Autor Wątek: Infamous: Second Son  (Przeczytany 129242 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #520 dnia: Marca 12, 2014, 13:11:44 pm »
Zajebiste. Ostatni najlepszy.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2014, 11:49:50 am wysłana przez Ryo »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #523 dnia: Marca 13, 2014, 13:15:48 pm »
Gameplay bardzo fajny, aż się zajarałem. Skakanie wygląda trochę drętwo, ale poza tym mistrz  :D

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #524 dnia: Marca 13, 2014, 14:15:44 pm »










Oczekuję shitstormu na miarę tego w temacie Watch_Dogs  :troll:

el becetol

  • Gość
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #525 dnia: Marca 13, 2014, 14:20:40 pm »
Iras jaki bot.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #526 dnia: Marca 13, 2014, 14:23:26 pm »
Jest inne oświetlenie i mam wrażenie, że ch**owa rozdzielczość tych 2 obrazków. O downgrade na miarę pacz_psów nie ma mowy.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #527 dnia: Marca 13, 2014, 14:37:39 pm »
Brak oświetlenia=inne. lol Klapek zawsze klapek.

kur** nie mogę się doczekać wiedzmina, albo to będzie 720p na PS4, o klocku nie wspominając, albo TAKI KASTRAT względem tych obrazków co tam niby gameplay na prezentach nvidii pokazywali, że hej.
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2014, 14:41:10 pm wysłana przez Juras »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #528 dnia: Marca 13, 2014, 15:11:29 pm »
Dobra, ch**. Czekam na PS5 bo juz nie moge patrzec na te zlomy. Wolalbym dac 2.5k za konkret sprzet, a nie 1.7k za podrasowanego Samsunga Galaxy S5.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #529 dnia: Marca 13, 2014, 15:14:14 pm »
Bo na start PS3 wyszło od razu Uncharted 3 z zajebistą grafą a nie pierwszy Resistance.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #530 dnia: Marca 13, 2014, 15:15:12 pm »
Patrząc na szoty jest wyraźnie gorzej nie ma co ukrywać, ale ich jakość też nie jest najlepsza. Jakby ktoś grał na ostrości Jurasa w 200p. Dziwie się trochę bo niedawno się chwalili, że byli blisko 60 klatek w tej grze zachowując taką samą jakość oprawy jak w 30 klatkach :lol:. Chociaż z drugiej strony poprzednie części też nie powalały grafiką.
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2014, 15:33:21 pm wysłana przez Kyokushinman »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #531 dnia: Marca 13, 2014, 15:17:23 pm »
Dobra, ch**. Czekam na PS5 bo juz nie moge patrzec na te zlomy. Wolalbym dac 2.5k za konkret sprzet, a nie 1.7k za podrasowanego Samsunga Galaxy S5.
Zloozuj, toć to pierwsze gry na PS4. I jeszcze czekamy na ruch ND.

Bo na start PS3 wyszło od razu Uncharted 3 z zajebistą grafą a nie pierwszy Resistance.
Otototo.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #532 dnia: Marca 13, 2014, 15:22:07 pm »
Przecież szoty z 2014 są w 3 razy niższej rozdziałce niż te z 2013, albo mają kosmiczną kompresję

Normalnie wygląda tak (szot z gotowej gry):



Downgrade jak ch**
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2014, 15:25:46 pm wysłana przez Szymku »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #533 dnia: Marca 13, 2014, 15:34:04 pm »
Wygląda bardziej płasko, ale to kwestia oświetlenia. Ciężko powiedzieć, czy jest gorsze czy nie, bo to zupełnie inna pora dnia. Lepsze wrażenie robiło to poprzednie. Wychodzi jednak jeden z problemów, który już w kilku grach jest widoczny - słaby kontrast między cieniem a światłem. Wynika to chyba z nowego modelu renderingu, który obecnie jest przyjmowany. Jak dla mnie powinni jednak nieco podkręcić ten element.

W sumie to jest główna różnica, o której można mówić w kategorii downgrade lub nie. Enviro zostało zmienione, modele postaci chyba również przeszły lifting (głównie twarze). Ciężko jednak to oceniać po takim mydle ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #534 dnia: Marca 13, 2014, 15:35:20 pm »
Na twoją wypowiedź czekałem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #535 dnia: Marca 13, 2014, 15:41:28 pm »
Wygląda bardziej płasko, ale to kwestia oświetlenia.

To jest zdaje się ten sam problem co w Watch_Dogs. O ile W_D broni się zmienną porą dnia i nie zawsze będzie wyglądał równie zajebiście co o zachodzie słońca, w Drugim Synu mamy albo downgrade, albo ludziom od designu padło na oczy. Możecie sobie wybrać wygodniejszą wersję ;

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #536 dnia: Marca 13, 2014, 16:08:03 pm »
W Watch Dogs jest podobny problem to fakt, m.in. tę grę miałem na myśli w poście wyżej. Tyle, że tam oświetlenie naprawdę jest słabsze (pomijając już inne kwestie). Tutaj przydałby się screeny o podobnej porze co w starej wersji (pewnie niedługo się pojawią). Zachodzące słońce w tej scenie podchodzi pod magic hour, a w takich warunkach cieni jest mniej i są bardzo subtelne.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #537 dnia: Marca 13, 2014, 16:11:33 pm »
Downgrade, taa...

Będziecie dyskutować o tych mydlanych screenshotach, podczas gdy nie mają one nic wspólnego z faktyczną jakością grafiki.

Chociaż ja ostatnio czytam, że Killzone kampania SP nie jest fullHD, także już się nawet nie dziwię

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #538 dnia: Marca 13, 2014, 16:13:03 pm »
Najlepiej na pokazywaniu  "nic" wyjdzie nowe Uncharted  :tongue3:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #539 dnia: Marca 13, 2014, 16:21:30 pm »
Najlepiej na pokazywaniu  "nic" wyjdzie nowe Uncharted  :tongue3:

Najlepiej by większość gier wyszła na tym, jakby pokazywali na pierwszych screenach postacie jako poruszające się prostokąty, a potem z każdym następnym wypuszczonym screenem dodawali więcej polygonów, to by nie istniał problem degradacji jakości :)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #540 dnia: Marca 13, 2014, 16:27:10 pm »
Najlepiej by większość gier wyszła na tym, jakby pokazywali na pierwszych screenach postacie jako poruszające się prostokąty, a potem z każdym następnym wypuszczonym screenem dodawali więcej polygonów, to by nie istniał problem degradacji jakości :)

Nie no, nie przesadzajmy aż tak ;). Jest jednak obecnie taki trend, że producenci chcą pokazywać graczom grę w finalnej jakości, pomimo, iż do premiery zostało często ponad rok czasu. Kiedyś często obserwowaliśmy jak gry ładnieją z pokazu na pokaz. Teraz tendencja się odwróciła, choć nie wszędzie.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #541 dnia: Marca 13, 2014, 16:38:32 pm »
No to dość przykre właśnie, bo strzelają sobie często tym w stope, nawet jeśli było by to w jak najszczerszych intencjach. A że internet jest bezwzględny, a psychika ludzi działa jak działa, to ten trend pewnie szybko się odmieni na coś bardziej sensownego.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #542 dnia: Marca 14, 2014, 00:39:29 am »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

lupinator

  • Gość
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #543 dnia: Marca 14, 2014, 02:22:50 am »
Wciąż ten sam wycinek miasta. Mogliby chętnym pokazać nieco bardziej różnorodne miejsca.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #544 dnia: Marca 14, 2014, 04:48:58 am »
Kup grę, to zobaczysz bardziej różnorodne miejsca ;) Ja już niczego nie oglądam, chce sam wreszcie usiąść i to przejść wiedząc możliwie jak najmniej.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #545 dnia: Marca 14, 2014, 10:52:31 am »
http://www.ppe.pl/news-27361-brzydsza_grafika_w_infamous__second_son__sucker_punch_wyjasnia_zamieszanie.html
Cytuj
"Z pewnością nie można mówić o pogorszeniu grafiki w porównaniu z tamtą prezentacją! W tej konkretnej miejscówce po prostu wykorzystaliśmy inną porę dnia. Zachód słońca lepiej pasuje do nastroju scenariusza w tym miejscu" - napisał Connell.
Beka z downgradeowców.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #546 dnia: Marca 14, 2014, 11:17:06 am »
Czyż inni nie tłumaczą się w podobny sposób? W poprzednim wywiadzie mówili "It’s hard to make 6 AM look good. It’s hard to make noon look good", tymczasem zmieniają porę dnia na późne popołudnie, a scena zamiast miażdżyć wygląda zauważalnie gorzej.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #547 dnia: Marca 14, 2014, 11:36:43 am »
W Watch Dogs jest podobny problem to fakt, m.in. tę grę miałem na myśli w poście wyżej. Tyle, że tam oświetlenie naprawdę jest słabsze (pomijając już inne kwestie). Tutaj przydałby się screeny o podobnej porze co w starej wersji (pewnie niedługo się pojawią). Zachodzące słońce w tej scenie podchodzi pod magic hour, a w takich warunkach cieni jest mniej i są bardzo subtelne.

Można to jeszcze odebrać w taki sposób:

2013 - zmienna pora dnia, dynamiczne globalne oświetlenie, dynamiczne cienie

2014 - brak dynamicznego oświetlenia i cieni

Taki scenariusz działa bardzo na niekorzyść 2014 i wtedy można mówić o hejcie z powodu znaczącego downgrade.

Z tymi cieniami to co to za historia? Gra w ogóle nie ma cieni, czy są one wyłączone tylko w nocy i pod wieczór? Jeśli nie ma w ogóle cieni do jak do cholery gra wygląda teraz w dzień?  o_O brak cieni w zamian za 60 fps? Kontrowersyjny kompromis.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #548 dnia: Marca 14, 2014, 11:45:24 am »
Cieni czasem nie ma w ciemnych miejscówkach podobno. FPSów i nie ma 60 tylko 30.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #549 dnia: Marca 14, 2014, 11:45:50 am »
Zmiennej pory dnia raczej nigdy nie planowali. inFamous to od zawsze zgrabnie wyreżyserowany korytarzyk osadzony w otwartym świecie - coś jak Mafia - a nie sandbox z prawdziwego zdarzenia.

Cienie:

Cytuj
    It Depends. We turn them on and off. Here you’re not gonna see so much shadowing going on because it’s night time so you don’t really have a strong directional source…

    It kind of depends on the effect we want to go for. In a bright day time scene, absolutely, you get these really nice smooth shadows on everything, at night time when the light really is coming from all around you, you don’t get super crisp shadows in the real world, so we don’t have them here.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #550 dnia: Marca 14, 2014, 11:48:47 am »
Jeśli nie ma w ogóle cieni do jak do cholery gra wygląda teraz w dzień?  o_O brak cieni w zamian za 60 fps? Kontrowersyjny kompromis.
Są cienie. Po prostu nie każde źródło światła je rzuca. Na przykład światła od samochodów opancerzonych i od latarni nie rzucają cieni. Ale cienie od słońca/ księżyca i innych źródeł światła są obecne  ;)
Także dynamiczne, globalne oświetlenie jest, cienie też są.

wyreżyserowany korytarzyk osadzony w otwartym świecie
:angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #551 dnia: Marca 14, 2014, 11:49:18 am »
inFamous to od zawsze zgrabnie wyreżyserowany korytarzyk osadzony w otwartym świecie
Ale, że jak?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #552 dnia: Marca 14, 2014, 11:52:17 am »
Dobrze czułem, żeby nie brać  na  premierę i się przesadnie nie jarać ;)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #553 dnia: Marca 14, 2014, 11:54:20 am »
inFamous to od zawsze zgrabnie wyreżyserowany korytarzyk osadzony w otwartym świecie
Ale, że jak?

Dorzucam się do pytania  + jaki w takim razie jest takie true sandbox, gdzie nie ma wyreżyserowanego korytarzyka?

Dobrze czułem, żeby nie brać  na  premierę i się przesadnie nie jarać ;)
Ja wziąłem na premiere i mam zamiar sie jarać bo gra wygląda prze ślicznie i nie mam zamiaru hejcić bo "światło źle pada albo w ogóle i cienie nie są ostre" ;)

A ogólnie : beka z ludzi mających "first world problems" :angel:


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #554 dnia: Marca 14, 2014, 12:02:42 pm »
Naprawdę nie rozumiecie?  :roll:

True sandboxy robi R*, ewentualnie Ubi, gdzie do dyspozycji gracza oddany jest ogromny, żywy świat, a główna linia fabularna jest tylko jedną z wielu rzeczy do zrobienia. W inFamous leci się od misji do misji, zawsze robi się to, co na dany moment zaplanował developer, a z rzeczy dodatkowych można sobie co najwyżej pozbierać shardy. Rozwiązanie zdecydowanie bliższe Uncharted niż piaskownicy pełną gębą.

Nawiasem mówiąc liczyłem, że ze zmianą bohatera i osadzeniem gry w prawdziwym mieście Sucker Punch zrobi w tym temacie zdecydowany krok do przodu, ale tak się niestety nie stało.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #555 dnia: Marca 14, 2014, 12:18:36 pm »
z rzeczy dodatkowych można sobie co najwyżej pozbierać shardy. Rozwiązanie zdecydowanie bliższe Uncharted niż piaskownicy pełną gębą.
Nawiasem mówiąc liczyłem, że ze zmianą bohatera i osadzeniem gry w prawdziwym mieście Sucker Punch zrobi w tym temacie zdecydowany krok do przodu, ale tak się niestety nie stało.
A wiesz o tym skąd? Jakieś recenzje już były?

W infamousie pierwszym i drugim miałeś dużo misji pobocznych, których nie trzeba było przechodzić i masę randomowych eventów na ulicach miasta - np. protestujący chceli kogoś zabić, a ty mogłeś im pomóc albo go ocalić. Terroryści zakładali bomby w różnych częściach miasta, też randomowo, i można było je rozbroić albo pomóc im wybuchnąć, grajkowie na ulicach, zbieranie odłamków i gołębi z nagraniami, zbieranie ukrytych skrzynek, mając tylko zdjęcia z ich lokalizacją etc.  Z ostatnich wywiadów wynika, że w second son będzie jeszcze więcej tego typu dodatkowych elementów.
Hejt hejtem, ale żeby zarzucać sandboxowi że nie jest prawdziwym sandboxem?   :surprised: Trochę się zapędziłeś.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #556 dnia: Marca 14, 2014, 12:23:02 pm »
leci się od misji do misji, zawsze robi się to, co na dany moment zaplanował developer, a z rzeczy dodatkowych można sobie co najwyżej pozbierać shardy
Widzę, że dużo czytałeś na temat serii... A może poza wiedzą nabytą w ten sposób porobiłbyś jakieś badania empiryczne, np. zagrał w Infamous 2 (story missions, dead drops, user missions, blast shards, karma missions)
Przede wszystkim jednak jest to bardzo dobra seria, ze świetnym gameplayem i doskonałą grafiką. Ty Iras wolisz się jednak bawić w trolla i nieudolnie kreować obraz 3 części nie mający nic wspólnego z rzeczywistością.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #557 dnia: Marca 14, 2014, 12:23:55 pm »
Jeśli nie ma w ogóle cieni do jak do cholery gra wygląda teraz w dzień?  o_O brak cieni w zamian za 60 fps? Kontrowersyjny kompromis.
Są cienie. Po prostu nie każde źródło światła je rzuca. Na przykład światła od samochodów opancerzonych i od latarni nie rzucają cieni. Ale cienie od słońca/ księżyca i innych źródeł światła są obecne  ;)
Także dynamiczne, globalne oświetlenie jest, cienie też są.

To trochę lipa, jak obiekty oświetlone przez reflektory samochodów albo latarnie nie rzucają cieni.



W tym filmiku akcja dzieje się w tunelu, gdzie wiele aut ma włączone reflektory, powinniśmy widzieć wspaniałą grę cieni, tym czasem nie ma ich i wygląda to odrobinę ubogo. Natomiast pod koniec filmiku, (ta scena co na miniaturze) w mini scence widać już cienie od światła z reflektorów, i czemu było nie zrobić tego w całej grze?
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2014, 12:25:53 pm wysłana przez andryush »

lupinator

  • Gość
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #558 dnia: Marca 14, 2014, 13:27:27 pm »
leci się od misji do misji, zawsze robi się to, co na dany moment zaplanował developer, a z rzeczy dodatkowych można sobie co najwyżej pozbierać shardy
Widzę, że dużo czytałeś na temat serii... A może poza wiedzą nabytą w ten sposób porobiłbyś jakieś badania empiryczne, np. zagrał w Infamous 2 (story missions, dead drops, user missions, blast shards, karma missions)
Przede wszystkim jednak jest to bardzo dobra seria, ze świetnym gameplayem i doskonałą grafiką. Ty Iras wolisz się jednak bawić w trolla i nieudolnie kreować obraz 3 części nie mający nic wspólnego z rzeczywistością.

Grałem w obie części,  drugą nawet wspominam fantastycznie ale nie zmienia to faktu, że Iras ma rację. Jako sanbox, Infamous jest obrzydliwie upośledzony.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #559 dnia: Marca 14, 2014, 13:42:00 pm »
Jako sanbox, Infamous jest obrzydliwie upośledzony.

Rozgrywka wcale nie jest uboga, ale wiesz, zależy jakie masz oczekiwania. Ja zawsze myślałem, że chodzi o przyjemność z grania. Oczywiście GTA V pokazuje jak ją czerpać z urozmaiconej rozgrywki i nieskończonych możliwości. Ale już w Assasins Creed można odnieść wrażenie, że twórcy pchali dodatkowe elementy na silę, nie patrząc czy w ogóle jest taka potrzeba. Między innymi dlatego po trzech wymaksowanych częściach odpuściłem Revelations z tym zjebanym castle defense, a część III leży i czeka aż będę miał nadmiar czasu na pływanie statkiem.

Infamous jest świetne w swoim gatunku czyli jako biegany shooter osadzony przy okazji w otwartym świecie. Dodatkowo elementy takie jak płynność rozgrywki, sterowanie, poruszanie się postacią po mieście ma na poziomie nieosiągalnym przez żaden (żodyn!!!) inny sandbox.
Dla mnie część druga jest w top5 poprzedniej generacji, dlatego ciężko znoszę wydumane zarzuty pod adresem nowej części i to w sytuacji gdy nie mamy jeszcze pełnej wiedzy na temat gry.