Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 299182 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1720 dnia: Grudnia 30, 2013, 11:28:54 am »
Ja sam nie dałem rady zebrać tych wszystkich pierdół. Pomogłem sobie poradnikiem. I bez kitu było kilka takich co nie wiem jakim cudem przegapiłem bo też starałem się "lizać ściany":)

I te trofeum z przejściem gry bez zgonu. Najbardziej irytujące są zgony przez skakanie. I jeszcze te dwa momenty z free falling. Na szczęście checkpointy są przed samymi skokami i w miarę szybko to idzie. Zanim nauczyłem się jak sterować podczas drugiego skoku ginąłem kilkanaście razy.

Najlepsza miejscówka do zaliczenia trofeów z 6 headshotami na adreanalinie i zabójstwa granatem jest na przedostatnim levelu przd samym wjazdem windą. Po pierwszej fali wrogowie się wycofują i z drzwi po jakimś czasie wychodzi oddział 6 typka. Trzeba ich ogłuszyć OWLem najpierw bo jeden ma tarcze a potem albo headshoty albo granat:). Sekcję można powtarzać dowoli bo checkpoint się robi po pierwszej fali.

A dzisiaj widziałem typka co miał ponad 1100 rang :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 30, 2013, 14:59:23 pm wysłana przez bojawiem »

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1721 dnia: Grudnia 30, 2013, 14:47:39 pm »
Ja prograłem trochę w multi i póki co mam mieszane uczucia.  Po Battlefieldzie Killzone wydaje się mało dynamiczny,  postać rusza się jakby chciała a nie mogła,  bronie nie mają "kopa".  Graficznie jest ładnie,  ale wszystko jest strasznie statyczne,  jedyne co się rusza na tych mapach to postacie... Dlatego Battlefield zrobił na mnie większe wrażenie,  jeśli chodzi o grafikę. Gry oczywiście nie przekreślam i będę grał dalej dopóki będzie za darmo dla plusowiczowi,  ale po wypowiedziach z forumka chyba spodziewałem się czegoś lepszego.  No ale może jeszcze zmienię zdanie jak pogram więcej :-*

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1722 dnia: Grudnia 30, 2013, 14:50:06 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
SPOILER! Edytuj szybko :P

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1723 dnia: Grudnia 30, 2013, 17:54:34 pm »
Na telefonie przeedytowałem szybko:)

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1724 dnia: Stycznia 03, 2014, 09:55:20 am »
Panowie, tyle było wrzucanych zajebistych fot, a ja mam prośbę żeby ktoś wrzucił te najgorsze ujęcia. Da się zrobić?:)
Fryty tyty dotknij pyty

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1725 dnia: Stycznia 03, 2014, 10:02:23 am »
Panowie, tyle było wrzucanych zajebistych fot, a ja mam prośbę żeby ktoś wrzucił te najgorsze ujęcia. Da się zrobić?:)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1726 dnia: Stycznia 03, 2014, 12:36:41 pm »
Wkurza mnie, że nikt nie korzysta z ammo boxów. Stawiam i dupa. A tylko ten skill mi został do wymaksowania u supporta. Ma ktoś jakiś patent? Czy jak sam pobieram z własnego boxa to też się liczy?

W przypadku Air Drone i Body Drone to są warzony gdzie tylko walczyć można dronami. Fajnie to wygląda jak 20 typa stoi na środku mapy i ciska dronami na prawo i lewo:). Każdy się nawzajem ożywia i tak w kółko.

Ogólnie to u Assault zostało mi tylko około 200 ogłuszeń i to idzie całkiem szybko. U Scouta gorzej bo ponad 250 killi z maskowaniem i 150 ogłuszeń - trochę to potrwa ale do zrobienia.

Aha i jak puścić własny WARZONE żeby był online? Po stworzeniu nie mogłem go znaleźć w strefach?

« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2014, 12:38:45 pm wysłana przez bojawiem »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1727 dnia: Stycznia 03, 2014, 13:35:46 pm »
Ma ktoś jakiś patent?
Ustawka. W niedziele będę to możemy coś pokombinować.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1728 dnia: Stycznia 03, 2014, 14:01:30 pm »
Ma ktoś jakiś patent?
Ustawka z drugim graczem. Jak trafiłem na randoma, który strzelał w glebę, bym zobaczył jego skrzynkę, rozstawiłem swoją i robiliśmy resupply do wymaksowania skilla ;)

W przypadku Air Drone i Body Drone to są warzony gdzie tylko walczyć można dronami. Fajnie to wygląda jak 20 typa stoi na środku mapy i ciska dronami na prawo i lewo:). Każdy się nawzajem ożywia i tak w kółko.
Muszę spróbować, bo jeszcze nie wbijałem na takie. Jak dotąd nabijam wszystko na 24 Warzone.

Ogólnie to dzisiaj coś powinienem pograć, to możemy powalczyć.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1729 dnia: Stycznia 03, 2014, 14:03:24 pm »
Ogólnie to dzisiaj coś powinienem pograć, to możemy powalczyć.
Ja jutro wieczorem już też powinienem wbić. Gramy?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1730 dnia: Stycznia 03, 2014, 14:33:01 pm »
Ja bardzo chętnie. Jak ktoś z was będzie online to zagadam i ponabijamy skilla.

Mi się najlepiej gra na Extended Warzone - wszystkie misje i można trochę zadań pozaliczać.

A te strefy do boostowania skilli raz są a raz ich nie ma. Nie wiem czy twórcy gry ich nie usuwają.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2014, 14:35:22 pm wysłana przez bojawiem »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1731 dnia: Stycznia 03, 2014, 14:42:57 pm »
Aha i jak puścić własny WARZONE żeby był online? Po stworzeniu nie mogłem go znaleźć w strefach?
Pewnie dlatego, że nikt w niego nie grał. Żeby twój warzone pojawił się na liście innych warzones, to musi być aktywny. Także conajmniej dwie osoby musisz wynająć do grania żeby być na liście. Jak nikt nie dołączy i znowu będzie 0 graczy, to twój warzone zniknie z listy.
A te strefy do boostowania skilli raz są a raz ich nie ma. Nie wiem czy twórcy gry ich nie usuwają.
Jak wyżej. Nikt w nie aktualnie nie gra, także nie ma ich na liście.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1732 dnia: Stycznia 03, 2014, 18:36:22 pm »
http://www.killzone.com/en_GB/blog/news/2014-01-02_player-voice-update-response-to-the-top-18-feedback-items.html

Cytuj
Fix Saving at Checkpoints [in development]
Patch 1.07 included an update to the user interface to clarify checkpoint messages. In addition, we’re currently working on a system that allows more frequent saving. The system will be introduced in a forthcoming patch.
 
Personalization for Characters [under consideration]
Killzone Shadow Fall now allows you to customize your combat automata, player voice and player card, and we hope to introduce new personalization options in the future. Implementing personalization options without impacting game performance is tricky though, and gameplay features currently have priority for us.
 
Kill Downed Enemies [under investigation]

Removing or strongly restricting the ability to revive downed players would undermine the effectiveness of the Support Class. Nevertheless, we are evaluating the current balance to see if further refinements are warranted.
 
Fix Grenade Collision With Invisible Walls [in design]
Just like many of you, we’ve seen a few instances of grenades bouncing off objects they should have cleared. We’re currently gathering telemetry on this issue will come up with a solution based on our findings.

Bring Back Assassination Mode [in design]
We admit it – we may have underestimated the popularity of Assassination Mode somewhat when we designed Killzone Shadow Fall. The good news is it’s certainly possible for us to re-introduce, and we’re looking at various designs right now.
 
Bring Back Operations Mode [under investigation]
Killzone Shadow Fall wasn’t created with an Operations mode in mind, but we will investigate the feasibility of this mode.
 
Display Current Class Distribution [in design]
We’re currently redesigning the way the scoreboard works for a future patch. The new scoreboard design will address this and other suggestions raised by the community.
 
Reduce Blur in Multiplayer [under investigation]
We’re gathering data and investigating the blur effect. We hope to have more on this soon.
 
Introduce Deathmatch/Free For All Mode [not at the moment]
From the construction of the maps to the abilities of the classes, Killzone Shadow Fall was designed with team play in mind, so we want to focus on that as much as possible. Nevertheless, we will leave this suggestion open to see how much traction it receives in the community.
 
Add Classic Weapons Pack [in development]  :angel:
Several classic weapons may be making their way back to Killzone Shadow Fall in a future expansion. For the latest news on our upcoming season of multiplayer expansions, stay tuned to Killzone.com.
 
Bring Back Squad Leader Spawn [not at the moment]
Deployable spawn beacons are central to Killzone Shadow Fall’s multiplayer design, so we’re not inclined to remove or drastically change them. Having said that, our team is currently evaluating new and creative ways of using the spawn beacons.
 
Introduce Ability to Completely Remap Controls [not at the moment]
We currently have no plans to allow players to completely remap controls, but we are looking into adding multiple control schemes that should cater to most of your needs.
 
Turn Team Chat On by Default [coming soon]
When Team Chat was introduced in Patch 1.07, we opted to give players the choice of turning it on themselves. Since the feature has proven extremely popular, we will turn Team Chat on as a default in a future update.
 
Make Spawn Beacon the Primary Ability for Support [not at the moment]
The design of the Support Class relies on the current ability loadout and we don’t want to devalue the revive ability too much. For the moment, we will leave this suggestion open to see how important it is to the community.

Create a Companion App [under investigation]
The new Killzone Shadow Fall website works well on mobile devices and tablets, and currently fulfills a lot of the same functionality as a mobile app would. We may look into creating one for forthcoming feature updates that would benefit from a dedicated mobile app.
 
Introduce Split Screen Mode [not at the moment]
It’s likely an uphill task with the visual level we’re striving for if we don’t want to affect performance too much.
 
Team Balancing [completed]
We have made some new changes to the matchmaking algorithm based on our data. Please open a ticket with your specific feedback once you’ve had a chance to try it out.
 
Bring Back Clan Matches [in development]
We recently introduced an Invitational Tournament as well as an Open Competition for the hardcore community. The Clans feature is currently in development along with other competitive events being planned for 2014.

As before, we will be closing these suggestions on the Killzone Player Voice feedback system, so you can spend your allotted votes on other ideas. Thank you for sending us your suggestions and votes, and please continue to help us shape Killzone Shadow Fall in 2014!
:)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2014, 18:42:03 pm wysłana przez Madman »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1733 dnia: Stycznia 03, 2014, 18:49:39 pm »
Ja to bym chciał splitscreen, ale do kampanii... :(

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1734 dnia: Stycznia 03, 2014, 19:45:40 pm »
Moim zdaniem dobra opcja z dobijaniem powalonych wrogów. Bo czasami jest to denerwujące jak atakuje się jakiś cel a tam z tyłu support reanimuje co chwila wszystkich. Ewentualnie zwiększyłbym cool down tego skilla.

I naprawa kolizji granatów to by było coś. Ile razy mi się zdarzyło, że rzucałem nad głową kogoś i granat odbijał się jak o ścianę i lądował mi pod nogami. A, że najczęściej to ten pertuzytowy to blokował dalszą drogę. I jeszcze naprawa strzelania z granatnika bo też czasami strzelając z nad barierki zaliczałem zgon bo gra zaliczała to jako ścianę.

I ta propozycja, żeby spawn beacon był defaultowo u supporta. Z jednej strony teraz jest tak, że mało kto używa i często przegrywa się przez to misje bo każdy liczy, że ktoś inny postawi. Ale jakby każdy zaczął stawiać to by była masakra. Chaos na mapie gwarantowany.

Mogliby dodać jakieś mapki nowe też:-)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1735 dnia: Stycznia 04, 2014, 11:32:32 am »
Mogliby poprostu sięgnąć po sprawdzone rozwiązanie z kz2. Tam taktyk miał spawn granade jako podstawową umiejętność, ale nie było możliwości postawienia więcej niż dwóch spawnów na mapie.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1736 dnia: Stycznia 04, 2014, 19:09:41 pm »
No faktycznie to by było najlepsze rozwiązanie. O ile pamiętam to w KZ2 też był limit na wieżyczki i drony.

A niedawno dopiero zauważyłem, że na stronie Killzone można śledzić swój progres w online. Widać szczegółowo ile brakuje do zaliczenia zadań. Mi np brakuje 3 kille do 250 zabić z maskowaniem. Muszę więcej grać teraz Scoutem i ściśle nakierować się na zabicia z maskowania. Od platyny dzielą mnie tylko skille scouta:)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1737 dnia: Stycznia 07, 2014, 13:34:19 pm »
Nudna jest ta gra. Zmuszam się do pokonywania kolejnych rozdziałów. To chyba najsłabszy Killzone w jakiego grałem. Widać, że tytuł klepany na kolanie. Nie chodzi o grafikę, bo ta potrafi olśniewać (aczkolwiek gra wygląda lepiej na screenach niż w ruchu), tylko o gameplay. Mnóstwo niedoróbek typu przeskakujące animacje postaci, durne AI itp. Lokacje szybko nudzą i tylko kilka z nich zachwyca. Jestem w 8 rozdziale i właśnie...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wrogowie wylatują niczym w CoD'ach, są mało widoczni. Strzelanie jest słabe, podobnie jak bronie. Daleko mam do końca? Ile jest rozdziałów? Pasowałoby ukończyć KZ:SF, ale niestety jeśli to zrobię to tylko wtedy gdy się do tego zmuszę.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1738 dnia: Stycznia 07, 2014, 13:47:56 pm »
Już Ci dużo nie zostało, na dodatek jesteś przed jednym z najbardziej widowiskowych poziomów w grze.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1739 dnia: Stycznia 07, 2014, 14:40:21 pm »
opłaca się to kupić za ~130 zł i czy coś stracę kupując używkę?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1740 dnia: Stycznia 07, 2014, 14:45:40 pm »
opłaca się to kupić za ~130 zł i czy coś stracę kupując używkę?
Ja kupiłem i nie wydaje mi się, żebym coś stracił. Jak planujesz w multi pograć, to się opłaca, jak dla singla to poczekaj do ceny ~50 zeta.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1741 dnia: Stycznia 07, 2014, 14:46:38 pm »
Opłaca się dla multi, nic nie stracisz kupując używkę. Jeżeli jednak nie masz ciśnienia to poczekaj, bo gra szybko zleci do 100 zł.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1742 dnia: Stycznia 07, 2014, 15:01:24 pm »
Z s00sem chyba jeszcze nie grałem. Kupuj!

