Autor Wątek: Rime  (Przeczytany 19439 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #40 dnia: Października 23, 2014, 22:05:42 pm »
Ale z tymi grami jest jak z filmami krótkometrażowymi - niby fajne, ale tłumy na to do kina nie polecą i Oscara za najlepszy film nie dostanie. Nie ta liga.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #41 dnia: Października 23, 2014, 23:38:40 pm »
Od kiedy tłumy i Oscar decydują o jakości filmu, a co za tym idzie "GOTY"?
Chyba, że tak, jak nierzadko w przypadku oscarowych wyścigów, o goty w branży gier decyduje popularność, sprzedaż i pr (niekoniecznie w tej kolejności).
 
Also: Oscara przyznaje się również za najlepszy krótki metraż ;)
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2014, 23:46:17 pm wysłana przez Kert »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rime
« Odpowiedź #42 dnia: Października 24, 2014, 00:17:29 am »
Gra na 2h to jednak trochę bieda. 3h już lepiej, bo w końcu single w CoDach trwają 4h i nikt nie narzeka, gra dostaje same 10.

lupinator

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #43 dnia: Października 24, 2014, 01:13:37 am »
3h już lepiej, bo w końcu single w CoDach trwają 4h i nikt nie narzeka, gra dostaje same 10.

Mityczne CODy, mityczne cztery godziny, mityczne dziesiątki. Master to mitoman z tego co widać.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rime
« Odpowiedź #44 dnia: Października 24, 2014, 07:27:17 am »
Było już wspomniane, że Akira Yamaoka pracuje przy muzyce do Rime? Jak nie, to już jest info z Edge :D. Tyle dobra w jednym tytule :).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #45 dnia: Października 24, 2014, 08:13:31 am »
A Rime od zawsze uwielbiam za combo Journey + ICO + José Luis Vaello. Tyle mi wystarczy. + Akira Yamaoka
8)

Jeszcze info z EDGE:
http://gameidealist.com/news/new-info-on-ps4-exclusive-rime-world-graphics-influences-puzzles-and-sound-181/

Cytuj
The island shown so far represents the first stage of the five stages of grief (which are denial, anger, bargaining, depression and acceptance) that are linked via dreams. The videogame is going to include multiple islands, with some having a lot of areas that can be explored.

According to EDGE, a fox will lead the boy through tress with small markings, which will aligned at the right angle to show a drawing of the fox. This will subsequently lead to another puzzle.

In terms of graphics, Tequila Works used color palettes and island sets based on artists such as Salvador Dalí, Joaquín Sorolla and Giorgio de Chirico. The team was also influenced by Studio Ghibli, the Japanese animation studio responsible for classic anime films like Princess Mononoke and Spirited Away.
Jeżeli na każdej wyspie spędzi się co najmniej godzinkę, to będziemy mieli 5h. Ja pewnie i tak drugie tyle spędzę na podziwianiu widoków 8)
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2014, 08:40:35 am wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rime
« Odpowiedź #46 dnia: Października 24, 2014, 09:29:39 am »
Przypomina mi się sytuacja z Zaginięciem Edwarda Woźnicy, gdzie Chmielarz tłumaczył, iż gra nie jest za krótka, że jest dłuższa niż te 2 godziny ;).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 18, 2014, 11:25:17 am »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Rime
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 21, 2015, 20:20:50 pm »
Nowy material z rimjobu:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #49 dnia: Maja 21, 2015, 20:53:30 pm »
Ależ to będzie wspaniała gra! :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 03, 2015, 13:25:43 pm »




DAWAĆ TO JUŻ.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Rime
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 04, 2015, 09:05:23 am »
już mam odłożone na to :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 04, 2015, 20:20:39 pm »
już mam odłożone na to :P

Też biorę na premierę ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rime
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 05, 2015, 19:55:58 pm »
Ja poczekam az bedzie w plusie ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #54 dnia: Lipca 06, 2015, 16:12:01 pm »
https://twitter.com/don_raul/status/616283436706308096



Cytuj
Crunch is over. So proud of my team and our work . I won't anyone to say otherwise. ¡Salud!

Oby premiera była szybko.

Przy okazji dla spostrzegawczych.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #55 dnia: Lipca 06, 2015, 16:34:19 pm »
Z premierą może być różnice. Ratchet podobno gotowy, a wyjdzie za rok  :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #56 dnia: Lipca 06, 2015, 16:56:29 pm »
Cos czuje ze oglosza premiere i gameplay na gamescom.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #57 dnia: Lipca 06, 2015, 18:10:03 pm »
Z premierą może być różnice. Ratchet podobno gotowy, a wyjdzie za rok  :lol:
Z tym, że Rime nie musi być skorelowane z premierą filmu ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rime
« Odpowiedź #58 dnia: Lipca 06, 2015, 18:14:46 pm »
Będzie skorelowane z premierą TLG :troll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #59 dnia: Lipca 06, 2015, 18:17:47 pm »
Też możliwe :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #60 dnia: Lipca 06, 2015, 19:00:33 pm »
Z tym, że Rime nie musi być skorelowane z premierą filmu ;)

Film filmem, ale w obecnej sytuacji chowanie gry do szuflady na rok wydaje mi się tak absurdalne, że spodziewam się po Sony absolutnie różnych pomysłów. Mogą na przykład gotowe Rime przetrzymać kilka miesięcy, żeby mieć coś na okres świąteczny - kiedy tam dokładnie black friday w Stanach wypada.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #61 dnia: Grudnia 10, 2015, 15:29:18 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #62 dnia: Grudnia 10, 2015, 15:56:12 pm »
Oby. Bo zapowiada się genialnie jak Journey :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #63 dnia: Grudnia 10, 2015, 21:59:32 pm »
Czekam!
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #64 dnia: Lutego 17, 2016, 18:29:34 pm »
Miałem okazję chwilę sobie pobiegać po świecie. Jestem oczarowany...

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #65 dnia: Lutego 17, 2016, 20:57:47 pm »
Miałem okazję chwilę sobie pobiegać po świecie. Jestem oczarowany...
Gdzie, jak? Mów, opisuj wrażenia, szczegóły itp.!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #66 dnia: Lutego 17, 2016, 20:59:22 pm »
Ładnie w pręta lecą z tą grą  :?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #67 dnia: Lutego 18, 2016, 01:08:27 am »
Wiadomo, o szczegółach zbytnio pisać nie mogę. Jak - taka branża. Wrażenia czysto estetyczne - magia. Pobiegałem trochę po wyspie, zrobiłem dwie-trzy zagadki i jestem kupiony mimo, że że framerate rwał gorzej niż papier toaletowy "Kaczory". Biorę grę z miejsca za sam klimat i artstyle (chyba, że promkę dostanę :P ).
Jeśli chdzi o bardzo ogóle wrażenia, to czułem się trochę jak przy Wind Wakerze zmiksowanym z ICO.

PS. Grę można powoli przenosić do multiplatform...
PS2. @Iras - Wytrzymaj, będzie naprawdę konkret gra. Tak czuję po wstępnym ograniu :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 01:20:19 am wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #68 dnia: Lutego 18, 2016, 01:33:42 am »
Jak do multiplatform, kiedy wydawcą jest SCE?  :o

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #69 dnia: Lutego 18, 2016, 01:48:58 am »
Niestety musisz mi zaufać...

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #70 dnia: Lutego 18, 2016, 02:14:59 am »
Ale co, PC? A jakiś hint odnośnie daty premiery? PLIZ ;)

czułem się trochę jak przy Wind Wakerze zmiksowanym z ICO.
Idealnie. Od początku się tak zapowiada i miło, że nic w tym temacie się nie zmieniło.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #71 dnia: Lutego 18, 2016, 10:39:58 am »
Nadal nic o dacie nie wiadomo. Nie tylko PC.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 18, 2016, 10:41:39 am »
Lipa. Sony pozbywa sie kolejnego fajnego EX. :/

Mozesz powiedziec dlaczego tak wyszlo?

Z pewnoscia gre kupie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rime
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 18, 2016, 10:51:00 am »
A może gra wychodzi na Wii U? :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 18, 2016, 10:52:33 am »
Raczej na pewno chodzi o Xonie.
Trochę lipa bo pewnie jakiś downgrade będzie :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 18, 2016, 13:31:15 pm »
Jeśli już to raczej blacha, ale Mnichu mógłby napisać coś więcej  :/

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 18, 2016, 14:03:42 pm »
Powodów nie znam, ale zapewne chodzi o hajsy. Gra jest ciągle nieukończona, z optymalizacją cienko, a czas leci.
Piszę tyle ile wiem i mogę powiedzieć.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 18, 2016, 14:06:41 pm »
Krótko: blacha czy xbox?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Rime
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 18, 2016, 14:13:13 pm »
Jakie to ma znaczenie, ważne, że dobra gierka się szykuje.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 18, 2016, 14:14:02 pm »
Nie tylko PC.
A Wii U jest zbyt gówniane na UE4.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu