Autor Wątek: Infamous: Second Son  (Przeczytany 129449 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #840 dnia: Marca 28, 2014, 11:45:06 am »
Tak myślę, że pierwsze przejście to około 15-20h a drugie trochę szybciej bo wiedziałem co i jak i walka szła zdecydowanie szybciej. Pewnie razem uzbiera się 30-35h. Platynka banalna praktycznie sama wskakuje. Ale warto zagrać 2 razy. Zostaje nam jeszcze Paper Trails co tydzień nowa sprawa. Teoretycznie dzisiaj powinna się pojawić kolejna.

Update - pojawiła się część druga paper trials.
« Ostatnia zmiana: Marca 29, 2014, 08:01:47 am wysłana przez bojawiem »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #841 dnia: Marca 29, 2014, 08:43:30 am »
Z tego co ja widziałem na you tube to giera jest bardzo krótka 6h max i po fabule.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #842 dnia: Marca 29, 2014, 08:51:02 am »
Ja widzialem na YouTube w 144p ze grafa niszczy i gosc gral w dodatku tylko 5 minut. 250zl za 5 minut nie warto.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #843 dnia: Marca 29, 2014, 10:15:52 am »
Ustawiając poziom na easy i lecąc tylko główne misje nie maksując mocy pewnie można skończyć w 6h. Tylko po co?:)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #844 dnia: Marca 29, 2014, 10:42:23 am »
Gość grał na normalu, bawił się gierą i robił nawet misje poboczne. Około 7 godzin mu to zajęło. Z tego co widziałem to giera na cale szczęście wydaje się dużo bardziej grywalna niż poprzednie części. Jest to drugi tytuł obok KZ:SF do zakupu, ale tylko ze względu na grafe.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #845 dnia: Marca 29, 2014, 11:22:49 am »
Jest to drugi tytuł obok KZ:SF do zakupu, ale tylko ze względu na grafe.
Kupowanie gier dla grafiki...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #846 dnia: Marca 29, 2014, 11:41:54 am »
Jak nie ma na tą chwile gier grywalnych to pozostaje kupić te, które chociaż w miarę graficznie się prezentują. Ja bym tak zrobił jakbym miał konsole, ale jej nie mam i nową generacje najwcześniej przywitać wypada po ostatniej wielkiej grze dla past genów czyli MGS5:TPP, no chyba, że The Order 1886 okaże się mega hitem.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #847 dnia: Marca 29, 2014, 13:54:05 pm »
Ja też byłem co do grywalności second sona sceptycznie nastawiony oglądając filmiki ale jak zagrałem to nie mogłem się od konsoli oderwać. Gra jest mega miodna a grafa tylko tutaj pomaga. Pewnie jakbyś na spokojnie pograł w domu, poznał moce i nauczył się robić fajne akcje na pewno byś nie pisał, że ma tylko grafę.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #848 dnia: Marca 29, 2014, 14:06:59 pm »
Które zakończenie bardziej wam się podobało?
Wczoraj skończyłem przechodzić z dobrą karmą i moim zdaniem dużo gorsza końcówka niż evil. W ogóle dobry Delsin mi nie podszedł, za święty jest.. Ciągle wszytkich poucza i nie ulega emocjom. Zły Delsin to zupełnie inna bajka. Aż ciarki przechodzą momentami.
Niestety patrząc na trofea, złe zakończenie wybrało tylko 12% ludzi, także znowu sequel oprze się na dobrym  :(

Ale za to bardziej podoba mi się trzecia moc, kiedy jesteśmy po stronie dobra. Melee jest wtedy epickie  :)

BTW. Polski dubbing rzeczywiście nie jest zły. Na pewno to nie ten sam poziom co infamous 2, ale i tak jest spoko. Tylko głos Reggiego mi nie pasował.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #849 dnia: Marca 29, 2014, 14:07:54 pm »
Pewnie jakbyś na spokojnie pograł w domu, poznał moce i nauczył się robić fajne akcje na pewno byś nie pisał, że ma tylko grafę.
Pewnie tak by było bo giera na samych filmikach wydaje się być dużo bardziej grywalna niż poprzednie części, które jej nie miały. A ta być może wciągnie i mnie. Mimo to do końca jakoś nie jestem przekonany co do tego tytułu bo poprzednie części były dla mnie słabe pod każdym względem. Tutaj natomiast moce wydają się całkiem fajne, dużo akcji, bohater jest wyraźnie szybsza no i grafa swoje robi.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #850 dnia: Marca 29, 2014, 14:45:53 pm »
Mi też zły delsin bardziej podszedł. Zarówno fabularnie jak i grywalnościowo. 3 moc to ostatnio moja ulubiona - taki balans pomiędzy szybkim przemieszczaniem się a  mocnymi atakami - u złego delsina dopakowany atak pod R1 ma power. No i lewitowanie jest spoko;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #851 dnia: Marca 31, 2014, 09:16:11 am »
Jest szansa na cykl dnia i nocy oraz założenie locka na 30fpsów, w kolejnym patchu  :D
http://gearnuke.com/sucker-punch-working-frame-limit-option-second-son-looking-changing-time-day/

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #852 dnia: Marca 31, 2014, 14:54:02 pm »
Fajny fylmik fanowski, nie widziałem go wcześniej:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #853 dnia: Kwietnia 01, 2014, 09:40:06 am »
Zrobiłem wczoraj 100% dobrym Delsinem i zabieram się za przejście złym tym razem + wbicie wszystkich trofków i pierwsza platynka na PS4 siada :D

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #854 dnia: Kwietnia 01, 2014, 11:03:43 am »
U mnie tak samo było. Chyba nawet łatwiej się gra złym na ekspercie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #855 dnia: Kwietnia 01, 2014, 11:40:44 am »
Udało wam się wklepać poprawny kod do drona z papertrail?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #856 dnia: Kwietnia 01, 2014, 11:51:24 am »
Mi się udało. Obecnie skończyłem drugą sprawę.

A co do kodu to z tego co pamiętam - zielona cyfra jest na dobrym miejscu a żółta jest w kodzie ale masz ją w złym miejscu.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2014, 11:56:13 am wysłana przez bojawiem »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #857 dnia: Kwietnia 01, 2014, 12:50:32 pm »
Dzięki za podpowiedź, właśnie się zastanawiałem co żółte oznaczają.  :)
+

edit: Udało się!  :grin:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2014, 13:49:24 pm wysłana przez Madman »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #858 dnia: Kwietnia 01, 2014, 14:36:02 pm »
Już gdzieś kiedyś widziałem podobną zagadkę dlatego od razu wiedziałem o co kaman.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #859 dnia: Kwietnia 01, 2014, 19:01:52 pm »
http://www.pssite.com/news-32068-aktualizacja_infamous__second_son_da_mozliwosc_ograniczenia_framerate_a_i_kilka_dodatkowych_opcji_w_menu.html

Cytuj
z poziomu menu będziemy w stanie wyłączyć HUD na ekranie (i robić przepiękne, wolne od paska energii zrzuty ekranu), a po przejściu gry wybierzemy interesującą nas porę dnia i natychmiast ją zmienimy.
:)

Misje z paper trail są świetne. I ten przyjemny, polski głos postaci która nas prowadzi  :puppy-eyes:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #860 dnia: Kwietnia 01, 2014, 21:17:11 pm »
Doszedłem w tych misjach do Części 2. Da się tą misje zrobić? Bo mi sie nie wyświetla jeszcze.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #861 dnia: Kwietnia 01, 2014, 21:46:51 pm »
Na razie dostępne sa 2 sprawy. Pojawiają sie co tydzień przez 6 tyg. Czyli jeszcze bedą 4.

A zmiany na plus:-)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #862 dnia: Kwietnia 02, 2014, 15:55:27 pm »
Czytam sobie dzisiaj Extreme i jest tam oczywiście recenzja a obok niej takie informacje.

Cytuj
75 to liczba wykonanych skanów różnych wyrazów twarzy Troya Bakera, by stworzyć mimikę głównego bohatera

Cytuj
168 znaczników podczas sesji motion capture miał aktor na twarzy

Cytuj
168 połączeń szkieletowych ma twarz Dalsina

Cytuj
1024 wariantów dźwiękowych ma dymny atak, który rzadko kiedy brzmi tak samo

Cytuj
7500 polygonów składa się na czapkę bohatera

Cytuj
11000 to liczba cząstek, w które zmienia się Delsin, robiąc dymny unik a każda cząstka jest indywidualnie teksturowana

Cytuj
20000 punktów na twarzy Delsina jest oddzielnie animowanych podczas każdej cutscenki

Cytuj
30000 kropli deszczu znajduje się naraz na ekranie a każda stanowi samodzielną cząstkę

Cytuj
60000 to liczba polygonów, z których zbudowana jest głowa Delsina



Nawet ma się czym pochwalić ta giera, zwłaszcza tą ostatnią informacją o liczbie polygonów na głowę. To nie dużo mniej co cała postać w Ryse.


