Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 329606 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #200 dnia: Lutego 23, 2013, 10:11:12 am »
No ale cienie jak w Halo 4 na screenach Jurasa jednak porażają...

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #201 dnia: Lutego 23, 2013, 10:21:04 am »
Robić screeny z filmiku na youtubie i porównywać z "2560x1440 downsampled to 1920x1080" to tylko niemiec potrafi. Przecież z Crysisa w takich warunkach zostałaby jednobarwna plama. Zresztą to nie są dwie czy trzy bitmapy złożone na krzyż.
Koledzy nie porownywali jakosci obrazu tylko zauwazyli ze "na upartego" mozna sie do KZ przyje**ć w taki sam sposob.
Wyzsza jakosc fotki nie zmieni ci nagle bitmap w obiekty 3d. Nie dorysuje cieni. Wrecz przeciwnie...wtedy te niedorobki bardziej wychodza na wierzch.
Jak ogladalem po raz pierwszy gameplay to KZ zrobil na mnie ogromne wrazenie. Zwlaszcza "intro" i koncowka wygladaly prawie jak CGI.
Jednak jak luknalem gameplay w 1080p na TV i trailer z gamersyde od razu dalo sie zauwazyc bitmapy, momentami slabsze cienie lub ich brak, problemy z LOD (pop-up) czy niektore postaci jak z PS2.
Nie zrozum mnie zle. Nadal uwazam ze nowey KZ prezentuje sie w ruchu swietnie (momentami ladniej miz C3 moim zdaniem). I prezentuje mniej wiecej pozom jakiego oczekiwalem.
Chodzi tylko to dopi*dalanie sie na sile szukajac niedorobek zeby pokazac jak to KZ kosi Krzysia ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 347
  • Reputacja: 172
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #202 dnia: Lutego 23, 2013, 10:57:46 am »
Robić screeny z filmiku na youtubie i porównywać z "2560x1440 downsampled to 1920x1080" to tylko niemiec potrafi. Przecież z Crysisa w takich warunkach zostałaby jednobarwna plama. Zresztą to nie są dwie czy trzy bitmapy złożone na krzyż.
Koledzy nie porownywali jakosci obrazu tylko zauwazyli ze "na upartego" mozna sie do KZ przyje**ć w taki sam sposob.
Wyzsza jakosc fotki nie zmieni ci nagle bitmap w obiekty 3d. Nie dorysuje cieni. Wrecz przeciwnie...wtedy te niedorobki bardziej wychodza na wierzch.
Jak ogladalem po raz pierwszy gameplay to KZ zrobil na mnie ogromne wrazenie. Zwlaszcza "intro" i koncowka wygladaly prawie jak CGI.
Jednak jak luknalem gameplay w 1080p na TV i trailer z gamersyde od razu dalo sie zauwazyc bitmapy, momentami slabsze cienie lub ich brak, problemy z LOD (pop-up) czy niektore postaci jak z PS2.
Nie zrozum mnie zle. Nadal uwazam ze nowey KZ prezentuje sie w ruchu swietnie (momentami ladniej miz C3 moim zdaniem). I prezentuje mniej wiecej pozom jakiego oczekiwalem.
Chodzi tylko to dopi*dalanie sie na sile szukajac niedorobek zeby pokazac jak to KZ kosi Krzysia ;)
Filmik w 1080 p to nie to samo co w grze. A tak poza tym to nie potrzeba do tego full hd aby zauważyć bitmapy czy postacie z PS2 ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #203 dnia: Lutego 23, 2013, 11:18:53 am »

Drzewka, ktorych GT5 by sie nie powstydzilo :roll:

A tutaj drzewka z C3 oddalone o kilkaset metrow od glownego bohatera:


Proponuje zmienić nazwę tematu na Shadow Fail.
:o to ta zielona kupa z crysisa to drzewa? i wcale nie jest to kilkaset maetrow a najwyzej 100 metrow

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #204 dnia: Lutego 23, 2013, 11:22:31 am »
Nadal uwazam ze nowey KZ prezentuje sie w ruchu swietnie (momentami ladniej miz C3 moim zdaniem)

za takie pierdolenie powinien być banhammer.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 11:33:54 am wysłana przez s00s »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #205 dnia: Lutego 23, 2013, 11:24:25 am »
Cytuj
Uff, czyli Crysis 3 to dalej najładniejszy FPS jaki powstał kiedykolwiek
to prawda do czasu wyjścia killzonea pewnie będzie najładniejszy.
Cytuj
No ale cienie jak w Halo 4 na screenach Jurasa jednak porażają...
Dokładnie to 2 cienie tak wyglądały i jest to jedyna rzecz do jakiej mógłbym się przyczepić. Pisanie ze budynek oddalony o 5 kilometrów ma plaski dach(którego w 1080p i w ruchu i tak nikt nie zauważy), czy czepianie się do wodospadów albo postaci które wyglądają bardzo dobrze jest głupie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 11:38:49 am wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 347
  • Reputacja: 172
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #206 dnia: Lutego 23, 2013, 11:37:33 am »
Turbo C3>KZ3>Turbo C1>Turbo C2>KZ2>Halo4>Rage. Tak to według mnie wizualnie wygląda na chwile obecną.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #207 dnia: Lutego 23, 2013, 11:41:57 am »
Cytuj

Macie.


Do jutra wam starczy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #208 dnia: Lutego 23, 2013, 12:58:25 pm »
Koledzy nie porownywali jakosci obrazu tylko zauwazyli ze "na upartego" mozna sie do KZ przyje**ć w taki sam sposob.

Nie, nie można - przynajmniej nie przy pomocy filmiku z YouTube. Te drzewa równie dobrze mogą mieć wymodelowane pojedyncze liście, a na tej jakości materiale wyjdzie rozmazana, bitmapopodobna breja.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 041
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #209 dnia: Lutego 23, 2013, 13:03:05 pm »
ma tos jakis screen z wodospadem z C3?? dla porównania...'

dobra mam coś takiego, i też wygląda jak ICO z PS2, a przecież to CRYSIS!!!



i jeszcze jeden obrazek, rposto z gameplay'u



Najwidoczniej nikt jeszcze nie wymyślił lepszej technologii do robienia wodospadów w grach od czasu ICO...


Marudzicie na to niedorobione jeszcze KZ4, a tymczasem takie krzaki w C3 to też przecież górka/sfera/inny obiekt o dziwnej geometrii obłożony płaskimi teksturami liści...
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2013, 13:15:53 pm wysłana przez andryush »

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #210 dnia: Lutego 23, 2013, 14:05:13 pm »
Wszystkie kolejne posty o Crysis 3 osobiście wywalę w nicość.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 779
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #211 dnia: Lutego 25, 2013, 10:07:25 am »
Killzone SF było przygotowywane na 1,5 GB RAM

http://beyond3d.com/showpost.php?p=1712366&postcount=111

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #212 dnia: Lutego 25, 2013, 10:19:49 am »
 :o

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #213 dnia: Lutego 25, 2013, 11:13:10 am »
Teraz mając 8gb to będą od nowa robili wszystko ? ciekawe jak sobie z tym poradzą.

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #214 dnia: Lutego 25, 2013, 11:41:05 am »
Killzone SF było przygotowywane na 1,5 GB RAM

http://beyond3d.com/showpost.php?p=1712366&postcount=111
:o :o
to full wersja urwie dupę

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #215 dnia: Lutego 25, 2013, 11:42:24 am »
VIDEO RAMU A NIE RAMU...

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #216 dnia: Lutego 25, 2013, 11:44:35 am »
Oj tam, oj tam

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #217 dnia: Lutego 25, 2013, 11:49:29 am »
Juras wszystko popsuł  :mad:

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #218 dnia: Lutego 25, 2013, 11:55:29 am »
Nie wiem czy miał cokolwiek psuć ;) Wiadomo, że teraz się tłumaczą po tym jak ludzie wywalili na wierzch wszystkie błędy grafiki nowego Killzone'a. Nie wszystko co powiedzą w obronie faktycznie musi być prawdą ;)

Ja jednak i tak jestem dobrej myśli, przed premierą gra na pewno jeszcze wyładnieje.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #219 dnia: Lutego 25, 2013, 11:57:52 am »
W którym miejscu ktoś się tłumaczy? I kto?

