Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 289727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #280 dnia: Kwietnia 15, 2013, 08:02:48 am »
To dobrze Rajkosz, że jesteś sam jeden i sobie pooglądasz skriny.

Co do samego K:SF chcę chociaż fajną fabułę, bo gameplay znowu będzie taki sam. Niezrozumiałe jest dla mnie, że przy takim potencjale historii konfliktu tworzą się rozdrobnione fabularnie gry. Czemu do tej pory nie zostaliśmy wprowadzeni w ten świat o mocy co najmniej wprowadzenia do KZ2 i KZ3? Intra stanowią zbyt dużą i niespełnioną obietnicę. Osobiście z dużą chęcią przytuliłbym chociaż action-rpg w świecie Killzone (swoiste Mass Effect), choć nie wietrzę potencjału aż na 3 tytuły.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2013, 08:10:19 am wysłana przez Kert »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #281 dnia: Kwietnia 15, 2013, 08:28:33 am »
Ja to bym chciał killzone w formie takiego far cry 3. Idealnie by to pasowało do tej gry. Zdobywanie kolejnych helghańskich obozów, przemieszczanie sie jetpackiem po dżungli i bagnach (albo po tym zajebistym mieście z shadow fall..). Ale chyba na takie rzeczy trzeba będzie poczekać do drugiego Ip od guerilla  :cry:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #282 dnia: Kwietnia 19, 2013, 17:41:43 pm »
Mialem dzisiaj przyjemnosc byc na pokazie KZ:SF (pierwszym w Polsce i jesli wierzyc slowom Pana Michala Drobota drugim na swiecie) 8) Na poczatek dwie rzeczy: GG pracuje nad dwoma projektami, jeden to KZ:SF, a drugi to Nowe IP o ktorym poki co nie moga rozmawiac. Druga sprawa to jesli koles sie nie przejezyczyl to demo ktore widzielismy na PS Meetingu bylo puszczane na finalnej wersji PS4 (troche smuteczek, ale mysle, ze sie je**al w zeznaniach). Prezentacja byla poswiecona oswietleniu w KZ4 i musze przyznac, ze kilka rozwiazan optymalizacyjnych mnie zaskoczylo choc prezentacja jako calosc nie zrobila na mnie piorunujacego wrazenia. Jakosc assetsow (przynajmniej tych ktore byly pokazane) nie wyrozniala sie jakos szczegolnie i roznice miedzy KZ3, a KZ4 byly IMO male. W KZ3 bardziej polegali na artystach, ktorzy w bardzo sprawny sposob ukryli niedorobki poprzez odpowiednie wypalenie cieni i innych pierd** na assetsach, a w KZ4 wszystko jest liczone i dla zwyklego zjadacza chleba to po prostu moze NIE ROBIC. Generalnie to kolo chwalil sie tym, ze udalo im sie stworzyc narzedzie dzieki ktoremu bardzo szybko moga zmieniac oswietlenie, np. dodajac efekt brudu na obiekt itp. czyli cos co wczesniej robili po kilka h teraz daja rade zrobic w 1h. No i aktualnie zatrudniaja ludzi, szkoda ze brak mi skilla :(

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #283 dnia: Kwietnia 19, 2013, 18:23:32 pm »
A pokazałeś im ogień rzucający cień?

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #284 dnia: Kwietnia 19, 2013, 18:28:23 pm »
Jest jakiś filmik z tego wydarzenia?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #285 dnia: Kwietnia 19, 2013, 19:28:31 pm »
Mialem dzisiaj przyjemnosc byc na pokazie KZ:SF (pierwszym w Polsce i jesli wierzyc slowom Pana Michala Drobota drugim na swiecie) 8) Na poczatek dwie rzeczy: GG pracuje nad dwoma projektami, jeden to KZ:SF, a drugi to Nowe IP o ktorym poki co nie moga rozmawiac. Druga sprawa to jesli koles sie nie przejezyczyl to demo ktore widzielismy na PS Meetingu bylo puszczane na finalnej wersji PS4 (troche smuteczek, ale mysle, ze sie je**al w zeznaniach). Prezentacja byla poswiecona oswietleniu w KZ4 i musze przyznac, ze kilka rozwiazan optymalizacyjnych mnie zaskoczylo choc prezentacja jako calosc nie zrobila na mnie piorunujacego wrazenia. Jakosc assetsow (przynajmniej tych ktore byly pokazane) nie wyrozniala sie jakos szczegolnie i roznice miedzy KZ3, a KZ4 byly IMO male. W KZ3 bardziej polegali na artystach, ktorzy w bardzo sprawny sposob ukryli niedorobki poprzez odpowiednie wypalenie cieni i innych pierd** na assetsach, a w KZ4 wszystko jest liczone i dla zwyklego zjadacza chleba to po prostu moze NIE ROBIC. Generalnie to kolo chwalil sie tym, ze udalo im sie stworzyc narzedzie dzieki ktoremu bardzo szybko moga zmieniac oswietlenie, np. dodajac efekt brudu na obiekt itp. czyli cos co wczesniej robili po kilka h teraz daja rade zrobic w 1h. No i aktualnie zatrudniaja ludzi, szkoda ze brak mi skilla :(

Prezentacja o oświetleniu, to jest tam GI czy nie ma w tym nowym KZ???

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #286 dnia: Kwietnia 19, 2013, 23:51:03 pm »
Akurat o GI nic konkretnego nie mowili, ale z tego co wylapalem to ich autorski rodzaj oswietlenia, ktorym koles mocno sie jaral bedzie GI w jakis sposob supportowal. Rezygnuja z oswietlenia punktowego i jada na area lightcie i w ten sposob na miejscu gdzie bylo, np. 5 point lightow wstawiaja jednego area lighta i zaoszczedzaja jakies 10-15% zasobow + efekty takiego zastosowania sa duzo lepsze i obraz wydaje sie bardziej naturalny (byl pokazany przyklad na niewykorzystanym assetsie z KZ3). Ogolnie to musze jeszcze dokladnie przeczytac tego ich pdfa bo tak ciezko zapamietac i wychwycic wszystkie smaczki tym bardziej, ze jeszcze nie mialem okazji sie glebiej zapoznac z oswietleniem w grach. Koles namawial zeby zaznajomic sie z ta prezentacja (pelna dokumentacje beda mogli wypuscic dopiero po premierze KZ4 badz tez krotko przed) i w miare mozliwosci usprawnic ten ich algorytm jeszcze bardziej.
A pokazałeś im ogień rzucający cień?
hehe.
Jest jakiś filmik z tego wydarzenia?
Calosc byla nagrywana + maja udostepnic pdfy z tej prezentacji wiec pewnie trzeba poczekac.

PS: Mielu jest kur** gruby :|

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #287 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:00:43 am »
Czyli juz bylo z dodatkowym RAMem  :lol:


''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #288 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:07:40 am »
Nie, myślę że po prostu więcej je.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 987
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #289 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:11:27 am »
Było nie było, KZ2 pokazał, że im bliżej premiery tym lepiej. Poczekajmy, z pewnością poprzeczka będzie wysoka


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #290 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:13:51 am »
@Lem

Wrzuć tutaj linka do tego PDFa jeśli możesz ;) tez chętnie poczytam.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #291 dnia: Kwietnia 20, 2013, 00:24:36 am »
@Lem

Wrzuć tutaj linka do tego PDFa jeśli możesz ;) tez chętnie poczytam.
Wrzuce... jak go dostane :oops: <nie wiem czy jest juz udostepniony>

