Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 602939 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Wiedźmin 3: Dziki Gon
« dnia: Stycznia 10, 2013, 22:38:27 pm »


Cytuj
And that's not all that's new. We are about the reveal our other project, which is much closer to being completed, and yes it will be a fully open-world game with an intense story. You can probably guess the game we're talking about. On the 5th of February it will be all clear.

Więcej informacji już piątego lutego. Na PCtach pewnie zamiecie technicznie, ale na szczęście dwójka na Xboxie też dawała radę. Kto się nie jara ten fujara.  8)
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 11:52:51 am wysłana przez Lupi »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 10, 2013, 23:07:05 pm »
Kto się nie jara ten fujara.  8)

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 11, 2013, 13:16:06 pm »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 12, 2013, 13:17:17 pm »
Stawiam na maj 2014 8)

No i gdzieś chyba pisali, że ich dwie nowe gry (czyli Cyberpunk 2077 i Wiedźmak 3) są robione z myślą o nowej generacji. Z pewnością będzie na czym zawiesić oko. Oby tylko gra nie miała ton błędów. Jeśli będzie mieć, to poczekam na pełnoprawną edycję rozszerzoną.

Straszakq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-02-2006
  • Wiadomości: 2 831
  • Reputacja: 111


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 01, 2013, 15:52:24 pm »
Takie możliwości ma nowy silnik CD Projekt RED
Cytuj
Oficjalnie: do tworzenia "wielkich otwartych światów", w których można stworzyć gry RPG z silnym naciskiem położonym na opowiadaną historię. Jak mówi Adam Badowski, szef studia CD Projekt RED:

Jeśli spojrzymy na współczesne RPG-i, odkryjemy dwa podejścia: jedno z naciskiem na historię, ale ograniczające świat gry i drugie, z wielkimi otwartymi światami, które jednak krępują i upraszczają warstwę fabularną. Dzięki REDengine 3 możemy po raz pierwszy połączyć pozytywne aspekty obu tych filozofii, tworząc otwarte środowisko z rozbudowaną, wielowątkową historią.

Nowy silnik jest podobno już gotowy na następną generację konsol. Oprócz wielu ulepszeń dotyczących np. tworzenie misji i zadań, pojawią się w nim chociażby usprawnienia animacji twarzy i całych postaci.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13332440,Takie_mozliwosci_ma_nowy_silnik_CD_Projekt_RED__Czy.html?bo=1

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 01, 2013, 16:52:59 pm »
Zatem sa duze szanse ze trzeciego Wieska zapowiedza w formie trailera in-game a nie cgi :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 01, 2013, 16:55:18 pm »
Słabiutko to wygląda.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 01, 2013, 18:43:42 pm »
Bo to jest na currentgeny.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 01, 2013, 20:09:46 pm »
Moim zdaniem wyglada swietnie. Zwlaszcza ze nowy Wiedzmin ma byc bardzie "open world".

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 01, 2013, 20:27:55 pm »
Dodać do tego wiatr poruszający dymem, wodą, drzewami i innymi materiałami i będzie klawo. Ale wolałbym zobaczyć Wiedzimina 3 na następnej generacji.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 01, 2013, 20:39:31 pm »
Dodać do tego wiatr poruszający dymem, wodą, drzewami i innymi materiałami i będzie klawo. Ale wolałbym zobaczyć Wiedzimina 3 na następnej generacji.
Dodaj tez ruchome chmury. Juz W2 mial animowane skyboxy.
Tutaj fotka w troche wyzszej jakosci.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 01, 2013, 21:44:09 pm »
Stawiałbym jednak, że W3 ukaże się na następną generację. W końcu nie liczyłbym na premierę jeszcze w tym roku. Ale powyższy skrin rzeczywiście nie prezentuje jakiejś mega grafy. Mimo to wolę poczekać z osądem do 5 lutego, gdy dostaniemy szersze info i prawdopodobnie trailer na silniku gry. W końcu nawet teaser Cyberpunka był przecież na silniku gry.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 01, 2013, 21:59:01 pm »
W końcu nawet teaser Cyberpunka był przecież na silniku gry.
Eeee....to bylo najzwyklejsze cgi.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 01, 2013, 22:08:36 pm »
To może coś mi się pokręciło. Wydawało mi się, że gdzieś czytałem, że obiekty i postacie z trailera są wyjęte z gry. A może czytałem, że gra będzie mieć graficznie ten sam poziom, co trailer? Sam teraz nie wiem :-?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 01, 2013, 22:15:15 pm »
Na poczatku padlo takie info ze to niby na silniku.
Ale CDPR szybko to zdementowali. Zwykle CGI...target render. A z tymi jak wiadomo bywa roznie ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 01, 2013, 23:13:57 pm »
Zwykle CGI...target render.


Hehe, target render na poziomie avatara miał być chyba na PS5 dopiero.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 02, 2013, 11:54:14 am »
To może coś mi się pokręciło. Wydawało mi się, że gdzieś czytałem, że obiekty i postacie z trailera są wyjęte z gry. A może czytałem, że gra będzie mieć graficznie ten sam poziom, co trailer? Sam teraz nie wiem :-?

Z gry mówisz? ^^




lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 04, 2013, 23:39:49 pm »
Przypominam, że jutro powinna być oficjalna zapowiedź gry. Możliwe, że już na przyszłą generację, chociaż szanse są średnie, bo projekt jest w zaawansowanej fazie tworzenia.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 05, 2013, 06:21:53 am »






Cytuj
CD Projekt RED has provided the screenshots you see here from its current in-game assets running on its Internal PC development hardware. However, the renderer - the part of the engine that translates the game files into what you ultimately see on screen - is still in development and will boast significant improvements by the time The Witcher 3 ships. "Right now you see the game in the old renderer, but it's going to be taken to a truly next level," says gameplay producer Marek ZSiemak. In particular, the developers tell us that skin shaders and the dynamic lighting model will be markedly more advanced in the final version.

Cytuj
- The team felt it missed the huge freedom of open-world games like Skyrim
- Proper mounted combat still being tested
- Currently not a definite part of the game
- Horses will be in, though, since they’re important for navigation
- Ships float on the water in true physics interactions
- Team has doubled in size
- No chapters, acts, or any artificial break-points
- Geralt can seamlessly cross from one end of the world to the other thanks to REDengine 3
- No loading screens while traveling in the open world
- Can explore on foot, by horseback, and via boat
- Pursue yor long-lost love, play the game of empires on behalf of the northern kingdoms that still claim independence, and thwart the nefarious Wild Hunt
- Fast travel: instantly revisit any discovered location
- Director Konrad Tomaszkiewicz: “A huge goal is to keep the high quality o four quests, with all the cinematics and impressive events and moments.”
- Point of interest will always be in sight
- Players will be beckoned to explore dank caves, embattled villages, decaying ruins, etc.
- Over 100 hours of hand-scripted quests
- Quests: help villagers, engineer the succession of the Skellige kings, etc.
- Use monster hunting for adventure, incoming, and unique rewards
- There are mini-games based on the area of the world
- Ex: Skellige has knife-throwing
- Gain exclusive rewards from mini-games
- Don’t have to complete mini-games to proceed in the story
- Monsters, bandits, traders, animals, and more will attack anyone they deem hostile
- Enemies don’t scale to the player’s level
- Slaying monsters, fighting hostile humans in the different forms they come in, collecting items, leveling up are in the game
- World 40 times larger than the last game
- Three different aspects to narration
- Lowest level: free-form activities like monster hunting, crafting, individual standalone quests
- Second step: political situation and Nilfgaardian invasion is resolved through the core plotline of the major areas (Skellige, Novigrad, No Man’s Land)
- Each land has its own storyline
- Can abandon the storyline, but will have repercussions later
- Not doing a plotline is a choice the player has
- Main narrative: search for Geralt’s loved ones and conflict with the Wild Hunt
- Multiple branches of narratives that feed into each other
- Don’t have to do anything outside the main storyline to beat the game
- Could have help in a main-line encounter from an ally you gained in the Skellige archipelago if you’ve completed certain quests in certain ways
- Major events in the main storyline are “gates” for the state of the world
- Ex: village threatened by bandits might be abandoned after certain events if the player doesn’t help
- Weather effects are dynamically generated and fully modeled as real volumetric clouds rather than being simply painted on the skybox
- In contrast to the last game, Geralt encounters communities and individuals with monster-related problems that need solving
- There aren’t contract-like assignments this time
- Press the left trigger to turn on Geralt’s witcher senses
- Can glean information from a crime scene upon discovering it
- Within range of a scene of interest, the mechanic conveys clues to the player through the witcher muttering to himself and/or visual depictions of past events that represent Geralt’s reasoning
- Time of day and other conditions determine where monsters appear and their abilities
- Can strike critical areas in combat based on how much you learn about monster anatomy and tactics
- The team is deciding between using a handful of in-combat special moves for particular attacks and a slow-motion quick-time event style
- Monsters you defeat leave otherwise unobtainable alchemical and crafting ingrediants needed for making of unique items, potions, mutagens
- These allow Geralt to gain special powers and upgrades in the new mutation development tree
- These kills serve as the witcher’s primary method of income


Zapowiada sie wyjebiscie, jesli tylko wszystko sie uda to dostaniemy mega wyjebista gre.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 06:33:42 am wysłana przez _ReD_ »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 05, 2013, 07:12:35 am »
I z miejsca stala sie dla mnie najbardziej wyczekiwana gra :grin:

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 05, 2013, 09:26:13 am »
FUCK! 20% większy świat od Skyrima, otwarty świat, brak podziału na rozdziały/chaptery, jazda konno wraz z możliwością spenetrowania każdej górki, wzniesienia czy miasteczka? 96 animacji ruchu względem 20 w dwójce? FUCK.
Nosz cholera, pierwsza oficjalnie zapowiedziana gra na nową generację!

Polska gra.

Jaram się w choooj. To będzie must-have, w dodatku już w 2014 :O

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 05, 2013, 09:42:19 am »
Wszystko zajebiście, jaram się itepe, ale gdzie kur** urywający jaja przy samej dupie filmik od Bagińskiego?!  :cry:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 05, 2013, 09:47:56 am »
Czołem wszystkim, tak na szybko - podjarka straszliwa, akurat przy ogrywaniu dwójki jestem, więc tym bardziej kolejna część na widoku cieszy.

Na szybko:
- otwarty świat = dużo więcej zabawy
- brak czapterów -> jestem za, ale trochę się boję  czy fabułę dadzą radę bez czapterów i z otwartym światem ciągnąć na równie wysokim, pełnym odcieni szarości poziomie (bo o questy poboczne się nie martwię)

Super, jest na co czekać!
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 05, 2013, 10:00:28 am »





Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 05, 2013, 10:05:56 am »
Jako tytuł premierowy dla nowych konsol nie byłby zły. :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 05, 2013, 10:29:38 am »
Info po polskiemu:
http://www.cdaction.pl/news-30758/wiedzmin-3-dziki-gon---game-informer-zapowiada-gre-the-witcher-3-wild-hunt.html


Zapowiada się MEGA konkret 8)

Graficznie wygląda jak podrasowana dwójka, ale cała reszta jest trudna do pojęcia (świat większy niż w Skyrimie?!). Oby nie śpieszyli się zanadto z premierą i porządnie przysiedli do eliminowania błędów.

Jestem pewien, że CD Projekt RED udźwignie ciężar otwartego świata (w przeciwieństwie do takiej Bethesdy) i oprócz świetnie zrobionej eksploracji, będziemy mogli liczyć także na żywe postacie, interesujące questy i wciągający wątek główny. W sumie ta sztuka już udała się Obsidianowi z New Vegas (choć silnik był pewnym ograniczeniem). Wiedźmin 2 był tak dobrą grą, że i trójka nie ma szansy zawieść.

Teraz tylko czekać na to, co zaprezentuje dziś CD Projekt RED.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 05, 2013, 10:39:08 am »
Typek z długimi farbowanymi na blond włosami - :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 05, 2013, 10:47:45 am »
Cytuj
Geralt był dzieckiem czarodziejki Visenny oraz (prawdopodobnie) wojownika imieniem Korin (bohaterów opowiadania Droga, z której się nie wraca). Krótko po narodzinach został zabrany do Wiedźmińskiego Siedliszcza - Kaer Morhen, gdzie miał przejść szkolenie. Standardowe Próby, między innymi Próbę Traw, przeszedł zaskakująco dobrze, więc jako jednego z niewielu wybrano go do dodatkowych eksperymentów. Był jedynym, który te eksperymenty przeżył. Okupił to jednak całkowitym zanikiem pigmentu włosów, czego efektem był jego najbardziej charakterystyczny znak rozpoznawczy - białe włosy.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 10:49:55 am wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 05, 2013, 10:50:31 am »
Najważniejszy punkt:
Cytuj
- Enemies don’t scale to the player’s level
:grin:

Oby nic w tym względzie nie zmienili do premiery i oby zadbali o dobry balans gry.

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 05, 2013, 10:55:07 am »
Czegoś tu nie kumam. Oficjalnie potwierdzono na jakie platformy to wychodzi?

Z jednej strony graficznie wygląda jak dwójka moim zdaniem, to nawet dobrze, ale za mało na nową generacje chyba, ale z drugiej strony z opisu wynika, że ta gra będzie zajebiście skomplikowana technicznie, zbyt zajebiście dla starych konsol. Więc na co to wychodzi? Pewniakiem jest PC to wiadomo, ale ciekawe czy gra nie wyjdzie na stare konsole, to może być dopiero zaskoczenie, bo mimo wszystko czy CDProjektRED jest firmą, która od razu by dostała devkity nowych konsol? Wiadomo zrobili dwie genialne części Wiedźmina, ale dosyć późno weszli w świat konsolowych gier. Może celują jeszcze w obecną generacje, a z Cyberpunkiem wejdą w kolejną?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 05, 2013, 11:11:44 am »
Przeca Cyberpunk ma hulać na tym samym silniku. Wygląda to bardzo dobrze, chociaż screeny nie oszałamiają (patrząc na to jak na next-gena).
PSN ID: WojtqGO

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 05, 2013, 11:14:36 am »
Cytuj
CD Projekt RED has provided the screenshots you see here from its current in-game assets running on its Internal PC development hardware. However, the renderer - the part of the engine that translates the game files into what you ultimately see on screen - is still in development and will boast significant improvements by the time The Witcher 3 ships. "Right now you see the game in the old renderer, but it's going to be taken to a truly next level," says gameplay producer Marek ZSiemak. In particular, the developers tell us that skin shaders and the dynamic lighting model will be markedly more advanced in the final version.

Cytuj
Platformy docelowe to wszystkie „konsole z najwyższej półki” (a więc zapewne również next-geny), oczywiście także PC

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #36 dnia: Lutego 05, 2013, 11:18:37 am »
Czegoś tu nie kumam. Oficjalnie potwierdzono na jakie platformy to wychodzi?


"Coming in 2014 on PC and "all high-end platforms available"

Czyli PC i PS4, bo NextBox będzie upośledzony ;)

PS:


25 sekunda: to jest baba czy chłop? :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 11:20:10 am wysłana przez Gremlin88 »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #37 dnia: Lutego 05, 2013, 11:39:10 am »
Nie wiem, ale jego internetowa kariera z pewnością nabierze rozpędu. :D

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3
« Odpowiedź #38 dnia: Lutego 05, 2013, 11:51:38 am »
O JA JEBIE JAKI PIĘKNY JEST TEN DZIEŃ

Szykuje się PIĘKNY, dojrzały i nieupośledzony POLSKI odpowiednik The Elder Scrolls. Dawać to na PlayStation 4, hype wysadzi to forum!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #39 dnia: Lutego 05, 2013, 12:03:09 pm »
kur**, ja nie gralem ani w 1 ani w 2 :(