Gra absolutnie zachwyca jakością prezentowanej grafiki. W dobie panowania generacji, w której mamy od groma reedycji i to nawet one mają często problemy z płynnością, a także wychodzą gry, które działają raczej jak beta, a nie produkt, za który 240zł się płaci, bądź premierowy tytuł prezentuje się znacznie gorzej niż na zapowiedziach, taki Gacek przywraca wiarę w federację, robiąc nie mniejsze wrażenie niż lata temu
Arkham Asylum. Otwarty świat naszpikowany jest detalami, efekty graficzne cieszą oczy, podobnie jak wykonanie postaci, a całość hula niesłychanie płynnie i nie śmie gubić klatek. Aż miło się gra. Po raz kolejny, jak przy
The Order, sądzisz, że masz do czynienia z renderem, a tu nagle ukazuje się ikona "naciśnij R Dwa". Bez wątpienia ścisła czołówka najlepiej wykonanych obecnie gier.
Batmobil to taka Płotka. Zjawia się szybko, dostarczy nas tam gdzie chcemy, jest miłym dodatkiem, o którym nie sposób napisać, że dodany jest na siłę.
Misje dodatkowe są niczego sobie, choć mają typowy szkielet. Oprychów miło się po ich paskudnych gębach obija, a mający lata na cyfrowym karku system walki dalej cieszy.
Ledwo co wcieliłem się w skórę Łejna, ale śmiało można napisać, że Krwiste i Rzeźnik z Blaviken będą miały godnego konkurenta w walce o miano najlepszej pozycji w tym roku, a do tego zaszczytnego grona dołączy przecież za jakiś czas
Fallout 4. Bojawiem to wina ziarna i zbyt niebieskiej kolorystyki przez którą o prawdziwej nocy możemy zapomnieć.
Zaliczyłem główną misje i kilka pobocznych porobiłem, także ocenę mogę już spokojnie wystawić.
Grafika: 8-
Przez wszechobecne ziarno oprawa poszła się je**ć, jakby nie ono ocena wizualna byłaby wyższa. Mamy co prawda 1080p, ale przez ten efekt to ja bym wolał grać już nawet w 600p tylko, że bez niego. Inne wady to zbyt niebieska kolorystyka nocy oraz nakreślone krechy na konturach postaci świadczące o takim sobie AA. Widoczne jest to nawet na bravizji, u innych będzie zdecydowanie gorzej.
Tam w panelu użytkownika możesz sobie na tryb automatyczny przełączyć obraz. Opcjonalnie, jeżeli leń jesteś, lekko stonuj barwy, zmniejsz kontrast a ostrość na -4 ustwa. Błękitu nocy nie ujrzysz, a sama gra będzie bardziej mroczna i nasycona szarością. Tak zrobiłem w Krwistych, tu także się to sprawdza.