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1743 dnia: Stycznia 07, 2014, 15:10:20 pm »
Chciałem ostatnio do was wbić bo graliscie ale nie dało rady sie dołączyć. Zreszta teraz troche lamie bo staram sie zdolności snipera wymaksowac.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1744 dnia: Stycznia 07, 2014, 15:12:24 pm »
Dawaj wiadomosc to Cie dodamy do Party i jakos sie w koncu zgramy ;)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1745 dnia: Stycznia 07, 2014, 19:14:39 pm »
Po ograniu troszke multi i z połowy singla stwierdzam: Takiego chujowego kilzona to jeszcze nie było, fabuła pisana na kolanie, multi przeniesione z K2 razem z lagami, dodane ino efekty ala HALO :rzyga:. GG uważa chyba graczy za debili. Myślałem, ze czegoś durniejszego jak singiel z BF4 nie da sie wymyśleć ale jakże sie myliłem :wall_bash:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1746 dnia: Stycznia 07, 2014, 19:46:50 pm »
W multi nie gram wcale, ale singiel dla mnie jest najlepszy w serii - urozmaicony, trudny, długi - trzeba kombinować i zawsze jest kilka sposobów by poradzić sobie z levelem.
Fabuła mimo, że operuje na schematach to wyróżnia się na tle całej serii - 2 nacje na jednej planecie pragnące nawzajem się zgładzić, fanatyczny żołnierz wychowany na traumie z dzieciństwa i jego ewolucja. Far Cry 3 to nie jest, ale jest dobrze.

Dlatego też uważam osobiście, że pier**lisz.


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1747 dnia: Stycznia 07, 2014, 20:01:52 pm »
Musze wiec przejść drugi raz po angielsku, bo po naszemu nic z tych rzeczy co wypisujesz nie zauważyłem.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1748 dnia: Stycznia 07, 2014, 23:45:24 pm »
Ja jeszcze nie skończyłem singla (ciężko mi się zmusić, po trzech tygodniach dotarłem do ostatniej misji), ale w tak nudnego i schematycznego FPSa sawno nie grałem. Prześliczny jest jak rany, ale rozgrywka tak nużąca... Niestety jeszcze nie miałem czasu na multi :(
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2014, 23:47:06 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1749 dnia: Stycznia 08, 2014, 09:04:52 am »
Ciekawostka - soundtrack w końcu wylądował na internetach ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1750 dnia: Stycznia 08, 2014, 09:56:01 am »
ale w tak nudnego i schematycznego FPSa sawno nie grałem
Prawda.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1751 dnia: Stycznia 08, 2014, 10:40:19 am »
Pograłem trochę w multi wczoraj z bojawiem i potwierdzam umiejętności tego Pana. Grając z nim wygrałem dwa mecze, a jak sobie poszedł to byłem najgorszy w drużynie i mi kark skręcili xD

ale w tak nudnego i schematycznego FPSa sawno nie grałem

Schematycznego? Ale tak jak CODy czy gorzej?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1752 dnia: Stycznia 08, 2014, 11:12:46 am »
Skoro KZ jest schematyczny (czyt. przez 100% czasu gry robisz cały czas to samo) to w takim razie czym jest taki CoD? Według tego, to nie powinien istnieć.

Ja wiem, że KZ nie jest jakiś oh ah, no ale nie przesadzajmy, bo akurat rozgrywka jest dość urozmaicona.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1753 dnia: Stycznia 08, 2014, 11:15:09 am »
Poza sową i etapami bez strzelania (nudnymi w ch** swoją drogą) co tam jest urozmaiconego?

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1754 dnia: Stycznia 08, 2014, 11:39:18 am »
Skoro KZ jest schematyczny (czyt. przez 100% czasu gry robisz cały czas to samo) to w takim razie czym jest taki CoD? Według tego, to nie powinien istnieć.

Ja wiem, że KZ nie jest jakiś oh ah, no ale nie przesadzajmy, bo akurat rozgrywka jest dość urozmaicona.

O to to tak mniej więcej.

Poza sową i etapami bez strzelania (nudnymi w ch** swoją drogą) co tam jest urozmaiconego?

Chodzi o urozmaicenie w postaci gameplayu innego niż korytarzykowy cod napakowany skryptami w stylu: obejrzyjScenke-strzelaj-zabij-obejrzyjscenke.

