Autor Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon  (Przeczytany 603341 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2000 dnia: Maja 14, 2015, 12:48:16 pm »
Precz z komuną
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Od zawsze boję się twarzy Grabarczyka. Pełno w niej kłamstwa, obłudy, chciwości i nieszczerości.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2001 dnia: Maja 14, 2015, 12:54:02 pm »
Zgadzam się.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2002 dnia: Maja 14, 2015, 18:59:02 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/1-l29HlKkXU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2003 dnia: Maja 14, 2015, 19:48:07 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/hF18DBWIVew?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Podoba mi się, w kluczowym momencie 25 fps przez 1 sek, później sporadycznie o 2-3, nic strasznego.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2004 dnia: Maja 14, 2015, 20:30:59 pm »
Te drzewka gibające się na wietrze jak źdźbła trawy wyglądają przekomicznie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2005 dnia: Maja 14, 2015, 21:27:17 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/1-l29HlKkXU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

W tym jest moc. Przypomina intro do W1. Dobrze, że Red porzucił Platige, wyszło im to na dobre. Taki cinematic znacznie bardziej podkręca mi hype. Niektóre ujęcia (w szopie) są dość "growe". Ach, gdyby tak wyglądała gra właściwa (oczywiście z uproszczeniami, modelami in-game, itp).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2006 dnia: Maja 14, 2015, 21:43:25 pm »
Trafiłem na kilka dobrych jakościowo zrzutów z PS4. Wrzucam w spoiler - pomimo braku spoilerów - bo nie jest to miły widok. Jest źle. Pierwszy raz można również dostrzec PASKUDNĄ aberrację chromatyczną. Jest naprawdę źle.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2007 dnia: Maja 14, 2015, 21:47:06 pm »
Ten zwiastun :o

kur**, czemu gra nie ma takiego klimatu? :evil:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2008 dnia: Maja 14, 2015, 21:50:55 pm »

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2009 dnia: Maja 14, 2015, 22:11:26 pm »
Po obejrzeniu zwiastuna zaczynam rozumiec zarzuty Zielarza odnosnie gry. Obecnie prezentuje sie ok, ale gdyby zachowali pierwotny art to by pozamiatali jeszcze bardziej.  Szkoda, ze Redom zabraklo jaj by pozostac przy pierwotnej koncepcji. Widac, ze chcieli by Wieslaw trafil do jak najwiekszej liczby odbiorcow. Szkoda, bo z tego uniwersum dalo sie wycisnac sporo wiecej.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2010 dnia: Maja 14, 2015, 22:37:03 pm »
Po obejrzeniu zwiastuna zaczynam rozumiec zarzuty Zielarza odnosnie gry. Obecnie prezentuje sie ok, ale gdyby zachowali pierwotny art to by pozamiatali jeszcze bardziej.  Szkoda, ze Redom zabraklo jaj by pozostac przy pierwotnej koncepcji. Widac, ze chcieli by Wieslaw trafil do jak najwiekszej liczby odbiorcow. Szkoda, bo z tego uniwersum dalo sie wycisnac sporo wiecej.

Zawsze mogli podążyć ścieżką DA.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2012 dnia: Maja 14, 2015, 22:43:37 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2013 dnia: Maja 14, 2015, 23:09:30 pm »
Zwiastun rozkurwił O_O Ja chce taki film! O_O

el becetol

  • Gość
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2014 dnia: Maja 14, 2015, 23:27:07 pm »
Po obejrzeniu zwiastuna zaczynam rozumiec zarzuty Zielarza odnosnie gry. Obecnie prezentuje sie ok, ale gdyby zachowali pierwotny art to by pozamiatali jeszcze bardziej.  Szkoda, ze Redom zabraklo jaj by pozostac przy pierwotnej koncepcji. Widac, ze chcieli by Wieslaw trafil do jak najwiekszej liczby odbiorcow. Szkoda, bo z tego uniwersum dalo sie wycisnac sporo wiecej.

Zawsze mogli podążyć ścieżką DA.

Przecież podążyli, chociażby w kwestii kolorystyki.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2015 dnia: Maja 14, 2015, 23:36:54 pm »
Mogli zrobić jak w Gothic 3. Na wstępie była możliwość ustawienia kolorystyki amerykańskiej (kolorowo) i europejskiej (bardziej mroczna).

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2016 dnia: Maja 15, 2015, 06:40:14 am »
Ja pier**lę, nie da się czytać tego narzekania...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2017 dnia: Maja 15, 2015, 09:01:13 am »
Te drzewka gibające się na wietrze jak źdźbła trawy wyglądają przekomicznie.
Szczególnie to na wejście z filmiku od Jurasa. Mniej przyznam szczerze boli głowa od tych bujających się drzew, jak za długo oglądam filmik :roll:

Trailera jeszcze nie oglądałem.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2018 dnia: Maja 15, 2015, 09:44:39 am »
Trafiłem na kilka dobrych jakościowo zrzutów z PS4. Wrzucam w spoiler - pomimo braku spoilerów - bo nie jest to miły widok. Jest źle. Pierwszy raz można również dostrzec PASKUDNĄ aberrację chromatyczną. Jest naprawdę źle.

Patrząc na te screeny to nie jest źle, nawet bardzo ok, widziałem znacznie gorsze. Tutaj przynajmniej kolory są dobre ;). Z aberracją to ja bym poczekał na grę - na statycznych screenach zawsze jest bardziej zauważalna niż w ruchu (albo widzisz "rozchodzenie" poszczególnych kanałów, a podczas gry masz delikatne bliżej krawędzi ekranu). W przypadku screenów z Bloodborne też zwracałeś na to uwagę, a w grze wyszło dobrze. Jak do tej pory najbardziej rażące użycie aberracji co Lords of the Fallen.

Szkoda, ze Redom zabraklo jaj by pozostac przy pierwotnej koncepcji. Widac, ze chcieli by Wieslaw trafil do jak najwiekszej liczby odbiorcow. Szkoda, bo z tego uniwersum dalo sie wycisnac sporo wiecej.

To jedno, ale mają tez tam takiego art dira. Z tego co słyszałem, to on lubi takie kolorki ;).

Przecież podążyli, chociażby w kwestii kolorystyki.

Dokładnie, patrząc na jeden ze screenów wrzuconych przez Irasa (ten z widokiem z muru) miałem wrażenie, że patrzę na DA:I ;).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2019 dnia: Maja 15, 2015, 10:32:44 am »
Różnica jest taka, że w DA:I ten mur byłby znacznie lepiej wykonany nawet na PS3, co zapewne Jurek w swoim czasie udowodni.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2020 dnia: Maja 15, 2015, 10:48:44 am »
Różnica jest taka, że w DA:I ten mur byłby znacznie lepiej wykonany nawet na PS3, co zapewne Jurek w swoim czasie udowodni.

To prawda i w takiej sytuacji bokiem wychodzi fakt, że to PC był platformą wiodącą (ewentualnie fakt, że tak ktoś zrobił i zostało przyklepane tak jak jest - o ile na PC będzie wyglądało podobnie ;)).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2021 dnia: Maja 15, 2015, 14:26:25 pm »
PC was said to be running on Ultra from a 970:



PS4:


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2022 dnia: Maja 15, 2015, 15:02:38 pm »
PS4:



BVidia HairWorks?:



Oj ale się szykuje DDOSOWANKO CDPR. :

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2023 dnia: Maja 15, 2015, 15:06:52 pm »
Ciężko stwierdzić na 100%, ale raczej bez HairWorksa. Nvidia do ultra + GameWorks w 1080p rekomenduje 980.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2024 dnia: Maja 15, 2015, 20:10:26 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/MuskgsmIe6k?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>




<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/NKadTifTRlY?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2025 dnia: Maja 15, 2015, 20:30:06 pm »
i PC vs PS4.


<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/9Cn-ekHLqEY?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2015, 20:32:59 pm wysłana przez Juras »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2026 dnia: Maja 15, 2015, 20:44:19 pm »
i PC vs PS4.


<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/9Cn-ekHLqEY?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Dlaczego wersja na PC wygląda gorzej?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2027 dnia: Maja 15, 2015, 20:55:25 pm »
Nie wygląda.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2028 dnia: Maja 15, 2015, 21:03:20 pm »
Zastanawiałem się czy brać PS4 czy PC, ale już się nie zastanawiam... Różnice (??? roślinność??) są pomijalne, a na konsoli po prostu gra się lepiej

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2029 dnia: Maja 15, 2015, 21:13:21 pm »
Nie wygląda.

2 minuta.

PS4 ma moc obliczeniową by wyrenderować dodatkowy statek, a pc nie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2030 dnia: Maja 15, 2015, 21:18:52 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/1-l29HlKkXU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Właśnie obejrzałem. Łoszkurwa :mad:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2031 dnia: Maja 15, 2015, 21:41:10 pm »
Czy mi sie wydaje, czy PS4 ma lepsze wlosy? :d

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2032 dnia: Maja 15, 2015, 22:14:21 pm »
Przy jakości yt i różnych fryzurach ciężko stwierdzić. Lepsze może nie, ale jeśli mocno nie ustępują, to beka z blacharzy tym sroższa.

A w ogóle to gdzie jest Castor?  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2033 dnia: Maja 15, 2015, 22:30:13 pm »
Chłopaki przez 46 minut grają na PS4 i opisują sporo opcji oraz możliwości.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/7l0vIE62rFk?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2015, 22:32:39 pm wysłana przez Ryo »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2034 dnia: Maja 15, 2015, 22:33:35 pm »
Przy jakości yt i różnych fryzurach ciężko stwierdzić. Lepsze może nie, ale jeśli mocno nie ustępują, to beka z blacharzy tym sroższa.

A w ogóle to gdzie jest Castor?  :lol:
Wlasnie przygladalem sie scenie, gdzie Geralt ma kucyka i jest w koszuli i mam wrazenie, ze ps4 wypada minimalnie lepiej.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2035 dnia: Maja 15, 2015, 23:47:04 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2036 dnia: Maja 15, 2015, 23:49:45 pm »
Mam wrażenie, że ta gra rzadko widzi 30fps :roll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2037 dnia: Maja 15, 2015, 23:57:58 pm »
Pomijając downgrade i nierówności jest ok. Kudły i cała postać Geralta super. Inne postacie poprawne. Plener bardzo ładny. O dziwo kolorystyka tym razem jest normalna. Spore problemy z płynnością, ale wg mnie jest szansa, że to wina filmików (w VLC skacze, PS3 się przy nich zesrało, w WMP jakby płynniej). Można się również przyczepić SSAO i jasnej obwódki wokół postaci - chyba Zielarz kiedyś o tym pisał. Reszta naprawdę spoko.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2038 dnia: Maja 16, 2015, 01:07:49 am »
Mam wrażenie, że ta gra rzadko widzi 30fps :roll:
yt raczej. Zapowiada sie dobre, ciekawe granie na powaznie bez piwka.
Jaki poziom trudnosci brac jako zieloniutki gracz?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Odpowiedź #2039 dnia: Maja 16, 2015, 01:16:00 am »
Jako zupełnie zielony, to chyba normal, ale podobno można na tym poziomie trochę przelevelować pod koniec gry i robi się trochę za łatwo. Bez grania w grę sugeruję normal i zmianę na hard, jak poziom trudności za bardzo spadnie.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu