przejścia na wiele platform MGS raczej przestał być serią, która będzie wyznaczała standardy graficzne. Wciąż będzie wyglądała bardzo dobrze, ale potencjał się rozmywa. Szkoda, ale tak to jest z multiplatformami :(.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1630 dnia: Listopada 24, 2014, 09:59:24 am »
Pewnie Gaben pod stołem przekazał Kojimie kopertę. 

#parity

;)

Hah, w sumie to jest jakaś teoria))) Zaraz jeszcze ogłosi, że będzie 720p na PS4, bo na XO w takiej rozdzielczości chyba chodzi?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1631 dnia: Listopada 24, 2014, 23:56:03 pm »
Flintstonowie mieli bardziej okrągłe koła niż te z blachy z 3 tytanami w SLI ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1632 dnia: Grudnia 06, 2014, 08:59:22 am »



windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1633 dnia: Grudnia 06, 2014, 09:57:55 am »
kur** znowu jakieś pieski na zwiastunie, Kojima zaczyna mnie wkurzać bo przesadza z tymi gównami tym razem.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1634 dnia: Grudnia 06, 2014, 10:07:02 am »
Chciałbym zauważyć, że Kojima na oficjalnym wystąpieniu mówi po angielsku :o

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1635 dnia: Grudnia 06, 2014, 11:02:15 am »
Nie podał daty premiery? Jeśli nie zrobią tego na imprezie Sony, to możliwe, że MGSV będzie później niż w Q1. Fakt, że MGS:O jest częścią piątki, a zamierzają o nim mowić w ciągu najbliższych miesięcy jakoś nie napawa optymizmem...

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1636 dnia: Grudnia 06, 2014, 16:24:04 pm »
Trzeci gif miszcz
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1637 dnia: Grudnia 06, 2014, 16:37:27 pm »
Jeśli Kojima nie trolluje, to premiera będzie 22 czerwca (w moje urodziny :D). Ostatni MGS na konsole, czyli czwóreczka miała premierę 12 czerwca. W sumie tak obstawiałem, choć Kojima zmylił mnie informacją, że prace są na ukończeniu ;). Może MGO opóźnia nieco wydanie gry.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1638 dnia: Grudnia 18, 2014, 14:54:14 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1639 dnia: Grudnia 18, 2014, 19:22:09 pm »