Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301269 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2280 dnia: Listopada 04, 2014, 08:29:20 am »
Za free to będzie?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2281 dnia: Listopada 04, 2014, 08:51:27 am »
Mapy zawsze są za free.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2282 dnia: Listopada 04, 2014, 09:18:44 am »
Ekstra 8) Tylko muszę ten felerny 2.0 zainstalować na PS4, bo nawet jeszcze nie odpalałem.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2283 dnia: Listopada 04, 2014, 09:19:39 am »
Szkoda, że nie phyrus rise czy jak to tam się nazywało, nie ma. Najlepsza mapka.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2284 dnia: Listopada 04, 2014, 18:45:20 pm »


 :)

Cytuj
New Expansion Pack!

The 10th Anniversary Expansion Pack offers unprecedented personalization options for Killzone Shadow Fall multiplayer:
 

    2 New Multiplayer Character Skins
    Customize the look of your multiplayer characters with the ‘Honor Guard’ and ‘Special Forces’ uniform options.
     
    2 New OWL Skins
    Matching ‘Honor Guard’ and ‘Special Forces’ skins for your combat automata will complement your new look.
     
    2 New Voice Packs
    Change your battle chatter with the hilarious ‘Angry Veteran’ voice pack, or hear what the Killzone Shadow Fall dev team sounds like with the ‘Dev Team’ voice pack.
     
    2 New Player Card Icon Packs
    Give your Player Card some character with the ‘Identity’ Icon Pack, or show off your favorite weapon with the ‘Weapons Of Shadow Fall’ Icon Pack.
     
    New Crosshairs Customization
    A new system lets you customize the reticules for all weapons, and the pack comes with seven brand new crosshair sets.
Cytuj
Free Stuff!

Expand your Killzone Shadow Fall multiplayer experience with these free maps and items:

    New ‘The Academy’ Multiplayer Map
    Arguably Killzone 2’s most popular multiplayer map, Radec Academy (named after Autarch Visari’s right-hand man and fan-favorite antagonist, Colonel Radec) is coming to Killzone Shadow Fall. We briefly revisited a collapsed version of this map in the From The Ashes DLC for Killzone 3, but this time around the ravages of war have really left a mark on the Academy.
     
    2 New Cooperative Maps
    In addition to the competitive multiplayer version, The Academy will also be released as a free cooperative map for Killzone Shadow Fall Intercept, along with a second cooperative map known as The Weapons Facility. We’ll have more detailed descriptions and trailers for the new maps on Killzone.com soon!
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2014, 19:08:45 pm wysłana przez Madman »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2286 dnia: Listopada 19, 2014, 23:53:34 pm »
Jak sie nie ma PS4, a kupi się plusa to można tam ściągać gierki na PS4 przez przeglądarkę, nie? Bo jakby w europie się pojawił KZ:SF to bym chyba zainwestował w PS+ na rok :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2287 dnia: Listopada 20, 2014, 09:41:21 am »
Jak sie nie ma PS4, a kupi się plusa to można tam ściągać gierki na PS4 przez przeglądarkę, nie? Bo jakby w europie się pojawił KZ:SF to bym chyba zainwestował w PS+ na rok :lol:
Tak, jak nie masz ps3 i vity, lub ps4 to tak samo przez przeglądarkową wersję sklepiku możesz dodawać te gierki, tak że nawet nie mając takiej vity czy ps4 to po kupieniu gierki czekają na koncie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2288 dnia: Grudnia 06, 2014, 13:19:25 pm »
Gra ktoś dzisiaj może w gierkę?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2289 dnia: Grudnia 06, 2014, 14:19:47 pm »
ta bf albo tlou

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2290 dnia: Grudnia 11, 2014, 09:12:10 am »
Paczta jaki Pacz


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2291 dnia: Grudnia 11, 2014, 09:58:34 am »
Ładnie ładnie.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2292 dnia: Grudnia 12, 2014, 15:44:34 pm »
A kiedy dokładnie wchodzi ten patch? Bo bym sobie odpalił żeby stestować ten Valor.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2293 dnia: Grudnia 12, 2014, 16:07:58 pm »
Już wyszedł w stanach i europie

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2294 dnia: Grudnia 12, 2014, 16:51:08 pm »
Gracie coś dzisiaj?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2295 dnia: Grudnia 13, 2014, 12:40:38 pm »
Polecam chociaż odpalić i sprawdzić nową aktualizację. Mi od razu przeliczyło statystyki które miałem do tej pory, na punkty. Także już na samym wstępie dostałem sporo bonusów. Można wybrać czy chce się przeliczyć punkty  na losową paczkę z customizacją, bądź na tymczasowe "perki". Wybiera się też przypisane do gracza "wyzwanie dnia" (jedno z trzech, o różnym stopniu trudności).

Bardzo się gierka rozwinęła od premiery. Pewnie powoli przygotowywują się do wersji plusowej  :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2296 dnia: Grudnia 18, 2014, 02:14:17 am »
Cytuj
United States District Court Judge Edward Chen for the Northern District Court of California has ruled that a class action lawsuit related to Sony Computer Entertainment's Killzone: Shadow Fall will proceed. In August lead plaintiff Douglas Ladore filed a class action lawsuit against SCE claiming that the company lied about the graphics quality of Killzone: Shadow Fall for PS4 in its marketing materials, PR and public statements. He claims in his lawsuit that the game was advertised to have full 1080p high-definition resolution graphics, but it didn't measure up to those claims.

"Gamers quickly noticed and complained that Killzone's multiplayer graphics were blurry to the point of distraction," Ladore's complaint alleges.

Sony tried to get the lawsuit thrown out, arguing that its representations about the graphics weren't false; that Ladore didn't adequately plead reliance on any alleged misrepresentation; that the game doesn't fall under the California Consumer Legal Remedies Act and that the "economic loss rule" bars Ladore's tort claim for negligent misrepresentation.

But Judge Chen rejected all but one of SCE's argument in its attempt to get the case dismissed. noting that the company's motion was "premised on an unduly narrow reading of plaintiff's complaint."

"The substantial majority of the arguments Sony raises in its motion to dismiss can be rejected for two simple reasons - either Sony's arguments ignore important factual allegations that are well pleaded in Ladore's complaint, or Sony's arguments require this court to construe the complaint in the light most favorable to Sony, rather than Ladore, who is entitled to the benefit of all reasonable inferences at this stage of the proceedings," Chen wrote.

Judge Chen did rule against Ladore's negligent misrepresentation cause of action, noting that the claim "inadequately pleaded under the economic loss rule since Ladore hadn't asserted any noneconomic losses stemming from his purchase of the game." Judge Chen gave Ladore 30 days to file an amended complaint.

Będzie proces o rozdzielczość multiplayera  :rotfl:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2297 dnia: Grudnia 18, 2014, 05:14:53 am »
Kurw* nie mają co robić, niech się lepiej o Parity sądzą z Ubi.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2298 dnia: Stycznia 12, 2015, 11:15:15 am »
Kupiłem kilka dni temu, zainstalowałem grę, patche, rozszerzenia i tyle. Włączyłem dopiero wczoraj, zaraz po skończeniu Aliens: Colonial marines na PS3...
Ależ PRZEPAŚĆ. Dostałem takiego strzała w ryj, że zamiast
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to oglądałem otoczenie, zaliczając kilka zgonów. Później wpatrywałem się w tekstury skał i kamieni (zaraz na początku, w tym małym lasku). Gra wygląda obłędnie :shock:. Jak tak wyglądają tytuły startowe to ja jestem spokojny o tę generację. Na pewno jest to zajebisty benchmark mocy PS4, a jaka jest z tego gra - to się dopiero okaże.

PS - w trakcie grania wiatrak w konsoli pracuje głośno, najgłośniej do tej pory: ani wiele godzin z Driveclub ani inne demówki/gry tak go nie rozkręcały. Konsola jest wyraźnie słyszalna w trakcie grania. U Was tak samo?

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2299 dnia: Stycznia 12, 2015, 11:20:13 am »
Konsola jest wyraźnie słyszalna w trakcie grania. U Was tak samo?

Obserwuj, ale u mnie też przy Killzonie konsola pracowała najgłośniej. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2300 dnia: Stycznia 12, 2015, 11:25:14 am »
Później wpatrywałem się w tekstury skał i kamieni
W KZ2 i tak lepsze są.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2301 dnia: Stycznia 12, 2015, 11:27:55 am »
Później wpatrywałem się w tekstury skał i kamieni
W KZ2 i tak lepsze są.

Nie masz prawa się wypowiadać bez certyfikowanym ustawieniom TV by Kyo ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2302 dnia: Stycznia 12, 2015, 11:29:20 am »
Kupiłem kilka dni temu, zainstalowałem grę, patche, rozszerzenia i tyle. Włączyłem dopiero wczoraj, zaraz po skończeniu Aliens: Colonial marines na PS3...
Ależ PRZEPAŚĆ. Dostałem takiego strzała w ryj, że zamiast
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to oglądałem otoczenie, zaliczając kilka zgonów. Później wpatrywałem się w tekstury skał i kamieni (zaraz na początku, w tym małym lasku). Gra wygląda obłędnie :shock:. Jak tak wyglądają tytuły startowe to ja jestem spokojny o tę generację. Na pewno jest to zajebisty benchmark mocy PS4, a jaka jest z tego gra - to się dopiero okaże.

PS - w trakcie grania wiatrak w konsoli pracuje głośno, najgłośniej do tej pory: ani wiele godzin z Driveclub ani inne demówki/gry tak go nie rozkręcały. Konsola jest wyraźnie słyszalna w trakcie grania. U Was tak samo?

Nieźle, też w najbliższym czasie chcę kupić KZ, w głównej mierze dla multi, bo słyszałem, że poszli w stronę hardkoru z KZ2 ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2303 dnia: Stycznia 12, 2015, 12:11:22 pm »
Kupiłem kilka dni temu, zainstalowałem grę, patche, rozszerzenia i tyle. Włączyłem dopiero wczoraj, zaraz po skończeniu Aliens: Colonial marines na PS3...
Ależ PRZEPAŚĆ. Dostałem takiego strzała w ryj, że zamiast
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to oglądałem otoczenie, zaliczając kilka zgonów. Później wpatrywałem się w tekstury skał i kamieni (zaraz na początku, w tym małym lasku). Gra wygląda obłędnie :shock:. Jak tak wyglądają tytuły startowe to ja jestem spokojny o tę generację. Na pewno jest to zajebisty benchmark mocy PS4, a jaka jest z tego gra - to się dopiero okaże.

PS - w trakcie grania wiatrak w konsoli pracuje głośno, najgłośniej do tej pory: ani wiele godzin z Driveclub ani inne demówki/gry tak go nie rozkręcały. Konsola jest wyraźnie słyszalna w trakcie grania. U Was tak samo?

Wszyscy pamiętamy jak wyglądał pierwszy Res, a jaki skok przyniósł Kz II. Takze liczę, że skoro SF prezentował się tak wybornie (grałem ponad rok temu), to i za jakis czas twórcy miło posiadaczy danych sprzętów zaskoczą.

Sama gra, jak już wspomniałem, mocno średnia (wg mnie, to najgorszy Kz). Całość ratuje bardzo dobre multi.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2304 dnia: Stycznia 12, 2015, 22:27:58 pm »
PS - w trakcie grania wiatrak w konsoli pracuje głośno, najgłośniej do tej pory: ani wiele godzin z Driveclub ani inne demówki/gry tak go nie rozkręcały. Konsola jest wyraźnie słyszalna w trakcie grania. U Was tak samo?

Tak, w Killzone mam odkurzacz. W innych grach jest wyraźnie ciszej, a w niektórych wiatrak potrafi się całkowicie zatrzymać.

Wszyscy pamiętamy jak wyglądał pierwszy Res, a jaki skok przyniósł Kz II. Takze liczę, że skoro SF prezentował się tak wybornie (grałem ponad rok temu), to i za jakis czas twórcy miło posiadaczy danych sprzętów zaskoczą.

Ale pierwszego Resa robili partacze z Insomniac, a więc kolesie, którzy jako jedyni tłukli na PS3 exy w sub HD. Kompletnie nie ta liga co Guerilla Games, więc na taki przeskok bym nie liczył.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2305 dnia: Stycznia 12, 2015, 22:44:04 pm »
Res3 miał potencjał, ale tam była chyba jaka totalnie oderwana od rzeczywistości rozdzielczość :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2306 dnia: Stycznia 12, 2015, 22:48:28 pm »
960x704 - prawie Alan Wake.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2307 dnia: Stycznia 13, 2015, 09:53:11 am »
Polecam od razu zrobic lock na 30fps w menu konsoli, obraz jest ciut lepszy, a rozgrywka trzyma ten sam framerate co pomaga. Najslabsza jest 2 misja, potem sie juz rozkreca na dobre i zostaniesz zniszczony  niektorymi miejscowkami i tym co sie dzieje na ekranie Prart, ja kupilem tydzien temu dla singla, 9 funtow to taniocha, a ze wczesniejsze odslony mnie wciagnely to tzw. must have dla posiadacza PS4. Koncowka tez spoko i oczywiscie zostawia Nas z znakiem zapytania do nastepnej czesci. Polecam szpila, 8/10 kawal, solidnego FPS, gdzie taktyczna rozgrywa poplaca, choc singiel mogl by byc o 2 rozdzialy dluzszy. 8)

PS. Przy KZ konsola chodzi glosniej, ale wciaz zdecydowanie ciszej niz np. xbox360.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2015, 09:57:12 am wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2308 dnia: Stycznia 13, 2015, 10:03:25 am »
Polecam od razu zrobic lock na 30fps w menu konsoli, obraz jest ciut lepszy.
Ciekawe, zaraz idę sprawdzić.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2309 dnia: Stycznia 13, 2015, 10:39:20 am »
do szkoły a nie w gry grać

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2310 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:02:00 am »
Osiemnaście lat się uczyłem tak wiec dzieciakiem to bardziej Ty zalatujesz. Patrząc chociażby na to pseudo selfie to dużo więcej nie masz :troll:.

Zdanie zaczynamy z dużej litery :naughty:. W pierwszej klasie podstawówki o tym już mówili z tego co pamiętam, tak wiec ruchy do kształcenia chłopaku bo może być z późno. Chociaż w sumie to już jest :whistle:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2015, 11:04:17 am wysłana przez Kyokushinman »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2311 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:16:17 am »
Zdanie zaczynamy z dużej litery
Jak już to "od dużej" litery.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2312 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:20:59 am »
Ryo filologię polską studiowałeś?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2313 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:34:12 am »
A to trzeba studiować filologię, żeby pisać poprawnie?

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2314 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:35:37 am »
A to trzeba studiować filologię, żeby pisać poprawnie?

yyy... My Politechnika nie umieć pisać... nie wiedzieć?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2315 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:36:33 am »
Nie studiowałem na Politechnice ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2316 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:36:42 am »
Ryo filologię polską studiowałeś?
Nie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2317 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:37:16 am »
Nie studiowałem na Politechnice ;)

Ah :) Zmylił mnie status inż ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2318 dnia: Stycznia 13, 2015, 11:38:28 am »
No taka dziwna sprawa, że po uniwersytecie mam inż ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #2319 dnia: Stycznia 13, 2015, 19:14:48 pm »
pseudo selfie
Dlaczego pseudo? Jak dla mnie to klasyczne selfie.