Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 604783 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4080 dnia: Stycznia 06, 2016, 13:36:45 pm »
Tylko tam koniecznie zapis. Ja miałem tak, że typ wrócił do wiochy i nie dało rady z nim zagadać. Zadziałao za trzecim razem.

Najlepiej zajrzyj do poradnika i spawdź których kart ci brakuje i potem je odnajdź. Zrobiłeś wszystkie questy gwintowe?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4081 dnia: Stycznia 06, 2016, 17:02:11 pm »
Poradnik se zobacz. Masz podane jakie karty gdzie są. Być może w jakimś zadupiu nie byłeś albo w jakiejś karczmie karty nie kupiłeś.
Zresztą od kiedy pucharki zbierasz?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4082 dnia: Stycznia 06, 2016, 22:55:19 pm »
Nie wiem czy mnie coś podobnego nie spotkało, bo na mapie mi pokazuje że kupiec powinien tu stać ale nie ma go. Wydaje mi się że już ze wszystkimi zagrałem w gwinta ale dalej pucharka nie ma . Macie jakieś rady gdzie najlepiej jeszcze poszukać kart ?


Taki sam kupiec jest na jednych wyspach ze skelige. Ja tak miałem, że go nigdzie nie było i musiałem "pomedytować" do różnych pór dnia, aż w końcu się pojawił.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4084 dnia: Stycznia 06, 2016, 23:21:03 pm »
Widziałem ja na żywo. Niesamowite wrażenie robi.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4085 dnia: Stycznia 10, 2016, 16:23:42 pm »
Odpuszczam platynę, bo widzę że brakuje karty Ciri a ona powinna wpaść jak się zadanie robi :/
Jeszcze jakaś inna to widzę że losowo wpada :/
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4086 dnia: Stycznia 10, 2016, 16:54:16 pm »
ciotas

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4087 dnia: Stycznia 12, 2016, 21:30:47 pm »
Ja sie zabrałem za platynke mam nadzieje ,że nic sie nie "zgliczuje" jak w TLoU
 Rynsztunek Wilka widze się pojawił w NG+ czy moze z jakims paczem doszedł?

Łatka 1.12 sie pojawiła


Serca z Kamienia

    Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zdobycie osiągnięcia ""Bicz Boży"".
    Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie kilofa w zadaniu "Zaklinanie: Jakość kosztuje".
    Naprawiono błąd (w większości wypadków), który uniemożliwiał zdobycie wszystkich schematów w zadaniu "Z Dalekiego Ofiru".
    Naprawiono rzadki błąd uniemożliwiający użycie kadzidła w niektórych pomieszczeniach krypty podczas zadania "Hulaj dusza!".
    Naprawiono błąd, który powodował, że sprzedawca książek Marcus Hodgson nie pojawiał się na placu w Novigradzie.
    Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że niektórzy rycerze Zakonu Płonącej Róży byli nie do pokonania w zadaniu z dodatku Serca z Kamienia -- "Sezamie, otwórz się!".
    Wprowadzono szereg poprawek związanych z wydajnością gry.
    Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie "Skazani na Drakenborg" pojawiało się w dzienniku po jego ukończeniu.
    Naprawiono błąd, który powodował, że ciągła zmiana przedmiotów w ekwipunku powodowała wzrost statystyk postaci.
    Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie "Skazani na Drakenborg" pojawiało się w dzienniku po ukończeniu.
    Naprawiono błąd, który uniemożliwiał podsłuchiwanie strażników w zadaniu "Wiedźmińskie Przyprawy" z dodatku Serca z Kamienia.
    Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Shani podczas zadania "Hulaj dusza!" w dodatku Serca z Kamienia.
    Ulepszono równowagę między poszczególnymi poziomami trudności w dodatku "Serca z Kamienia".
    Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że efekt upojenia alkoholowego nie ustępował po zadaniu "Hulaj dusza!" w dodatku "Serca z Kamienia".
    Naprawiono błąd, który powodował, że faza "Na dobry początek" w zadaniu "Zaklinanie" pozostawała aktywna w dzienniku po tym, jak zapłacono Zaklinaczowi odpowiednią kwotę.
    Naprawiono nieprawidłowy bonus wytrzymałości powodowany przez Lamentowy kropierz w trybie Nowej Gry +.
    Naprawiono błąd polegajacy na nieprawidłowym nakładaniu się tekstur na miecze ze Szkoły Żmii w trybie Nowej Gry +.

-DLC-

    Naprawiono błąd uniemożliwiający przeszukanie skrzyni w jednej z wież Kaer Morhen podczas zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Wilka".
    Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał, że nie można było podnieść lalki w zadaniu" Jak kot z wilkiem".
    Naprawiono problemy z wilkołakiem w zadaniu "Zlecenia: Najgroźniejszy potwór na Skellige".

Zmiany w głównej grze

Rozgrywka

    Naprawiono błąd, który powodował, że pochwy od mieczy nie pojawiały się u innych wiedźminów.
    Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że wytrzymałość regenerowała się podczas walki obok NPCów.
    Naprawiono błąd związany z umiejętnością alchemiczną "Przeobrażenie tkanek".
    Naprawiono błąd, który powodował, że ekwipunek podręczny mógł zniknąć, jeśli zmieniono poziom trudności gry w czasie walki.
    Naprawiono błąd związany z Dekoktem Raffarda Białego oraz zdolnością Opóźniony Rozkład.
    Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Przelanie gniewu nieprawidłowo odblokowywała Drzewko Znaków i całkowicie rozwijała siłę Znaku.
    Wprowadzono ulepszenie, które powoduje, że Wyśmienita Zamieć będzie posiadała dodatkowy bonus tylko w trybie zwolnionego tempa.
    Naprawiono szereg błędów związanych z eliksirem "Odwar z czarta".
    Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał, że minibossowie stawali się nieśmiertelni w określonych przypadkach.
    Poprawiono błędny komunikat, który pojawiał się podczas rzucania Znaków w czasie walki, jeśli postać była spowita chmurą powstałą przez detonację bomby dwimerytowej.
    Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre toksyczne gazy nie zadawały obrażeń Geraltowi.

GUI

    Naprawiono błąd, który umożliwiał ulepszanie niektórych przedmiotów w nieskończoność.
    Wprowadzono rozszerzenie interfejsu. Od teraz nazwa rośliny będzie się wyświetlać nad dostępną interakcją.
    Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było zmienić przypisanych ustawień sterowania w przypadku myszy i klawiatury.
    Naprawiono problem, który powodował, że przycisk przełączający HUD nie zawsze działał poprawnie w czasie scen.
    Wprowadzono rozszerzenie, które podświetla składniki wymagane w danej recepturze oraz dostępne u kupca w oknie sklepu.
    Poprawiono śledzenie zadań przez aktywację śledzenia celów w różnych regionach świata gry.
    Naprawiono błąd, który powodował, że medalion wiedźmiński oraz paski współczynników znikały, jeśli poziom trudności gry został zmieniony podczas walki.
    Wprowadzono rozszerzenie na PC, dzięki któremu zestawy naprawcze dla broni i pancerza mogą być użyte przez przeciągnięcie i upuszczenie.
    Naprawiono problem z występującym na PC nieprawidłowym działaniem przełączania HUDu w przypadku ustawień klawiatury QWERTZ i AZERTY.
    Naprawiono błąd, który uniemożliwiał porównanie przedmiotów postaci z przedmiotami posiadanymi przez kupca.

Świat gry

    Naprawiono błąd, który sprawiał, że zadanie "Poszukiwania: Na skróty" kończyło się w nieprawidłowy sposób.
    Naprawiono błąd, który sprawiał, że zniszczone gniazda potworów pojawiały się ponownie po pewnym czasie.
    Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał, że okno sklepu u podróżnych kupców nie pojawiało się prawidłowo.
    Naprawiono błąd, który powodował, że NPC nie wracali do opuszczonego miejsca "Ruiny Karczmy".

Wizualne

    Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się niepożądanych artefaktów na ekranie po teleportacji do nowej lokacji.
    Poprawiono przejścia między odrębnymi scenami a rozgrywką.

Zadania

    Naprawiono błąd, który powodował, że część przeciwników posiadała puste paski życia i nie mogła zostać pokonana.
    Naprawiono rzadki błąd uniemożliwiający rozmowę z Fergusem podczas zadania "Mistrz Płatnerstwa".
    Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że potwór znikał podczas zadania "Zlecenie: Zmora Kupieckiego Traktu".
    Przywrócono ogłoszenie związane z zadaniem "Wyścigi: Wrońce" na tablicy ogłoszeń.
    Naprawiono przedwczesne pojawianie się informacji o położeniu przedmiotu na piedestale podczas zadania "Wiedźmińska kuźnia".
    Naprawiono rzadki błąd, który uniemożliwiał zdobycie odpowiedniego wynagrodzenia za zlecenie "Bestia z Oxenfurckiej Puszczy".
    Naprawiono błąd, który uniemożliwił interakcje z wywerną w klatce w okolicach Oxenfurtu.
    Naprawiono szereg rzadkich błędów z kowalem z Wsi Jawornik w zadaniu "Ktokolwiek Widział, Ktokolwiek Wie".
    Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie "Represje w Novigradzie" było oznaczane jako zakończone niepowodzeniem, jeśli ukończono je przed instalacją aktualizacji 1.10.
    Poprawiono balans cen w Skellige po pokonaniu lodowego giganta i przypisaniu sobie zasługi za pokonanie potwora podczas zadania "Władca Undvik".
    Naprawiono błąd w zadaniach "Statuetka Szlachcica" i "Statuetka Żołnierza", które dezaktywowały się i nie mogły zostać ukończone.
    Naprawiono nieprawidłowo umieszczony wskaźnik na mapie w zadaniu "Ku chwale Freyji".
    Naprawiono błąd, który powodował, że starsze pliki aktualizacji nie działały poprawnie.
    Naprawiono rzadki błąd uniemożliwiający rozmowę z Hattorim po ukończeniu zadania "Miecze i pierogi".
    Naprawiono rzadki błąd, przez który Nidas nie pojawiał się Novigradzie w czasie zadania "Czarna Perła".
    Naprawiono błąd, który sprawiał, że zadanie "Poszukiwania: Temerskie precjoza" kończyło się w nieprawidłowy sposób.
    Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że zadanie "Dorwać Juniora" pozostawało aktywne nawet po jego ukończeniu.
    Naprawiono błąd, który powodował, że wpisy dotyczące postaci w glosariuszu wyświetlały się niepoprawnie.
    Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie "Wolny duch" nie mogło zostać ukończone.

Inne

    Naprawiono rzadki błąd, który sprawiał, że animacje NPCów działały w zwolnionym tempie po zadaniu "Na cienkim lodzie".
    Naprawiono błąd który powodował, że zadanie Wierny Przyjaciel było nieprawidłowo oznaczone jako nieukończone po ukończeniu zadania "Coś się kończy, coś się zaczyna".

Źródło http://www.ppe.pl/news/41113/cd-projekt-red-rozpoczyna-rok-od-ogromnej-latki-do-wiedzmin-3-dziki-gon.html

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4088 dnia: Stycznia 13, 2016, 08:19:51 am »
Rynsztunek Wilka widze się pojawił w NG+ czy moze z jakims paczem doszedł?
Był od początku.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4089 dnia: Stycznia 13, 2016, 09:00:10 am »
Rynsztunek Wilka widze się pojawił w NG+ czy moze z jakims paczem doszedł?
Był od początku.
Nie. Byl dodany jako chyba ktores darmowe DLC.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4090 dnia: Stycznia 13, 2016, 09:17:48 am »
Mój błąd, faktycznie. Chodź został dodany chyba w czerwcu ubiegłego roku. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4092 dnia: Stycznia 13, 2016, 12:22:33 pm »
http://www.grynieznane.pl/2016/01/w-grze-wiedzmin-3-mozna-zobaczyc-herb.html

O czyli moje dywagowania o wielkości lokacji nie będą potwierdzone :) Cieszy mnie to, bo gdyby Toussaint było +/- wielkości białego sadu byłoby smutno :C

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4093 dnia: Stycznia 13, 2016, 14:37:14 pm »
Raczej nie beda, bo to tylko placeholder loga tak jak mowilem :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4094 dnia: Stycznia 15, 2016, 09:41:56 am »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4095 dnia: Stycznia 15, 2016, 10:53:06 am »
 :lol: :lol: :lol:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4096 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:06:06 pm »
To od narkotyków?

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4097 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:07:54 pm »
:lol: :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4098 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:32:34 pm »
To od narkotyków?
Od fisstechu.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4099 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:42:24 pm »
To od narkotyków?
Od fisstechu.
No to przecież narkotyk.

A tak spytam kiedy ten dodatek ma wyjść?
Korci mnie sprzedać płyte, bo cena niezła jest.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4100 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:46:26 pm »
Pierwsza polowa 2016. Dokladna data jakos niedlugo ma byc.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4101 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:50:38 pm »
Pierwsza polowa 2016. Dokladna data jakos niedlugo ma byc.
pierwsza polowa..to może być w maju?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4102 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:51:12 pm »
Pierwsza polowa 2016. Dokladna data jakos niedlugo ma byc.
pierwsza polowa..to może być w maju?
A nawet w czerwcu.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4103 dnia: Stycznia 15, 2016, 13:52:23 pm »
Pierwsza polowa 2016. Dokladna data jakos niedlugo ma byc.
pierwsza polowa..to może być w maju?
A nawet w czerwcu.
hmm, to chyba opłaci sie sprzedać a potem kupić. Tą date to jeszcze w styczniu podadzą czy etam?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4104 dnia: Stycznia 15, 2016, 14:10:41 pm »
nie wiem

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4105 dnia: Stycznia 15, 2016, 14:18:02 pm »


 :o

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4106 dnia: Stycznia 21, 2016, 10:44:15 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4107 dnia: Stycznia 21, 2016, 10:49:55 am »
Ale bym chciał HD Remaster dwójki na PS4 :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4108 dnia: Stycznia 21, 2016, 10:54:32 am »
Ja juz przeszedlem, wiec nie mam cisnienia na remaster.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4109 dnia: Stycznia 21, 2016, 13:54:33 pm »
Szczególnie, że PC ver. kosztuje ok dwadzieścia zł.  :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4110 dnia: Stycznia 21, 2016, 13:58:06 pm »
Szczególnie, że PC ver. kosztuje ok dwadzieścia zł.  :)

Wersje PC dostałem za darmo do laptopa.

Ale wersję PS4 by przejść w 1080p na bezprzewodowym padziku na dużym TV i z jakimiś usprawnieniami z chęcią bym ograł :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4111 dnia: Stycznia 21, 2016, 23:03:59 pm »
Podłącz lapka do TV, pada do lapka i grasz jak na PS4! ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4112 dnia: Stycznia 22, 2016, 08:32:06 am »
Podłącz lapka do TV, pada do lapka i grasz jak na PS4! ;)

Nie bo 720p :P

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4113 dnia: Stycznia 22, 2016, 08:35:00 am »
Bez 4K to nie master race
Yeahh, me and hate that's an odd couple

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4114 dnia: Stycznia 26, 2016, 01:46:30 am »
http://planetagracza.pl/wiedzmin-3-dlc-krew-i-wino-jak-duzy-bedzie-nowy-teren/

Cytuj
Zauważa również, że nowy teren Toussaint, który przemierzymy w DLC Krew i Wino, rywalizuje rozmiarem z obszarem, po którym poruszamy się w podstawowej wersji Wiedźmina 3.

 :o

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4115 dnia: Stycznia 26, 2016, 17:11:31 pm »
Chcę to mieć  :oops:

Czekam na goty tak bardzo  :mad:

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4116 dnia: Stycznia 26, 2016, 17:48:16 pm »
No ja to DLC biore day one :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4117 dnia: Stycznia 26, 2016, 23:34:43 pm »
http://planetagracza.pl/wiedzmin-3-dlc-krew-i-wino-jak-duzy-bedzie-nowy-teren/

Cytuj
Zauważa również, że nowy teren Toussaint, który przemierzymy w DLC Krew i Wino, rywalizuje rozmiarem z obszarem, po którym poruszamy się w podstawowej wersji Wiedźmina 3.

 :o
Ale pewnie bez Skellige. ;)
No cóż, rozmiar i tak będzie spory, byle tylko był wypełniony atrakcjami. :)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4118 dnia: Stycznia 27, 2016, 07:33:18 am »
No ja to DLC biore day one :)
  Tak samo  i do tego wersję z kartami do kolekcji.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #4119 dnia: Stycznia 27, 2016, 08:48:43 am »

No ja to DLC biore day one :)
  Tak samo  i do tego wersję z kartami do kolekcji.
Ja rownież.