Autor Wątek: Batman: Arkham Knight  (Przeczytany 96351 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #280 dnia: Listopada 24, 2014, 22:48:52 pm »
Ja wiem, ze mozna i jak cos chce mocno obejrzec, to klikanina. Co do ogarniecia to kiedys probowalem, sle nie mam dostepow/mozliwosci a zombie przepadl.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #281 dnia: Listopada 25, 2014, 00:08:57 am »
Mnie ciekawi jak bardzo interaktywny będzie ten piękny świat. Wygląda to zjawiskowo, ale właśnie przez fakt, że to UE3, mam przeczucie że interakcji z otoczeniem będzie niemal zero.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #282 dnia: Listopada 25, 2014, 10:22:23 am »
Trailer sam w sobie jest średni, pokazali streszczenie jakiejś misji, pewnie sam początek gry. To co wyłapałem i było fajne - wykorzystanie otoczenia w walce. Mam nadzieję, że wykorzystają to sensownie w grze, choć pewnie sprowadzi się to do kilku obiektów porozrzucanych po wszystkich lokacjach. Graficznie nic się nie zmieniło, taki cross gen. Generalnie wszystko wygląda po staremu co z jednej strony cieszy (ma w końcu swój klimat), z drugiej seria już mnie zaczęła nużyć. Tak czy siak czekam, dobrze, że premiera w czerwcu - będzie w co grać przez wakacje, końcówka tego roku i początek następnego są wystarczająco przeładowany przez duże produkcje.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #283 dnia: Listopada 25, 2014, 10:43:45 am »
z drugiej seria już mnie zaczęła nużyć
A w Origin grałeś? Ja sobie tą część odpuściłem i czuje duży głód na nietoperka. Ale ta część powinna zakończyć serię, żeby nie było kolejnego crapiastego asasynka na rynku.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #284 dnia: Listopada 25, 2014, 10:55:13 am »
Ja grałem tylko w AC wersję GOTY i był mega kozak. Nie mogę się doczekać tej gierki.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #285 dnia: Listopada 25, 2014, 11:04:51 am »
A w Origin grałeś? Ja sobie tą część odpuściłem

Też odpuściłem, bo uznałem, że za dużo tego, a przede wszystkim zmiana studia oznaczała, iż Origin jest taką zapchajdziurą przed właściwą kontynuacją. Także mogę napisać, że to właśnie dzięki tej przerwie czekam na nowego Batmana (choć gdyby wychodził w tym roku, to pewnie bym go olał).

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #286 dnia: Grudnia 01, 2014, 18:01:37 pm »
Trailer Part 2:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #287 dnia: Grudnia 07, 2014, 12:09:31 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #288 dnia: Grudnia 11, 2014, 13:54:38 pm »
Padnie informacja, że na konsolach to trzydzieści klatek i pojawi się jęk zawodu.  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #289 dnia: Grudnia 11, 2014, 13:59:27 pm »
A potrzebne więcej w takiej grze? ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #290 dnia: Grudnia 11, 2014, 15:09:30 pm »
Ryo, przez lata gracze cieszyli się z ślicznej grafiki i płynnej animacji, ale ta generacja przynosi wojnę na liczby. Teraz jeżeli się nie ogłosi combo fHD+60k/s już pojawia się jad, a mało kto pamięta, że jedne z najlepiej ocenianych graficznie gier na bieżąca generację - Ryse, iF nie działa w jednej ramce.

Osobiście wolałbym maksymalną wartość (jak na PC), ale jeżeli gra będzie jakościowo do zwiastunów zbliżona i będzie trzymała stałe trzydzieści - z czym jak doskonale wiesz, ogromna czesć obecnych gier ma problem - to w porządku.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #291 dnia: Grudnia 11, 2014, 15:26:35 pm »
Co on znowu wymyśla...

30 klatek w gacku to ilość wystarczająca, 60 jest tutaj do niczego nie potrzebne.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #292 dnia: Grudnia 11, 2014, 15:32:09 pm »
Poprzednia generacja świetnie przyzwyczaiła graczy do 30fps, więc raczej nie widzę powodów dla których dzisiaj gracze mieliby się buntować z braku 60 klatek... Gorzej, jeśli 30 nie utrzyma albo jeśli nie będzie 1080p :P

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #293 dnia: Grudnia 11, 2014, 16:43:46 pm »
Co on znowu wymyśla...

