Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301227 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #360 dnia: Maja 15, 2013, 22:57:37 pm »
Smiano sie ze mnie jak mówiłem ze nie korzystali z pełnej specyfikacji, jak widać użyto tylko 3GB ramu
3gb na samą grafę, a ogólnie to 4,6gb.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #361 dnia: Maja 15, 2013, 23:12:33 pm »
Smiano sie ze mnie jak mówiłem ze nie korzystali z pełnej specyfikacji, jak widać użyto tylko 3GB ramu
3gb na samą grafę, a ogólnie to 4,6gb.
Czytałem już eurogamera, chodziło mi o grafikę

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #362 dnia: Maja 16, 2013, 20:03:49 pm »
Czy mamy informacje czy w tych 4.6 Gb jest coś odłożone na system operacyjny ?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #363 dnia: Maja 16, 2013, 20:18:33 pm »
8-4.6 = 3.4 dla systemu.
Było info o ilości dostępnych rdzeni - gra wykorzystywała 6, pięć rdzeni wykonywało różne zadania, szósty zajmował się rozdzielaniem zadań między nimi. Wychodzi na to, ze 2 na system poszły.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #364 dnia: Maja 16, 2013, 20:36:12 pm »
8-4.6 = 3.4 dla systemu.
Było info o ilości dostępnych rdzeni - gra wykorzystywała 6, pięć rdzeni wykonywało różne zadania, szósty zajmował się rozdzielaniem zadań między nimi. Wychodzi na to, ze 2 na system poszły.
Cytuj
demo used around 4.6GB of memory, with 3GB of that reserved exclusively for graphics
Czyli 1.6 dla procesora, ponad 2GB nie zostały użyte, nie liczę 1GB dla systemu
« Ostatnia zmiana: Maja 16, 2013, 21:03:21 pm wysłana przez Braveheart1989 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #365 dnia: Maja 16, 2013, 21:04:44 pm »
8-4.6 = 3.4 dla systemu.

lol

Weź przemyśl to, co napisałeś.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #366 dnia: Maja 19, 2013, 12:42:54 pm »




Ciekawe jak będą wyglądać pudełka na PS4.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
RE: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #367 dnia: Maja 19, 2013, 16:38:48 pm »
 tak samo jak na ps3 ? Ten sam nośnik przecież

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #368 dnia: Maja 19, 2013, 16:59:23 pm »
Ja bym chciał, żeby okładki do każdej gry były robione w stylu limitki dark souls i kilku innych tytułów:



Logo konsoli wkomponowane w artworka, bez jakichś chujowych pasków. Od biedy ten z PS3 pasował do wszystkich okładek, ale zielone coś z Xboxa to była tragedia.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #369 dnia: Maja 19, 2013, 17:35:23 pm »
Nie jest to wrzuta do Sony czy GG tylko po prostu fakt jak technologia mimo wszystko zaliczyła spowolnienie w ostatnich 7 latach.

Nie było żadnego spowolnienia, prawo Moore'a nadal działa. Zwyczajnie nowa konsola ma kosztować 400$, tyle co jedna średnia karta graficzna. GeForce Titan kosztuje 1000$. Więc sorry, to nie to, że technologia słaba jest obiektywnie, tylko to co Sony i Microsoft wkładają do środka.

Chcesz mieć skok generacyjny? Kup sobie PC-ta.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #370 dnia: Maja 19, 2013, 17:47:20 pm »
Wszystkie posty o Crysis 3 i PC będą przenoszone do System Wars.

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #371 dnia: Maja 19, 2013, 21:25:03 pm »
Logo konsoli wkomponowane w artworka, bez jakichś chujowych pasków. Od biedy ten z PS3 pasował do wszystkich okładek, ale zielone coś z Xboxa to była tragedia.
Wpis. W końcu kolekcje na półkach wyglądały by fajnie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #372 dnia: Maja 20, 2013, 08:20:33 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ciekawe jak będą wyglądać pudełka na PS4.
Pierwsze dwa to praktycznie edycja limitowana. :angel:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #373 dnia: Maja 24, 2013, 19:38:07 pm »
Z twittera:
Cytuj
With Killzone Mercenary will there be dogs seeing it was in predecessor
Killzone Liberation?
I odpowiedź:
Cytuj
Probably not, although dogs seem very popular in FPSes all of a sudden. Perhaps we should include them? ;)
 
 Jest szansa! :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #374 dnia: Maja 24, 2013, 22:40:49 pm »
haha dobre  :lol:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #376 dnia: Maja 26, 2013, 01:00:06 am »
Ładnie to wszystko sklecili. Oświetlenie i odbicia na prawdę robią wrażenie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #377 dnia: Maja 26, 2013, 08:26:50 am »
Rysunki jak zwykle mają konkretne. :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #378 dnia: Maja 28, 2013, 08:14:20 am »

Ciekawe czy w finalnej wersji dopakują oświetlenie na tyle, że można będzie zestawić grę z tym artem.. Bo narazie wygląda to tak:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 28, 2013, 08:18:05 am wysłana przez Madman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #379 dnia: Maja 28, 2013, 11:35:48 am »
Przecież to nie jest art, a jakiś offscreen shot z gry ;>

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #380 dnia: Maja 28, 2013, 15:50:44 pm »
Na tym niby arcie wygląda dużo lepiej. Ciekawy jestem co pokażą na E3 bo to co było w lutym nie powala jak na grę od GG.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #381 dnia: Maja 28, 2013, 16:19:03 pm »
Nie rozumiem, o co chodzi z tym artem i lepszym oświetleniem. Przecież światło jest tylko inaczej ustawione + kontrast w post procesie podbity (tak przynajmniej można uzyskać ten efekt w silniku).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #382 dnia: Maja 28, 2013, 16:20:13 pm »
Kontrast podbity, bo najprędzej to jest fota telewizora pokazującego KZ3 ;)
I jestem tego samego zdania - umieść model w innej scenie i będzie wyglądać tak jak na zdjęciu nr1
« Ostatnia zmiana: Maja 28, 2013, 16:33:15 pm wysłana przez andryush »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #383 dnia: Maja 28, 2013, 17:49:08 pm »
To materiał promocyjny, także mogli sobie pozwolić na lepsze oświetlenie, dodanie paru świateł doświetlających itd.
Ale to nie jest skrin prosto z gry, bo na dotychczasowych materiałach postacie nie oświetlają się tak dobrze. No chyba, że to z najnowszej wersji.. Ale wątpie.
Moim zdaniem różnica jest ogromna.

(mogłem napisać "bullshot" zamiast "art"  :P)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #384 dnia: Maja 28, 2013, 17:55:35 pm »
Skąd w ogóle pochodzi ten obrazek? Ewidentnie jest to crop z większego obrazka.
Fajnie by było całość zobaczyć.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #385 dnia: Maja 28, 2013, 18:02:20 pm »
To z tej reklamy:
 
(dłoń ktoś dokleił w photoshopie ;))
Jakiś czas później, wyciekł ten obrazek w większej rozdziałce, ale nikt sie do niego nie przyznaje.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #386 dnia: Maja 28, 2013, 18:15:16 pm »
trudno tu porównywać oświetlenie skoro na tym arcie(?) postać jest oświetlona przez słonce, a na tym obrazku z gry stoi w cieniu.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #387 dnia: Maja 29, 2013, 07:35:03 am »
Mimo wszystko wciąż nie rozumiem o co chodzi, ja tu cudów nie widzę, tylko różnicę w ustawieniu światła. Na arcie masz przede wszystkim mocne światło w kontrze, w grze zaś masz dużo światła rozproszonego, przez co cienie nie są tak intensywne (szkoda, bo jest przez to trochę płasko). Jak dla mnie wszystko jest kwestią kierunku artystycznego, nie lepszego oświetlenia.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #388 dnia: Maja 29, 2013, 09:01:52 am »
Fajnie gdyby na E3 oprócz nowych mtariałów, pokazali między innymi lutowe demo. Wtedy moglibyśmy ocenić na ile poprawiono oświetlenie  ;)
Pewne jest jednak, że zmieniono model postaci w jakimś tam stopniu, także już to sugeruje nowszego builda. (taśma na wężyku od maski).

Nie wierzę, że w grze zobaczymy jakość z arta. I mam nadzieje, że jestem w błędzie  ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #389 dnia: Maja 29, 2013, 10:12:32 am »
Ja tam też nie widzę nic nieosiągalnego, imo jakość spokojnie osiągalna w grze.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #390 dnia: Maja 29, 2013, 10:17:57 am »
Mam nadziej że końcowy produkt będzie dużo lepiej wyglądał, bo to co pokazali w lutym nie powala oprawą.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #391 dnia: Maja 29, 2013, 10:20:48 am »
 :roll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #392 dnia: Maja 29, 2013, 10:33:22 am »
Ja się zgadzam. Nie powala.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #393 dnia: Maja 29, 2013, 10:38:30 am »
Powala miasto, później już nie tak bardzo, ale czuć next-genem, głównie przez oświetlenie, odbicia, cząsteczki i ładne efekty post-process.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #394 dnia: Maja 29, 2013, 10:49:28 am »
Nie zazdroszczę wam. Jeśli ta grafika na was wrażenia nie robi, to pewnie przez następne pare lat będziecie stękać. Bo mało prawdopodobne jest żeby jakiś tytuł przebił oprawe z Shadow Fall w najbliższym czasie. A na multiplatformy jak widać nie ma co liczyć.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #395 dnia: Maja 29, 2013, 10:58:53 am »
Każda prezentacja next-genów (psx, ps2, ps3) pokazywała jakość oprawy, którą można było jarać się w opór. Miała mnie ponieść magia PS4, a nie poniosła. Tutaj żelazne stwierdzenie: CZEKAMY NA E3 i mam nadzieję, że Sony swoją prezentacją spowoduje, że odruchowo kliknę na pre-order. Jedynie Deep Down jak na razie powoduje opad kopary, jeśli w pełni in-game.
« Ostatnia zmiana: Maja 29, 2013, 11:04:50 am wysłana przez Kert »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #396 dnia: Maja 29, 2013, 11:17:43 am »
Jedynie Deep Down jak na razie powoduje opad kopary, jeśli w pełni in-game.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #397 dnia: Maja 29, 2013, 11:25:08 am »
Ktoś sie pokusił żeby mu wąsy zamalować:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #398 dnia: Maja 29, 2013, 13:05:07 pm »
Oj za to mozna dostać bana, nawet na tym forumie. :wall_bash:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #399 dnia: Maja 29, 2013, 13:09:32 pm »
Raikoh ssie kutasa.