Autor Wątek: PlayStation VR  (Przeczytany 77285 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #120 dnia: Stycznia 11, 2016, 08:57:26 am »
Możesz zablokować kierownicę w opcjach, żeby się nie ruszała lub też całkowicie wyłączyć jej widok (a tym samym widok rąk). Ja gram identycznie jak na filmie który wrzuciłeś.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #121 dnia: Stycznia 11, 2016, 09:06:39 am »
No ale na filmiku kierownica się rusza, a ręce nie :D więc nie jest zablokowana :D

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #122 dnia: Stycznia 11, 2016, 09:09:16 am »
Racja, muszę sprawdzić w opcjach czy gościu miał jakiś błąd, czy sam tak ustawił.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #124 dnia: Stycznia 11, 2016, 11:32:29 am »
Biznes odzyje na nowo. :naughty:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #125 dnia: Stycznia 12, 2016, 17:36:06 pm »
Oculus ma 3024x1680?
2160x1200, 90 Hz.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #126 dnia: Stycznia 12, 2016, 21:41:13 pm »
To ja czegoś nie rozumiem.

Cytuj
Według danych Gartnera obecnie na gogle Oculus Rift przygotowany jest tylko 1 proc. komputerów. Skąd tak wysokie wymagania? Otóż, aby gracz mógł zanurzyć się w wirtualnej rzeczywistości spełnionych musi być kilka warunków. Specjaliści z firm Oculus VR i Nvidia ustalili, że są to: rozdzielczość 3024 x 1680 pikseli oraz płynność animacji na stałym poziomie 90 klatek na sekundę. I to właśnie gogle Rift zaoferują.

Źródło: Oculus VR

Po co w takim razie renderować w dużo wyższej rozdzielczości?  o_O

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #127 dnia: Stycznia 12, 2016, 22:00:56 pm »
Żeby frajerzy kupili karty nvidii za milion złotych, a oni wprowadzili zawczasu już specjalny mikroczip zwalniajacy klatki w grach po podpięciu oculusa.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #128 dnia: Stycznia 20, 2016, 13:26:35 pm »
Cytuj
Szwajcarski sklep na swojej stronie ustalił cenę urządzenia na poziomie 2039 złotych.
http://www.gram.pl/news/2016/01/19/playstation-vr-tansze-od-oculusa-ale-nadal-bardzo-drogie.shtml

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #129 dnia: Stycznia 20, 2016, 16:14:41 pm »
Zapomniałem się pochwalić, że testowałem Oculusa ostatnio na symulatorze. Były tam jakieś wyścigi z PC (niestety nie mam pojęcia jakie, ale coś jak rFactor) i przechadzka po parku rozrywki z możliwością korzystania z kolejek górskich itp. Nie ukrywam, że zrobiło to na mnie duże wrażenie. Dodać jednak muszę, że fotele w jakich siedziałem były sterowane pneumatyką i to znacznie potęgowało efekt. Po wyłączeniu pneumatyki Oculus już tak nie robił, ale nadal było to doświadczenie godne miana next-gen jeśli chodzi o sposób rozgrywki. O ile grafika nie powalała, bo ząbki waliły po oczach i jakość tekstur była nieco słabsza niż gry testowane bez okularów, tak sam bajer rozglądania się w dowolną stronę jest czymś zupełnie nowym i totalnie zajebistym. Grać w horrory na tym bym się nigdy nie odważył. Symulator wyścigów to przeskok na inny poziom rozgrywki. Zabawka zacna i ciekaw jestem jak to się będzie prezentować na PSVR (ciekawe jak duży będzie spadek jakości grafiki).

Btw. Trzeba sobie dobrze ustawić okulary na nosie, bo lekkie przesunięcie w górę lub w dół powoduje rozmycie obrazu (obraz traci mocno na ostrości).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #130 dnia: Lutego 03, 2016, 17:43:18 pm »
299$ za PlayStation VR?
http://www.pssite.com/news/47562/playstation-vr-z-cena-na-poziomie-299-dolarow.html

Cytuj
Na forum Reddit, użytkownik o pseudonimie ''sirdomino'' twierdzący, że ma bliski kontakt z przedstawicielami Sony stwierdził, że PlayStation VR może zostać wycenione na kwotę 299 dolarów, aczkolwiek będzie pozbawione w zestawie kontrolerów PlayStation Move oraz kamerki do konsoli.

DUŻO taniej niż konkurencja, o ile faktycznie się to potwierdzi.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 03, 2016, 18:48:12 pm »
Umm po co kamerka od konsoli do VR?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 03, 2016, 18:52:59 pm »
Umm po co kamerka od konsoli do VR?
Do rozpoznawania pozycji i ruchów PlayStation Move?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 03, 2016, 19:34:08 pm »
Sam hełm również ma lampki zapewne do rozpoznawania przez kamerę.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 03, 2016, 20:37:09 pm »
Chryste ale to będzie bezużyteczny gimmick. Jeszcze prądnice do kutasa niech każą podłączyć. Trzy kur** gadżety na raz podłączać do konsoli żeby zagrać na stojaka w gry wykastrowane z grafiki bo 60 fps x 1080p x 2 minimum musi być żeby się nie zrzygać.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 03, 2016, 20:40:26 pm »
? vr zamiast tv, move zamiast pada i tylko bezobsługowa kamerka jest extra. no ale ogólnie też kariery nie wróżę.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 03, 2016, 20:52:57 pm »
Jeszcze prądnice do kutasa niech każą podłączyć.
Spokojnie, jak VR chwyci, albo trzeba będzie nadgonić koszty odpowiednie akcesorium do kutasa na pewno się pojawi. Będzie jak znalazł do tych wyszukiwarek, co niby na youtubie rekomendacje ci wskazują :troll:

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 03, 2016, 21:11:04 pm »
? vr zamiast tv, move zamiast pada i tylko bezobsługowa kamerka jest extra. no ale ogólnie też kariery nie wróżę.

Masz rację z tym VR zamiast TV, jakoś ekran tv jest tak naturalny że go nie policzyłem. Z drugiej strony to VR wisi ci na głowie, swoje waży, nie wiadomo jak działa na oczy przy dłuższych posiedzeniach, a co najgorsze jest na stałe podłączone kablem, a nawet dwoma.

Za to move zamiast pada i kamera extra już było grane i każdy wie jak się skończyłem w konfrontacji z czasem - a teraz jeszcze obie te rzeczy będą w komplecie z kaskiem vadera. Ja będę zainteresowany czymś takim jak będzie można grać na leżąco, bo nie będę po pokoju biegał jak debil w hełmie z dildosem w ręku zamiast jak zazwyczaj leżeć na kanapie jak pan. Chciałbym po prostu zwykłe gry odpalać z szerokim fov, tak żeby obraz gry mnie otaczał, nawet nie muszę mieć headtrackingu.


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 03, 2016, 21:20:56 pm »
Jak testowałem PS VR to pierwsza moja reakcja była " o kur** jakie to lekkie ", kompletnie nie przeszkadzało. No i dostałem Kitchen, mogłem siedzieć i tylko obserwować. I nie oszukujmy się, sporo gier będzie tego typu.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 03, 2016, 21:29:43 pm »
? vr zamiast tv, move zamiast pada i tylko bezobsługowa kamerka jest extra. no ale ogólnie też kariery nie wróżę.

Masz rację z tym VR zamiast TV, jakoś ekran tv jest tak naturalny że go nie policzyłem. Z drugiej strony to VR wisi ci na głowie, swoje waży, nie wiadomo jak działa na oczy przy dłuższych posiedzeniach, a co najgorsze jest na stałe podłączone kablem, a nawet dwoma.

