Autor Wątek: PlayStation VR  (Przeczytany 77275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 03, 2015, 10:01:27 am »
120 bo chodziło mi o 60 klatek na oko :) to są jednak dwa obrazy generowane jednocześnie :)

60 i 30 na oko.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 03, 2015, 10:14:01 am »
120 bo chodziło mi o 60 klatek na oko :) to są jednak dwa obrazy generowane jednocześnie :)

60 i 30 na oko.

No chyba, że tak, ale czy przy VR 30 klatek to nie za mało?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 03, 2015, 10:21:15 am »
Za mało i właśnie dlatego PS VR tworzy dodatkowo drugie tyle.

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #83 dnia: Listopada 03, 2015, 18:55:55 pm »
No to bardzo fajna wiadomość. Czyli w takim Gran Turismo nie będzie downgrade'u, a jeśli urządzenie się przyjmie i dużo osób kupi, to tą dodatkową moc będzie można wykorzystać też w normalnych grach. I w ten sposób plotki o upgradzie konsoli się potwierdzą. Jeśli to miałoby być w ten mało bolesny sposób zrobione, to jestem za.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #84 dnia: Grudnia 03, 2015, 10:45:10 am »
Tutaj chyba moj post jednak lepiej pasuje, ale juz ch** zostawie go w 2 miejscach:

Tak tylko powiem, ze bylem w Mediolanie w muzeum Leonarda da Vinci i mialem po raz pierwszy okazję skorzystać z oculusa i przespacerować się po pracowni mistrza. Pierwsze wrażenie: wow, bajer. Po kilku minutach:
-tragiczna rozdzielczość która odbiera większość funu, widać pojedyncze piksele i to raczej nie wada softu
-klatkowanie które odbiera resztę funu, ale to akurat pewnie wada zjebanej apki
-ciężkie to gówno, wisi na głowie, po godzinie grania pewnie bym miał dość
-ale godziny pewnie bym nie wytrzymał bo już po kilku minutach czułem dyskomfort i dezorientacje.

Podsumowując, jako ciekawostka ok, ale jako maszynka do grania to w moim przypadku raczej nie zda egzaminu.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #85 dnia: Grudnia 03, 2015, 10:54:03 am »
Moim zdaniem to może być jednak wada softu ;) Kto pisał taki spacer po pracowni mistrza? Najpewniej jakaś mała firemka z niskim budżetem :P Myślę, że jakaś gierka AAA typu GT Sport itp lepiej by wypadły ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #86 dnia: Grudnia 03, 2015, 10:55:49 am »
widoczne piksele są wadą sprzętu. windo nie pierwszy o tym wspomina.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #87 dnia: Grudnia 03, 2015, 10:57:09 am »
Jeśli chodzi o framerate to pewnie tak. Ale te piksele jak nowi s00s to raczej sprzęt. Wyglądało to mniej wiecej tak, jakbyś usiadł bardzo blisko tv crt.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #88 dnia: Grudnia 03, 2015, 11:20:44 am »
Jeśli chodzi o framerate to pewnie tak. Ale te piksele jak nowi s00s to raczej sprzęt. Wyglądało to mniej wiecej tak, jakbyś usiadł bardzo blisko tv crt.

To nie dobrze.

Ciekawe czy Project Morpheus lepiej wypadnie.

Jak nie to szkoda, że teraz mają na to ciśnienie bo technologia miałaby potencjał przy ULTRA HD (4k)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #89 dnia: Grudnia 03, 2015, 11:28:13 am »
2160×1200 i widoczne piksele?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #90 dnia: Grudnia 03, 2015, 12:00:41 pm »
W oby przypadkach, czyli oculus i ps vr, są widoczne ząbki i generalnie rozdzielczość kuleje. Wychodzi na to, że rozdzielczość musi być jeszcze większa.

Poza tym, bomba, dla mnie świetna zabawka.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 03, 2015, 17:00:37 pm »
Poza tym, bomba, dla mnie świetna zabawka.
Ale rozumiem, ze miales okazje sie tym pobawic?

2160×1200 i widoczne piksele?
Nie wiem jaka ma ten oculus co mialem na oczach, ale pixele widoczne mocno.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 03, 2015, 17:31:11 pm »

2160×1200 i widoczne piksele?
Nie wiem jaka ma ten oculus co mialem na oczach, ale pixele widoczne mocno.

No ja ciągle czuje, że to soft mógł mieć niższą rozdziałke :P  Zwłaszcza, że w takim muzeum mogli podpiąć słabego kompa :) no ale zobaczymy jak wyjdzie oficjalna wersja :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #93 dnia: Grudnia 03, 2015, 17:34:37 pm »
No ja tylko mowię jak to wyglądało ziomek i to nie był słaby soft tylko piksele waliły po oczach jakbyś przystawił nos do tv crt.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #94 dnia: Grudnia 03, 2015, 17:37:10 pm »
Czyli to w Oculusie? Do tego możliwe, że stary hardware.