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #292 dnia: Kwietnia 20, 2013, 07:56:09 am »
Cytuj
Czyli juz bylo z dodatkowym RAMem
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2013, 08:06:04 am wysłana przez Braveheart1989 »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #293 dnia: Kwietnia 20, 2013, 09:36:43 am »
Mialem dzisiaj przyjemnosc byc na pokazie KZ:SF (pierwszym w Polsce i jesli wierzyc slowom Pana Michala Drobota drugim na swiecie) 8) Na poczatek dwie rzeczy: GG pracuje nad dwoma projektami, jeden to KZ:SF, a drugi to Nowe IP o ktorym poki co nie moga rozmawiac. Druga sprawa to jesli koles sie nie przejezyczyl to demo ktore widzielismy na PS Meetingu bylo puszczane na finalnej wersji PS4 (troche smuteczek, ale mysle, ze sie je**al w zeznaniach). Prezentacja byla poswiecona oswietleniu w KZ4 i musze przyznac, ze kilka rozwiazan optymalizacyjnych mnie zaskoczylo choc prezentacja jako calosc nie zrobila na mnie piorunujacego wrazenia. Jakosc assetsow (przynajmniej tych ktore byly pokazane) nie wyrozniala sie jakos szczegolnie i roznice miedzy KZ3, a KZ4 byly IMO male. W KZ3 bardziej polegali na artystach, ktorzy w bardzo sprawny sposob ukryli niedorobki poprzez odpowiednie wypalenie cieni i innych pierd** na assetsach, a w KZ4 wszystko jest liczone i dla zwyklego zjadacza chleba to po prostu moze NIE ROBIC. Generalnie to kolo chwalil sie tym, ze udalo im sie stworzyc narzedzie dzieki ktoremu bardzo szybko moga zmieniac oswietlenie, np. dodajac efekt brudu na obiekt itp. czyli cos co wczesniej robili po kilka h teraz daja rade zrobic w 1h. No i aktualnie zatrudniaja ludzi, szkoda ze brak mi skilla :(

Cholerny farciarzu :mad: Ja sie już nie załapałem na wejściówki na Dragons ;(

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #294 dnia: Kwietnia 20, 2013, 10:02:09 am »
 :angel:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #295 dnia: Kwietnia 21, 2013, 20:58:45 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #296 dnia: Kwietnia 21, 2013, 21:22:45 pm »
Chciałbym zobaczyć jakiś bardziej epicki moment w tej grze, moze na E3

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #297 dnia: Kwietnia 21, 2013, 22:33:35 pm »
Odbicia w kałużach, czyli to co Kojima na PS2 robił, to jest najbardziej epicki moment.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #298 dnia: Kwietnia 22, 2013, 01:19:46 am »
hehe coś w tym jest
taktyczny :o

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #299 dnia: Kwietnia 22, 2013, 01:38:08 am »

Heh... co ciekawe to to jest moment w ktorym IMO kolesiowi wkradl sie babol do prezentacji. Koles mowi ze to jest "final product", a tak naprawde jest to wczesniejszy skrin nadal pozbawiony kilku cieni, ale to tam szczegol :angel:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #300 dnia: Kwietnia 22, 2013, 08:11:55 am »
odbicia jednak real-time. :)
Biorę bundle na start konsoli ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #301 dnia: Kwietnia 24, 2013, 09:02:31 am »
Jest już cały wykład  :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #302 dnia: Kwietnia 24, 2013, 11:49:08 am »
Generalnie praca wygląda bardzo podobnie jak w 3DSMax. Tekstura, materiał, ustawianie wartości reflectivity, difuse, rougness itp, a dalej wszystko samo się robi, oświetlenie, odbicia. Praca grafika ogranicza się tylko do nałożenia tekstury na obiekt i nadania jej właściwych parametrów.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #305 dnia: Maja 03, 2013, 12:06:10 pm »
Kiedy wychodzi ten magazyn EDGE? Bo z tego co pamiętam miały być w nim nowe skriny z shadow fall i drive club. Już początek maja a tu cisza..

