Ten przedmiot do odrodzenia silniejszych przeciwników działa na zasadzie, że resetują się okolice przynależące do ogniska. Oprócz zwykłych przeciwników, pojawia się także na nowo szef (o ile taki rezydował w okolicy) oraz wszelakie skarby, nie działa jedynie na NPCki. Haczykiem jest to że poziom trudności wzrasta o jedno "+" i przenosi się do następnej gry. (czyli okolica podpakowana podczas gry na NG, na NG+ będzie automatycznie jako NG++)
Teraz trochę o kolejnych skałrzalowieniach:
-kości i cud przenoszący do domu są później bezużyteczne bo dostaje się piórko, które działa na tej samej zasadzie i ma nieskończoną ilość użyć
-są pierścienie podnoszące jednocześnie Życie, Energię i udźwig, w opisie mają ładną notkę o łatwości w uleganiu zniszczeniu-to "zniszczenie" można naprawić u kowala za parę dusz (przy okazji odnośnie niszczenia wyposażenia, u kowala naprawiać i płacić trzeba jedynie za całkowicie zniszczone przedmioty, ich wytrzymałość automatycznie odradza się przy ognisku)
-nie ma kombinowania z ulepszaniem broni na ileś +, żeby kowal mógł wykuć unikat z duszy szefa, ot po prostu są wymiany-dusza szefa plus parę zwykłych i gotowe
-testowałem sobie czary w wiosce i zahaczyłem zatruciem kowala, zaczął za mną biegać i zanim udało mi się znaleźć odpusty, ciul skoczył do studni, później zauważyłem przy jego domu nagrobek >2.000 dusz > duch kowala > dostępne wszystkie handlowe jak za jego życia (jedynie trofeum chyba nie wpadnie przez to przy tym podejściu)
(wszystkie powyższe spostrzeżenia są moimi własnymi, niepodparte wiedzą googlową, toteż mogą być w jakimś stopniu błędne lub niepełne)
Ale i tak GOTY.