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #863 dnia: Kwietnia 02, 2014, 17:54:58 pm »
 :o
Nie ogarniam nextgenów. Pamiętam, że kiedy chciałem wycisnąć maks z udk, to nawet najlepszy komp w pracy potrafił zmulić i nie chciał wyświetlić więcej niż tysiąc kropel deszczu z fizyką, i to z uproszczoną kolizją. A tutaj 30000 kropli deszczu, full hd, grubo ponad 30 klatek, kosmiczna ilość polygonów i świateł dynamicznych. Z mojej perspektywy to jest poprostu niesamowite. Muszą mieć świetnie zoptymalizowany silnik.
Nie mogę się doczekać aż zacznę pracować na takiej technologi, bo wiele rzeczy już w zasadzie nie ma ograniczeń. Nic dziwnego, że część developerów zatrudnia osoby prosto z branży filmowej.
Oj długo się będzie poznawać te maszyny  :angel:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #864 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:15:52 am »
Jedną kwestią jest nowy sprzęt, drugą fakt, że to konsole, a trzecią, iż UDK jest optymalizacyjnym potworkiem. Jeśli coś ma chodzić w tym optymalnie, to trzeba ostro rozgrzebać kod, dlatego mało które studio robi z tym naprawdę fajne rzeczy. Może UE4 poprawi nieco sprawę, choć i tu słyszę różne opinie (sam sprawdzę dopiero za jakiś czas).

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #865 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:51:15 am »
Jeśli chodzi o możliwości edytora fxów, to mam wiarygodne info z samego serca epica, że jest nieporównywalnie lepszy niż ten z trójki. Również pod kątem wydajności.  Także jaram się UE4  :D

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #866 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:53:33 am »
Ja też się jaram bo dzięki temu silnikowi zobaczymy na co stać nowe konsole.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #867 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:56:11 am »
Ja też się jaram bo dzięki temu silnikowi zobaczymy na co stać nowe konsole.

Na co stać nowe konsole to pokażą exclusivy albo Rockstar. Na pewno nie będzie to UE4.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #868 dnia: Kwietnia 03, 2014, 11:57:08 am »
Ktoś robi jakąś dużą grę na UE4? Póki co jest totalna cisza i widać trend, że wydawcy tworzą własne silniki do swoich gier.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #869 dnia: Kwietnia 03, 2014, 12:06:00 pm »
Ja też się jaram bo dzięki temu silnikowi zobaczymy na co stać nowe konsole.

Na co stać nowe konsole to pokażą exclusivy albo Rockstar. Na pewno nie będzie to UE4.
A co takiego Rockstar graficznego zrobiło poza GTA5, raczej nic :lol:. GTA 5 wygląda super, ale ta giera powstawała 5 lat z mega budżetem podobnie teraz będze z MGS5 na past geny. Exy swoją drogą, ale tylko ich część bo seria Resistance czy Infamous wyglądały tak sobie.

UE4 to kop do przodu w grafie, wystarczy popatrzeć na nowego Batmana, który jest robiony na UE3 a robi lepsze wrażenie niż nowy Infamous.


Tutaj trochę o podziale zasobów w Infamous.
http://www.pssite.com/news-32107-sucker_punch_zdradza_techniczne_szczegoly_stojace_za_fenomenalnym_wygladem_infamous__second_son.html

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #870 dnia: Kwietnia 03, 2014, 12:10:58 pm »
inFamous 2 wyglądał bardzo dobrze jak na sandboxa a co do R* to polecam zachód słońca w RDR. I okulary z vision express.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #871 dnia: Kwietnia 03, 2014, 12:13:00 pm »
Zachód słońca to nie wszystko, jak obok niego masz ciosaną jak z klocków postać :naughty:.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #872 dnia: Kwietnia 03, 2014, 12:14:32 pm »
No to pozostają okulary z ve.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #873 dnia: Kwietnia 03, 2014, 12:18:44 pm »
Moja montaża.  :evil: Ale ogromne spoilery, także klikacie na własną odpowiedzialność

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #874 dnia: Kwietnia 03, 2014, 12:30:18 pm »
Ja też się jaram bo dzięki temu silnikowi zobaczymy na co stać nowe konsole.

UDK raczej nie pokaże mocy nowych konsol. Tak jak pisał Szymku - exclusive'y i to w większości na wewnętrznych silnikach. UE trzeba naprawdę ostro przeorać, co do tej pory nie było takie proste. Przy UE4 może będzie lepiej, choć jak na razie programiści bardziej teoretyzują niż faktycznie to stwierdzają.

Ktoś robi jakąś dużą grę na UE4?

Podobno coś robią, ale na razie to tajemnica. Nawet następna gra Epica zostanie zapowiedziana dopiero za 1/2 lata.

UE4 to kop do przodu w grafie, wystarczy popatrzeć na nowego Batmana, który jest robiony na UE3 a robi lepsze wrażenie niż nowy Infamous.

No rzeczywiście taki kop, że w końcu mają refrakcję... Niezłym zdziwieniem było dla mnie jak dowiedziałem się, że w UE3 tego nie ma, tylko można to zasymulować. A to tylko jedna z rzeczy, która nie grała w UDK. Wcale nie jest tak różowo z tym. Fakt, że Epic nie wyrobił się w czasie z silnikiem też nie wygląda dobrze według mnie.

Co do Batmana - ja na razie nie widzę w tym nic niezwykłego, poczekam do premiery. Patrząc jednak na oficjalne screeny, to jakiegoś szału nie widzę, bardzo przypomina mi to AC, plus kilka efektów.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #875 dnia: Kwietnia 03, 2014, 12:45:44 pm »
Silnik silnikiem, ale graficznie giery na UE3 mi akurat odpowiadają i wątpię aby lepiej wyglądały na innych. Dziwne, że nie robi na Tobie wrażenie nowy Batman na UE3. Przypominać może AC tylko, że wszystko co tam się znajduje prezentuje się tak z 10 razy lepiej. Jak dla mnie aż za dobrze i aż strach pomyśleć jak będą wyglądać nowe Girsy na UE4 o ile na nim są robione, ale raczej tak.


No to pozostają okulary z ve.
Moje ustawienie nie wybacza jak coś wygląda słabo i być może dlatego nie widzisz ciosanych z małej ilości polygonów postaci.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2014, 12:54:16 pm wysłana przez Kyokushinman »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #876 dnia: Kwietnia 03, 2014, 14:04:38 pm »
Silnik silnikiem, ale graficznie giery na UE3 mi akurat odpowiadają i wątpię aby lepiej wyglądały na innych.

Tu nie ma co wątpić, w końcu można sobie porównać. Na UDK wszystkie gry wyglądają podobnie, ostre przerobienie silnika pozwala na odseparowanie się od tego, tylko, że przestaje to być wtedy UE.

Dziwne, że nie robi na Tobie wrażenie nowy Batman na UE3.

Patrzę na oficjalne screeny z AC i AK i generalnie mam bardzo podobne odczucia. Jest lepiej, ale na chwilę obecną to dla mnie upgrade, nie rewolucja, czy nawet ewolucja. Może będzie lepiej jak wyjdzie, albo pokażą gameplay. 10 razy lepiej? Jak dla mnie nie jest nawet 2 razy lepiej, choć trochę to abstrakcyjne porównywać w ten sposób ;).

Jak dla mnie aż za dobrze i aż strach pomyśleć jak będą wyglądać nowe Girsy na UE4 o ile na nim są robione, ale raczej tak.

Chyba nie będzie to UDK, bo Black Tusk pracowało nad czymś własnym i chwała im za to. Poza tym nawet gdyby robili to na UDK to - 1. ten kod jest tak zasyfiony, że praca nad nim to męka, więc pewnie skończyłoby się na tym samym co mieliśmy do tej pory 2. UDK, na którym pracuje Epic to nie to samo, co dostaje reszta, więc efekty nie byłyby pewnie tak powalające jak w przypadku pierwszych Gears'ów.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #877 dnia: Kwietnia 03, 2014, 18:46:01 pm »
Patrzę na oficjalne screeny z AC i AK i generalnie mam bardzo podobne odczucia. Jest lepiej, ale na chwilę obecną to dla mnie upgrade, nie rewolucja, czy nawet ewolucja. Może będzie lepiej jak wyjdzie, albo pokażą gameplay. 10 razy lepiej? Jak dla mnie nie jest nawet 2 razy lepiej, choć trochę to abstrakcyjne porównywać w ten sposób ;).
Podobno sama jakaś jedna postać składa się z takiej liczby polygonów jak całe Arkham City także patrząc tylko na to bliżej jest to jednak moje 10 razy lepiej :naughty:.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #878 dnia: Kwietnia 03, 2014, 18:55:21 pm »
Wszystko ładnie pięknie, ale wypier**lać stąd z tymi smutami o Arkham! :mad:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Infamous: Second Son
« Odpowiedź #879 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:00:52 pm »
Podobno sama jakaś jedna postać składa się z takiej liczby polygonów jak całe Arkham City także patrząc tylko na to bliżej jest to jednak moje 10 razy lepiej :naughty:.
Hapsaj dalej ten marketingowy bullshit, a Twoje i tak juz zerowe pojecie o grafice bedzie jeszcze nizsze.