Robić screeny z filmiku na youtubie i porównywać z "2560x1440 downsampled to 1920x1080" to tylko niemiec potrafi. Przecież z Crysisa w takich warunkach zostałaby jednobarwna plama. Zresztą to nie są dwie czy trzy bitmapy złożone na krzyż.
Koledzy nie porownywali jakosci obrazu tylko zauwazyli ze "na upartego" mozna sie do KZ przyje**ć w taki sam sposob.
Wyzsza jakosc fotki nie zmieni ci nagle bitmap w obiekty 3d. Nie dorysuje cieni. Wrecz przeciwnie...wtedy te niedorobki bardziej wychodza na wierzch.
Jak ogladalem po raz pierwszy gameplay to KZ zrobil na mnie ogromne wrazenie. Zwlaszcza "intro" i koncowka wygladaly prawie jak CGI.
Jednak jak luknalem gameplay w 1080p na TV i trailer z gamersyde od razu dalo sie zauwazyc bitmapy, momentami slabsze cienie lub ich brak, problemy z LOD (pop-up) czy niektore postaci jak z PS2.
Nie zrozum mnie zle. Nadal uwazam ze nowey KZ prezentuje sie w ruchu swietnie (momentami ladniej miz C3 moim zdaniem). I prezentuje mniej wiecej pozom jakiego oczekiwalem.
Chodzi tylko to dopi*dalanie sie na sile szukajac niedorobek zeby pokazac jak to KZ kosi Krzysia
