Przecież w devkitach ma być 2x tyle ramu co w konsoli retail.
Devkity z 4GB ram odpowiadały by wersji konsoli z 2GB pamieci, a 8GB w devkicie oznaczało by 4GB w retail.
Chyba, że teraz coś się zmieniło...
To jest bujda. Devsi zawsze dostają konsolę która parametrami jest równa z sprzętem jaki będzie w sklepach, bo w ten sposób najłatwiej jest dopasować efekty i poziom detali w tworzonej grze. Głupio by było gdyby tworząc grę przy 8GB ram Developer się zapomniał i potem w wersji sklepowej była by ona niegrywalna z powodu zwiech lub mniejszych fps.
Ciekawe czy Ci developerzy co mieli te pierwsze devkity z 4GB RAM dostaną zamienniki, bo te nowsze wysyłane teraz mają już po 8GB.
Skąd wiesz ?
Powiedzmy, że to info z "pierwszej ręki"
DS4 fajnie leży w dłoniach. Co prawda obadałem jedynie tą starszą wersje, ale już ona jest dużo wygodniejsza niż pad z ps3
Dokładnie, DS4 fajniej leży w dłoniach i w oddaje wrazenie bardziej masywniejszego