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #220 dnia: Lutego 25, 2013, 12:11:09 pm »
W którym miejscu ktoś się tłumaczy? I kto?

Killzone SF było przygotowywane na 1,5 GB RAM

http://beyond3d.com/showpost.php?p=1712366&postcount=111

Zresztą miałem na myśli ewentualne przyszłe tłumaczenia.

« Ostatnia zmiana: Lutego 25, 2013, 12:12:56 pm wysłana przez Mrocz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #221 dnia: Lutego 25, 2013, 12:14:39 pm »
A czy to jest kuźwa pracownik Guerilla Games? Czy ty od czasu do czasu zastanawiasz się dwa razy przed puszczeniem posta?

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #222 dnia: Lutego 25, 2013, 12:23:39 pm »
A czy to jest kuźwa pracownik Guerilla Games? Czy ty od czasu do czasu zastanawiasz się dwa razy przed puszczeniem posta?

A czy ty możesz przestać się dopierdalać do wszystkich?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 779
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #223 dnia: Lutego 25, 2013, 12:31:38 pm »
A czy to jest kuźwa pracownik Guerilla Games? Czy ty od czasu do czasu zastanawiasz się dwa razy przed puszczeniem posta?

Koleś jest developerem , czy z GG tego nie wiem, ale na pewno ma wiedzę co do parametrów Devkitu PS4

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #224 dnia: Lutego 25, 2013, 12:49:19 pm »
A czy ty możesz przestać się dopierdalać do wszystkich?

Dopóki nie nauczysz się myśleć i czytać ze zrozumieniem? Małe szanse.

Koleś jest developerem , czy z GG tego nie wiem, ale na pewno ma wiedzę co do parametrów Devkitu PS4

Nadal nie widzę tam tłumaczenia się Guerilla Games tylko post randomowego ludka z netu, który coś wie.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 779
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #225 dnia: Lutego 25, 2013, 13:09:12 pm »
Wiesz, ten post nie jest tłumaczeniem się - ja odbieram go raczej jako obietnicę znacznego progresu i tak już zajebistej oprawy.

Poza tym koleś nie jest randomowy - możesz prześledzić historię jego wpisów. Beyond3d (poza bagienkiem console forum) jest forum przeznaczonym dla profesjonalistów i jak już któryś udziela się w (normalnie ignorowanym) dziale o konsolach to każdy czyta z wywieszonym ozorem

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #226 dnia: Lutego 25, 2013, 13:34:24 pm »
Ok, ale pisz to Mroczowi a nie mnie, bo to Mrocz stwierdził, że

teraz się tłumaczą

Ja jeszcze posiadam szczątkową umiejętność analizowania tekstu pisanego.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #228 dnia: Lutego 25, 2013, 13:55:00 pm »
Ok, ale pisz to Mroczowi a nie mnie, bo to Mrocz stwierdził, że

teraz się tłumaczą

Ja jeszcze posiadam szczątkową umiejętność analizowania tekstu pisanego.

Po co ma mi to pisać, skoro ja żadnych problemów nie robię? To ty się do wszystkiego dopierdalasz. Wyłapujesz najdrobniejsze niuanse z czyiś wypowiedzi i starasz się zabłysnąć. Masz za dużo czasu czy jak?

Ja tylko na szybko przejrzałem linka od Szymka (bo w tle zajmuje się innymi sprawami, nie miałem czasu analizować całego tematu na tym forum) i szybko wrzuciłem posta, dotyczącego bardzo częstego tłumaczenia się developerów z takich akcji. Nie wiem, kim był ten koleś, z jakiej firmy. Nic nie pisałem konkretnie o Guerilla Games. Zwykły luźny tekst, do którego nikt by się nie przyje**ł, a ty jak zwykle robisz jakiś ogromny problem z tego. Zluzuj poślady, bo zaraz nie będzie można luźno podyskutować na tym forum bez irasa wtrącającego swoje złośliwe 3 grosze do tematu.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #229 dnia: Lutego 25, 2013, 14:06:22 pm »
Ok, ale pisz to Mroczowi a nie mnie, bo to Mrocz stwierdził, że

teraz się tłumaczą

Ja jeszcze posiadam szczątkową umiejętność analizowania tekstu pisanego.

Po co ma mi to pisać, skoro ja żadnych problemów nie robię? To ty się do wszystkiego dopierdalasz. Wyłapujesz najdrobniejsze niuanse z czyiś wypowiedzi i starasz się zabłysnąć. Masz za dużo czasu czy jak?

Ja tylko na szybko przejrzałem linka od Szymka (bo w tle zajmuje się innymi sprawami, nie miałem czasu analizować całego tematu na tym forum) i szybko wrzuciłem posta, dotyczącego bardzo częstego tłumaczenia się developerów z takich akcji. Nie wiem, kim był ten koleś, z jakiej firmy. Nic nie pisałem konkretnie o Guerilla Games. Zwykły luźny tekst, do którego nikt by się nie przyje**ł, a ty jak zwykle robisz jakiś ogromny problem z tego. Zluzuj poślady, bo zaraz nie będzie można luźno podyskutować na tym forum bez irasa wtrącającego swoje złośliwe 3 grosze do tematu.
Aż mi się wątek o Halo przypomniał, tam też nie wiedziałeś o czym piszesz, ale pisałeś.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #230 dnia: Lutego 25, 2013, 14:09:31 pm »
Aż mi się wątek o Halo przypomniał, tam też nie wiedziałeś o czym piszesz, ale pisałeś.

Ty też pieprzyłeś tam od rzeczy nie powiem...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #231 dnia: Lutego 25, 2013, 14:29:08 pm »
Doktor Raikoh stwierdza złamanie otwarte.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #232 dnia: Lutego 25, 2013, 14:36:22 pm »
Doktor Raikoh stwierdza złamanie otwarte.

Cóż życie ;) Dead Space 3 i nowy DMC pozwolą mi z tego wyjść?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

kazuyoshi

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 0
  • Jak and Daxter 4 na PS4 - uwolnić orkę ^.-
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #234 dnia: Lutego 26, 2013, 00:02:43 am »
Czytnełem tą analizę i jestem za większością stwierdzeń - jedno z nich zmodyfikuję i przytoczę - płynne  30 klatek w jakości 1080p , to świetne kombo. Dodam jeszcze , ze nowa rozgrywka , która najpewniej zostanie zaprezentowana na E3 urwie dupę. W świetle rewelacji , jako że obecne demko Killzona tworzone było na 2 GB ramu , można być więcej niż pewnym takich urywających dupę wrażeń  :).
ps: czy tylko ja mam takie wrażenie , czy jakieś 65% ludzi w demku Killzon SF  to łysole - moda taka czy co  :D
its time for scream, its time for silence. -d(^_^)b-

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #235 dnia: Lutego 26, 2013, 00:18:35 am »
ps: czy tylko ja mam takie wrażenie , czy jakieś 65% ludzi w demku Killzon SF  to łysole - moda taka czy co  :D

Pecetowa architektura, a jak powszechnie wiadomo, PC słabo sobie radzi z włosami.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #236 dnia: Lutego 26, 2013, 09:32:17 am »
ps: czy tylko ja mam takie wrażenie , czy jakieś 65% ludzi w demku Killzon SF  to łysole - moda taka czy co  :D

Pecetowa architektura, a jak powszechnie wiadomo, PC słabo sobie radzi z włosami.
:angel:

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 041
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #237 dnia: Lutego 26, 2013, 09:35:34 am »
W to się gra, czy tylko pokazuje?

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #238 dnia: Lutego 26, 2013, 09:44:35 am »
W to się gra, czy tylko pokazuje?
Wiem że to może wydać się dziwne bo niktórzy wolą tylko oglądać i mądrości prawić, ale jak za parę dni wyjdzie to sie będzie grało.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 041
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #239 dnia: Lutego 26, 2013, 10:00:39 am »
W to się gra, czy tylko pokazuje?
Wiem że to może wydać się dziwne bo niktórzy wolą tylko oglądać i mądrości prawić, ale jak za parę dni wyjdzie to sie będzie grało.

No to czekamy....

A tak poza tym warto zerknąć na to, 10:57:

« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2013, 10:02:15 am wysłana przez andryush »