30 klatek w gacku to ilość wystarczająca, 60 jest tutaj do niczego nie potrzebne.
Stabilne trzydzieści wystarczało przez lata i przez lata będzie wystarczyć (patrz jakość grafiki Kz), i tak jak and napisał, gorzej będzie, jak będzie tendencja spadkowa, albo fDH graczy ominie - choć Unity wygląda i tak kozacko w 900p.
Tylko, że ja czasami gram na master race, windomeral. W takim asasynie tez wystarczy płynne trzydzieści k/s, ale dwukrotnie większa ilość jest do wyhaczenia od razu oraz dodaje niesamowity komfort do zabawy.

Zachwycasz się DC. Wałcz sobie GriD w fHD i 60k/s. Mniejsza ilość detali, nie taka efektowność, ale ten obraz w połączeniu z płynnością robi ogromne wrażenie.

Poza tym, troszkę wstyd, że taki bardzo dobry wizualnie MGS:R na poprzedniej gen. hulał jak ta lala, a tu jakieś wycinki i "chcemy zapewnić wam filmowość" -> "No ok, trzydzieści nam wystarczy, to nie mordobicie, ok".

Z drugiej strony, wg mnie Batman prezentuje się lepiej niż cokolwiek innego (nie licząc The Division). Ciekawe jak w ostatecznym rozrachunku będzie się prezentował.




Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #294 dnia: Grudnia 12, 2014, 17:26:57 pm »
Jaka wyje**na figurka :eek:


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #295 dnia: Grudnia 12, 2014, 17:51:40 pm »
O kurde, ile za to chcą?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #296 dnia: Grudnia 12, 2014, 17:57:02 pm »
100$

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #297 dnia: Grudnia 12, 2014, 18:40:01 pm »
O kurde, ile za to chcą?
449 zł w Muve.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #298 dnia: Grudnia 13, 2014, 00:38:07 am »
Robi wrażenie :O

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #299 dnia: Lutego 09, 2015, 08:53:37 am »
2 nowe szociki:




Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #300 dnia: Lutego 13, 2015, 08:31:49 am »
http://www.nerdacy.com/2015/02/12/batman-arkham-knight-everything-break-stays-broken/
Cytuj
PC Games Hardware, recently got to play a demo of Arkham Knight on a PC using an Nvidia GTX 980 video card. Below are few details regarding the demo they played

Cytuj
-The course of the water drops are changed based on surface: “[On] human skin, it flows more slowly than in the smooth Kevlar fabric of Mark 8.” They say the flow of the water is dependent on how fast the cape is moving and what position it is in.

- Real-time destruction engine similar to that of The Division, the site says. Everything you break stays broken: walls, streetlights, windows, etc.

- Scarecrow is as good as a villain as the Joker was in the previous Arkham games

- The new Gotham design is more of a traditional look with a hint of modernity

- Batmobile: cockpit is similar to that of a fighter jet, and since Batman’s cape is wide, “the cockpit had to be large enough so to be able to introduce it in a credible fashion.“

- The sound in the game is also incredible, the site says. Coming back to the rain, depending on what surface the rain hits: Batman’s mask, hands, brick, stone, or metal, makes a different sound.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #301 dnia: Lutego 24, 2015, 19:02:16 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #302 dnia: Lutego 25, 2015, 15:31:52 pm »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #303 dnia: Lutego 25, 2015, 15:54:08 pm »
PEGI DE CIOTO  8)

Marins

  • Gość
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #304 dnia: Lutego 25, 2015, 16:29:39 pm »
 :lol:

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #305 dnia: Lutego 26, 2015, 09:11:49 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #306 dnia: Lutego 26, 2015, 09:13:50 am »
W trailerze jest ukryty kod, który po rozszyfrowaniu i wpisaniu na stronie gry odblokowuje profile postaci.

Cytuj
When the answers are entered all it does is show character Bios of Poison Ivy, Harley, and Scarecrow.

For those interested:

The first spot: Type "yeah right"
The second spot: Type "botanical gardens"
The third spot: Type "your greatest fears"

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #307 dnia: Marca 23, 2015, 14:25:59 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #308 dnia: Marca 23, 2015, 15:14:44 pm »
Cudów nie ma. Po czterech latach pracy i przeskoczeniu na nową generację spodziewałem się więcej, a to obok iF:SS nawet nie stało.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #309 dnia: Marca 23, 2015, 15:53:10 pm »
Głos Gordonowi podkładka Walter White czy mi się wydaje? :angel:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #310 dnia: Marca 23, 2015, 15:59:38 pm »
Cudów nie ma. Po czterech latach pracy i przeskoczeniu na nową generację spodziewałem się więcej, a to obok iF:SS nawet nie stało.

Tylko wiesz, tu jest gameplay a w iF:SS co jest? Powiem Ci, ch**owy gameplay :lol: ale graficzka szacuneczek :troll:

W ogóle to przesunęli premierę na 23 czerwca, a na kiedy było to zapowiadane po ostatnim przesunięciu, bo się już pogubiłem :lol:

Znalazłem, wcześniej było na 2 czerwca. :troll:
« Ostatnia zmiana: Marca 23, 2015, 16:07:36 pm wysłana przez Wooyek »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #311 dnia: Marca 23, 2015, 21:29:37 pm »
Zajebiste.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #312 dnia: Marca 23, 2015, 21:39:02 pm »
Widać na filmiku pojawiające się tekstury i drzewa (1:44 na lewo), ale je**ć to, artstyle gniecie mózg. Nie wiem jak Wam, ale to miasto wydaje mi się czasami takie mocno klaustrofobiczne i momentami mam wrażenie jakby było miniaturą większego miasta. Nie grałem w AC jeszcze więc nie wiem jak tam było.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #313 dnia: Marca 25, 2015, 13:29:16 pm »
Graficznie - rewelacja. To będzie czołówka najlepiej wykonanych gier.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #314 dnia: Marca 25, 2015, 22:14:35 pm »
Jak dla mnie to graficznie szału nie ma, jest niewiele lepiej niż wcześniej, chociaż tutaj może myli mnie niezmieniony zbytnio artstyle i jakość YT, nieukazująca drobnych detali. Animacje to już na pewno poziom poprzedniczek i wielkiego progresu w tej sferze nie ma.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #315 dnia: Marca 25, 2015, 23:05:48 pm »
No nie wiem, początek z gameplay trailera, w którym pokazano sylwetkę Batka i poruszające się na nim elementy zbroi lekko mnie poskładał. Może nie czysto technicznie, ale to jeden z lepszych gameplay trailerów, jakie widziałem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #316 dnia: Marca 25, 2015, 23:08:32 pm »
Podejrzewam, że to wina wersji na PS4. Xbox One z odblokowaną mocą pewnie wyciśnie z tego silnika o jakieś 30% lepszą grafikę.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #317 dnia: Marca 25, 2015, 23:44:40 pm »
Podejrzewam, że to wina wersji na PS4. Xbox One z odblokowaną mocą pewnie wyciśnie z tego silnika o jakieś 30% lepszą grafikę.
Pisałbyś od razu o wersji na PC a nie jakieś podchody :troll:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #318 dnia: Marca 25, 2015, 23:55:37 pm »
jaram się

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Batman: Arkham Knight
« Odpowiedź #319 dnia: Marca 26, 2015, 01:39:19 am »
Jak dla mnie to graficznie szału nie ma, jest niewiele lepiej niż wcześniej, chociaż tutaj może myli mnie niezmieniony zbytnio artstyle i jakość YT, nieukazująca drobnych detali. Animacje to już na pewno poziom poprzedniczek i wielkiego progresu w tej sferze nie ma.
Nie zdziwię się jak do premiery zaliczy jeszcze downgrade, więc ja tam bym nie narzekał  :troll:
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2015, 01:40:50 am wysłana przez Wulfen »