Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301966 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #520 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:26:40 pm »
Może być  ;)

Shoty


No i teraz warto by bylo paru osobom sobie poprzypominac posty z lutego i marca :) A zwlaszcza te fajne porownania do Infiltrator tech demo za pomoca gif'ow lol
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2013, 22:32:29 pm wysłana przez KKRT »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #521 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:42:00 pm »
Wygląda bardzo ładnie, ale infamous zrobił na mnie większe wrażenie

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #522 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:50:08 pm »
Wygląda bardzo ładnie, ale infamous zrobił na mnie większe wrażenie
Wiadomo, im wiekszy pop up tym wieksza podjarka 8)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #523 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:52:14 pm »
Wygląda bardzo ładnie, ale infamous zrobił na mnie większe wrażenie
Wiadomo, im wiekszy pop up tym wieksza podjarka 8)
Nie wiem o czym pier**lisz.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #524 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:57:39 pm »
Wygląda bardzo ładnie, ale infamous zrobił na mnie większe wrażenie
Wiadomo, im wiekszy pop up tym wieksza podjarka 8)
Nie wiem o czym pier**lisz.
O tym, ze fapujecie do napisu SONY.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #525 dnia: Czerwca 12, 2013, 23:05:52 pm »
W ogóle ni epodoba mi się nowy Killzone. Ani styl, ani rozgrywka, ani grafika.

Jezeli chodzi o grafikę to IMO K2, K3 >K4. Wolę efekt ziarnistości, potężny post-processing, depth of fieldy, motion blurry, ciemne, brudne lokacje ze wspaniała grą świateł i podkręconym zaakcentowanym ambient occlusion. Teraz mamy sterylna PC-tową grafikę. Ładnie, kolorowo - fani Halo będa zachwyceni, redszta już mniej.

BTW bronie to już całkowita porażka. Zamiast ciężkich "realistycznych" giwer, mamy karabinek-laserko podobny, wogóle nie czuć powera, a i design beznadziejny.

To mówiłem ja, Sonoklap Piter_neo.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #526 dnia: Czerwca 12, 2013, 23:23:43 pm »
No mi ten lasek też jakoś nie pasuje. Miasto było spoko, ale tutaj to tak dziwnie jakoś, bardzo nie KZ style. I faktycznie roślinność słabo im wyszła.
Nie czuć epickości jak w lokacjach KZ2 i 3. I jakiś post-processig filterek na obraz też by nie zaszkodził.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #527 dnia: Czerwca 12, 2013, 23:55:01 pm »
Może być  ;)

Shoty


No i teraz warto by bylo paru osobom sobie poprzypominac posty z lutego i marca :) A zwlaszcza te fajne porownania do Infiltrator tech demo za pomoca gif'ow lol
No i? Nie licząc paru oczywistych bugów wynikających z niedokończonej wersji gry, coś sie zmieniło w tej oprawie? To ciągle jest ten sam poziom co w lutym. Nawet wiele elementów już teraz uległo poprawie, np fizyka i geometria, nie wspominajac o dużym, otwartym terenie. Modele przeciwników są słabe, ale to raczej wynika z tego że wrzucono modele z kz3 bo sie nie wyrobili do prezentacji z nowymi. Podobnie było podczas prezentacji trójki. Tam też na materiałach prasowych biegał sobie rico i sev z kz2, stare modele, ze starymi ubiorami.

Pokaż mi grę której oprawa może konkurować z tym:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Proszę - napisz "Crysis 3"  :lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #528 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:05:50 am »
Level z lutego, ale gameplay inny. Bardziej nastawiony na podziwianie widoczków  :) itd - http://www.gametrailers.com/videos/dtuakz/killzone--shadow-fall-e3-2013--art---design-walkthrough--stream-
Z różnych materiałów dowiedziałem się, że multiplayer będzie można kupić osobno w ps store i że tej "sowie" może zmieniać skórki  :P

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #529 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:06:06 am »
Destiny może spokojnie konkurować n/p

