Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301904 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #560 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:47:35 pm »
Ja bym chętnie jeszcze w KZ2 pograł, więc jeśli jest ktoś chętny, to wysyłać zaproszenia ;)

Shadow Fall też pewnie biorę na premierę z konsolą, więc na tą ustawkę też się piszę.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #561 dnia: Czerwca 18, 2013, 20:55:09 pm »
Ustawka w KZ2 była by bardzier realna na dzisiejszy dzień :P
Dla tej gry kupiłem PS3, dla tej gry nie przespałem w ch** nocek, poznałem SP  :P, zdobyłem z GOT'em mistrzostwo polski (ps3liga) kur** coś pięknego.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #562 dnia: Czerwca 18, 2013, 21:05:28 pm »
Boosty, tarcze, widzenie przez ściany, kosy z przodu. Radosna twórczość trwa nadal.

Wydaje mi się, że jednak będzie - multi w Shadow Fall projektuje ten sam gość co jest odpowiedzialny za MP w Killzone 2. Poza tym społeczność na forum killzone.com domaga się powrotu przede wszystkim listy serwerów i ich edycji.
Jeśli te serwery były jego decyzją, to jest nadzieja. Jeśli nie, to raczej nie ma co się napalać, bo imo Killzone 2 bez serwerów i banowania/zmieniania pierdyliona rzeczy, to praktycznie taka sama nędza bez balansu jak trójka. 

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #563 dnia: Czerwca 19, 2013, 12:38:42 pm »
Ja tam nigdy na boosta nie narzekałem. Tzn nie licząc klasy assault, bo ona i tak jest wyłączana w 80% meczy. Boost jest bardzo przydatny dla taktyków, bo dzięki niemu można uciec szybko z obleganej bazy i zrobić spawna w innej części mapy.

Skąd w ogóle są te zrzuty? Jakiś nowy materiał?
Screen z multi był robiony tutaj:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xLk3hthleP8#t=636s
Pozostałe bodajże z gameplayu z wywiadem z gamespotu / ign

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #564 dnia: Czerwca 19, 2013, 12:59:04 pm »
No to na tym materiale, te urywki wyglądają ciekawiej niż ostatnie emko singla :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #565 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:08:49 am »
Jest info, że do gry powraca input lag jak w KZ2.

Cytuj
Killzone: Shadow Fall currently delivers a largely 25-30FPS experience with v-sync engaged, where a long overview of the forest tests the hardware most. A strong trace of input lag is felt when turning the analogue sticks - a quirk that hangs over from the Killzone 2 days.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4

Niech się Sony weźmie za robotę, bo jak na razie dają ciała... ani to nie wygląda kosmicznie, framerate wygląda nieciekawie...identyczna sytuacja jak z Driveclub

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #566 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:19:33 am »
Skąd DF mają konsole? Dostali do testów? Czy na jakiej podstawie mierzą FPS? No tak czy siak FPSy w Driveclub normalnie wyglądają, nie ma jakiś wahań szczególnych.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #567 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:22:48 am »
Skąd DF mają konsole? Dostali do testów? Czy na jakiej podstawie mierzą FPS? No tak czy siak FPSy w Driveclub normalnie wyglądają, nie ma jakiś wahań szczególnych.

To są wrażenia z ogrania dem na E3.
Driveclub zwalnia i to ostro gdy na ekranie pojawia się dym, widziałem to w jednym filmiku. Żenada jak na grę z 1 samochodem na trasie...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #568 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:23:24 am »
To co? Jednak Xbox?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #569 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:30:26 am »
Stanowczo nie, ale Sony się opieprza.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #570 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:38:17 am »
To są wrażenia z ogrania dem na E3.

Czyli wrazenia czy zmierzone? Bo jakoś wątpię by ktoś wyłapał różnicę między 30 a 25 fps :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #571 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:40:40 am »
To są wrażenia z ogrania dem na E3.

