Autor Wątek: PlayStation VR  (Przeczytany 77165 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 16, 2016, 09:52:33 am »
trochę zagłębiłem się w temat i, według sony, każda gra 60fps fullhd będzie mogła być w pełni vr.
do tego jeszcze to:

http://www.polygon.com/2016/3/15/11241782/playstation-vr-cinematic-mode
Cytuj
How big will the screen look? That's up to you, but Sony gives some idea. "Users can enjoy content on a virtual screen up to 225 inches (5 meters in width) at a distance of 2.5 meters," the release explains. "The size of the screen will feel different depending on individual users."

 :puppy-eyes:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 16, 2016, 09:56:35 am »
Ciekawe jak to na mózg będzie oddziaływało przy dłuższych posiedzeniach :roll: Chcę to do Mirror's Edge.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 16, 2016, 10:06:45 am »
Ciekawe jak to na mózg będzie oddziaływało przy dłuższych posiedzeniach
Wszystko zapewne zależy od indywidualnych preferencji. Podobnie do 3d, część nie widzi mocnej głębi, oglądając szybko zmieniające się obrazy dostaje mdłości, od samej perspektywy fpp różne fiksacje błędnika, etc. Choć kiedyś gdzieś czytałem, że max to jakieś 2, 3 h sesji przy VR, aby nie dostać oczopląsu.
Na początku zabawy z VR dochodziły jeszcze aspekty migoczącego obrazu i obciążania kręgosłupa, bo w sumie zakładało się telewizor kineskopowy na głowę :lol:

Co ciekawe, Sony opublikowało przy ostatniej aktualizacji firmware wskazówki dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa użytkowania PS VR:



http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-09-sony-says-playstation-vr-should-not-be-used-by-children-under-12

Myślę więc, że przed ewentualnym pre-orderem lepiej sprawdzić czy hełm/gogle w ogóle dadzą radę w naszym przypadku.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2016, 10:15:48 am wysłana przez Kert »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #163 dnia: Marca 16, 2016, 10:30:48 am »
Miałem okazję pobawić się VR ostatnio trochę i co prawda zajebistych demek ograć nie mogłem, ale "coś" tam sobie popatrzyłem by móc zdanie wyrobić.

Sam hełm jest bardzo wygodny. Obręcz która opina głowę rozciąga się i jest elastyczna, posiada z tyłu pokrętło do "dokręcania" tej obręczy tak by się nie ześlizgiwała. JEst też przycisk do odblokowania by móc znów rozciągnąć hełm i zdjąć z głowy. Samo pudło które mamy przed oczami reguluje się jedynie za pomocą przycisku od spodu, który sprawia, że cały ten prostokąd odsuwa się od oczu w poziomie. To jest po to głównie, żeby nie brudzić soczewek przy zdejmowaniu, bo zanim odkryłem co i jak to czołem pare razy przejechałęm po soczewkach przy zdejmmowaniu i trzeba było czyścić. Samych soczewek nie da się w ogóle regulować, a i tak zwykle trzeba dosunąć maksymalnie do oczu całe pudło żeby gumowa część przylgnęła wokoło oczu i zasłoniła wszelkie światło. I tak trochę wokół nosa widać zawsze, wiec pełnej ciemności nie zawsze sie da zrobić.

Co do obrazu to spodziewałem się dużo lepszej jakości. Nie wiem czy poprawią coś więcej do premiery, ale obecnie dupy to nie urywa. WIDAĆ PIKSELE, tzn w trybie gry już mniej gdy mamy pełne 360, ale w trybie menu bardzo widać czarną siatkę pikseli, a jakość obrazu nie jest HD. Obraz jest zmniejszany do rozdziałki tego wirtualnego obrazu przez co strasznie to momentami wygląda (weźcie sobie dowolny obrazek i przeskalujcie w dół bez filtrów wygładzających to będziecie wiedzieli o co chodzi). W samej grze która obsługuje vr może i tego tak nie widać specjalnie gdy się wzrok przyzwyczai, ale w trybie przeglądania menu konsoli obraz mamy tak jak w cytacie powyżej, czyli wrażenie patrzenia się na ekran z odległości około 1,5 metra. W ustawieniach konsoli jest opcja przełączania pomiędzy 3 rozmiarami (big, medium, small), przy czym jedynie w small jest tak, że obraz jest na tyle mały, że trzyma się sztywno na ekranie nie wazne jak ruszamy głową. Opcja medium i large mają taką głupią funkcjonalność, że ruszając głową obraz się rusza, więc daje to niby efekt tego, że ten ekran rzeczywiście mamy przed sobą i możemy spoglądać na lewo i prawo. W praktyce działa to ch**owo, bo zakres ruchów głową jest mały i przy wersji Large ekrany mamy wrażenie stania pół metra od telewizora i trzeba skręcać głową na lewo i prawo zeby zobaczyć cały ekran (efekt jakby sie siedziało w 1 rzędzie w kinie), a całość łatwo się dekalibruje i po chwili już wkur**a ten ruszający się przed oczami ekran.

Również i tu może ulec zmianie to co napisze, ale pudło dostarczane z morfeuszem wpina się szeregowo pomiędzy konsole i telewizor, a samego VR kablem do tego pudła. Sam kabel jest strasznie gruby bo to jakby dwa połączone hdmi (port hdmi i aux). Najbardziej upierdliwa rzecz to fakt, że gdy mamy szeregowo wpięte pudło od VR, to NIE da się zobaczyć obrazu na tv jeśli processing unit nie jest włączone. A włączyć się go da jedynie przez przycisk na kablu vr, więc by móc grać normalnie mając podłączony vr to trzeba za każdym razem to dodatkowe pudło włączać (czyli całego morfeusza) by obraz dotarł od konsoli do telewizora.

tldr:
za 400 euro imho to nie jest to co sobie wyobrażałem otrzymać. Zobaczymy w samych grach jak to jakościowo będzie, ale po tym co już widziałem, to radzę się nie napalać na używanie VR jako drugiego monitora do grania w cokolwiek poza grami vr, bo downscale'ing rozdzielczości sprawia, że nic nie wygląda tak ładnie jak na pełnym hd tv.

EDIT:
A no i ja jak i większość ludzi którzy używali VR mieli zawroty głowy po około 10 minutach używania. No ale to już zależy od człowieka.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #164 dnia: Marca 16, 2016, 10:46:52 am »
Dotychczas myślałem że każdą grę będzie można po prostu wyświetlić w goglach i sobie grać z dużym FOV bez innych plusów VR, a tu czytam na gafie i reddicie że jest to możliwe tylko w cinema mode, gdzie po prostu siedzimy w wirtualnym kinie po ktorym można się rozglądać, ale obraz z gry jest wyświetlony na tym wirtualnym ekranie w wirtualnym kinie, przez co jest mały i przyjemność z tego jak z gapienia się w tv, tylko w małej rozdzielczości (ekran tego kina zajmuje tylko wycinek obrazu a środku więc sobie można przeliczyć jaka to jest rozdzielczość w takim cropie) wtf czy ktoś to może potwierdzić?

Nie ma żadnych screenów z tego trybu chociaż dziś spłynęło sporo artykułów o tym, ale z opisu wygląda że granie w gry nie vr na tym sprzęcie będzie wyglądać jak ta beka z MS z zeszłego roku:

« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2016, 10:52:43 am wysłana przez el becetol »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #165 dnia: Marca 16, 2016, 10:58:15 am »
(...) wtf czy ktoś to może potwierdzić?

A czytałeś post wyżej? Toć to potwierdziłem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #166 dnia: Marca 16, 2016, 11:05:54 am »
Po co do tego kamerka? Oculus chyba nie musi mieć.

Na nikogo takie samo zdziwienie. Naprawdę wam te niebieskie światełka na goglach nie dały do myślenia?

A tak wygląda kamera Oculusa:


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #167 dnia: Marca 16, 2016, 11:08:59 am »
:(

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #168 dnia: Marca 16, 2016, 11:16:00 am »
(...) wtf czy ktoś to może potwierdzić?

A czytałeś post wyżej? Toć to potwierdziłem.

Za dużo tekstu  :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #169 dnia: Marca 16, 2016, 11:19:15 am »
Bieda ten VR jeśli nie da się najzwyczajniej w świecie odpalić gierki na ekranie jak w tych takich okularkach tv od Sony.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #170 dnia: Marca 16, 2016, 11:34:43 am »
Ten tryb cinema to w takim razie niezła kapa. Ponoć jednak tryb wyświetlania filmu i gry "nie vr" w ramce wynika z ograniczeń technologii (także wyczytane na reddicie), nawet bardziej, niż słabego budowania "immersji".
Cytuj
The problem is field of view, too much closer and the screen gets cut off because you have very little peripheral vision with these headsets. But assuming you get as close as possible for that FOV, cut the 1080p screen in half for each eye and again because the video has to be scaled down in both x and y and you get a best case scenario of 480p equivalent. But you do actually get slightly more than that because small motions of your head will let you get more than one view of each video frame from slightly different angles, not to mention both eyes. On the other hand, the warping also cuts down on the number of pixels that can be shown, but thankfully this impacts the edges more than center.
Nie znam się na szczegółach tej technologii, ale może coś jest na rzeczy.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2016, 11:39:10 am wysłana przez Kert »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #171 dnia: Marca 16, 2016, 12:12:56 pm »
Za dużo tekstu  :lol:

Była tldr wersja na dole posta xD

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #172 dnia: Marca 16, 2016, 12:32:14 pm »
A grałeś w jakieś gry nie przystosowane na VR? Bo piszesz o menu. Jak to wtedy wygląda? Czy na tych ustawieniach (duży, średni, bo mały już pewnie nie) widać pojedyńcze piksele (chociażby widoczny aliasing na krawędziach tekstu w menu powinien się rzucać w oczy)?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #173 dnia: Marca 16, 2016, 12:44:36 pm »
Tak czulem po mojej krotkiej przygodzie z oculusem, ze te wszystkie gogole to bedzie bieda w ch**.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #174 dnia: Marca 16, 2016, 12:49:34 pm »
Po co do tego kamerka? Oculus chyba nie musi mieć.

Na nikogo takie samo zdziwienie. Naprawdę wam te niebieskie światełka na goglach nie dały do myślenia?

A tak wygląda kamera Oculusa:



Testowałem Oculusa i nie widziałem tam żadnej kamerki. Musieli sprytnie ukryć. Stąd moje zdziwienie, bo serio nie miałem pojęcia, że tam jest jakaś kamerka.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #175 dnia: Marca 16, 2016, 13:00:15 pm »
Bo na początku kamery nie było.

Na obraz żyletę nie ma co się napalać, już po krótkim obcowaniu z PS VR można było stwierdzić niską rozdzielczość.

No ale reszta to masakra, ja miałem zajebistą frajdę, że znalazłem się w środku gry i to właśnie od gier i pierdółek będzie zależeć sukces. To nie 3D, że coś tam czasem leci w naszą stronę, tutaj jesteśmy w grze i jest niesamowicie dobrze.

Do tego sam hełm wypada naprawdę super, bo jest zajebiście lekki, prawie nie czułem, że go mam na głowie.

Lekki dyskomfort miałem tylko raz, jak stwór trzymał mi głowę w grze i w tedy mózg zaczął wariować, bo ja swoją ruszałem, a obraz stał w miejscu.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #176 dnia: Marca 16, 2016, 13:04:40 pm »
A grałeś w jakieś gry nie przystosowane na VR? Bo piszesz o menu. Jak to wtedy wygląda? Czy na tych ustawieniach (duży, średni, bo mały już pewnie nie) widać pojedyńcze piksele (chociażby widoczny aliasing na krawędziach tekstu w menu powinien się rzucać w oczy)?

Grałem w Street Fightera 5 na goglach i to było tak samo jakbym siedział przed TV, z tym że rozdziałka była niższa. Jak sie przyjrzysz to widać piksele.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #177 dnia: Marca 16, 2016, 13:09:04 pm »
A grałeś w jakieś gry nie przystosowane na VR? Bo piszesz o menu. Jak to wtedy wygląda? Czy na tych ustawieniach (duży, średni, bo mały już pewnie nie) widać pojedyńcze piksele (chociażby widoczny aliasing na krawędziach tekstu w menu powinien się rzucać w oczy)?

Grałem w Street Fightera 5 na goglach i to było tak samo jakbym siedział przed TV, z tym że rozdziałka była niższa. Jak sie przyjrzysz to widać piksele.

No dzięki za info. Sprzęt nie dla mnie. To samo mam na projektorze jak siądę metr od ekranu, głową trzeba machać żeby ogarnąć cały ekran i widać pojedyncze piksele. Tylko że na projektorze nie muszę tak grać, mogę sobie grać na leżąco z odpowiedniej odległości w pełnej rozdzielczości.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #178 dnia: Marca 16, 2016, 13:42:16 pm »
Cytuj
In Cinematic Mode users will be sat 2.5 meters away from a virtual screen up to 225 inches (5 meters in width). Sony notes that the screen size will feel different depending on the user, but that's still a pretty big screen when you'd usually be staring at a something in the range of 32-55 inches.

Sadly you won't get the 4K image quality of your local cinema, but PS VR will offer 960x1080 per eye.

Pomijajac rozdzialke, ogladanie od czasu do czasu filmow na tym, np. nowe SW na tym to moze byc wypas. 8)
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2016, 13:44:20 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #179 dnia: Marca 16, 2016, 14:10:05 pm »
Wypas to by był, jakby się było w centrum akcji i za działkiem Sokoła Millenium, jak ucieka przez Tie Fighterem ;) Ale takie rzeczy to nie teraz.

Zresztą, najważniejszym newsem marketingowym nowego sprzętu jest to, że porno branża interesuje się mocno tematem i biorą się za kręcenie trzepaków z widokiem 360 st. :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #180 dnia: Marca 16, 2016, 14:18:43 pm »
porno branża interesuje się mocno tematem i biorą się za kręcenie trzepaków z widokiem 360 st. :lol:


Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #181 dnia: Marca 16, 2016, 14:19:16 pm »
No przecież to dzięki porno branży wszystko xD

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #182 dnia: Marca 16, 2016, 14:27:22 pm »



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #183 dnia: Marca 16, 2016, 14:28:21 pm »
 :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #184 dnia: Marca 16, 2016, 21:56:57 pm »
No! W koncu zarucham :troll:

#fortheplayers

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #185 dnia: Marca 17, 2016, 09:36:21 am »
:lol:

A tak ode mnie. Cena zaskoczyła mnie pozytywnie, ale martwią mnie wasze opinie :( Ja przede wszystkim wyczuwam super potencjał do konkretnego gatunku gier. Wszelkiej maści symulatorów i gier z pojazdami jako główna atrakcja. Tam immersja musi urywać dupę. Sprzęt sprawdzę i jak AC CORSA czy PCars spełnią swoją role to może kiedyś to kupie :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #186 dnia: Marca 17, 2016, 09:43:47 am »
Preordery na GT Sport po pokazie VR skoczyly mocno do gory.

Ja jesli mial bym to kupic to dla gier wyscigowych, ew. fpp i trybu "cinematic".

Choc zobaczymy jak to wszystko sie bedzie sprawdzalo w praktyce. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #187 dnia: Marca 17, 2016, 09:45:30 am »
Każdy niby do symulacji, samochodziki, tak.... hm...., a wiadomo, że pornole będą ostro śmigały :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #188 dnia: Marca 17, 2016, 09:46:31 am »
Nowy Ace Combat również może kosić na VR ;)

Każdy niby do symulacji, samochodziki, tak.... hm...., a wiadomo, że pornole będą ostro śmigały :troll:

Te gierki porno to też symulatory :troll:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #189 dnia: Marca 17, 2016, 13:57:49 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #190 dnia: Marca 17, 2016, 14:00:40 pm »
Można już zamawiać w Ultimie - 1769 złotych.
http://www.ultima.pl/ct/playstation-4/sprzet/kontrolery/sony-playstation-vr

Ja jak kupie to pewnie później w 2017. Tak by pierwsze wadliwe egzemplarze się rozeszły ;)

Wiadomo czy PSVR będzie z PC trybić? W sumie jakby działalo to Oculus Rift i ten od HTC mają przejebane ze względu na cenę.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #191 dnia: Marca 17, 2016, 14:20:02 pm »
Wiadomo czy PSVR będzie z PC trybić? W sumie jakby działalo to Oculus Rift i ten od HTC mają przejebane ze względu na cenę.
Imo zależy od patentu, technologii, zgodności, zabezpieczeń, stworzonych tytułów. Pytanie, czy gry i aplikacje tworzone z myślą o Oculusie będą w stanie obsłużyć w sposób prawidłowy PS VR razem z tym pudełkiem podłączanym pierwotnie pod konsolę. Zapewne po jakimś czasie pojawią się zmodowane narzędzia, sterowniki do odpalania PS VR na PC, ale pewnie gwarancje chujstrzelił.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #192 dnia: Marca 17, 2016, 14:25:25 pm »
No właśnie nie wystarczy tu tylko odpowiedni sterownik? Jakoś nie tracimy gwarancji za dualshocka po podpięciu go do pieca ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #193 dnia: Marca 17, 2016, 14:35:15 pm »
To trzeba by Morfiego, Mnicha zapytać, osoby które miały z tym gadżetem dużo do czynienia, bo nie wiem, jak głęboka musiałaby być ingerencja w urządzenie czy jego peryferia (pudełko, kamerka rozpoznająca światełko z PS VR, typ ostrzenia obrazu), aby działało jak należy ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2016, 14:37:24 pm wysłana przez Kert »

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #194 dnia: Marca 17, 2016, 14:37:17 pm »
Kamerka PS VR chyba działa z piecykiem :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #195 dnia: Marca 17, 2016, 15:07:33 pm »
Nie działa, bo pc nie ma takiego wejścia.

To mnie trochę boli właśnie, Sony lubi porzucać swoje zabawki, a tak zawsze by zostało pc.

Cena oculusa to masakra, ale zestaw jest kompletny, gogle, kamera, pad i chyba nawet ten oculus remote oraz dwie gry.
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2016, 15:14:23 pm wysłana przez Moldar »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #196 dnia: Marca 17, 2016, 15:14:57 pm »
Ta skrzyneczka dodawana do PS VR wcale nie dodaje mocy urządzeniu. Niestety ale raczej jesteśmy skazani na produkcje mocno ograniczone graficznie.

http://www.ppe.pl/news/42482/male-pudelko-nie-doda-mocy-playstation-vr-lub-playstation-4-sony-tlumaczy-dzialanie-jednostki-przetwarzajacej.html
Fryty tyty dotknij pyty

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #197 dnia: Marca 17, 2016, 15:15:27 pm »
No to lipton potworny. Może kiedyś przejściówkę zrobią. A tak to nawet nie ma gwarancji czy do PS5 będzie takie wyjście xD

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #198 dnia: Marca 17, 2016, 15:28:22 pm »
Niestety ale raczej jesteśmy skazani na produkcje mocno ograniczone graficznie.

Nie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #199 dnia: Marca 17, 2016, 15:29:44 pm »
Zawsze Chińczycy albo zdolni, domorośli elektronicy mogą zrobić przejściówkę i hyc na playasia, ebay, allegro ;)
Na razie to i tak gdybanko, poczekajmy do mocniejszego sprawdzenia sprzętu i bliżej premiery.
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2016, 15:32:23 pm wysłana przez Kert »