Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 280611 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2160 dnia: Maja 19, 2014, 09:59:17 am »

Ukończyłem Singla Killzone'a i przyznam, jestem pod ogromnym wrażeniem. Spodziewałem się czegoś na modłe Call Of Duty a dostałem coś bardziej w kierunku Crysis'a więc jak najbardziej na plus. Większość map jest "dosyć" otwarta co pozwala nam na pewną dowolność, feeling broni też jest świetny do tego dochodzi fabuła, która naprawdę mnie zaczęła interesować. Zaskoczony też byłem długością singla, nie mierzyłem dokładnie ale za każdym razem kiedy wydawało mi się, że dochodzę do końca gra nagle mnie zaskakiwała i ciągnęła akcję dalej... I było tak z 3-4 razy :) Moim zdaniem najlepsza część jeśli chodzi o singla ;)
Nie ma znaczenia, że single player był dobry. Zabrakło nextgenowego gameplayu, także nie warto się interesować tą grą  :P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2161 dnia: Maja 19, 2014, 10:21:36 am »
Zastanawiam się jakie są wymagania dla next-genowego gameplay'u w strzelance, która i tak ma dużo bardziej rozbudowany singiel od swoich konkurentów (CoD i BF).

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2162 dnia: Maja 19, 2014, 10:30:44 am »
to był sarkazm:)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2163 dnia: Maja 19, 2014, 10:35:22 am »
Zastanawiam się jakie są wymagania dla next-genowego gameplay'u w strzelance, która i tak ma dużo bardziej rozbudowany singiel od swoich konkurentów (CoD i BF).
Jeśli dobrze pamiętam to wymagania są bardzo dobrze sprecyzowane: "Nie wiem jak wygląda nextgenowy gameplay, ale jak już go zobacze to będę wiedział, że to on."  :P
W ogóle od tej serii za każdym razem wymaga się rewolucji i słychać jęk zawodu kiedy okazuje się, że to "jedynie" bardzo dobra gra z bardzo dobrą oprawą...

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2164 dnia: Maja 19, 2014, 10:36:43 am »
Zastanawiam się jakie są wymagania dla next-genowego gameplay'u w strzelance, która i tak ma dużo bardziej rozbudowany singiel od swoich konkurentów (CoD i BF).
Na takie pytanie odpowiedź przyjdzie wraz z kolejnym Half Life.

:cry:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2165 dnia: Maja 19, 2014, 10:36:51 am »
to był sarkazm:)

Niby tak, ale takie zarzuty też się pojawiają w sieci i zastanawiam się czego niektórzy oczekują.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2166 dnia: Maja 19, 2014, 10:39:14 am »

Na takie pytanie odpowiedź przyjdzie wraz z kolejnym Half Life.

:cry:

Szanuje Halfa ale z całym szacunkiem, dwójka niczym się nie wyróżniała od reszty...

Jedynka za to była rewolucyjna...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2167 dnia: Maja 19, 2014, 10:40:11 am »

Na takie pytanie odpowiedź przyjdzie wraz z kolejnym Half Life.

:cry:

Szanuje Halfa ale z całym szacunkiem, dwójka niczym się nie wyróżniała od reszty...

Jedynka za to była rewolucyjna...

Jak to dwójka się niczym nie wyróżniała? Pierwsza gra z konkretnym silnikiem fizycznym, klimat i prowadzenie fabuły, Gravity gun.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2168 dnia: Maja 19, 2014, 10:43:35 am »

Na takie pytanie odpowiedź przyjdzie wraz z kolejnym Half Life.

:cry:

Szanuje Halfa ale z całym szacunkiem, dwójka niczym się nie wyróżniała od reszty...

Jedynka za to była rewolucyjna...

Jak to dwójka się niczym nie wyróżniała? Pierwsza gra z konkretnym silnikiem fizycznym, klimat i prowadzenie fabuły, Gravity gun.

No dobra GravityGun i Fizyka... Ale fabuła i klimat to był ostry zjazd w dół względem genialnej jedynki :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2169 dnia: Maja 19, 2014, 10:45:03 am »

Na takie pytanie odpowiedź przyjdzie wraz z kolejnym Half Life.

:cry:

Szanuje Halfa ale z całym szacunkiem, dwójka niczym się nie wyróżniała od reszty...

Jedynka za to była rewolucyjna...

Jak to dwójka się niczym nie wyróżniała? Pierwsza gra z konkretnym silnikiem fizycznym, klimat i prowadzenie fabuły, Gravity gun.

No dobra GravityGun i Fizyka... Ale fabuła i klimat to był ostry zjazd w dół względem genialnej jedynki :(

Oczywiście, że nie. Poziom jak najbardziej utrzymany, Ravensholm <3

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2170 dnia: Maja 19, 2014, 10:53:27 am »
Mi bardzo przypadł do gustu klimat Europy Wschodniej. No i podbijam genialne Ravensholm.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2171 dnia: Maja 19, 2014, 10:59:36 am »
Też uważam, że dwójka HL była rewolucyjna pod wieloma względami. Szczególnie fizyka była dużym krokiem do przodu.

