Autor Wątek: Rime  (Przeczytany 19429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #80 dnia: Lutego 18, 2016, 14:33:58 pm »
Jakie to ma znaczenie, ważne, że dobra gierka się szykuje.

Gra robiona pod jedną konsolę zawsze jest lepiej dopracowana.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Rime
« Odpowiedź #81 dnia: Lutego 18, 2016, 14:39:19 pm »
Jak ktoś jest ogarnięty, to i na wszystkich platformach będzie działać. Aktualne konsole to nie ps3, a gra to nie Uncharted. Choć z drugiej strony Mnichu pisze, że chodzi beznadziejnie, a niedawno wyszło The Witness :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #82 dnia: Lutego 18, 2016, 14:43:04 pm »
Choć z drugiej strony Mnichu pisze, że chodzi beznadziejnie, a niedawno wyszło The Witness
A co ma jedno do drugiego?

Mrocz

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #83 dnia: Lutego 18, 2016, 14:47:54 pm »
Jak ktoś jest ogarnięty, to i na wszystkich platformach będzie działać. Aktualne konsole to nie ps3, a gra to nie Uncharted. Choć z drugiej strony Mnichu pisze, że chodzi beznadziejnie, a niedawno wyszło The Witness :lol:

A to nie Firewatch miał problemy z działaniem?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #84 dnia: Lutego 18, 2016, 14:49:11 pm »
The Witness, jak przystało na grę, która ominęła microsoftowego gównoboxa, działa fantastycznie:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 18, 2016, 14:51:29 pm »
Nie mogę tego oglądać, bo bym zaraz kupił. Niech będzie promo jakieś :mad:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Rime
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 18, 2016, 14:51:59 pm »
A sorry, pomyliłem gry :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #87 dnia: Lutego 18, 2016, 14:53:44 pm »
Jakie to ma znaczenie, ważne, że dobra gierka się szykuje.

Gra robiona pod jedną konsolę zawsze jest lepiej dopracowana.
Niby tak, ale Rime nie jawi się na specjalny benchmark graficzny, a bardziej na mocno stylizowaną oprawę, jego konstrukcja oraz estetyka nie wymusza specjalnych wodotrysków dostępnych tylko dla konkretnego sprzętu. Ważne, że art-style będzie zachowany i jak na razie po wersjach demonstracyjnych nie widziałem nic, co nie pozwoliłoby na osiągnięcie 1080p na wszystkich sprzętach na godnym poziomie fps. Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #88 dnia: Lutego 18, 2016, 14:59:41 pm »
Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.
Celują w otwarty świat, a dokładniej mówiąc w konkretne wyspy. Coś jak The Witness, ale na mniejszą skalę. Przeciwieństwo korytarza, nie wiem, gdzie je tam widziałeś ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 18, 2016, 15:00:24 pm »
Mogę się założyć, że będzie downgrade albo 900p i/lub problemy z płynnością na bonerze  8)


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 18, 2016, 18:22:53 pm »
Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.
Celują w otwarty świat, a dokładniej mówiąc w konkretne wyspy. Coś jak The Witness, ale na mniejszą skalę. Przeciwieństwo korytarza, nie wiem, gdzie je tam widziałeś ;)
Dzięki za sprostowanie. Odniosłem takie wrażenie po gameplayach, w których bohater biegał w kierunku jakiegoś cypla z ograniczonym terenem działania i z automatu pomyślałem, że to szeroki, ale jednak korytarz.

A kwestia wydania na Xbone, cóż, skoro chodzi o kasę i szersze pole odbiorców to świadczyłoby m.in. o tym, że Sony jednak nie zabezpieczyło odpowiednio tego tytułu, równie w zaplecze finansowe. Zostaje jeszcze kwestia, czy to czasowy exclusive dla PS4.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 18, 2016, 18:32:37 pm »
Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.
Celują w otwarty świat, a dokładniej mówiąc w konkretne wyspy. Coś jak The Witness, ale na mniejszą skalę. Przeciwieństwo korytarza, nie wiem, gdzie je tam widziałeś ;)
Z tego co pograłem, to każda wyspa jest osobną, półotwartą lokacją.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #92 dnia: Marca 16, 2016, 19:51:59 pm »
Potwierdzenie słów Mnicha :mad:



Można wrzucać do multiplatform...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #93 dnia: Marca 17, 2016, 08:51:17 am »
http://gamingbolt.com/rime-funding-cancelled-by-sony-for-lack-of-game-dev-troubles-rumour

Cytuj
According to one NeoGAF source, who allegedly has a source close to the studio, RIME wasn’t really a game. ” I was told that the reveal trailer was all cinematic. It was faked to mimic gameplay, assets, etc. from a real game but 0% of the game was implemented. So the real challenge for the studio was to put that vision into the final game. And apparently this has been impossible to achieve. Sony required about one month ago the DEV KITs to be returned and canceled the fundings into Tequila Works.”

Wychodzi, że ściema, bo Mnichu grał?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rime
« Odpowiedź #94 dnia: Marca 17, 2016, 10:05:55 am »
Trochę prawdy może w tym być. Produkcja trwa już długo, na pewno jakieś problemy mają, gry za bardzo nie pokazują. Ostatni news może świadczyć o tym, iż dev zawala terminy i wciąż jest bardzo daleki od zakończenia produkcji. Skoro Sony wypuściło ze swoich rąk Rime, to sytuacja może nie być najlepsza. Jeśli wyjdzie to i tak trafi na PS4, ale exclusive widać nie był wart (w ich mniemaniu).

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #95 dnia: Marca 17, 2016, 10:28:26 am »
Czyli co, szykuje sie nam sredniak?

Te info pokazuje ze znow mierz sily na zamiary.

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rime
« Odpowiedź #96 dnia: Marca 17, 2016, 11:29:36 am »
Nie no, takich wniosków bym na razie nie wyciągał, tym bardziej, że Mnichu miał pozytywny odbiór. Ciekawe tylko kiedy to wyjdzie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #97 dnia: Marca 17, 2016, 11:30:45 am »
Mam uraz po TLG, sytuacja tu wydaje sie byc podobna.

+ Multiplatforma moze oznaczac jakies kompromisy.

Zobaczymy co z tego wyjdzie. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #98 dnia: Marca 17, 2016, 14:44:47 pm »
http://gamingbolt.com/rime-funding-cancelled-by-sony-for-lack-of-game-dev-troubles-rumour

Cytuj
According to one NeoGAF source, who allegedly has a source close to the studio, RIME wasn’t really a game. ” I was told that the reveal trailer was all cinematic. It was faked to mimic gameplay, assets, etc. from a real game but 0% of the game was implemented. So the real challenge for the studio was to put that vision into the final game. And apparently this has been impossible to achieve. Sony required about one month ago the DEV KITs to be returned and canceled the fundings into Tequila Works.”

Wychodzi, że ściema, bo Mnichu grał?

No 0% to przesada, ale grze daleko do ukończenia. Jeśli wyjdzie w tym roku to się zdziwię.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Rime
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 17, 2016, 15:50:44 pm »
To gra o rimmingu?
Fryty tyty dotknij pyty

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #100 dnia: Marca 17, 2016, 16:04:33 pm »
Zgadza się.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Rime
« Odpowiedź #101 dnia: Marca 17, 2016, 17:00:07 pm »
Czyli co, szykuje sie nam sredniak?

Te info pokazuje ze znow mierz sily na zamiary.


Wyjdzie gówno bo...

Cytuj
Rime to zlepek bezsensownie poskładanych elementów, co jest w prostej linii konsekwencją złych decyzji podjętych przez Raula Rubio, który uważa się za drugiego Tima Schafera. Przed założeniem własnego studia miał on zostać zwolniony z Mercury Steam ze względu na brak pojęcia o technologiach i projektowaniu gier.

Warto również zauważyć, że jedną z wysoko postawionych osób w firmie jest jego żona, która nie zajmuje się grami, a samo studio korzysta właśnie z publicznej dotacji, przeznaczonej na stworzenie Rime.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

http://www.ppe.pl/news/42476/rozgrywka-z-rime-mogla-byc-sfalszowana-sony-odsunelo-sie-od-projektu-bo-gra-praktycznie-nie-istnieje.html

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #102 dnia: Marca 17, 2016, 21:33:34 pm »
Jeśli tak to niezła kapa i nie dziwię się, że Sony powoli odcina się od tematu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #103 dnia: Marca 18, 2016, 10:25:07 am »
Najbardziej to mi szkoda genialnego talentu Juana Vaello Bertol, że znowu po LoS 2 bierze udział w 'dziwnym' projekcie :mad:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #104 dnia: Kwietnia 27, 2016, 09:51:34 am »
Ograłem większość i póki co zapowiada się, że jednak będzie średniak na ~5 godzin. Uproszczona Zelda dla ubogich bez combatu zmiksowana z Journey. To ciągle alpha (albo i pre-alpha), więc może jeszcze się coś pozmienia na lepsze, ale wątpię.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #105 dnia: Kwietnia 27, 2016, 10:13:16 am »
Uproszczona Zelda dla ubogich bez combatu zmiksowana z Journey.
Czyli łykam jak pelikan.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #106 dnia: Kwietnia 27, 2016, 11:36:58 am »
Uproszczona Zelda dla ubogich bez combatu zmiksowana z Journey.
Czyli łykam jak pelikan.
Niestety te inspiracje nie są zbyt interesująco zaimplementowane.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #107 dnia: Kwietnia 27, 2016, 13:14:06 pm »
 :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #108 dnia: Lipca 28, 2016, 08:18:57 am »
http://www.ibtimes.co.uk/tequila-works-confirms-rime-still-development-more-news-coming-soon-1572877

Cytuj
A spokesperson for the Madrid-based studio told us: "Rime is of course still in development, and advancing at a great pace – we actually had to move to a larger office recently, since the team has grown about 40% in the last year!

"We know it has been a long time with no news, and we are just as eager to communicate about the game as media and fans are to receive news." Asked whether the game would still be a PS4 exclusive, the spokesperson hinted that may no longer be the case, saying: "I can only confirm it is still coming out for PS4."

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #109 dnia: Lipca 28, 2016, 09:03:06 am »

Cytuj
advancing at a great pace
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #110 dnia: Sierpnia 11, 2016, 07:08:00 am »
Gra przeskakuje na 2017. Great pace.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #111 dnia: Sierpnia 11, 2016, 12:00:21 pm »
 :roll:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #112 dnia: Sierpnia 11, 2016, 13:43:54 pm »
Jeszcze wyjdzie z tego najdluzej robiony indyk. :lol:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rime
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpnia 11, 2016, 16:08:31 pm »
Juz jest no man sky.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #114 dnia: Października 06, 2016, 20:57:19 pm »
Odnośnie porzucenia PS4 jako exa:
http://gamingbolt.com/rime-developer-explains-split-with-sony-game-never-had-any-development-issues

Cytuj
“Well, contrary to what is believed, we haven’t had any development issues with the game,” he said. “The only thing is that we took the IP rights from Sony Computer Entertainment back for the RIME franchise, because we felt that was a valuable property for Tequila Works to have. And then we secured a different publisher, which is Six Foot and Grey Box. They are from the United States, and that’s the end of it, really. Some people imply that we would have some troubles with development, but that was never the case, the game is progressing perfectly, and we will offer more information, and show more gameplay, and we’ll announce platform availability very early next year. So we are not far from hearing interesting news about RIME.”

Cytuj
“It’s really not complicated,” he stressed. “We decided that having the IP rights for one of our properties, and a game that was always conceived and planned, and dreamt of by Tequila Works, should remain in house. And that was why we reacquired the rights to the IP, and we came to this agreement with Sony, it was all on friendly terms. And of course, you know this industry has a lot of gossip and rumors, but really, that’s it. It’s not a complicated story.”

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #115 dnia: Października 07, 2016, 12:27:01 pm »
 :lol: :lol: :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2016, 12:28:34 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 13, 2016, 21:04:10 pm »
Rime is heading to Switch, according to new classification
Cytuj
Rime appears to be in development for Switch, based on a new classification in Brazil.
http://nintendoeverything.com/rime-is-heading-to-switch-according-to-new-classification/

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 14, 2016, 07:19:11 am »
Biorąc pod uwagę te niegdysiejsze doniesienia na forum o problematycznej produkcji Rime nie zdziwiłbym się, gdyby wypuszczanie tego tytułu na Switcha było zagraniem strategicznym, w którym można się tłumaczyć chujową jakością gry równaniem w dół ze względu na multiplatformowość ze sprzętem Nintendo :troll:

lupinator

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #118 dnia: Stycznia 03, 2017, 18:49:57 pm »


Premiera w maju.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Rime
« Odpowiedź #119 dnia: Stycznia 03, 2017, 22:06:59 pm »
Zlepek The Witness, Zelda WW, ICO może coś z tego będzie. Wydaje się w tym trailerze, że grafika nieco siadła.. w każdym razie jestem zainteresowany.