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #306 dnia: Maja 03, 2013, 12:16:03 pm »
Kiedy wychodzi ten magazyn EDGE? Bo z tego co pamiętam miały być w nim nowe skriny z shadow fall i drive club. Już początek maja a tu cisza..
Dobre pytanie

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #307 dnia: Maja 03, 2013, 15:56:00 pm »
Za tydzien.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #308 dnia: Maja 07, 2013, 10:21:43 am »
Z twittera:
Cytuj
it has huge mission-based levels

Cytuj
It's not as linear as Killzone 3 - missions will offer a lot more player choice and freedom throughout each level.

 :)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #310 dnia: Maja 07, 2013, 13:27:03 pm »
http://ps4life.pl/2013/05/killzone-shadow-fall-kilka-informacji-prosto-od-tworcow/
Cytuj
W demie mamy ponad 60 ludzi biegających w okolicy,
Super, dzięki temu miasto rzeczywiście może tętnić życiem. Ciekawe czy przyjdzie nam sie zmierzyć z taką armią helghastów  8)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #311 dnia: Maja 07, 2013, 14:09:38 pm »
Fajnie by było jak by zrobili taką scene, wielkiej wojny
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2013, 14:17:22 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #312 dnia: Maja 07, 2013, 14:31:40 pm »
http://ps4life.pl/2013/05/killzone-shadow-fall-kilka-informacji-prosto-od-tworcow/
Cytuj
W demie mamy ponad 60 ludzi biegających w okolicy,
Super, dzięki temu miasto rzeczywiście może tętnić życiem. Ciekawe czy przyjdzie nam sie zmierzyć z taką armią helghastów  8)
Ram robi swoje :).

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #313 dnia: Maja 07, 2013, 14:36:46 pm »
Szkoda ze nie 60fps

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #314 dnia: Maja 07, 2013, 14:41:06 pm »
Faktycznie szkoda bo to jedna z pierwszych gier i graficznie raczej nie rozwali.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #315 dnia: Maja 07, 2013, 14:46:07 pm »
Nie znam sie na tym, ale czy dzięki ramowi nie mozna zwiększyć liczbe fps, czy tym zajmuje sie procesor i karta?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #316 dnia: Maja 07, 2013, 15:06:26 pm »
Ram wiele nie zmieni w fps. Wpływ na framerate może mieć przepustowość RAMU, ale fps to processing, czyli to ile czasu zajmuje CPU i GPU przerobienie jednej klatki. Im bardziej zaawansowane operacje, im większa przerabiana klatka, tym dłużej to zajmuje, tym niższy framerate.


Ja nad 30fps nie ubolewam. Przy 60fps z efektami jak motion blur, trzęsącej się kamery imitującej poruszanie się, dostaję choroby lokomocyjnej i nie mogę grać ;/ Zakładam, że nextgen będzie obfity w takie efekty, więc dla mnie 60 klatek nie jest wskazane, niech lepiej uderzają w 1080p.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2013, 15:08:10 pm wysłana przez andryush »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #317 dnia: Maja 07, 2013, 15:19:37 pm »
do ramu buforuje się tekstury, więcej ramu więcej tekstur, lepsze detale, krótsze loadingi, ale nie wiecej FPS.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2013, 15:23:59 pm wysłana przez Soul hunter 16 »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #318 dnia: Maja 07, 2013, 15:25:44 pm »
do ramu buforuje się tekstury, więcej ramu więcej tekstur, lepsze detale, krótsze loadingi, ale nie mniej FPS.
Dlatego właśnie wszystko dokładnie przemyślano i postawiono w nowej konsoli Sony przede wszystkim na dużą ilość Ramu.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 987
  • Reputacja: 132
RE: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #319 dnia: Maja 07, 2013, 16:03:30 pm »
30 klatek w 1080p mi całkowicie wystarcza, 60 klatek jest mi obojętne. Jak mam wybierać między lepszą grafą, a 60 klatkamk, to wolę to pierwsze