Za to move zamiast pada i kamera extra już było grane i każdy wie jak się skończyłem w konfrontacji z czasem - a teraz jeszcze obie te rzeczy będą w komplecie z kaskiem vadera. Ja będę zainteresowany czymś takim jak będzie można grać na leżąco, bo nie będę po pokoju biegał jak debil w hełmie z dildosem w ręku zamiast jak zazwyczaj leżeć na kanapie jak pan. Chciałbym po prostu zwykłe gry odpalać z szerokim fov, tak żeby obraz gry mnie otaczał, nawet nie muszę mieć headtrackingu.
Ten post = deja vu, pamiętam że w latach 90-tych bardzo podobnie określano wady VR, po tych pierwszych zachwytach technologii wyjętej z Kosiarza Umysłów, a okazywało się że jebało wzrok jakbyś patrzył prosto na słońce i bolał kark od hełmu na głowie wielkości telewizora kineskopowego, gdzie jeszcze trzeba było się poruszać po jakimś okręgu zamkniętym barierkami.

Teraz jednak jest większy rozwój technologii, niby chodzi o immersję, ale tak samo wolałbym wygodne siedzenie w fotelu i normalne operowanie rękami. I myślę, że w końcu też tak będzie, liczę na podział - coś na styl gier "wyczynowych", które zmuszają do gimnastyki i lajtowe tytuły do normalnego wykorzystania, podziwiania widoków, sterowania kokpitem, etc.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 04, 2016, 09:44:52 am »
Chryste ale to będzie bezużyteczny gimmick. Jeszcze prądnice do kutasa niech każą podłączyć. Trzy kur** gadżety na raz podłączać do konsoli żeby zagrać na stojaka w gry wykastrowane z grafiki bo 60 fps x 1080p x 2 minimum musi być żeby się nie zrzygać.

Z tymi grami bez grafiki bym jeszcze poczekał.

Wiadomo, że Project CARS, Asseto Corsa, GT Sport, Ace Combat 7 i Eve Valkyrie wykorzystają PS VR. To są w sumie normalne gry, a nie jakiś casual wynalazek i mam wrażenie, że PS VR pokaże swój potencjał właśnie przy wszelkiej maści symulatorach. Co jak co ale taki hełm, który umożliwia swobodne rozglądanie się po kokpicie może dawać zajebistą imersję. W sumie tylko z powodu takich gier jestem zainteresowany tym wynalazkiem.

Tańsza wersja tego:


A tu VR:



windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 04, 2016, 09:50:36 am »
Wiadomo, że Project CARS, Asseto Corsa, GT Sport, Ace Combat 7 i Eve Valkyrie wykorzystają PS VR. To są w sumie normalne gry, a nie jakiś casual wynalazek i mam wrażenie, że PS VR pokaże swój potencjał właśnie przy wszelkiej maści symulatorach.

Wersja pod VR moze miec rownie dobrze mocno obcieta grafike.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 04, 2016, 09:53:13 am »
ja bym chętnie ustrojstwo sprawdził w podróży, z jakąś slim wersją ps4. taki plecakowy zestaw do giercowania w delegacji.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #143 dnia: Lutego 04, 2016, 09:56:26 am »
Wiadomo, że Project CARS, Asseto Corsa, GT Sport, Ace Combat 7 i Eve Valkyrie wykorzystają PS VR. To są w sumie normalne gry, a nie jakiś casual wynalazek i mam wrażenie, że PS VR pokaże swój potencjał właśnie przy wszelkiej maści symulatorach.

Wersja pod VR moze miec rownie dobrze mocno obcieta grafike.

W to nie wątpię. Dlatego też odczuwam, że po raz kolejny (tak jak z 3D) znów za szybko zaczęli pakować to do konsol.

Po raz kolejny mamy sytuację, gdzie sprzęt jest trochę za słaby by w pełni pokazać potencjał drzemiący w tej technologii. Gdyby tak boom na VR był w tuż przed premierą PS5 to by była inna śpiewka, wtedy można cały sprzęt skroić pod to by obcięcia graficzne nie były konieczne.

iko

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #144 dnia: Lutego 04, 2016, 10:05:46 am »
Oculus wymaga minimum 970 geforce, intel 5, dodatkowa pamięc dysku, i procka z kosmosu.  Ale odpalić na tym Doom 3, to mega jazda. Imo, to tylko zabawka dla bogacza, jak narazie. ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #145 dnia: Lutego 04, 2016, 10:16:04 am »
W to nie wątpię. Dlatego też odczuwam, że po raz kolejny (tak jak z 3D) znów za szybko zaczęli pakować to do konsol.

Po raz kolejny mamy sytuację, gdzie sprzęt jest trochę za słaby by w pełni pokazać potencjał drzemiący w tej technologii. Gdyby tak boom na VR był w tuż przed premierą PS5 to by była inna śpiewka, wtedy można cały sprzęt skroić pod to by obcięcia graficzne nie były konieczne.

zawsze będą konieczne. gierka w 30fps niemal zawsze wygląda lepiej niż w 60, o 90 nie wspominając.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #146 dnia: Lutego 04, 2016, 10:18:59 am »
W to nie wątpię. Dlatego też odczuwam, że po raz kolejny (tak jak z 3D) znów za szybko zaczęli pakować to do konsol.

Po raz kolejny mamy sytuację, gdzie sprzęt jest trochę za słaby by w pełni pokazać potencjał drzemiący w tej technologii. Gdyby tak boom na VR był w tuż przed premierą PS5 to by była inna śpiewka, wtedy można cały sprzęt skroić pod to by obcięcia graficzne nie były konieczne.

zawsze będą konieczne. gierka w 30fps niemal zawsze wygląda lepiej niż w 60, o 90 nie wspominając.

Tak wiem :) Ale na lepszej konsoli może dałoby radę utrzymać grafikę porównywalną do dzisiejszych standardów ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #147 dnia: Lutego 04, 2016, 10:37:16 am »
ja bym chętnie ustrojstwo sprawdził w podróży, z jakąś slim wersją ps4. taki plecakowy zestaw do giercowania w delegacji.


Ty sobie grasz w pociągu, a obok cygan grzebie w torbie i kradnie portfel :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #148 dnia: Lutego 04, 2016, 10:38:28 am »
Mu chyba chodziło o granie w hotelu :troll:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #149 dnia: Marca 15, 2016, 22:34:58 pm »
400 euro, październik.

Mega dobry ruch z ceną. Biorę preorder jak się tylko pojawi :)

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #150 dnia: Marca 16, 2016, 08:36:44 am »
Też mnie kusi, ale zobaczę jak z kasą w tym roku po remoncie :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #151 dnia: Marca 16, 2016, 08:38:31 am »
Mnie w ogole.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #152 dnia: Marca 16, 2016, 08:43:20 am »
'Mnie w ogóle' łamane przez 'muszę sprawdzić na żywo czy jest tego warte'.
Fryty tyty dotknij pyty

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #153 dnia: Marca 16, 2016, 08:52:37 am »
Ja miałem okazje sprawdzić oculusa i dla mnie średnio.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #154 dnia: Marca 16, 2016, 09:07:43 am »
ja się jaram. poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale dla gierek nieobsługujących vr nie będzie to po prostu przenośny 80" ekran za 400 euro?

btw. kamerka będzie w zestawie, jest wymagana czy jako to z nią jest?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #155 dnia: Marca 16, 2016, 09:08:39 am »
No jeśli dla Gierek nie vr tak to Brdzie działać to jest jakiś argument za

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #156 dnia: Marca 16, 2016, 09:16:09 am »
btw. kamerka będzie w zestawie, jest wymagana czy jako to z nią jest?

Jest wymagana, nie ma w zestawie.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #157 dnia: Marca 16, 2016, 09:18:56 am »
czyli ponad tysiak. poczekam na recenzje :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #158 dnia: Marca 16, 2016, 09:47:56 am »
Po co do tego kamerka? Oculus chyba nie musi mieć.

Ja chcę to sprawdzić na CARS'ach i dopiero podejmę decyzję. Jeśli grafa nie ucierpi, a do tego dojdzie swoboda rozglądania się to kusząca propozycja.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #159 dnia: Marca 16, 2016, 09:49:39 am »
Po co do tego kamerka? Oculus chyba nie musi mieć.
Do łapania ruchu w przestrzeni, podobnie do PS Move.