Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 280782 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1400 dnia: Listopada 30, 2013, 14:33:14 pm »
Te aplikację na smartphony to jak się odpala? Z opcji w konsoli trzeba sparować tel?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1401 dnia: Listopada 30, 2013, 14:34:38 pm »
Na apce dajesz parowanie z konsolą, a na PS4 w menu opcji wybierasz zarządzanie mobilna aplikacją i masz tam kod cyfrowy, który trzeba wklepać na startphonie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1402 dnia: Listopada 30, 2013, 14:37:30 pm »
Apka za free z jakiejś stronki Sony?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1404 dnia: Listopada 30, 2013, 14:45:36 pm »

Po 4 pobieranie od 18 wczoraj na psn tak ssie pałke, ze az smutno.
U mnie idzie spoko. Od 9 rano do teraz z 16 GB na 29GB.
[/quote] No to u mnie leży i kwiczy jak tak.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1405 dnia: Listopada 30, 2013, 14:47:56 pm »
Dzięki tytacz, ja tam jestem do tyłu w tych sprawach :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1406 dnia: Listopada 30, 2013, 15:01:09 pm »
no i pop up jest czasami zbyt duży w multiplayerze.
Nie zauważyłem w ogóle jak wczoraj grałem.



Bo jest hmm, specyficzny :D


Wychylam się zza murka i widzę gościa, więc strzelam, ale ni chu**, naboje nie dochodzą, jakby o coś uderzały, wychylam się zza murka bardziej i pojawiają się metalowe schody  :lol:  Sprawdzałem kilka razy, lewo prawo, lewo prawo i za każdym razem znikały.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1407 dnia: Listopada 30, 2013, 16:41:19 pm »
Dobra, no to co, jakaś ustaweczka online dzisiaj? Sądzę, że kilku chętnych by się znalazło, może do nas dołączy pęknięty Raku ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1408 dnia: Listopada 30, 2013, 16:50:01 pm »
Ja chętnie. Obcykałem dzisiaj dwa rozdziały w singlu i mogę ciupnąć online ;)

Co do singla to pierwsze rozdziały są bardzo spoko. Trochę skradania, spokojnego zwiedzania i pod koniec świetna rozwałka przy dynamicznej muzie, aż się chce te Helghańskie łby rozwalać :angel:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1409 dnia: Listopada 30, 2013, 18:02:32 pm »
Dobra, no to co, jakaś ustaweczka online dzisiaj? Sądzę, że kilku chętnych by się znalazło, może do nas dołączy pęknięty Raku ;)
Raku nie pęka, 279zł skutecznym lekarstwem :angel:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1410 dnia: Listopada 30, 2013, 18:44:24 pm »
80% tekstur w tej grze to mega żyleta  :)





Cóż za radość mnie ogarnęła kiedy sie okazało, że Herman nie kłamał i faktycznie 50% gry dzieje się po drugiej stronie muru.  :grin:
Także, pocztówki z helgańskiej strony:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Spoilery z końcowych lokacji, ale fabuły raczej nie zdradzą..
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1411 dnia: Listopada 30, 2013, 18:52:23 pm »
kur** jaka ta gra jest piękna, korci kupno PS4, oj korci  :evil:

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1412 dnia: Listopada 30, 2013, 18:57:57 pm »
Świetnie wygląda.  :o

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1413 dnia: Listopada 30, 2013, 20:25:14 pm »
Rzeczywiście jest na czym oko zawiesić. Ciekawe mnie opinia nt oprawy wizualnej najzagorzalszych zwolenników innych platform.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1414 dnia: Listopada 30, 2013, 20:35:58 pm »
W singlu oprawa jest prześliczna, ale w multi już nie bardzo.Kilka map wygląda wręcz obleśnie. Ogólnie moje pierwsze i dość krótkie wrażenia z KZ:SF były jak na razie pozytywne. No i muzyka Lorna (gdzie jest soundtrack?! pytam się kur**!!)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1415 dnia: Listopada 30, 2013, 22:41:38 pm »


Mam troche czasu także skrobnę opinie na temat singla, z perspektywy fana dwójki :)

Zupełnie nie zgadzam się z zarzutami recenzentów i nawet nie moge sobie wyobrazić jak wkurzeni muszą być pracownicy z Guerilla.
Od czasu kz2, wszyscy krzyczeli że seria powinna dostać ciekawszą fabułę i lepiej poprowadzoną. Narzekano, że levele są bardzo liniowymi
korytarzami. Że gameplay jest nudny a potencjał uniwersum niewykorzystany. Fani prosili, żeby pokazano więcej z życia helghastów. Jak
wyglądają cywile i kobiety oraz w jakich warunkach żyją.

