Autor Wątek: Dark Souls II  (Przeczytany 90073 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #440 dnia: Marca 21, 2014, 23:37:31 pm »
Po pokonaniu dwóch czerwonodusznych bossów i ok. 10 zwykłych mam pierwszy poważnie trudny moment w grze - nie wiem gdzie nowi szefowie :P Zaczyna mnie to już wkurzać, co dość zabawne, bo żadna walka do tej pory specjalnie mnie nie denerwowała poza jedną suką do ubicia.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #441 dnia: Marca 22, 2014, 08:59:56 am »
Ten przedmiot do odrodzenia silniejszych przeciwników działa na zasadzie, że resetują się okolice przynależące do ogniska. Oprócz zwykłych przeciwników, pojawia się także na nowo szef (o ile taki rezydował w okolicy) oraz wszelakie skarby, nie działa jedynie na NPCki. Haczykiem jest to że poziom trudności wzrasta o jedno "+" i przenosi się do następnej gry. (czyli okolica podpakowana podczas gry na NG, na NG+ będzie automatycznie jako NG++)

Teraz trochę o kolejnych skałrzalowieniach:
-kości i cud przenoszący do domu są później bezużyteczne bo dostaje się piórko, które działa na tej samej zasadzie i ma nieskończoną ilość użyć
-są pierścienie podnoszące jednocześnie Życie, Energię i udźwig, w opisie mają ładną notkę o łatwości w uleganiu zniszczeniu-to "zniszczenie" można naprawić u kowala za parę dusz (przy okazji odnośnie niszczenia wyposażenia, u kowala naprawiać i płacić trzeba jedynie za całkowicie zniszczone przedmioty, ich wytrzymałość automatycznie odradza się przy ognisku)
-nie ma kombinowania z ulepszaniem broni na ileś +, żeby kowal mógł wykuć unikat z duszy szefa, ot po prostu są wymiany-dusza szefa plus parę zwykłych i gotowe
-testowałem sobie czary w wiosce i zahaczyłem zatruciem kowala, zaczął za mną biegać i zanim udało mi się znaleźć odpusty, ciul skoczył do studni, później zauważyłem przy jego domu nagrobek >2.000 dusz > duch kowala > dostępne wszystkie handlowe jak za jego życia (jedynie trofeum chyba nie wpadnie przez to przy tym podejściu)

(wszystkie powyższe spostrzeżenia są moimi własnymi, niepodparte wiedzą googlową, toteż mogą być w jakimś stopniu błędne lub niepełne)

Ale i tak GOTY.

Spoiler: Moja czarodziejka z księżyca (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2014, 10:42:57 am wysłana przez Juras »

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #442 dnia: Marca 22, 2014, 16:29:24 pm »
Gram sobie powoli, chodzę po klimatycznych poziomach liżąc każdą ściane, szukając skrótów, ukrytych przejść, secretsów, pakuje (jednak) levele, zbieram seciki (zbroja elitarnego rycerza - :puppy-eyes:), tłukę i jestem tłuczony przez bossów, subbossów, poznaję historię Dragonleic i powiem krótko:
GOTY.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #443 dnia: Marca 24, 2014, 12:48:36 pm »
Ktoś już machnął speedruna (1:44:47):

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #444 dnia: Marca 24, 2014, 19:22:59 pm »
Ciekawe czy wśród tych speedrunnerów są jacyś beta testerzy??

Przejdę ze dwa, trzy razy bez zaglądania na dswiki i inne poradniki, a potem niech się dzieje co chce... A tym czasem wracam do DS!

Straszakq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-02-2006
  • Wiadomości: 2 831
  • Reputacja: 111
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #445 dnia: Marca 25, 2014, 23:36:17 pm »
Coś ruszyło,  po ponad 30h :) Rycerz/+piromancja ratuje dupę :)

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #446 dnia: Marca 25, 2014, 23:52:54 pm »
ch** mnie strzeli z tymi bossami zaraz. Smelter demon pajaczyca i ta paskuda z black gulch. Wgl ta gra jest dziwna bo jej trudnosc zalezy tylko od przegietych przeciwnikow choc ich inteligencja to poziom ameby. Walcze z kolesiem z black gulch odskakuje od ciosow a tu i tak zjada mi pasek zycia.

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #447 dnia: Marca 26, 2014, 00:13:25 am »
Ja dla odmiany przez ok. 40 godzin gry miałem tylko jeden problem z bossem, a tak to są dla mnie niesamowicie łatwi w porównaniu do jedynki i to aż rażąco. Gorzej za to ze zwykłymi przeciwnikami, bo jest ich więcej i skaczą niektórzy jak małpy w tych swoich zasranych grupkach. Mało kiedy ktoś mnie też nawiedza, a jak już (może z 10 razy maksymalnie) to same ciołki, co też mnie dziwi, bo w Dark i Demon Souls info kiedy pojawiało się info o inawzji to peniałem, a tu czuję już politowanie, szczególnie dla strażników tych dzwonnic.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #448 dnia: Marca 26, 2014, 09:44:05 am »
Na NG+ Grzesznicy w połowie walki wskakują na pomoc dwa duchy piromantów.

Na marginesie, pod koniec NG sprawdziłem co w rzeczywistości daje dołączenie do przymierza czempionów.
Cytuj
Company of Champions    PvE    Increase game difficulty by eliminating co-op functions and increasing enemies and boss's strength and health.
Tak całe NG prawie przeszedłem.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #449 dnia: Marca 27, 2014, 17:42:31 pm »
Jakie ta gra ma miejscówki. Nie wiem, czy nie najlepsze w całej serii Demons/Dark :angel:


Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #450 dnia: Marca 27, 2014, 22:05:36 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #451 dnia: Marca 28, 2014, 18:21:39 pm »
Pff... Gdzie temu do Gwiezdnych Wojen.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #452 dnia: Marca 29, 2014, 00:22:04 am »
Gram i jak zawsze w Soulsach czuję się ... obco. Cool! :D

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #453 dnia: Marca 29, 2014, 21:37:24 pm »
Kun, jakiego masz nicka? Bo właśnie grałem w Bastille i wezwałem jakiegoś phantoma "coś tam - kun"...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #454 dnia: Marca 29, 2014, 21:41:52 pm »
Olewałem w sumie pvp w jakiejkolwiek postaci do tej pory, aż się w końcu skusiłem na pojedynki w smoczym przymierzu. I się podoba. Nie ma że każda ciula gania dookoła i poluje na dziubnięcie w plecki. Używają ludzie czarów, kombosów, jakiś specjalnych umiejętności w broniach, oby tak zostało.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #455 dnia: Marca 29, 2014, 21:49:25 pm »
Kun, jakiego masz nicka? Bo właśnie grałem w Bastille i wezwałem jakiegoś phantoma "coś tam - kun"...


kun PL ;)

---

Strasznie wkur**a ultra szybkie niszczenie broni. Co chwila trzeba naprawiać.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #456 dnia: Marca 29, 2014, 21:54:54 pm »
Kun, jakiego masz nicka? Bo właśnie grałem w Bastille i wezwałem jakiegoś phantoma "coś tam - kun"...


kun PL ;)

---

Strasznie wkur**a ultra szybkie niszczenie broni. Co chwila trzeba naprawiać.

Ok, myślałem, że kolegę z forum spotkałem, ale jednak nie

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #457 dnia: Marca 29, 2014, 21:58:32 pm »
Na klocu grasz??

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #458 dnia: Marca 29, 2014, 22:16:59 pm »
Na PS3... No fakt zapomniałem, że inna platforma

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #459 dnia: Marca 30, 2014, 01:41:54 am »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #460 dnia: Marca 30, 2014, 10:18:56 am »
Kun, jakiego masz nicka? Bo właśnie grałem w Bastille i wezwałem jakiegoś phantoma "coś tam - kun"...

-kun to zaimek używany w japońskim nadający znaczenie tyle co "kolega/koleżanka" , czyli kolega cośtam ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #461 dnia: Marca 31, 2014, 00:40:44 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/GSEiujbrr98?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #462 dnia: Marca 31, 2014, 03:25:54 am »
Takie tabuny w to grają, że to aż śmieszne (pamiętając pierwsze Dark Souls czy Demons). Pomagajac innym można spokojnie farmić duszyczki na bossach w szybkim tempie zdobywając ich dziesiątki czy setki tysięcy. Trochę to spłaszcza i ułatwia grę (czuję się niemalże jak w {o zgrozo} mmo!. Co by nie mówić jednak - jak dotąd bawię się przednio.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #463 dnia: Marca 31, 2014, 07:39:47 am »
Długo będę jeszcze czekał? :( CO do ludzi to faktycznie, sporo gra, bo u mnie na liście widzę co najmniej 5 osób, które grają w danym czasie, a pewnie są też inni, którzy są offline :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #464 dnia: Marca 31, 2014, 13:44:29 pm »
Prawie wszystkie sety w wersji księżniczkowej: KLIK

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #465 dnia: Marca 31, 2014, 14:04:58 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Odbyt na twarzy <3

Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #466 dnia: Kwietnia 01, 2014, 10:08:45 am »
Ktoś z Was pamięta jak nazywa się pierścionek zwiększający udźwig i gdzie go można znaleźć?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #468 dnia: Kwietnia 01, 2014, 18:17:15 pm »
Tylko że w tym całym tekscie akurat to o przeciwnikach to prawda. Glupi sa jak but maja okreslone sciezki taki sam wachlarz ciosow. Jedyna ich trudnosci polega na tym ze sa silni i moga cie zdjac jedna seria.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #469 dnia: Kwietnia 01, 2014, 18:22:15 pm »
A w jakich grach przeciwnicy mają nieprzewidywalne ruchy? Jest w ogóle taka gra, gdzie przeciwnik cały czas zachowuje się kompletnie inaczej?

No i gościu narzeka, że są głupi, mają ścieżki i przewidywalne ciosy, a z całości tekstu wynika, że gra za trudna? Co by pisał jakby przeciwnicy gonili gracza przez cały czas, ich ruchów nie dałoby się przewidzieć i cały czas podróżowali po świecie? Chyba by się powiesił.

Czytam też komentarze i ręce opadają przy niektórych. Gra jest tylko dla masochistów, bo normalny i prawdziwy gracz nie lubi jak gra nie przechodzi się sama, lol.

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #470 dnia: Kwietnia 01, 2014, 18:24:37 pm »
Ja gre koncze i powiem ci nabilem cholernie duzo godzin w Desa I Ds i powiem ci ze dwojka jest po prostu sztucznie utrudniona.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #471 dnia: Kwietnia 01, 2014, 19:52:01 pm »
To najłatwiejsza ze wszystkich części. Za pierwszym razem wydawała mi się trudna bo ją sobie sam utrudniłem pewnym przymierzem.

Ten artykuł to na serio czy troll na pierwszego?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #472 dnia: Kwietnia 01, 2014, 19:58:07 pm »
To najłatwiejsza ze wszystkich części. Za pierwszym razem wydawała mi się trudna bo ją sobie sam utrudniłem pewnym przymierzem.

Ten artykuł to na serio czy troll na pierwszego?

Raczej serio, bo gamezilla lubi wystawiać kontr-recenzje dla wysoko ocenianych gier.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #473 dnia: Kwietnia 01, 2014, 20:02:09 pm »
Wystarczy czarusiami grać (tak jak w poprzednich soulsach) i jest łatwo. Na bossów wołamy pomocników i hajda!

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #474 dnia: Kwietnia 01, 2014, 20:19:25 pm »
ja tam nie wiem czy jest trudniejsza, czy łatwiejsza, bo jedynka jako taka trudna nie była. wytrwałość i cierpliwość dawały stuprocentową gwarancję sukcesu. tutaj niby mamy ogniska co kilka kroków, teleporty od początku, samonaprawiający się sprzęt + 4 pierścionki, ale za to wkurwiające grupki wrogów potrafią trochę do gierki zniechęcić.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #475 dnia: Kwietnia 01, 2014, 20:26:17 pm »
Wyciekły koncepty: >ALBUM<



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tak mi się przypomniało i to w 90% chyba z innej gry.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #476 dnia: Kwietnia 01, 2014, 20:29:18 pm »
Albo z DLC :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #477 dnia: Kwietnia 01, 2014, 20:39:01 pm »
Tak się na to patrzę i patrzę, można to odnieść do tego co ostatecznie znalazło się w grze, ale imo wszystko jest gorsze niż na tych artworkach, w cholerę mniej surrealistyczne i zamerykanizowane.

el becetol

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #478 dnia: Kwietnia 01, 2014, 23:36:00 pm »
http://gamezilla.komputerswiat.pl/publicystyka/2014/04/amator-gra-w-dark-souls-ii-mam-ochote-wyrzucic-gre-przez-okno-i-to-wcale-nie-dlatego-ze-jestem-slaby

No to gościu dojebał do pieca :lol:

Co prawda to prawda, że teraz się nie można przyznać że DS to nie gra na dyche, bo od razu bluzgi że jest się casualem. Jak się czyta te opinie to wygląda jakby wszyscy w to grali nie dlatego ze gra jest dobra, tylko żeby udowodnić jacy to nie są hardkorowi. :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #479 dnia: Kwietnia 02, 2014, 00:15:00 am »
Sio caulsal, kotki se kup jakieś za 5zł. lol