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #530 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:16:19 am »
Roślinność w C3 na wysokich ustawieniach jest lepsza, ale pod względem reszty elementów wygrywa Kz.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #531 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:17:38 am »
Roślinność w C3 na wysokich ustawieniach jest lepsza, ale pod względem reszty elementów wygrywa Kz.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #532 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:18:52 am »
Jak jesteś w stanie to ocenić, skoro od tytułów fpp masz mdłości?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #533 dnia: Czerwca 13, 2013, 11:33:31 am »
Destiny może spokojnie konkurować n/p
Chciałbym poznać chociaż jeden element świadczący o nextgenowości tego tytułu. Szczególnie "robią" eksplozje.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #534 dnia: Czerwca 13, 2013, 13:09:08 pm »
Po co mam Ci mówić zobacz raz jeszcze pokaz z E3, a KZ też nie jest pod każdym względem idealny.  :angel:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #535 dnia: Czerwca 13, 2013, 13:12:40 pm »
Mnie KZ jakoś już przestał fascynować, helghaści wyglądają mocno średnio, do tego ich oczy zbyt mocno świecą, przez co wygląda to komicznie. Dodano nowe zabawki, więc od razu obawiam się o multi, ludzie będą biegać z tarczami i strażnikami jak w halo. Obym się mylił, ale tak samo jak Halo, Killzone też gubi sam siebie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #536 dnia: Czerwca 13, 2013, 13:22:28 pm »
Brakuje epickich momentów i miejscówek jak na razie.
KZ mocno stracił na charakterze

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #537 dnia: Czerwca 13, 2013, 13:27:45 pm »
Dodano nowe zabawki, więc od razu obawiam się o multi, ludzie będą biegać z tarczami i strażnikami jak w halo. Obym się mylił, ale tak samo jak Halo, Killzone też gubi sam siebie.
Racja. Do tego kosy z przodu ciągle obecne, a w KZ na PSVite snajper dalej zapieprza z niewidzialnością i karabinem maszynowym co nie wróży dobrze. Tak sobie myślę, że jeśli GG nie da modyfikowanych serwerów, to ta gra w multi będzie słaba.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #538 dnia: Czerwca 13, 2013, 13:35:07 pm »
Brakuje epickich momentów i miejscówek jak na razie.
KZ mocno stracił na charakterze

Ciężko żeby misja zwiadowcza w zielonych terenach była szczególnie epicka, ale za to nie sądzę, żeby przelotowi nad miastem czy lądowaniu na murze z pierwszej prezentacji czegoś pod tym względem brakowało. Wygląd higów z ostatnich materiałów może nie robi, ale z drugiej strony naziści w długich płaszczach słabo pasowaliby do otoczenia.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #539 dnia: Czerwca 13, 2013, 18:26:05 pm »
To w misji na plaży przywdzieją różowe bikini?

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #540 dnia: Czerwca 17, 2013, 18:11:47 pm »
Nic nowego ale może kogo intere

Jacek84

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #541 dnia: Czerwca 17, 2013, 20:29:53 pm »
Kurde, nie wiem czemu, ale ze wsystkich zaprezentowanych na PS4 gier, Killzone jest bardziej bezpłciowy niż Knack. Wcześniejsi Helghaści wyglądający jak modern-faszyści to jeszcze jakoś trzymało się kupy. Teraz to jest ch** wie wo. Można hejtować "Halo/jakakolwiek inna gra w zmyślonym uniwersum", ale Halo było przynajmniej spójne, a tu wszystko jest jakieś takie z dupy :(.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #542 dnia: Czerwca 18, 2013, 15:53:49 pm »
Nic nowego ale może kogo intere

Jak najbardziej nowe info  :)

Teraz już wiadomo, że lachon ze zwiastuna to nie córa visariego, ale najlepsza helghańska jednostka, odpowiednik naszego bohatera.


Wiadomo też jak wygląda standardowy helghast w pełnym uzbrojeniu:


I jest pierwsze foto z multi (wygląda na to że boost wrócił)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #543 dnia: Czerwca 18, 2013, 19:47:33 pm »
Jak najbardziej nowe info  :)
Teraz już wiadomo, że lachon ze zwiastuna to nie córa visariego, ale najlepsza helghańska jednostka, odpowiednik naszego bohatera.

Cytuj
Jako marszałek cieni Lucas Kellan przysiągłeś bronić swoich pobratymców, lecz gdy w wyniku pewnego zdarzenia poznasz tajemniczą i śmiertelnie niebezpieczną helghańską żołnierkę Echo, odkryjesz zupełnie nową stronę nie tylko tego konfliktu, ale i samego siebie.

I jest pierwsze foto z multi (wygląda na to że boost wrócił)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

je**ć boosta. :mad:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #544 dnia: Czerwca 18, 2013, 19:50:32 pm »
FUCK YEAH, HELGHAN SEX CONFIRMED!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #545 dnia: Czerwca 18, 2013, 19:54:30 pm »
Będzie mapa do MP z jedynki. :grin:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #546 dnia: Czerwca 18, 2013, 19:59:17 pm »
taa, boost, czyli podczas CTF znowu wszyscy będą biegać z wiatrakami w dupie. Ehh, czuję, że niczego się nie nauczą i multi będzie mało grywalne.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #547 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:02:54 pm »
taa, boost, czyli podczas CTF znowu wszyscy będą biegać z wiatrakami w dupie. Ehh, czuję, że niczego się nie nauczą i multi będzie mało grywalne.
Jeśli będzie jak w dwójce i dadzą możliwość edycji co ma być na serwerze, to praktycznie boost będzie banowany na każdym. ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #548 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:04:08 pm »
Co to w ogóle jest ten boost?  :-?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #549 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:06:59 pm »
Co to w ogóle jest ten boost?  :-?



W skrócie - przez pewien czas biegniesz dwa razy szybciej niż inni, a klasa Assault miała dodatkowo do tego bazookę oraz dodatkowy armor.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #550 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:09:52 pm »
Na bank nie będzie edycji

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #551 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:20:47 pm »
Wydaje mi się, że jednak będzie - multi w Shadow Fall projektuje ten sam gość co jest odpowiedzialny za MP w Killzone 2. Poza tym społeczność na forum killzone.com domaga się powrotu przede wszystkim listy serwerów i ich edycji.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #552 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:27:00 pm »
Nic nowego ale może kogo intere

Jak najbardziej nowe info  :)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Faktycznie, dizajn im poszedł w jakieś transformersy, szkoda, że tak jednoznacznie pożegnali się ze starymi klimatami.

A tego boosta już kojarzę...mecze w multi KZ2 stawały się przez to kilkudziesięciominutową masakrę na respie jednej ze stron... mozę nie tyle przez to, co w ogóle przez klasę z bazookami...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #553 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:29:31 pm »
A tego boosta już kojarzę...mecze w multi KZ2 stawały się przez to kilkudziesięciominutową masakrę na respie jednej ze stron... mozę nie tyle przez to, co w ogóle przez klasę z bazookami...
Dlatego każdy ma nadzieję, że tym razem pozwolą edytować rankingowe serwery jak w KZ2.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #554 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:30:34 pm »
Skąd w ogóle są te zrzuty? Jakiś nowy materiał?

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #555 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:31:33 pm »
A tego boosta już kojarzę...mecze w multi KZ2 stawały się przez to kilkudziesięciominutową masakrę na respie jednej ze stron... mozę nie tyle przez to, co w ogóle przez klasę z bazookami...
Ja tam wbijałem z SG i robiłem porządek zawsze :) kurde kiedyś to była ekipa. Kosiarką rozkurwiałem całą mapę  8)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #556 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:41:32 pm »
Skąd w ogóle są te zrzuty? Jakiś nowy materiał?
Podejrzewam, że dziennikarze mieli możliwość pograć za zamkniętymi drzwiami.

Ja tam wbijałem z SG i robiłem porządek zawsze :) kurde kiedyś to była ekipa. Kosiarką rozkurwiałem całą mapę  8)
Marins, to ustawka w Shadow Fall? :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #557 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:42:15 pm »
Ustawka w KZ2 była by bardzier realna na dzisiejszy dzień :P

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #558 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:44:49 pm »
Marins, to ustawka w Shadow Fall? :angel:
Jasne  :angel:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #559 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:45:20 pm »
Ustawka w KZ2 była by bardzier realna na dzisiejszy dzień :P
Ja już wybiegam w przyszłość.;)