Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 300853 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #720 dnia: Sierpnia 24, 2013, 19:57:08 pm »
Aż se zaraz chyba włączę trójkę, bo dawno nie grałem :)
Gramy? Jest jakis ekipong chetny? Jednego trofika mi brakuje do platyny w trojce (zagrac jeden caly mecz z kumplem) :P
Czuć stary, dobry Killzone :D
Dokładnie, stary, dobry killzone :)
Wyjasnijmy sobie cos... KZ3 =/= stary, dobry Killzone.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #721 dnia: Sierpnia 24, 2013, 20:04:01 pm »
Gramy? Jest jakis ekipong chetny? Jednego trofika mi brakuje do platyny w trojce (zagrac jeden caly mecz z kumplem) :P
Umyję się i mogę wbić. Nie wiem tylko, czy jakieś pacze mnie nie przywitają.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #722 dnia: Sierpnia 24, 2013, 20:06:31 pm »
Gramy? Jest jakis ekipong chetny? Jednego trofika mi brakuje do platyny w trojce (zagrac jeden caly mecz z kumplem) :P
Umyję się i mogę wbić. Nie wiem tylko, czy jakieś pacze mnie nie przywitają.
Ok, ja tez ide odpalic i sprawdzic czy patche jakies sa (na 100% sa wiec w tym czasie se cos opierdole :D )
Ktos jeszcze chetny?! (20:30 start)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2013, 20:14:59 pm wysłana przez Lem »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #723 dnia: Sierpnia 24, 2013, 20:21:04 pm »
Nie ma nic. Masz HS?

Teraz mi się przypomniało, jakie ta gra ma zjebane, czerwone menusy...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #724 dnia: Sierpnia 24, 2013, 20:22:10 pm »
Mam HS, ale jako, ze nie mam przyjaciol to tez nie wiem czy dziala. Za 10min wbijam.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #725 dnia: Sierpnia 24, 2013, 20:47:31 pm »
Dokładnie, stary, dobry killzone :)
Wyjasnijmy sobie cos... KZ3 =/= stary, dobry Killzone.
:lol:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2013, 20:49:21 pm wysłana przez dante0 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #726 dnia: Sierpnia 26, 2013, 10:21:55 am »
Jaram się dziko każdą nową informacją o Killzone - czuję, że znowu spędzę mnóstwo czasu w MP. :D
Bardzo cieszą naniesione poprawki i mnóstwo opcji kustomizacji serwerów, także 60 klatek w multi daje radę. :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #727 dnia: Sierpnia 26, 2013, 15:25:35 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #728 dnia: Sierpnia 26, 2013, 18:01:38 pm »
Jaram się dziko każdą nową informacją o Killzone - czuję, że znowu spędzę mnóstwo czasu w MP. :D
Bardzo cieszą naniesione poprawki i mnóstwo opcji kustomizacji serwerów, także 60 klatek w multi daje radę. :)

Ludzi przybywa, więc można o jakimś plutonie pomysleć :shifty:

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #729 dnia: Sierpnia 26, 2013, 18:48:44 pm »
Jaram się dziko każdą nową informacją o Killzone - czuję, że znowu spędzę mnóstwo czasu w MP. :D
Bardzo cieszą naniesione poprawki i mnóstwo opcji kustomizacji serwerów, także 60 klatek w multi daje radę. :)
Oj tak, po cichu liczę na powrót króla MP , dość mam noobskich gierek :lol:
Jaram się .....

Ludzi przybywa, więc można o jakimś plutonie pomysleć :shifty:
W pierwszych dniach po premierze KZ2, userzy tego forum zapełnili serwer  :angel: byłem , widziałem , grałem - więc może na wstępie mała ustawka ? Tak dla tradycji ? Klan wywodzący się z forum już jest .

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #730 dnia: Sierpnia 26, 2013, 19:22:06 pm »
Przecież tutaj już większość odpuściła zakup na premierę a jeśli już to BF4.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #731 dnia: Sierpnia 26, 2013, 21:19:24 pm »
Chyba ty...

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #732 dnia: Sierpnia 26, 2013, 22:10:21 pm »
Przecież tutaj już większość odpuściła zakup na premierę a jeśli już to BF4.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #733 dnia: Sierpnia 26, 2013, 22:40:50 pm »
No póki co to na premierę PS4 można liczyć, że więcej osób będzie posiadać KZ. Ja z BF4 się chyba wstrzymam dopóki nie wyjaśni się sprawa z jakością na poziomie medium z BF3 na PC.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #734 dnia: Sierpnia 27, 2013, 00:49:38 am »
Przecież tutaj już większość odpuściła zakup na premierę a jeśli już to BF4.
Pfff chyba Ty. Tak BTW osób aktywnych na forum jest 20 to większość to ile 4 osoby ?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 27, 2013, 01:02:19 am wysłana przez Marins »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #735 dnia: Sierpnia 27, 2013, 00:52:16 am »
W pierwszych dniach po premierze KZ2, userzy tego forum zapełnili serwer  :angel: byłem , widziałem , grałem - więc może na wstępie mała ustawka ? Tak dla tradycji ? Klan wywodzący się z forum już jest .
Lewis liczę na to mocno. Jak coś to 5 mamy ;)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #736 dnia: Sierpnia 30, 2013, 00:20:45 am »
Co znalazłem na kanale :P

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #737 dnia: Sierpnia 30, 2013, 06:09:44 am »
DObre to było

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #738 dnia: Sierpnia 31, 2013, 23:07:45 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #739 dnia: Sierpnia 31, 2013, 23:40:17 pm »
Chociaż jedna ładna gra na nextgeny, która na pewno nie chodzi na blasze.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 993
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #740 dnia: Sierpnia 31, 2013, 23:47:46 pm »
Wnętrza wyglądają ekstra. Materiały użyte prezentują się super. Trudno mi ocenić obszary na zewnątrz bo jakoś mało ich tam. Generalnie to BF4 pęka.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #741 dnia: Sierpnia 31, 2013, 23:58:05 pm »
Chociaż jedna ładna gra na nextgeny, która na pewno nie chodzi na blasze.
Generalnie to BF4 pęka.
No, wrazenia z PAX:
Cytuj
the framerate is highly variable right now. I'd estimate the range was 20 to 60 depending on where in the map I was and what kind of action was happening. Most of the time it seemed to stay at 30. There's severe aliasing issues and horrible dithering on all foliage. Worse than Witcher 2 shadow dithering.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 993
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #742 dnia: Września 01, 2013, 00:06:19 am »
No, roślinność może nie być mocną stroną tej gry, co pokazały już wcześniejsze gameplay'e z E3. No ale te wnętrza i inne futurystyczne widoczki robią... :roll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #743 dnia: Września 01, 2013, 00:15:21 am »
A cienie... one doslownie sie robia ;;;;;

Teraz juz wiem skad nazwa Killzone: Shadow Fall :)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #744 dnia: Września 01, 2013, 00:21:45 am »
A peirdolisz, ogólnie ładnie to wygląda w porównaniu z gównami multiplatformowymi na PS3/X360 i z grami na szrota X1 który ma grafę jak X360 podbitą do FullHD.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 993
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #745 dnia: Września 01, 2013, 00:22:52 am »
No jest ostry LOD scaling, może poprawią albo to jakoś zoptymalizują, żeby nie było tak wszystko przed nosem robione.

Ale szczerze mówiąc to za pierwszym razem nie zauważyłem nic szczególnie dziwnego w tym gifie :P Po kilku pętlach zobaczyłem o który cień chodzi :D

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #746 dnia: Września 01, 2013, 11:30:32 am »
Chociaż jedna ładna gra na nextgeny, która na pewno nie chodzi na blasze.
Generalnie to BF4 pęka.
No, wrazenia z PAX:
Cytuj
the framerate is highly variable right now. I'd estimate the range was 20 to 60 depending on where in the map I was and what kind of action was happening. Most of the time it seemed to stay at 30. There's severe aliasing issues and horrible dithering on all foliage. Worse than Witcher 2 shadow dithering.

Beka, ze excl 1st party nawet nie ma stabilnego 30 fps  :troll:

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #747 dnia: Września 01, 2013, 11:39:46 am »
Widziałeś kiedyś stabilny framerate w alpha lub beta wersji gry. :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #748 dnia: Września 01, 2013, 11:46:24 am »
Widziałeś kiedyś stabilny framerate w alpha lub beta wersji gry. :P

Problem w tym, ze gra pojawi sie za kilka miesiecy, a wyglada na to, ze jeszcze sporo do zrobienia zostalo.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #749 dnia: Września 01, 2013, 11:55:20 am »
Widziałeś kiedyś stabilny framerate w alpha lub beta wersji gry. :P

Problem w tym, ze gra pojawi sie za kilka miesiecy, a wyglada na to, ze jeszcze sporo do zrobienia zostalo.

W KZ przynajmniej w większości czasu jest 60, gdzieniegdzie 20 (chociaż w ogóle to śmieszne, że Ci wszyscy co oglądają prezentację mają takie czułe oko, ze widza ile FPS było). We wszystkich exach na X1 (prócz forzy, która wyglada porównywalnie do GT6) jest stabilne 20 FPS i nic więcej :lol:
« Ostatnia zmiana: Września 01, 2013, 12:42:28 pm wysłana przez Master_666 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #750 dnia: Września 01, 2013, 12:13:48 pm »
To jest dopiero ból. xD Rozumiem, że PS4 jest chujowym next-genem (bo jest i nie ma co tego ukrywać), ale X1 to dopiero kupsztal. Ale i tak najlepsze w tym wszystkim jest to, że Microsoft i tak to sprzeda.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #751 dnia: Września 01, 2013, 12:14:45 pm »
Rozumiem, że PS4 jest chujowym next-genem

A czemu niby?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #752 dnia: Września 01, 2013, 12:34:53 pm »
Temu niby, że ostatnia konsola stacjonarna od Sony pojawiła się 8 lat temu i pasowałoby żeby nowy sprzęt bez problemu pociągnął BF4 w 1080p i 60 klatkach, a nie tak jak jest teraz gdzie BF4 na PS4 jest odpowiednikiem ustawień medium z PC. Pomijam już, że ex'y od wewnętrznych deweloperów też nie śmigają w 1080p i 60fps, co powinno być zasranym standardem nadchodzącej generacji. Tym bardziej to żenuje jeśli spojrzymy, że Sony zaczyna wypluwać telewizory Ultra HD, a ich konsola do grania może pomarzyć o wyświetlaniu takich rozdzielczości.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 364
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #753 dnia: Września 01, 2013, 12:37:56 pm »
Temu niby, że ostatnia konsola stacjonarna od Sony pojawiła się 8 lat temu i pasowałoby żeby nowy sprzęt bez problemu pociągnął BF4 w 1080p i 60 klatkach, a nie tak jak jest teraz gdzie BF4 na PS4 jest odpowiednikiem ustawień medium z PC. Pomijam już, że ex'y od wewnętrznych deweloperów też nie śmigają w 1080p i 60fps, co powinno być zasranym standardem nadchodzącej generacji. Tym bardziej to żenuje jeśli spojrzymy, że Sony zaczyna wypluwać telewizory Ultra HD, a ich konsola do grania może pomarzyć o wyświetlaniu takich rozdzielczości.

Żadna gra jeszcze nie wyszła to 1 sprawa. O tym jak działają będzie można mówić jak wyjdą. Nie ma też żadnych oficjalnych info na temat tego jakie ustawienia i jak dziala bf4. I przypomnij sobie jak wyglądały pierwsze gry na ps3.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #754 dnia: Września 01, 2013, 12:52:51 pm »
Nie ma też żadnych oficjalnych info na temat tego jakie ustawienia i jak dziala bf4. I przypomnij sobie jak wyglądały pierwsze gry na ps3.

http://www.videogamer.com/ps4/battlefield_4/news/battlefield_4_on_ps4_and_xbox_one_we_need_to_compromise_in_some_places_says_dice.html


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #755 dnia: Września 01, 2013, 12:54:42 pm »
Jeśli chodzi o Xboxa to Major Nelson zaprosił ludzi ludzi na PAX, żeby sobie pograli w BF4 na Xboxie, ale oczywiście komputer się wysypał i pokazał Windowsa :lol:


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #756 dnia: Września 01, 2013, 13:02:10 pm »
Temu niby, że ostatnia konsola stacjonarna od Sony pojawiła się 8 lat temu i pasowałoby żeby nowy sprzęt bez problemu pociągnął BF4 w 1080p i 60 klatkach, a nie tak jak jest teraz gdzie BF4 na PS4 jest odpowiednikiem ustawień medium z PC. Pomijam już, że ex'y od wewnętrznych deweloperów też nie śmigają w 1080p i 60fps, co powinno być zasranym standardem nadchodzącej generacji. Tym bardziej to żenuje jeśli spojrzymy, że Sony zaczyna wypluwać telewizory Ultra HD, a ich konsola do grania może pomarzyć o wyświetlaniu takich rozdzielczości.

Żadna gra jeszcze nie wyszła to 1 sprawa. O tym jak działają będzie można mówić jak wyjdą. Nie ma też żadnych oficjalnych info na temat tego jakie ustawienia i jak dziala bf4. I przypomnij sobie jak wyglądały pierwsze gry na ps3.

Oficjalne info jest (patrz co wkleił LoNdEk) odnośnie tego, że BF4 na konsolach będzie odstawał od PC'towej wersji. Kiedyś nowa konsola oznaczała poziom nieosiągalny przez jakiś czas dla żadnego innego sprzętu. Teraz już na starcie jest słabsza od nowości rynkowych. Jeśli już teraz mówi się cięciach, o problemach z utrzymaniem 60 klatek przy FHD, to coś jest na rzeczy. Nie ma się co oszukiwać i żyć nadzieją, że nowe konsole będą kopać zad. Owszem jakieś tytuły od ND i innych zdolnych deweloperów pokażą klasę, ale ja oczekuję znacznie więcej niż tylko garstki tytułów godnych miana next-gen. Na obecnej generacji wkurzało mnie to, że multiplatformy zazwyczaj były cienkie w porównaniu do ex'ów. Np. chciałem pograć sobie w F1 od CM, ale jakość tej gry na to nie pozwalała. Chciałbym uniknąć takich sytuacji na nadchodzącej generacji.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #757 dnia: Września 01, 2013, 13:07:15 pm »
Jeśli chodzi o Xboxa to Major Nelson zaprosił ludzi ludzi na PAX, żeby sobie pograli w BF4 na Xboxie, ale oczywiście komputer się wysypał i pokazał Windowsa :lol:




 :lol: :lol: :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #758 dnia: Września 01, 2013, 13:13:05 pm »
Kurwa mać, tak trudno ogarnąć, że kiedyś pecetowy high-end kończył się na karcie za 2000 ewentualnie w SLI, a teraz można sobie wsadzić do blaszoka trzy tytany po 4000 każdy? Czy naprawdę ktokolwiek zdrowy na umyśle oczekuje porównywalnej lub wyższej wydajności w konsoli za 1700? W jaki sposób?

I o 60 fps nie ma co pie**olić, bo nie będą standardem ani w tej, ani w kolejnych generacjach. 95% devów mając w zapasie dodatkową moc i tak będzie wolało przeznaczyć ją na lepszą grafikę.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #759 dnia: Września 01, 2013, 13:19:37 pm »
I o 60 fps nie ma co pie**olić, bo nie będą standardem ani w tej, ani w kolejnych generacjach. 95% devów mając w zapasie dodatkową moc i tak będzie wolało przeznaczyć ją na lepszą grafikę.

No i dobrze. Ja w ogóle nie wiem czemu wszyscyu tak bardzo pragną tego zjebanego 60fps? Ja tam wolę stabilne, bez żadnych dropów 30 i lepszą grafę.