Czyli wrazenia czy zmierzone? Bo jakoś wątpię by ktoś wyłapał różnicę między 30 a 25 fps :lol:

Wychodzę z założenia, że skoro ja potrafiłem wyłapać ten spadek fps w Driveclub na filmiku offscreen, to goście, którzy widzieli to na własne oczy jeszcze bardziej wiedzą o czym piszą

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #572 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:45:17 am »
No ale to jest jakieś kretyńskie. Dają DOKŁADNE wykresiki z FPS przy filmikach, wychylenia są co setną sekundy i oni to robią tak "na oko"? To bezsensu. W dupe sobie mogą takie testy wsadzic, to samo tyczy testów na Xone, zwłaszcza, że tam to pewnie gierki były na GTX 780 pokazywane =/ Na takie testy czekam do premiery.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #573 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:47:11 am »
W każdym razie input lag, jak w KZ2 byłby bardzo słaby.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #574 dnia: Czerwca 20, 2013, 00:54:12 am »
Wszystkie pokazane gry są w fazie alpha. Imo trochę za mało zrobili jak na 6 miesięcy przed premierą. Załóżmy, że gra musi trafić do tłoczni jakieś 1,5 miesiąca przed sprzedażą, więc pozostaje nam 4,5 miesiąca na dopracowanie gry.

Devem nie jestem i nie wiem co jest możliwe do zrobienia w tym czasie, ale mam nadzieję, że finalne produkty będą dopracowane i wszystkie babole o których mowa jest dzisiaj nie będą miały prawa bytu. Nie wyobrażam sobie, że mogło by być inaczej...to by była mega porażka.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #575 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:40:35 am »
Maja malo czasu, ale miejmy nadzieje, ze im sie uda wszystko dopiac na ostatni guzik. Co to bylaby za wojna gdyby porazka byla juz na starcie :(
Powaznie to licze, ze dadza rade.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #576 dnia: Czerwca 20, 2013, 11:48:46 am »
Po tych relacjach i filmikach odniosłem wrażenie, że nad tymi grami dopiero teraz  zaczęto pracować.(niedługo przed E3, żeby było co pokazać) Nie wliczam tu InFamous, bo gra wygląda najsolidniej.

Podobne odczucia miałem kiedyś w przypadku FM3 - ogromne oczekiwania, piękne zapowiedzi na E3, a jednak w praktyce był mały zawód, bo to jednak nie to czego się spodziewałem. Gra okazała się niezła, ale zapowiadano ją inaczej - fotorealizm, piękne kokpity, wysoki poziom LOD na modelach...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #577 dnia: Czerwca 20, 2013, 12:01:46 pm »
JA PIERDOLĘ ILE JESZCZE?

Dopiero teraz zaczęto pracować - rozumiem, że to co mają do tej pory, byś w dwa miesiące zrobił?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #578 dnia: Czerwca 20, 2013, 12:40:23 pm »
Dobra dobra, nie będę już cię stresować.  :roll:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #579 dnia: Czerwca 25, 2013, 19:35:18 pm »
Szczegóły o multi podane będą na Gamescom:
http://gamingbolt.com/killzone-shadow-fall-preview-a-solid-shooter-with-a-new-paint

Cytuj
As far as the multiplayer goes, nothing was introduced or talked about in terms of the multiplayer details. However, the developer did tell me that the multiplayer is an immense component for Killzone: Shadow Fall with many new features and surprises that will be introduced at Gamescom on August 21st.

Dawać sierpień! :mad:

Introducing the OWL
http://www.killzone.com/kz3/pl_PL/blog/news/2013-06-25_introducing_the_owl.html

Cytuj
What exactly is an OWL?
“The OWL is an advanced hovering attack drone used exclusively by the Shadow Marshals to give them all kinds of tactical abilities in the field. It attaches itself onto the Shadow Marshal’s suit until he gives it an order. When damaged, the OWL automatically returns and regenerates health until it receives an order again.”

What can the OWL do?
“The OWL has several modes you can access via the new PS4 Controller Touch Pad: Attack Mode, Zipline Mode, Stun Mode and Shield Mode.

    Attack Mode orders the OWL to move to an area and attack anyone within range; alternatively, you can tell it to attack a single enemy directly.
     
    Zipline Mode gets the OWL to fire a zipline, allowing the Shadow Marshal to traverse incredibly quickly from point A to B.
     
    Stun Mode is similar to Attack Mode, but lets the OWL use up its energy to create an area-of-effect shock blast that turns off all nearby electronics and stuns humanoid enemies within range.
     
    Lastly, Shield Mode creates an energy shield right in front of the Shadow Marshal, allowing bullets/projectiles to pass through from his POV but stopping bullets coming in from the other side.”

Where did the idea for the OWL come from?
“We wanted to give the player more control over buddies in our game, and we quickly gravitated towards utilizing our futuristic theme to create something very technologically advanced and also extremely useful in the field. It was important that it was easy to use in the fray of battle and have suitable abilities for every type of situation the game throws at you, on top of all the other abilities/weapons the Shadow Marshal has at his disposal.”
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2013, 19:44:02 pm wysłana przez Snake_Plissken »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #580 dnia: Lipca 04, 2013, 08:56:41 am »
Będzie customizacja broni oraz różne rzeczy do znalezienia/ odblokowania w singlu.
Cytuj
Rewards include in-game currency (which purchases new weapons) and collectible valour cards featuring Killzone characters.

http://www.killzone.com/kz3/en_GB/blog/news/2013-07-03_sta-55.html

Nowa spluwa helghastów:

« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2013, 08:59:01 am wysłana przez Madman »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #581 dnia: Lipca 04, 2013, 13:59:55 pm »
Przypomina BRke z Hejlo  ;)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #582 dnia: Lipca 04, 2013, 14:01:55 pm »
Nowa spluwa helghastów:



No i chyba mamy kolejny dowód na to, że balansu nie będzie, a przy okazji potwierdzenie moich wcześniejszych obaw:

Cytuj
a w KZ na PSVite snajper dalej zapieprza z niewidzialnością i karabinem maszynowym co nie wróży dobrze.

A jak ktoś sobie do tego taki snajper zamontuje latarkę bf3 style czy granatnik i będzie z niewidzialnością nawalał to już w ogóle beka.


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #583 dnia: Lipca 05, 2013, 02:42:04 am »
latarka to problem?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #584 dnia: Lipca 05, 2013, 08:29:11 am »

No i chyba mamy kolejny dowód na to, że balansu nie będzie, a przy okazji potwierdzenie moich wcześniejszych obaw:

Cytuj
a w KZ na PSVite snajper dalej zapieprza z niewidzialnością i karabinem maszynowym co nie wróży dobrze.

A jak ktoś sobie do tego taki snajper zamontuje latarkę bf3 style czy granatnik i będzie z niewidzialnością nawalał to już w ogóle beka.
O multi w Shadow Fall jeszcze nikt oficjalnie nic nie mówił, a ty już masz pare dowodów na to, że będzie beka bez balansu  :lol:

Przykładowa skórka dla naszej sowy towarzyszącej:

Ciekawe czy będzie też w polskich barwach. Biało czerwona sowa to by było coś  :P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #585 dnia: Lipca 05, 2013, 08:31:29 am »
Ehh, to chyba będzie mój premierowy zakup. Multi w BF mi się już trochę przejadło i pora na coś innego.

Ktoś się pisze na ustawki po premierze? :angel:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #586 dnia: Lipca 05, 2013, 09:50:54 am »
Oczywiście, że ja  :angel: Pograć w coś nowego dla odmiany dobra rzecz.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #587 dnia: Lipca 05, 2013, 10:03:20 am »
Jak kupię to oczywiście się piszę.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #588 dnia: Lipca 05, 2013, 11:06:18 am »
Pół roku do premiery a Ci się ustawiają na multi  :lol: załóżcie sobie nowy temat jak do BF, na pewno się przyda :troll:
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2013, 11:12:40 am wysłana przez Wooyek »

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #589 dnia: Lipca 05, 2013, 11:12:08 am »
O multi w Shadow Fall jeszcze nikt oficjalnie nic nie mówił, a ty już masz pare dowodów na to, że będzie beka bez balansu  :lol:
Screen ze snajperem i sta pochodzi z oficjalnych materiałów, tak samo jak screen z boostem. Poza tym dowody na to jak dziala balans w Killzone jesli chodzi o te dwie rzeczy masz w dwóch poprzednich częściach.

latarka to problem?
Spoglądając na twoją sygnaturę z BF3 można wywnioskować, że latarki w tej grze z pewnością nie stanowią dla ciebie problemu.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2013, 18:44:39 pm wysłana przez dante0 »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #590 dnia: Lipca 05, 2013, 11:42:37 am »
Pół roku do premiery a Ci się ustawiają na multi  :lol: załóżcie sobie nowy temat jak do BF, na pewno się przyda :troll:

No i jeszcze mówią, że to coś nowego   :troll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #591 dnia: Lipca 05, 2013, 12:03:25 pm »
O multi w Shadow Fall jeszcze nikt oficjalnie nic nie mówił, a ty już masz pare dowodów na to, że będzie beka bez balansu  :lol:
Screen ze snajperem i sta pochodzi z oficjalnych materiałów, tak samo jak screen z boostem. Poza tym dowody na to jak dziala balans w Killzone jesli chodzi o te dwie rzeczy masz w dwóch poprzednich częściach.
Przecież to nie jest snajper tylko zwykły przeciwnik. Już w lutym sobie biegał po mapie razem z innymi przeciwnikami.
Latarka była w multi KZ2 (shotgun), ale widział ją tylko gracz który ją włączył. Tutaj pewnie będzie tak samo. A nawet jeśli nie, to nie rozumiem dlaczego od razu zakładasz, że będzie to źle rozwiązane.
A boost jako przykład braku balansu? W czym on niby przeszkadza? Gracz który tego używa pozbawia się możliwości korzystania z innych rzeczy (stawianie botów, skaner przeciwników, miny, apteczki itd) więc wcale mu to nie daje przewagi. Boost był przegięty w klasie assault. Ale ona wypadła już w trójce także pewnie i tutaj jej nie będzie.

Z multi może być różnie, bo o ile to z dwójki było świetne, tak w trójce wszystko skopali. Ale rzeczy które wymieniłeś nie świadczą o tym, że będzie źle. Poza tym osoba odpowiadająca za multi kz2, wróciła do pracy przy shadow fall, więc już samo to rokuje nadzieje że będzie dobrze  :angel:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #592 dnia: Lipca 05, 2013, 12:15:38 pm »
Pół roku do premiery a Ci się ustawiają na multi  :lol: załóżcie sobie nowy temat jak do BF, na pewno się przyda :troll:

Po prostu badam grunt co kupić pierwsze, bo kupić grę do multi żeby grac 99% czasu z randomami?

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #593 dnia: Lipca 05, 2013, 12:27:15 pm »
O multi w Shadow Fall jeszcze nikt oficjalnie nic nie mówił, a ty już masz pare dowodów na to, że będzie beka bez balansu  :lol:
Screen ze snajperem i sta pochodzi z oficjalnych materiałów, tak samo jak screen z boostem. Poza tym dowody na to jak dziala balans w Killzone jesli chodzi o te dwie rzeczy masz w dwóch poprzednich częściach.
Przecież to nie jest snajper tylko zwykły przeciwnik. Już w lutym sobie biegał po mapie razem z innymi przeciwnikami.
Ma takie same rękawy więc kto wie. Zresztą tak jak pisałem wcześniej na PSV jest kombo snajper + karabin więc jest to prawdopodobne.

Cytuj
Latarka była w multi KZ2 (shotgun), ale widział ją tylko gracz który ją włączył. Tutaj pewnie będzie tak samo. A nawet jeśli nie, to nie rozumiem dlaczego od razu zakładasz, że będzie to źle rozwiązane.
Zakładam, bo całe te latarki i podwieszania zalatują mi inspiracją BF3.
Cytuj
A boost jako przykład braku balansu?
Boost + tuba pod nogi + większy serwer + kamikadze.

Cytuj
Z multi może być różnie, bo o ile to z dwójki było świetne, tak w trójce wszystko skopali. Ale rzeczy które wymieniłeś nie świadczą o tym, że będzie źle. Poza tym osoba odpowiadająca za multi kz2, wróciła do pracy przy shadow fall, więc już samo to rokuje nadzieje że będzie dobrze  :angel:
W dwójce było świetne przez serwery i jeśli będą też w KZ SF gra będzie miała dużą kartę przetargową przy zakupie mojej gry na start. Wierz mi, chciałbym aby to było świetne multi, bo K:SF bardziej mi leży niż BF4. Design broni, jednostek Isa, Highów, Vecta podoba mi się dużo bardziej niż to co pokazuje kolejny BF. Trzymam kciuki, aby GG się udało tym razem, ale jakoś nie mam zaufania do tego developera po tym co pokazał przy KZ3.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #594 dnia: Lipca 05, 2013, 13:59:59 pm »
Pół roku do premiery a Ci się ustawiają na multi  :lol: załóżcie sobie nowy temat jak do BF, na pewno się przyda :troll:

Po prostu badam grunt co kupić pierwsze, bo kupić grę do multi żeby grac 99% czasu z randomami?
To w multi Killzone da się zastosować jakąś taktykę? Tam przecież naparzanka jest taka, że ciężko coś w teamie ogarnąć i gra z losowymi graczami niewiele się różni od  ustawki np. we dwóch :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #595 dnia: Lipca 05, 2013, 14:19:55 pm »
Pół roku do premiery a Ci się ustawiają na multi  :lol: załóżcie sobie nowy temat jak do BF, na pewno się przyda :troll:

Po prostu badam grunt co kupić pierwsze, bo kupić grę do multi żeby grac 99% czasu z randomami?
To w multi Killzone da się zastosować jakąś taktykę? Tam przecież naparzanka jest taka, że ciężko coś w teamie ogarnąć i gra z losowymi graczami niewiele się różni od  ustawki np. we dwóch :lol:

Skoro stawiasz na równi grę ze znajomymi osobami do gry z randomami, nie ważne w jakiej grze, to spoko.

Wiadomo, że czat głosowy nikogo.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #596 dnia: Lipca 05, 2013, 14:50:50 pm »
Bardziej chodziło mi o chaos w multi KZ2 i KZ3, tam się po prostu nie da ustawiać tematu z jakąkolwiek taktyką, oprócz darcia mordy "ej, weź mnie przylecz!", "zdejmij tego chu** z góry!", "uważaj, na schodach ch** z camo i bazooką!", a i tak po milisekundach leciała bomba w pysk i respawn. Jeśli to nie prywatny mecz z zaproszeniami, to wolałem już sam biegać z losowymi graczami w multi KZ. Zapomniałem dodać, że powyższe nie dotyczy trybu "zadaniowego" z wyznaczonymi misjami, bo tam już jest fajniejszy klimat do multi ze znajomkami.
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2013, 14:53:37 pm wysłana przez Kert »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #597 dnia: Lipca 05, 2013, 17:41:39 pm »
Jakiś nowy filmik z lasu. Hmm ciekawe jak tam z teksturami bo mam obawy :troll:.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dc85LoD4a8w#at=117

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #598 dnia: Lipca 05, 2013, 17:50:04 pm »
Bardziej chodziło mi o chaos w multi KZ2 i KZ3, tam się po prostu nie da ustawiać tematu z jakąkolwiek taktyką, oprócz darcia mordy "ej, weź mnie przylecz!", "zdejmij tego chu** z góry!", "uważaj, na schodach ch** z camo i bazooką!", a i tak po milisekundach leciała bomba w pysk i respawn. Jeśli to nie prywatny mecz z zaproszeniami, to wolałem już sam biegać z losowymi graczami w multi KZ. Zapomniałem dodać, że powyższe nie dotyczy trybu "zadaniowego" z wyznaczonymi misjami, bo tam już jest fajniejszy klimat do multi ze znajomkami.

Dalej się chyba nie rozumiemy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #599 dnia: Lipca 05, 2013, 17:57:03 pm »
Rozumiemy się, mnie po prostu nie przeszkadza gra z randomami, Killzone nie jest grą na jakieś pieczołowicie zaplanowane ustawki multi i nie "badam gruntu" na pół roku przed premierą, żeby było z kim grać.