Nagrałem nextgenowy gameplay montaż z killzona:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2172 dnia: Maja 19, 2014, 11:05:49 am »
Dawać ryje do avka a nie pierdolamento o sprawach oczywistych.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2173 dnia: Maja 19, 2014, 11:52:45 am »

Oczywiście, że nie. Poziom jak najbardziej utrzymany, Ravensholm <3

Cóż tutaj przede wszystkim wchodzi kwestia gustu...

No i nie ukrywam, że trochę hejtuje Gabe'a za spapranie idei Halfa niewypałami pod postacią Epizodów... Niby nie były złe, ale urwanie historii w połowie (pomimo obietnic Episode 3) i nie dokończenie jej do tej pory to trochę chujstwo...

No i trochę za bardzo oderwany był od idei jedynki... brakowało mi znanych kosmitów :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2174 dnia: Maja 19, 2014, 11:53:40 am »
Sorki, ale jakieś zarzuty z tyłka robisz...

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2175 dnia: Maja 19, 2014, 11:54:57 am »
Sorki, ale jakieś zarzuty z tyłka robisz...

Może trochę... :P Po prostu miałem osobiste odczucia, że jest gorsza od jedynki ;)

Ale wracając do tematu Killzone'a

Mega podoba mi się opcja z dronem :) Bardzo przydatny był w niejednej misji, i co ciekawe nie ma w nim zbędnych funkcji, korzysta się prawie z każdej i naprawdę uatrakcyjnia rozgrywkę :)

(Wybór z dotykowego panelu na padzie też sprawdzał się świetnie :) )
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2014, 12:06:54 pm wysłana przez Mrocz »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2176 dnia: Maja 19, 2014, 12:37:44 pm »
Kończąc offtopa stwierdzam też, że fabuła w dwójce wcale nie była słaba. Trzy strony konfliktu, niejasna sytuacja z Freemanem, zamieszany we wszystko G-Man, ciekawy epilog. Jak na kontynuację historii: zjebałem eksperyment i pojawili się kosmici z innego wymiaru, było bardzo dobrze. Myślę, że odczucia z pierwszego HL podbija sentyment, bo sam odświeżałem jakiś czas temu remake HL na Source (Black Mesa Source) i szału nie ma (nawet biorąc poprawkę, że w remake'u brakuje Xen). Samo Ravenholm w dwójce wypadło ciekawie, ale niestety jest całkowicie wyrwane z kontekstu i mocno kontrastuje z resztą gry. Tylko te epizody, o ile gameplay'em było ciekawie (dostaliśmy nawet quasi-otwarty świat i więcej klimatu Ravenholm w podziemnych parkingach, no i ta walka z heli w walącym się powoli drewnianym domu), tak fabularnie poczułem się trochę zawiedziony. I ten chamski cliffhanger, na którego rozwiązanie tyle nam karze się czekać, życzę Gabenowi przybranie kolejnych 100 kg do wagi :-?
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2014, 12:40:00 pm wysłana przez Kert »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2177 dnia: Maja 19, 2014, 13:06:07 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2178 dnia: Maja 19, 2014, 13:28:42 pm »
Kończąc offtopa stwierdzam też, że fabuła w dwójce wcale nie była słaba. Trzy strony konfliktu, niejasna sytuacja z Freemanem, zamieszany we wszystko G-Man, ciekawy epilog. Jak na kontynuację historii: zjebałem eksperyment i pojawili się kosmici z innego wymiaru, było bardzo dobrze. Myślę, że odczucia z pierwszego HL podbija sentyment, bo sam odświeżałem jakiś czas temu remake HL na Source (Black Mesa Source) i szału nie ma (nawet biorąc poprawkę, że w remake'u brakuje Xen). Samo Ravenholm w dwójce wypadło ciekawie, ale niestety jest całkowicie wyrwane z kontekstu i mocno kontrastuje z resztą gry. Tylko te epizody, o ile gameplay'em było ciekawie (dostaliśmy nawet quasi-otwarty świat i więcej klimatu Ravenholm w podziemnych parkingach, no i ta walka z heli w walącym się powoli drewnianym domu), tak fabularnie poczułem się trochę zawiedziony. I ten chamski cliffhanger, na którego rozwiązanie tyle nam karze się czekać, życzę Gabenowi przybranie kolejnych 100 kg do wagi :-?

Mam podobne odczucia, choć przeżycia Half-life 1 nie do końca podbija sentyment. Bardziej porównanie z grami z tego samego okresu. W czasach gdzie królował Quake, Unreal itp Half-Life pokazał kompletnie inne podejście do FPS'ów, które ukształtowało wiele obecnych gier.

A cod o epizodów, to fakt... Właśnie one trochę sprawiły, że hejtuje Gabe'a :/

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2179 dnia: Maja 19, 2014, 15:54:37 pm »






Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2181 dnia: Maja 19, 2014, 18:06:38 pm »
Ile to będzie kosztować?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2182 dnia: Maja 19, 2014, 18:32:15 pm »
Dla właścicieli season passa za darmo, a ceny przy osobnym zakupie nie podano.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2183 dnia: Maja 19, 2014, 19:45:49 pm »
Stawiam, że tyle co insurgent pack 39 zł. (albo więcej)

Powiedzcie mi. Ile osób z forumka gra tutaj w Killzone'a Online? :) Pograłem dzisiaj trochę dla próby z Botami i bardzo mi się spodobało :D Zaczynam poważnie rozważać zakup Season Pass'a do Killzone. Zwłaszcza, że pozwoli to nacieszyć się tą grą jeszcze spoooory czas :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2184 dnia: Maja 19, 2014, 22:54:22 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/93DE0w9J-3w?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2185 dnia: Maja 19, 2014, 23:36:23 pm »
3 posty wyżej?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2186 dnia: Maja 19, 2014, 23:38:58 pm »
Trzy posty wyżej jest wersja dla KKRT  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2187 dnia: Maja 19, 2014, 23:41:29 pm »
 :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2188 dnia: Maja 21, 2014, 06:30:15 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Piszę się na forumową rozwałkę w co-op'a. :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2189 dnia: Maja 21, 2014, 15:22:42 pm »
Patch 1.20 released
Cytuj
Here’s the complete list of features, improvements and fixes introduced in Patch 1.20:


Online Collectible System:

    Insurgent Pack DLC owners now receive a speed boost when they shoot a collectible crate. To offset this advantage, we’ve also added a particle effect that makes them more visible on the battlefield – even when cloaked. Both effects last until the end of the round.


User interface:

    The score board is now split up in teams.
    The name of the player that placed the spawn beacon has been added to the spawn select screen.


Custom Warzones:

    A pre-game wait time option has been added to the Custom Warzone creation screen.


Bugs:

    Various minor bug have been fixed.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2190 dnia: Maja 23, 2014, 20:47:27 pm »
http://killzone.com/en_GB/blog/news/2014-05-23_vc30-sickle-shotgun-rebuffed.html

Cytuj
VC-30 'Sickle' shotgun, following reports from the community (confirmed by our own telemetry) that the weapon was somewhat overpowered. Unfortunately, the fix itself contained an error that made the weapon less useful than intended.

Pitu pitu. Powinni poprawić tego jednoręcznego shotguna, bo na początku był świetny a po paru patchach stracił połowe mocy  :(

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2191 dnia: Maja 24, 2014, 00:03:18 am »
Pograłem sobie trochę w multi Killzone'a i mega się wkręciłem :) Przypominają mi się najlepsze mecze w Killzone 2 :D Chyba kupię Season Pass ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2192 dnia: Maja 24, 2014, 17:11:46 pm »
Taka ciekawostka - znacznie poprawił się framerate w multi. Myślałem, że to tylko moje wrażenie ale inni też zauważyli że teraz nawet przy 24 graczach i wielkiej zadymie nie ma widocznego spadku fpsów, ciągle jest grubo powyżej 30 :)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2193 dnia: Maja 24, 2014, 19:05:28 pm »
Taka ciekawostka - znacznie poprawił się framerate w multi. Myślałem, że to tylko moje wrażenie ale inni też zauważyli że teraz nawet przy 24 graczach i wielkiej zadymie nie ma widocznego spadku fpsów, ciągle jest grubo powyżej 30 :)
WOW  :o A dalej na 24 osoby?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2194 dnia: Maja 24, 2014, 19:26:36 pm »
Jakieś forumowe granie? Może uda się zorganizować 4vs4.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2195 dnia: Maja 25, 2014, 01:33:33 am »
 :lol:
Ta, nadzieja matka  :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2196 dnia: Maja 25, 2014, 01:38:55 am »
No właśnie widzę, że mega odzew.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2197 dnia: Maja 25, 2014, 01:53:27 am »
Dobra.
Pierwszy.. 8)
hehe

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2198 dnia: Maja 25, 2014, 11:07:49 am »
Można to kupić osobno?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2199 dnia: Maja 25, 2014, 13:52:00 pm »
WOW  :o A dalej na 24 osoby?
Teraz wszystkie promowane na głównej stronie tryby są ustawione na 24 graczy. Właściwie to ciężko znaleźć mecze na 12 osób :-?

Jakieś forumowe granie? Może uda się zorganizować 4vs4.

Też chętnie pogram, ale standardowo bez mikrofonu  :angel: