Autor Wątek: PlayStation VR  (Przeczytany 77261 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #280 dnia: Października 03, 2016, 20:01:13 pm »
Nooo... galaxy S6 Z goglgami do oglądania apek na Androidzie vs gogle do prawdziwych gier

No no nie rozpędzajmy się aż tak, to co zapowiedzieli nie napawa optymizmem, a move też miał być również do prawdziwych gier.


No ale chyba o wiele bardziej od samsunga? ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #281 dnia: Października 03, 2016, 22:11:12 pm »
Ja bym nie ryzykowal, jeszcze sie zapali. :troll:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #282 dnia: Października 03, 2016, 22:21:54 pm »






Same gówna nie gry na to PS VR  :(

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #283 dnia: Października 03, 2016, 22:25:26 pm »
Kurde w Ace Combat pod VR bym zagrał. :o

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #284 dnia: Października 04, 2016, 01:21:25 am »
Nooo... galaxy S6 Z goglgami do oglądania apek na Androidzie vs gogle do prawdziwych gier

No no nie rozpędzajmy się aż tak, to co zapowiedzieli nie napawa optymizmem, a move też miał być również do prawdziwych gier.


No ale chyba o wiele bardziej od samsunga? ;)

Dziwnym nie jest. Za to na NOTE 7 masz 4K i HDR, a to drugie to zdaniem idola botów z hdtvpolska daje automatycznie +2 do grafiki. :troll: Natomiast nawet jakbym miał te PSVR to zawsze gdzie by była taka możliwość grałbym na zwykłym ekranie. Jakość obrazu w tych goglach Sony, ciężar hełmu, kable, nie kojarzy mi się to z komfortową rozrywką do długie godziny.

Kurde w Ace Combat pod VR bym zagrał. :o

A grałeś już w coś takiego na VR? Akurat z mojego doświadczenia te symulatory lotu są najbardziej bełtogenne i nie wyobrażam sobie grania w AC jak na normalnym ekranie przez godzinę-dwie. W sumie nawet półgodziny sobie nie wyobrażam, no chyba że bez robienia beczek i ostrego pikowania  :lol:


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #285 dnia: Października 04, 2016, 09:13:40 am »
Akurat gogle od Sony są super wygodne.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #286 dnia: Października 04, 2016, 09:16:22 am »
Ale kable są, prawda?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #287 dnia: Października 04, 2016, 10:12:37 am »
@Becet
Nie grałem, ale chętnie bym spróbował. :)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #288 dnia: Października 04, 2016, 10:12:52 am »


 ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #289 dnia: Października 05, 2016, 16:57:17 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #290 dnia: Października 05, 2016, 17:35:13 pm »
W 10:10 poruszona bardzo istotna sprawa z punktu widzenia konsumenta, zupełnie ignorowana przez ludzi którzy wczesniej VR nie używali na dłuższą metę.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #291 dnia: Października 05, 2016, 17:50:55 pm »
No ale to będzie normalka, niektórzy nawet przy filmie 3d nie dają rady.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #292 dnia: Października 06, 2016, 12:31:17 pm »
Gry startowe na MC:

Until Dawn: Rush of Blood - 69%
Playstation VR Worlds - 58%
Batman: Arkham VR - 72%


bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #293 dnia: Października 08, 2016, 10:41:02 am »
Cena za to VR to lekkie przegięcie.
Gogle - 1650 zeta
Kamerka - 200 zeta
Kolorowe dilda ze świecącą gałą - 160 zeta
Razem 2 klocki + konsola. Najlepiej pewnie PS4 Pro. Ciekawe jak to się sprzeda.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #294 dnia: Października 08, 2016, 10:53:11 am »
I tak ciągle najtańsza opcja.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #295 dnia: Października 08, 2016, 13:52:37 pm »
I tak ciągle najtańsza opcja.
Licząc Pro to już marginalnie taniej, a jakość jednak nie taka jak Vive.
No ale do Vive trzeba mieć mocarnego kompa.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #296 dnia: Października 08, 2016, 14:07:30 pm »
I tak ciągle najtańsza opcja.
Licząc Pro to już marginalnie taniej, a jakość jednak nie taka jak Vive.
No ale do Vive trzeba mieć mocarnego kompa.


No właśnie do Vive dolicz kompa za około 5 tysięcy zł ;) jak nie więcej :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #297 dnia: Października 08, 2016, 14:46:58 pm »
Licząc Pro to już marginalnie taniej, a jakość jednak nie taka jak Vive.
No ale do Vive trzeba mieć mocarnego kompa.

Pewnie że jakość nie taka bo zdecydowanie wyższa. Lepsze wykonanie, komfort i wyższa częstotliwość odświeżania, a minimalnie niższą rozdzielczość rekompensuje dużo lepsza matryca (rgb vs pentile). Vive ma tylko lepsze kontrolery.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #298 dnia: Października 08, 2016, 15:17:47 pm »
Używam na co dzień wszystkich trzech produktów i komfort gogli PS to jedyna przewaga, reszta jest lepsza na Vive mimo, że na papierku faktycznie lepiej wypada produkt Sony, jeśli chodzi o odświeżanie i matrycę.
Zapominasz jeszcze o trackingu i mapowaniu przestrzeni za pomocą vive'owych kamerek, kamera od PS4 nie ma w ogóle startu i nie pograsz komfortowo w 360 stopniach.
Fakt, że Vive wymaga sporo miejsca, ale jak się ma, to można sobie zmapować obszar do 8x8 metrów, niezła rzecz.
Co do tej minimalnie niższej rozdziałki, to różnica jest jak pomiędzy HD i SubHD, czyli faktycznie nie robi zbytnio. Rozdzielczość we wszystkich goglach jest moim zdaniem za niska.
A kontrolery robią połowę roboty w VR, zapewniam Cię.
PS VR to fajny produkt za swoją cenę, ale jednak Vive, o ile ma się miejsce i dobrego kompa (a ludzie nie jarający się mocarnymi komputerami raczej nie są targetem), jest obecnie najlepszym i najbardziej zaawansowanym produktem w tej kategorii.
Ogólnie dla mnie najsłabiej wypada Oculus, bo jest za drogi jak na to co oferuje w porównaniu z konkurencją.

Swoje wrażenia opieram na kilku miesiącach niemal codziennego obcowania z Oculusem, Vive i PS VR.

A w ogóle to i tak wolę klasycznie usiąść przed telewizorem, z padem w łapie, a nie te wszystkie wynalazki ;)

ps. Samsung VR to syf :P
« Ostatnia zmiana: Października 08, 2016, 15:20:56 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #299 dnia: Października 08, 2016, 19:23:20 pm »
ps. Samsung VR to syf :P

Możesz to rozwinąć, bo widzę że masz doświadczenie we wszystkim. Wiadomo że nie ma "prawdziwych" gier, ale w kwestii jakości obrazu, ilości "niegrowych" aplikacji i rozdzielczości na papierze raczej tak nie wygląda. Ja mam Samsung VR, gogle Sony testowałem tylko w markecie, ale nie powiem żeby mnie pozytywnie zaskoczyły. Jakbyś tak mógł wymienić w punkach co to prawdziwe VR oferuje więcej w stosunku do samsungowej popierdółki? (która swoją drogą po dwóch dniach poleciała do szafy i teraz ją wyciągam tylko jak znajomi przychodzą)



Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #300 dnia: Października 08, 2016, 21:32:21 pm »
 - To co napisałeś, czyli istnienie trochę bardziej rozbudowanych gier
 - Jakość obrazu w Vive i Oculusie. Rozdzielczość to nie wszystko, niestety obecne telefony, mimo wysokiej rodzielczości ekranu walą dla mnie strasznym ziarnem, migotaniem i rwaniem krawędzi, bardziej wymagające aplikacje potrafią chrupnąć, a dla mnie to deal breaker w VR
 - Opisywanie przeze mnie wyżej mapowanie przestrzeni.
 - Do tego dobrze skalibrowane Vive i Oculus nie dają efektu patrzenia na świat przez wizjer, który dla mnie był obecny i przy PS i przy Gear VR.
 - Kontrolery ruchowe w Vive i nadchodzący Oculus Touch. Dobre kontrolery ruchowe naprawdę świetnie się sprawdzają w VR.

Więc może inaczej - sam Gear VR jest znośny, ale póki co nie ma odpowiedniego zaplecza hardware'owego w postaci telefonów.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #301 dnia: Października 08, 2016, 22:40:58 pm »
Dzięki za opinie, +

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #302 dnia: Października 08, 2016, 23:28:17 pm »
Fakt, że Vive wymaga sporo miejsca, ale jak się ma, to można sobie zmapować obszar do 8x8 metrów, niezła rzecz.

Nie wiem czy ktokolwiek normalny poważnie rozważa granie w VR inaczej niż w wygodnym fotelu. Biegać po pomieszczeniu 8x8 z praktycznie zasłoniętymi oczami? Serio? Przecież to ustrojstwo nawet bezprzewodowe nie jest. Nic tylko zaplątać się w kable i zginąć na miejscu przywaliwszy głową w blaszoka  :lol:

Kontrolery ruchowe w VR to prawie taki sam pic na wodę jak bez VR. Chyba wszystkie gry, które interesują mnie na PS VR, najlepiej będzie się ogrywać na padzie albo kierownicy czy flight sticku.

Co do tej minimalnie niższej rozdziałki, to różnica jest jak pomiędzy HD i SubHD, czyli faktycznie nie robi zbytnio.

Fatalne porównanie, bo w obu przypadkach obraz wyświetlany jest natywnie, a różnica w ilości pikseli znacznie mniejsza niż między 900 i 1080p. Do tego opinie o znacznie lepszej jakości obrazu w PS VR przewijają się regularnie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #303 dnia: Października 08, 2016, 23:53:31 pm »
Nawet w tym materiale z opinią/ręcką ps vr przez żalgejmera podano, że przy użyciu kontrolerów ruchu jest zdecydowanie większa immersja, szczególnie w Batmanie i to nie to samo co operowanie padem, którego użycie w tym przypadku jest jedynie półśrodkiem.

Zresztą nie wiem, co tak bronisz tego ps vr, bo po graniu w co bardziej dynamiczne fpsy na tv nadmieniałeś, że masz dolegliwości i zbiera Cię na przeboje żołądkowe (lub coś w ten deseń), co dopiero taki hełm od Sony, który rzucisz w kąt po 5 minutach.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #304 dnia: Października 09, 2016, 00:50:11 am »
No najsmieszniejsze ze pewnie zadnego helmu nawet przez 5 min na glowie nie mial i dyskutuje z ludzmi ktorzy tego badziewia uzywali.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #305 dnia: Października 09, 2016, 12:17:29 pm »
Życzę dużo szczęścia w grani w GTS, EVE i Ace Combat na kontrolerach ruchowych  :lol:  Popierdółki jak ten Batman kompletnie mnie nie interesują.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #306 dnia: Października 10, 2016, 13:39:29 pm »
Pozwolę sobie krótko podsumować bieżącą dyskusję.










el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #307 dnia: Października 13, 2016, 01:36:35 am »
http://www.digitalspy.com/gaming/review/a810513/driveclub-vr-review-a-vomit-comet/

Ostrzegałem i dosyć mocno się potwierdza:

Cytuj
DriveClub VR is a vomit comet. A game so bad it'll literally make you sick

Cytuj
Just to be clear: we've been playing and testing VR games for years now and we've only ever once felt physically sick whilst doing do. (Dying Light back in 2013, thanks for asking.)

But it only took 30 minutes for Driveclub VR to make that twice.

Cytuj
We felt it in the first race, that strange feeling of a wave rising from our belly and settling in our throat. Initially we thought maybe it was just tiredness, but a good night's sleep later and several races in we felt it again. Far more strongly this time.

Around five minutes later, mid-race, we were ripping the PS VR from our face and sprinting to the bathroom to hurl. Yes, Driveclub VR really is a vomit comet.

Cytuj
And it's not an isolated incident. Not only were our pals positively nauseous after a race each, we've heard of other brave journalists circling the toilet rim, even if they didn't physically vomit.

In fact, we know many who have downright refused to play it after one race due to the nausea.

+



« Ostatnia zmiana: Października 13, 2016, 02:15:28 am wysłana przez el becetol »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #308 dnia: Października 13, 2016, 07:13:35 am »
No ciekawe jak forumowe kozaki przeżyją ataki pożygu VR? Czy wieloletni szacunek i miłość do marki złagodzą negatywne skutki przebywania w wirtualnej rzeczywistości? :D

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #309 dnia: Października 13, 2016, 07:40:55 am »
Przeciez to cale VR to syf! Niepotrzebny gadzet. Do piachu i zaorac.  :angel:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #310 dnia: Października 13, 2016, 08:14:36 am »
Polecam opinię w filmiku od 4:00 w kwestii używania pada w fpsach w trybie VR, jak to "świetnie" się sprawdza.

Ktoś tu napisał, że z VR będzie jak z 3D. Zgodzę się pod tym względem który został poruszony w filmiku, że w przypadku VR dla części odbiorców to kwestia przyzwyczajenia, mózg się zaadaptuje w końcu do tego, że oczy i otoczenie się poruszają, a ciało nie. Niektórzy po oglądaniu 3D mają przeboje, kręci im się w głowie albo dostają oczopląsu niezależnie od tego, ile takiego materiału oglądali, więc zapewne z VR też tak będzie i taka rozgrywka nie jest dla nich. Nie porywać się od razu na zakup tylko zweryfikować, czy to w ogóle się sprawdzi.

Tak przy okazji, skoro nieregularności i urozmaicone ukształtowanie terenu trasy w DriveClubie VR powoduje takie przeboje, to nawet sobie nie wyobrażam takiego Motorstorma czy Wipeouta ogrywanego w trybie VR :lol:

Ponadto, czemu grafika w każdym tytule jaki pokazali w tym filmiku jest gówniana? Materiał zrzutowy dla recki tak jakby bez przeplotu, tj. dla jednego oka o niższej rozdzielczości?
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2016, 08:16:34 am wysłana przez Kert »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #311 dnia: Października 13, 2016, 08:39:02 am »
3D jest aktywne i pasywne. Najwiecej przebojow jest z tym pierwszym. Dla mnie rowniez jest ono niekomfortowe mimo ze zapewnia lepsza rozdzielczosc. Pasywne moge ogladac bez problemow, czuc sie komfortowo.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #312 dnia: Października 13, 2016, 08:50:36 am »
Może to nie do końca trafne porównanie, ale w Imaxie czy 3d odtwarzanym cyfrowo w mulipleksach typu Cinema City, Multikino mamy do czynienia właśnie z pasywnym 3D przez okulary polaryzacyjne i nie raz słyszałem od niektórych znajomych, że to po prostu nie dla nich, bo po tych dwóch godzinach boli głowa i jakieś przeboje z oczami. Po projekcji filmów 2D odtwarzanymi w Imax problemów nie zgłaszali ;)

W domowych warunkach dochodzi jeszcze kwestia poprawnego ustawienia przez użytkownika, bo należy zwykle odpowiednio dopasować głębię efektu.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #313 dnia: Października 13, 2016, 09:57:48 am »
No ciekawe jak forumowe kozaki przeżyją ataki pożygu VR? Czy wieloletni szacunek i miłość do marki złagodzą negatywne skutki przebywania w wirtualnej rzeczywistości? :D

A to ponoć mnie coś boli :lol: :lol:
Jak zwykle Andrjushka pierwszy do krytyki drugiej platformy :D i szpileczka w sonoklapy. I o tym właśnie pisałem w temacie Gearsów :P


CO do VR. No cóż. To było do przewidzenia. Albo ludzie się przyzwyczają, albo technologia umrze ;) Póki co nie ma co się VR interesować:P
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2016, 10:06:24 am wysłana przez Mrocz »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #314 dnia: Października 13, 2016, 10:04:23 am »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #315 dnia: Października 13, 2016, 10:17:49 am »
Może to nie do końca trafne porównanie, ale w Imaxie czy 3d odtwarzanym cyfrowo w mulipleksach typu Cinema City, Multikino mamy do czynienia właśnie z pasywnym 3D przez okulary polaryzacyjne i nie raz słyszałem od niektórych znajomych, że to po prostu nie dla nich, bo po tych dwóch godzinach boli głowa i jakieś przeboje z oczami. Po projekcji filmów 2D odtwarzanymi w Imax problemów nie zgłaszali ;)

W domowych warunkach dochodzi jeszcze kwestia poprawnego ustawienia przez użytkownika, bo należy zwykle odpowiednio dopasować głębię efektu.

Jesli ktos nie nadaje sie nawet do 3D w pasywnej technologi, to juz o VR moze zapomniec. Aktywne 3D jeszcze wzmaga te "doznania", i dla mnie wlasnie aktywne 3D jest na max 1-1,5 godz. potem juz robi mi sie nieswojo.

Jak dla mnie to VR jeszcze bardziej daje do pieca, mowiac kolokwialnie, bo jeszcze bardziej angazuje nasz blednik, uklad nerwowy etc. Ja tam wole uzyc wyobrazni niz tego VR. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #316 dnia: Października 13, 2016, 13:21:57 pm »
Dla mnie VR całkowicie odpada. Ja miałem problemy z "5D" czyli 3D na poruszającym się fotelu, co teoretycznie powinno zminimalizować skutki uboczne, no ale nic z tego. Kilka minut i strasznie mnie mdliło. Z takich innych aspektów, to widać, że jednak standardowa PS4 jest za słaba na VR, bo jakość Drivecluba drastycznie spadła, ciekawe czy Pro dostanie osobnego remastera z grafiką zbliżoną do tej zwykłej wersji?

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #317 dnia: Października 13, 2016, 14:42:12 pm »
Dla mnie VR całkowicie odpada. Ja miałem problemy z "5D" czyli 3D na poruszającym się fotelu, co teoretycznie powinno zminimalizować skutki uboczne, no ale nic z tego. Kilka minut i strasznie mnie mdliło. Z takich innych aspektów, to widać, że jednak standardowa PS4 jest za słaba na VR, bo jakość Drivecluba drastycznie spadła, ciekawe czy Pro dostanie osobnego remastera z grafiką zbliżoną do tej zwykłej wersji?
Sądzę, że wydadzą odpowiedniego "pacza", który podbije to i owo.

Co do PSVR to było to do przewidzenia. Nie wróżyłem tej technologii sukcesu i nadal nie wróżę. Ot ciekawostka pokroju różdżek czy plastikowych gitar. Kilkusezonowa. Jak za 2-3 lata nie przejdzie do lamusa, to będę bardzooo zdziwiony. Tutaj może być również problemem aspekt sprzedażowy dla producentów, w tym Sony, bo o ile nowe konsole mogą kupić wszyscy gracze, o tyle hełm na dyńkę, może 10-30% z nas? Bóle głowy, wymiociny, to do przewidzenia było. Ciekawe czy jakiś zgonek w Chinach/Korei się zdarzy. Wówczas zacznie się masowe wycofywanie sprzętów ze sklepów.

Ja niestety odpadam z tej zabawy - niestety, bo niektóre gierki bym sam przetestował - z racji tego, że jak efekt 3d za bardzo podkręcę w n3DS to łeb mnie boli, w niektórych FPP - rzygać mi się chcę (np. w Daturze, ale tam kamera daje taki zryty efekt), a co dopiero gdybym założył na łeb gogle z migającymi i szybko się zmieniającymi obrazami. Oddałbym pewnie w ciągu 14...h od zakupu. :)
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2016, 14:47:37 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #318 dnia: Października 13, 2016, 15:08:36 pm »
Ciekawe czy jakiś zgonek w Chinach/Korei się zdarzy. Wówczas zacznie się masowe wycofywanie sprzętów ze sklepów.
Myślę, że tam są tęgie głowy i na pewno w instrukcji dla użytkownika odpowiednio się zabezpieczyli przed takimi właśnie przypadkami w myśl "wszystko dla ludzi, ale z rozsądkiem". Musieli, bo w końcu całkowicie wręcz odcinasz się od otoczenia, poruszasz z hełmem na głowie, słuchawkach i jakoś nie wyobrażam sobie, żeby nagle taka firma jak Sony pozwoliła sobie na pozew sądowy, bo ktoś nadział się na wieszak, albo dostał medyczne potwierdzenie nabycia zeza i wypalenia gałki od dłuższej sesji. Pomijając jakąś wielką wtopę typu udowodnienie, że PS VR gotuje mózg i głowa wybucha jak baterie w Note 7 nie widzę większych możliwości, żeby wycofywali produkt z podanego przez Ciebie powodu. Co najwyżej brak zysków, mega problemy techniczne i tzw. choroby wieku dziecięcego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #319 dnia: Października 13, 2016, 20:14:49 pm »
Brace yourselves.