Przy okazji Shadow Fall widać, że twórcy wzięli sobie do serca te prośby i każdą z nich spełnili.
Bardzo przyjemnie grało mi się w prolog, który wg niektórych był nieciekawy. Ja dzięki niemu po raz pierwszy w seri mogłem zobaczyć jak
wygląda życie zwykłych ludzi w całej tej wojnie, także dla mnie wypas ^^
Scenariusz jest moim zdaniem nieporównywalnie lepszy niż w poprzedniczkach i o klase lepszy niż ma konkurencja (jak na fpsa tego typu jest super).
Nie ma już irytujących postaci, bohater ma swój rozum i jest sporo smaczków dla fanów. W dodatku można sobie spokojnie zwiedzać cały ten bogaty
w szczegóły świat i znajdywać komiksy, audiologi i gazety z komentarzami ostatnich wydarzeń w jakich uczestniliśmy.
Końcówka może nie jest szokująca, ale zaskakuje w trochę inny sposób (!) i już zacieram ręce w oczekiwaniu na kolejną część.

Gameplay mocno ewolouwał. Teraz można dobierać odpowiednią dla nas strategię i likwidować wrogów w stylu jaki nam odpowiada najbardziej.
OWL jest świetnym patentem i bardzo pomocnym przy okazji. Chętnie sie korzysta z jego pomocy. Tym bardziej, że dzięki temu dronowi można
robić naprawdę kozackie akcje. No i w końcu możemy sobie podczas grania zwolnić tempo rozgrywki i cieszyć się "Ballet of death" w realtimie :)
Przy okazji dużych lokacji wyszło jednak że AI faktycznie sobie średnio radzi. W pomieszczeniach są równie inteligenti jak w poprzednich częściach,
ale jak już sie helghasta wpuści do lasu to czuje sie biedak zagubiony.
Konstrukcja leveli sprawiła, że często sie gubiłem i pare razy zdażyło mi się włączyć strzałkę z podpowiedzią gdzie mam sie udać.
To strasznie zabolało recenzentów,ale mi sie akurat podobało. Takie czasy że jak sie nie jest prowadzonym za rączke to sie odejmuje punkty w recenzji...

Grafika jaka jest każdy już wie, napiszę tylko że w ruchu to wygląda oczywiście dużo lepiej. Grafika grafiką, ale równie mocne wrażenie wywarła
na mnie ścieżka dźwiękowa. Same dźwięki świata to jedno, ale muza towarzysząca wydarzeniom jest poprostu wyje**na w kosmos. Soundtrack roku jak dla mnie.

Co tam jeszcze.. W sumie chyba tyle jeśli chodzi o singla. Ja jestem zachwycony. Dostałem 50% ładnego miasta do podziwiania i 50% brudnego świata
za który uwielbiam serię. Czuję sie doceniony przez twórców i jednocześnie boje sie, że przez negatywne recenzje, znowu zrobią jakiegoś potworka
w stylu kz3.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1416 dnia: Grudnia 01, 2013, 00:44:24 am »
Zgadzam się w całości. Co prawda jestem teraz w połowie gry, ale wykonanie, udźwiękowienie (MUZYKA!), rozgrywka są wykonane na bardzo dobrym poziomie. Aczkolwiek odczuwam, że gra jest prostsza od dwójki, bo na Hardzie póki co nie miałem problemów. Podoba mi się też to, że jesteśmy uczestnikiem wszystkich wydarzeń, więc nie oglądamy filmików gdzieś z boku, tylko mamy immersję cały czas :)

Recenzenci niech powyjmują głowy z dupy, bo sami nie wiedzą czego chcą. Gra jest usprawniona pod niemal każdym względem. Głupie animacje jak ktoś schodzi po schodach wyglądają tak jak powinny, takie smaczki strasznie robią.

Z minusów to źle zrobione skradanie, bo nie ma nawet minimalnej szansy na błąd, a czasem się zdarzy, że wróg zobaczy nas przez obiekt za którym się ukrywamy. Standardowo jak już nas jeden dojrzy to wszyscy w promieniu mili o nas wiedzą. Zapisywanie gry faktycznie jest zepsute, bo jak w czasie rozgrywki to działa ok i checkpointy są gęsto rozmieszczone, tak po wyjściu do menu i załadowaniu gry mamy... początek całej misji. Ale nie jest to jakiś większy mankament, bo misje są miodne i przechodzi się je dość szybko, a jak coś to się spauzuje grę i wróci grać od tego samego momentu ;)

Ja jestem zadowolony i polecam każdemu sprawdzić singla bo rozgrywka jest miodna, a graficznie mamy najwyższy poziom. Multi też jest świetne i cholernie wciąga ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1417 dnia: Grudnia 01, 2013, 08:25:04 am »
Po tych zdjęciach co wrzucił Madman grafa to tak max 4/10 jak na nową konsole. Dobrze, że Lem wrzucił coś lepszego wcześniej bo miałbym teraz obawy o oprawę.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1418 dnia: Grudnia 01, 2013, 10:30:59 am »
Gra ktoś już w multi? Ja zacznę od wtorku bo będę miał czasu więcej i może trochę singla przejdę co by mechanikę poznać. Jakby co mój nick gregory_wwa.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1419 dnia: Grudnia 01, 2013, 10:39:56 am »
Po tych zdjęciach co wrzucił Madman grafa to tak max 4/10 jak na nową konsole
:lol: :lol:

Gra ktoś już w multi?
Pogrywam na przemian z BF4.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1420 dnia: Grudnia 01, 2013, 10:40:22 am »
Nowa generacja, nowi uzytkownicy - bardzo dobrze  8)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1421 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:02:40 am »
Wrzuce Ci Kyokuszinmanie te oto dwie fotki z mojej krótkiej wyprawy do świata Killzona :)

Screenshoty za pomocą SHARE na FB





Zagrałem dzisiaj rano jeszcze ze dwa meczyki w multi żeby zobaczyć różnicę w płynności względem singla i .... nie zobaczyłem. Mi tam sie wydaje, że gra chodzi tak samo jak w singlu, choć może po prostu ślepy jestem. Generalnie jak coś to jestem chętny na wspólne multi, bo dzisiejsze dwa wygrane mecze mnie nastawiły pozytywnie, gdyż bałem się, że będę lamił ostro, a tu parę naprawdę fajnych akcji wpadło. Druga runda Potyczki Drużynowej na 24 osoby była dość smutna dla drużyny przeciwnej, gdy moja drużyna zrobiła respawna pod ich bazą i kolesie przez prawie cały mecz z strefy bezpieczeństwa nie mogli wyjść xD.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1422 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:04:54 am »
moja drużyna zrobiła respawna pod ich bazą i kolesie przez prawie cały mecz z strefy bezpieczeństwa nie mogli wyjść xD.
Welcome in Killozne World ;)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1423 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:18:56 am »
moja drużyna zrobiła respawna pod ich bazą i kolesie przez prawie cały mecz z strefy bezpieczeństwa nie mogli wyjść xD.
Welcome in Killozne World ;)

Fajny jest ogólnie system skili, zachęca do fikuśnego grania żeby oblokowywać te wszystkie dodatki i trofisy :)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1424 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:21:08 am »
Jak z płynnością czuć te 60 klatek, spadków animacji nie ma jak jest jakaś grubsza akcja ? chodzi o multi.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1425 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:22:34 am »
Wrzuce Ci Kyokuszinmanie te oto dwie fotki z mojej krótkiej wyprawy do świata Killzona :)

Screenshoty za pomocą SHARE na FB




Co niby one mają pokazać :wtf:.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1426 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:25:25 am »
Jak z płynnością czuć te 60 klatek, spadków animacji nie ma jak jest jakaś grubsza akcja ? chodzi o multi.

Imo to jest 40-50 fps. 60 to jest moze jak sie w ziemie patrzy ;)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1427 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:28:41 am »
Wrzuce Ci Kyokuszinmanie te oto dwie fotki z mojej krótkiej wyprawy do świata Killzona :)

Screenshoty za pomocą SHARE na FB
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Co niby one mają pokazać :wtf:.

Że na Vekcie świeci słońce, a L1 odpala tyrolke.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1428 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:33:57 am »
Po tych zdjęciach co wrzucił Madman grafa to tak max 4/10 jak na nową konsole. Dobrze, że Lem wrzucił coś lepszego wcześniej bo miałbym teraz obawy o oprawę.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1429 dnia: Grudnia 01, 2013, 11:59:14 am »
Gra ktoś już w multi? Ja zacznę od wtorku bo będę miał czasu więcej i może trochę singla przejdę co by mechanikę poznać. Jakby co mój nick gregory_wwa.

Wysłałem Ci inva na PSN ;)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1430 dnia: Grudnia 01, 2013, 12:01:04 pm »
o jak mnie łeb napierdala.uuuuuuuuuuuuuu nie kupujcie wodki w biedrace :cry:

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1431 dnia: Grudnia 01, 2013, 12:09:12 pm »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1432 dnia: Grudnia 01, 2013, 13:56:18 pm »
Sialalalalassijpałessij

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1433 dnia: Grudnia 01, 2013, 15:00:04 pm »
Zdjęcia robione za pomocą PS4 są beznadziejne, więc nie polecam oceniać grafiki po tych fotach

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1434 dnia: Grudnia 01, 2013, 21:16:25 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Prze miodnie ten Killzone wygląda  :o

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1435 dnia: Grudnia 01, 2013, 22:58:39 pm »
moja drużyna zrobiła respawna pod ich bazą i kolesie przez prawie cały mecz z strefy bezpieczeństwa nie mogli wyjść xD.
Welcome in Killozne World ;)

Welcome to...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1436 dnia: Grudnia 01, 2013, 23:01:42 pm »
Nigdy nie uczyłem się angielskiego.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1437 dnia: Grudnia 01, 2013, 23:02:08 pm »
No i pierwsze kurwowanie zaliczone. Gra mi sie zapisala w momencie jak strzelaly do mnie dwa duze roboty, nie bylem zadowolony z takiego rozwoju sytuacji :lol:

Ale po 11 zgonach sie udalo ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1438 dnia: Grudnia 02, 2013, 09:28:53 am »
Na forum Extreme nieźle jadą tą giere, że nuda i dużo strzelania. Mi pewnie się spodoba :troll:.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2013, 10:06:58 am wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1439 dnia: Grudnia 02, 2013, 09:57:13 am »
O kurczę. Dużo strzelania w shooterze fps :-O