Bo ja jak sobie cokolwiek odpalę na komórce (2550x1600 czy jakoś tak) to nie widzę żadnych pixeli.

PSVR może będzie lepsze pod tym względem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #95 dnia: Grudnia 03, 2015, 17:51:40 pm »
No Oculus, nie wiem ktora wersja, nie wiem jaka to mialo rozdzialke.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #96 dnia: Grudnia 03, 2015, 18:42:10 pm »
Na Warsaw games week był oculus i ps vr. Oczywiście nie wiem jaka wersje oculusa miałeś na głowie, ale ja w obu przypadkach zaobserwowałem niską rozdzielczość.

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #97 dnia: Grudnia 05, 2015, 03:49:03 am »
Classroom Aquatic - nowa gra na PSVR











Cytuj
In Classroom Aquatic, you’re a foreign exchange diver student spending a semester abroad in a school for dolphins. There, you’ll be given a series of tests that you’re in no way prepared for. The only way to pass is to cheat — avoid being caught by the teachers, don’t let your fellow students tattle on you, and cheat your way to the top of the class!

http://blog.us.playstation.com/2015/12/04/classroom-aquatic-brings-cheating-and-dolphins-to-playstation-vr/

 :lol: :lol: :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 05, 2015, 11:33:10 am »

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #99 dnia: Grudnia 05, 2015, 23:15:37 pm »
Mieli dzisiaj taki moment na pokazie rąbka przyszłości VR szerokiemu gronu odbiorców, a wybrali brzydkie i w dodatku niedziałające demo jakiejś gównianej walki. Sony, dlaczego? :(

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 06, 2015, 15:32:10 pm »
Te gierki tylko pokazują, że konsole są za słabe na VR. Jak ktoś chce normalne gierki na VR to zostaje blacha za grubą forsę.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 06, 2015, 15:40:48 pm »

Te gierki tylko pokazują, że konsole są za słabe na VR. Jak ktoś chce normalne gierki na VR to zostaje blacha za grubą forsę.

Oni się zawsze za bardzo spieszą z tymi technologiami. PS3 też było za słabe na 3D. A na PS5 też będą forsować jakąś technologie która nie będzie wyrabiać ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 06, 2015, 17:26:41 pm »
Te gierki tylko pokazują, że konsole są za słabe na VR. Jak ktoś chce normalne gierki na VR to zostaje blacha za grubą forsę.

RIGS widział?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 06, 2015, 18:39:09 pm »
Szkoda bo liczyłem na CARS z VR, ale konsola chyba nie wyrobi przy tym.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 06, 2015, 18:41:28 pm »
Te gierki tylko pokazują, że konsole są za słabe na VR. Jak ktoś chce normalne gierki na VR to zostaje blacha za grubą forsę.

RIGS widział?

Mi chodzi bardziej o gry w stylu Aliena.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 06, 2015, 20:34:00 pm »
Dla mnie najfajniejszą aplikacją na PS VR będą wszelkie wyścigi i symulatory. Oraz takie gierki jak Ace Combat czy EVE Valkyrie ;) no i nie zdziwię się jak No Man Sky dostanie kiedyś wsparcie :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2015, 22:02:22 pm wysłana przez Mrocz »

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 06, 2015, 21:32:14 pm »
Dla mnie najfajniejszą aplikacją na PS CR będą wszelkie wyścigi i symulatory. Oraz takie gierki jak Ace Combat czy EVE Valkyrie ;) no i nie zdziwię się jak No Man Sky dostanie kiedyś wsparcie :)
No Man Sky z tego co wycieka to na razie ma duże problemy, żeby się w ogóle odpalić na PS4, a co dopiero oddawać moc na VR.

lupinator

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 06, 2015, 23:21:18 pm »







Chciałbym w końcu sprawdzić na sobie jakiś sprzęt VR  :mad:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 07, 2015, 07:42:17 am »
Tez na to czekałem długo, sprawdziłem i jestem jeszcze bardziej sceptycznie nastawiony niż wcześniej :) Do normalnego grania to sie chyba w aktualnej formie nie nadaje.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 22, 2015, 19:17:53 pm »


PlayStation VR's external processor revealed
Cytuj
In terms of the core PSVR spec, only one key aspect has changed since its initial reveal with the much smaller processing box - and that's the refresh rate of the HMD's display: Sony has moved to a full 120Hz OLED panel, and we can assume that the PS4 is outputting 1080p120 on 'native' refresh software.
Cytuj
(...) the box measures up at 140x140x35mm. By comparison, the Wii measures 215x157x44mm
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-playstation-vr-external-processor-revealed

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #110 dnia: Stycznia 07, 2016, 12:53:41 pm »
Kurde... 3 kafle za Oculus Rift... Zaczynam się martwić jaki koszt będzie PS VR :( Za 1700 zł to bym to kupił, ale ponad 2 tysięcy nie dam na taką zabawkę, a 3 tysięcy to nawet nie brałem pod uwagę bo wtedy kupiłbym wyje**ny telewizor :/

Do tego jazda dla blacharzy i kolejna okazja dojenia ich przez Nvidie :lol: :
http://www.gram.pl/news/2016/01/07/wedlug-nvidii-gry-w-wersji-vr-potrzebuja-siedem-razy-wiecej-mocy-obliczeniowej.shtml

:lol: Ciekawostka spójrzcie na grafikę porównującą obciążenie karty :D nagle standardem na PC jest 30FPS w 1080p, a nie jak większość blacharni twierdzi 60FPS i 4K :lol: I w VR 90 FPS... (45 na oko? :lol: )



Ciekawe jaką moc dostanie PS VR w tym pudełku, bo z tego co widzę to bez "boosta" dla PS4 nie ma co liczyć na sensowne VR.

« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2016, 12:55:15 pm wysłana przez Mrocz »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #111 dnia: Stycznia 07, 2016, 17:16:20 pm »
Wątpię, że ujrzymy na tym VR Sony jakieś ładniejsze gierki. Chyba, że będzie jak w Uncharted 3 gdzie kółka się zamieniały na kwadraty :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #112 dnia: Stycznia 07, 2016, 17:55:17 pm »

Wątpię, że ujrzymy na tym VR Sony jakieś ładniejsze gierki. Chyba, że będzie jak w Uncharted 3 gdzie kółka się zamieniały na kwadraty :troll:

Niby Project Cars działałby z tym bajerem. Ale fakt, jak będą same pierdoły to sprzęt upadnie i PS5 które mogłoby to ciągnąć nawet nie skorzysta z możliwości :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #113 dnia: Stycznia 07, 2016, 18:06:59 pm »
Kurde... 3 kafle za Oculus Rift... Zaczynam się martwić jaki koszt będzie PS VR :( Za 1700 zł to bym to kupił, ale ponad 2 tysięcy nie dam na taką zabawkę, a 3 tysięcy to nawet nie brałem pod uwagę bo wtedy kupiłbym wyje**ny telewizor :/

Do tego jazda dla blacharzy i kolejna okazja dojenia ich przez Nvidie :lol: :
http://www.gram.pl/news/2016/01/07/wedlug-nvidii-gry-w-wersji-vr-potrzebuja-siedem-razy-wiecej-mocy-obliczeniowej.shtml

:lol: Ciekawostka spójrzcie na grafikę porównującą obciążenie karty :D nagle standardem na PC jest 30FPS w 1080p, a nie jak większość blacharni twierdzi 60FPS i 4K :lol: I w VR 90 FPS... (45 na oko? :lol: )



Ciekawe jaką moc dostanie PS VR w tym pudełku, bo z tego co widzę to bez "boosta" dla PS4 nie ma co liczyć na sensowne VR.



Jak to możliwe, że 7 razy wiecej mocy? Przecież logiczne wydaje się dwa razy więcej mocy (wyświetlanie dwóch takich samych gier, w tej samej jakości, w tylu samo fps tylko jedna gra z lekkim opóźnieniem/skrzywieniem obrazu).

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #114 dnia: Stycznia 07, 2016, 18:16:37 pm »
Najnowsze hiper duper GPU się muszą sprzedawać. Potem taki KKRT czyta, że musi kupić drugiego tytana i odpala Allegro.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #115 dnia: Stycznia 07, 2016, 19:12:59 pm »
Jak to możliwe, że 7 razy wiecej mocy? Przecież logiczne wydaje się dwa razy więcej mocy (wyświetlanie dwóch takich samych gier, w tej samej jakości, w tylu samo fps tylko jedna gra z lekkim opóźnieniem/skrzywieniem obrazu).

Framerate x3, a tu jeszcze znacznie podbili rozdzielczość. Oculus ma 3024x1680?

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #116 dnia: Stycznia 10, 2016, 19:23:26 pm »
Ja się zacznę w przyszłym tygodniu tym bawić:



Telefon tylko z FHD, ale przetestowałem w sklepie RTV :troll: i to całkiem nieźle działa.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #117 dnia: Stycznia 10, 2016, 19:26:26 pm »
Nieruchome rece na kierownicy plus aliasing dobrze buduja realizm.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #118 dnia: Stycznia 10, 2016, 19:34:38 pm »
Tak sobie ustawił, można też wyłączyć widok kierownicy, boban chyba tak gra w Carsy.  Aliasing rzeczywiście może drażnić, być może to też wina ustawień (słaby PC itd.). Pikseloza może być spora dlatego minimum niezbędnym do tych googli jest jak dla mnie telefon z fullHD.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #119 dnia: Stycznia 10, 2016, 22:19:10 pm »
Tak sobie ustawił, można też wyłączyć widok kierownicy, boban chyba tak gra w Carsy.  Aliasing rzeczywiście może drażnić, być może to też wina ustawień (słaby PC itd.). Pikseloza może być spora dlatego minimum niezbędnym do tych googli jest jak dla mnie telefon z fullHD.

Dziwne, bo normalnie w Asseto Corsie ręce działają normalnie?