Rzeczywiście jeśli mówimy o urozmaiceniu w postaci tego, że każdy poziom to inny gameplay, co innego się robi i wszystko jest ciekawe to OK - Killzone jest schematyczny. Rozwala mnie generalnie jak zapominalscy są gracze. Ludzie zarzucali CODom od dawna korytarzykowość i Killzonom też po części, a jak GG to zmieniło i dało pewną swobodę graczom by mogli się pobawić, to ch**, gra jest nudna i mało urozmaicona. Pewnie, lepiej skryptować wszystko i niech się oczy cieszą, bo to jest świetlana przyszłość FPSów.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1755 dnia: Stycznia 08, 2014, 11:49:29 am »
Skoro KZ jest schematyczny (czyt. przez 100% czasu gry robisz cały czas to samo) to w takim razie czym jest taki CoD? Według tego, to nie powinien istnieć.

Ja wiem, że KZ nie jest jakiś oh ah, no ale nie przesadzajmy, bo akurat rozgrywka jest dość urozmaicona.
CODY też niespecjalnie trawię. Mi w dzisiejszych strzelankach strasznie brakuje co-opa (najlepiej z opcją splita). Dla mnie co-op ratuje nawet najnudniejszego shootera. Dlatego trójka KZ mi się podobała, bo miała taką opcję i dlatego lubię czasem zagrać w Girsy, lub Halo. Mam nazieję, że Time Splitters będzie to mieć.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1756 dnia: Stycznia 08, 2014, 11:52:53 am »
Rzeczywiście jeśli mówimy o urozmaiceniu w postaci tego, że każdy poziom to inny gameplay, co innego się robi i wszystko jest ciekawe to OK - Killzone jest schematyczny. Rozwala mnie generalnie jak zapominalscy są gracze. Ludzie zarzucali CODom od dawna korytarzykowość i Killzonom też po części, a jak GG to zmieniło i dało pewną swobodę graczom by mogli się pobawić, to ch**, gra jest nudna i mało urozmaicona. Pewnie, lepiej skryptować wszystko i niech się oczy cieszą, bo to jest świetlana przyszłość FPSów.


Ale samo powiększenie poziomów nic nie daje, skoro i tak wszystko się sprowadza i tak do "obejrzyjScenke-strzelaj-zabij-obejrzyjscenke". Tak ta gra wygląda w całości, gdy nie ma chodzenia i zwiedzania, co jest jeszcze nudniejsze. Ta gra to Killzone z trochę większymi niektórymi planszami przez ktore i tak musimy przebiec i zabić wszystkich.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1757 dnia: Stycznia 08, 2014, 12:00:55 pm »
Gra jest nudna bo kompletnie bezsensu jest fabuła. Pisana chyba dla nastolatków gender. Nie ciągnie do przodu, jest tak samo interesująca jak kolejne odcinki mody na sukces i tyle samo wnosi do tematu. Co do gameplayu to jak to w fps, tu sie strzela, tam sie skrada ale ze jest latwo to sie też strzela. Nie wiem co mogli by jeszcze dodać? Wiecej kolorów i czary? Latające poziomy, wtf o_O Pod koniec gry dowiedziałem sie ze jakimiś rakietami można strzelac :oops: Zjebali killzona i to bardzo po byle jakiej k3 spodziewałem sie ze na poważnie sie zabiorą do tematu.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1758 dnia: Stycznia 08, 2014, 12:03:29 pm »
Gra jest nudna bo kompletnie bezsensu jest fabuła.
O to to. Leszku bardzo dobrze mówisz w tym momencie.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1759 dnia: Stycznia 08, 2014, 12:05:36 pm »
Mogli by dodać np takie urozmaicenia jak w trójce typu mechy, więcej typów przeciwników niż tylko zwykłe mobki/mobki z shieldami (wiem, pod koniec jest trochę machin, ale dopiero w przedostatnim chapterze, tych gównianych pajączków i dronów nie liczę), rozpieprzanie jakichś czołgów itp. A tak to jeśli coś się porządnie rozwala, to dzieje się na cutscence lub jest wyskryptowane.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu