Autor Wątek: Driveclub  (Przeczytany 491611 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #320 dnia: Czerwca 21, 2013, 15:40:32 pm »
Nie wyglądają sporo ładniej, a przynajmniej nie na tyle by za to tyle płacić. Po co rozwijać wątek, kiedy na konsoli jest przyjemniej, ładniej(filtry) i są exy SONY. :angel:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #321 dnia: Czerwca 21, 2013, 16:42:47 pm »
Rozwiń. Multiplatformy nie wyglądają dużo ładniej na pc? Nie śmigają w milionie klatek? Proszę o szerszą odpowiedź Krzysiu.

Wyglądają ładniej dzięki dużej rozdzielczości, dobremu AA i samej płynności. Pozostałe elementy jak tekstury i inne bajery też pewnie są lepsze (choć nie zawsze), ale powiedzmy sobie szczerze, czy ktoś na takie rzeczy zwraca uwagę po kilku godzinach gry (no oprócz kyo, bo on wybiera gierki w sklepie na podstawie fotek z tyłu pudełka z grą)? Póki nie postawimy sobie obrazków z gier obok siebie to 99% ludzi ma w dupie te różnice. Bo mnie to szczerze je**e czy na konsolach kołnierzyk w marynarce jest okrągły czy też składa się z kilku kątów.

Oczywiście są perełki jak BF3, który na moim 2-letnim rzęchu (biorąc pod uwagę, że jest pewnie tyle warto co teraz średnie GPU :lol:) wygląda po prostu świetnie w fullHD, 64 graczach i bardzo dobrej płynności (40-60fps). Jak dla testu włączyłem wersje na PS3 to pozostał tylko uśmiech politowania, że EA wciska taką papkę graczom na konsolach. Alan Wake w stałych 1080p/60fps i AA też wygląda jak niebo, a ziemia przy tym czymś z xboxa.

Żeby być szczerym to mój komp za 2,5k sprzed 2 lat pociąga jeszcze gierki w medium-high w 40-60fps (czasami lepiej, czasami gorzej w zależności od optymalizacji, ale ogólnie źle nie jest). Jest to całkowicie wystarczające, bo szczerze mówiąc przy ultra ustawieniach to różnica, oprócz upierdolenia fps o połowę, jest mało widoczna. Jak włączyłem ubersampling w Wieśku 2 to musiałem zrobić fotki porównawcze, żeby zobaczyć różnice, bo przeskakując pomiędzy menu ustawień, a samą grą to nie widziałem żadnych :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #322 dnia: Czerwca 21, 2013, 16:48:58 pm »
Cytuj
musiałem zrobić fotki porównawcze, żeby zobaczyć różnice, bo przeskakując pomiędzy menu ustawień, a samą grą to nie widziałem żadnych

I tak jest z wieloma efektami w grach na PC. Tak na prawdę nawet "medium" daje radę, bo różnicy nie widać i komp się mniej poci. To samo będzie na konsolach, zamiast "ultra" będzie medium i różnica będzie praktycznie niezauważalna.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #323 dnia: Czerwca 21, 2013, 17:16:43 pm »
Jak włączyłem ubersampling w Wieśku 2 to musiałem zrobić fotki porównawcze, żeby zobaczyć różnice, bo przeskakując pomiędzy menu ustawień, a samą grą to nie widziałem żadnych :lol:

A to są jakiekolwiek różnice, jak się to włączy? O_o Bo ja nie zauważyłem absolutnie żadnych oprócz tego, że mi FPS padł na pysk i gra miała z 15 klatek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #324 dnia: Czerwca 21, 2013, 17:17:05 pm »
Żeby być szczerym to mój komp za 2,5k sprzed 2 lat pociąga jeszcze gierki w medium-high w 40-60fps (czasami lepiej, czasami gorzej w zależności od optymalizacji, ale ogólnie źle nie jest).

no i to jest sedno sprawy. 2,5k dwa lata temu vs 1,6k siedem lat temu.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #325 dnia: Czerwca 21, 2013, 17:22:49 pm »
Żeby być szczerym to mój komp za 2,5k sprzed 2 lat pociąga jeszcze gierki w medium-high w 40-60fps (czasami lepiej, czasami gorzej w zależności od optymalizacji, ale ogólnie źle nie jest).

no i to jest sedno sprawy. 2,5k dwa lata temu vs 1,6k siedem lat temu.

Niby tak, ale to nie jest do końca sprawiedliwe porównanie. Po pierwsze różnica cen gier jest spora (ja nie sprzedaje zaraz po przejściu 20zł taniej, więc ten argument w moim przypadku odpada) i komputera używam do tego samego do czego Ty laptopa, a jak mniemam nie znalazłeś go pod śmietnikiem tylko kupiłeś w sklepie.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #326 dnia: Czerwca 21, 2013, 18:08:38 pm »
ten, którego obecnie używam dostałem z firmy :troll:

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #327 dnia: Czerwca 22, 2013, 02:20:37 am »
Rozwiń. Multiplatformy nie wyglądają dużo ładniej na pc? Nie śmigają w milionie klatek? Proszę o szerszą odpowiedź Krzysiu.

Wyglądają ładniej dzięki dużej rozdzielczości, dobremu AA i samej płynności. Pozostałe elementy jak tekstury i inne bajery też pewnie są lepsze (choć nie zawsze), ale powiedzmy sobie szczerze, czy ktoś na takie rzeczy zwraca uwagę po kilku godzinach gry (no oprócz kyo, bo on wybiera gierki w sklepie na podstawie fotek z tyłu pudełka z grą)? Póki nie postawimy sobie obrazków z gier obok siebie to 99% ludzi ma w dupie te różnice. Bo mnie to szczerze je**e czy na konsolach kołnierzyk w marynarce jest okrągły czy też składa się z kilku kątów.

Oczywiście są perełki jak BF3, który na moim 2-letnim rzęchu (biorąc pod uwagę, że jest pewnie tyle warto co teraz średnie GPU :lol:) wygląda po prostu świetnie w fullHD, 64 graczach i bardzo dobrej płynności (40-60fps). Jak dla testu włączyłem wersje na PS3 to pozostał tylko uśmiech politowania, że EA wciska taką papkę graczom na konsolach. Alan Wake w stałych 1080p/60fps i AA też wygląda jak niebo, a ziemia przy tym czymś z xboxa.

Żeby być szczerym to mój komp za 2,5k sprzed 2 lat pociąga jeszcze gierki w medium-high w 40-60fps (czasami lepiej, czasami gorzej w zależności od optymalizacji, ale ogólnie źle nie jest). Jest to całkowicie wystarczające, bo szczerze mówiąc przy ultra ustawieniach to różnica, oprócz upierdolenia fps o połowę, jest mało widoczna. Jak włączyłem ubersampling w Wieśku 2 to musiałem zrobić fotki porównawcze, żeby zobaczyć różnice, bo przeskakując pomiędzy menu ustawień, a samą grą to nie widziałem żadnych :lol:

Dziekujemy. Napisales to samo co ja, ale ja nie mam racji, a Ty masz  :lol:

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #328 dnia: Czerwca 22, 2013, 08:03:16 am »
Dziekujemy. Napisales to samo co ja, ale ja nie mam racji, a Ty masz  :lol:

Ja mam dwuletniego kompa za 2,5k, a ty masz zamiar dopiero kupić za ogromną kasę jakiegoś potwora dla mało znaczących różnic.

Tak, napisałeś DOKŁADNIE TO SAMO co ja.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #329 dnia: Czerwca 23, 2013, 15:26:10 pm »
Nie to miałem na myśli loool

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #330 dnia: Czerwca 23, 2013, 15:29:14 pm »
Nie to miałem na myśli loool

Czyli przyznajesz się, że W CHUUUUUUUUUJ przepłaciłeś?

Masakra, dzięki! :o

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #331 dnia: Czerwca 23, 2013, 15:40:13 pm »
Nie. Siedzę teraz na fonie. Będę miał czas usiąść na kompa to wkleję twoje zdania. Czyli gdzieś w piątek wieczorem. Kilka dni mnie moze nie być :)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #332 dnia: Czerwca 23, 2013, 15:41:36 pm »
Nie musisz się tłumaczyć. Ważne, że przyznałeś mi rację, że kompletnie nie opłaca się kupować takiego mocnego kompa dla mało znaczących różnic. Jeszcze raz, dzięki wielkie.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #333 dnia: Czerwca 23, 2013, 16:15:30 pm »
znowu wmawianie wymyślonych rzeczy? Słabo sonoklapy, słabo.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #334 dnia: Czerwca 23, 2013, 16:18:20 pm »
Lol, ogarnij się. Najpierw mi piszesz, że napisaliśmy to samo, a teraz, że se coś wymyśliłem.

Dobrze się czujesz? Nie za gorąca tam u ciebie jest?

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #335 dnia: Czerwca 23, 2013, 18:18:14 pm »
To ty się ogarnij, bo nie wiesz o jakim wpisie mowie. Będę w piątek juz na łapki, a nie phonie to wkleje

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #336 dnia: Czerwca 23, 2013, 18:23:13 pm »
Wydupiać stąd! :mad: Rajkosz, przylazłeś i zaś zaczyna się głupie pierdolenie nie w tematach do tego przeznaczonych, albo się zamkniesz, albo to będzie twój ostatni już post na tym forum! :angel:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #337 dnia: Czerwca 24, 2013, 00:05:48 am »
Dobra zostałem oficjalnie złamany. Robię sobie odpoczynek od tego forum, bo tutaj nikt nad niczym nie panuje i wszędzie burdel  :cry:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #338 dnia: Lipca 08, 2013, 17:51:05 pm »
Trochę nowego info z PS3site.

Evolution Studios celuje w najszybsze samochody sportowe. Z wszystkich obecnych na ten moment, najwolniejszy jest Mercedes AMG A45, który do setki rozpędza się w cztery i pół sekundy.
DriveClub ma połączyć najlepsze cechy gry arcade z elementami symulacji by gra był przystępna dla wszystkich, ale opanowanie jej na poziomie mistrzowskim wymagało dużo wysiłku.
Wszystkie trasy oparte są na prawdziwych lokacjach i danych satelitarnych, ale Evolution pozmieniało niektóre odcinki by nie przenosić każdej trasy jako identycznej. Ponadto ujawniono, że nie mamy liczyć na jakąkolwiek trasę szutrową.
Gracz będzie mógł dołączyć tylko do jednego klubu i razem z innymi zdobywać punkty i piąć się po szczeblach sławy. Minimalna liczba osób w klanie to dwie, maksymalna - 12.
Evolution nie ujawnia ilości tras, ale będą one rozsiane po całym świecie. W przygotowaniu jest kilka takich, które na pewno zaskoczą osoby, które interesują się tym tytułem.
Potwierdzono natywną rozdzielczość 1080p. Celem jest 60 klatek na sekundę, ale na ten moment niczego nie chcą obiecywać gdyż nie lubią składać pustych obietnic.
Na start gra będzie pozbawiona zmiennych warunków pogodowych, ale to może się zmienić z biegiem czasu i w którejś aktualizacji może się pojawić jeśli fani będą tego oczekiwać. Gra ma ewoluować z biegiem czasu.
DriveClub będzie miał dedykowane serwery co oznacza perfekcyjną grę w sieci.
Tryb dla jednego gracza i ten dla wielu będą od siebie niezależne, więc jeśli ktoś od razu planuje grać po sieci - nie będzie musiał przechodzić singla by odblokować jakiś pojazd. Dodatkowo tryb dla samotników będzie miał ustaloną z góry strukturę mistrzostw. Późniejsze DLC będzie go rozwijać o nowe lokacje i wyścigi.
Wersja w PlayStation Plus będzie identyczna jeśli chodzi o podstawową zawartość. Mniej będzie samochodów i tras, ale za niższą cenę będziemy mogli zrobić upgrade do "pełnej" wersji identycznej z pudełkową.
W grze obecna będzie modyfikacja wizualna, ale bez tuningowania samochodów.
Obecne będą zniszczenia, jednak Evolution chce odpowiednio wyważyć całość by nie było drugiego Burnouta.  Będziemy mogli więc obić blachę, zarysować ją, zarobić konkretne wgniecenie, ale o totalnej demolce musimy zapomnieć.
Na sam koniec - potwierdzono współpracę z najpopularniejszymi kierownicami. Evolution robi wszystko by praktycznie każdy sprzęt działał idealnie  z grą.

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #339 dnia: Lipca 08, 2013, 17:58:21 pm »
Trzeba im kibicować. 8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #340 dnia: Lipca 08, 2013, 18:07:58 pm »
Oho dedyki bez mocy 300tys serwerów?

LeePai

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-07-2013
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #341 dnia: Lipca 09, 2013, 08:43:54 am »
Nextgenowa gra bez zmian warunkow pogodowych. Smieszne.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #342 dnia: Lipca 09, 2013, 08:51:43 am »
Nextgenowa gra bez zmian warunkow pogodowych. Smieszne.

Hello Forza 5?:D
Fryty tyty dotknij pyty

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #343 dnia: Lipca 09, 2013, 09:19:34 am »
Nextgenowa gra bez zmian warunkow pogodowych. Smieszne.

Next-genowe mocarne PCtowe MMO bez grafiki. Śmieszne.

LeePai

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-07-2013
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #344 dnia: Lipca 09, 2013, 09:31:35 am »
MMO to MMO. Warunki pogodowe byly w wielu grach. W takim DriveClub az sie o to prosi, aby warunki byly zmienne. I znowu ja wam podaje bubla w grze, a wy mi podajecie bubla w wyscigach na kloca jakby to cos mialo poprawic, a swiadczy ch**owo o jednych jak i drugich wyscigach. Potem MMO. Zobaczymy jak MMO beda wygladac na konsolach - i nie - Dywizja to nie bedzie MMO pelna geba. Jestem pewny. Jak sie pomyle to mi wypomniecie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #345 dnia: Lipca 09, 2013, 11:09:55 am »
Nigdzie nie jest powiedziane że na pewno ich nie będzie(w przyszłości np. po pół roku od premiery gry) w przeciwieństwie do FM5 gdzie na pewno ich nie będzie. Taka subtelna różnica.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #346 dnia: Lipca 09, 2013, 12:17:21 pm »
Hmm tak czytam i rodzi mi się pytanie. Czy świat będzie otwarty w tej grze co jak w Forza Horizon ? Bo tutaj mamy info o trasach z całego świata, co może sugerować zamknięte trasy. Jeżeli tak będzie, to dla mnie duży minus :/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #347 dnia: Lipca 09, 2013, 12:31:42 pm »
Mnie się wydaje, że trasy będą jednak zamknięte.
Szkoda, bo bardzo bym chciał zobaczyć coś na wzór Porsche Unleashed z PSX - wspaniałe klimatyczne miescówki z zamkniętymi trasami stworzonymi na podstawie otwartych lokacji. Mega klimatyczna gierka, najlepszy NFS w jakiego grałem.



Uwielbiam to intro :D
« Ostatnia zmiana: Lipca 09, 2013, 12:34:14 pm wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #348 dnia: Lipca 09, 2013, 13:22:03 pm »
Hmm tak czytam i rodzi mi się pytanie. Czy świat będzie otwarty w tej grze co jak w Forza Horizon ? Bo tutaj mamy info o trasach z całego świata, co może sugerować zamknięte trasy. Jeżeli tak będzie, to dla mnie duży minus :/
Precz z otwartymi trasami, nigdy tego więcej w wyścigach nie chcę widzieć. Dla mnie na duży plus to info.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #349 dnia: Lipca 09, 2013, 13:24:03 pm »
Ja bym chciał otwarte trasy w zamkniętym świecie.

=

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #350 dnia: Lipca 18, 2013, 11:05:28 am »


Ja jestem pod wrażeniem, bardzo mi się podoba  :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #351 dnia: Lipca 18, 2013, 14:48:58 pm »
Widoczki ładne, chciałbym zobaczyć wyścig na 16 aut ;)

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #352 dnia: Lipca 18, 2013, 16:01:35 pm »
Bryka ładna, ale cała reszta chyba na poziomie Shifta albo Most Wanted.
A osobie trzymającej pada trzeba odebrać prawo jazdy bo stanowi śmiertelne zagrożenie  ;) .

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #353 dnia: Lipca 18, 2013, 19:37:56 pm »
Bryka ładna, ale cała reszta chyba na poziomie Shifta albo Most Wanted.

Wnioski na podstawie powyższego offscreena czy osobiście byłeś na prezentacji?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #354 dnia: Lipca 18, 2013, 19:47:56 pm »
Mnie ten offscreen przypominał to:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/9ivs452AaRw?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #355 dnia: Lipca 18, 2013, 21:16:54 pm »
Przepaść graficzna miedzy tymi grami jest ogromna

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #356 dnia: Lipca 18, 2013, 21:45:46 pm »
Autka wyglądają spoko. Dopracują otoczenie i będzie git.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #357 dnia: Lipca 18, 2013, 22:43:07 pm »
A mnie się otoczenie podoba, drzewka fajne, widoczki fajne. Mogli by tylko to trochę bardziej urozmaicić.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #358 dnia: Lipca 19, 2013, 12:26:14 pm »


Ja jestem pod wrażeniem, bardzo mi się podoba  :)
Trzecia gra, którą kupujemy na premierę z kumplem po KZ:SF i BF4 aby grafe zobaczyć. Po tygodniu cała trójka leci na allegro.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #359 dnia: Lipca 19, 2013, 12:35:55 pm »
W plusie będzie za darmo, także po co kupować na tak krótki okres czasu?  :o